Oh verrek, waarom zei ik in hemelsnaam januariquote:
Kraker.quote:
quote:
oorzaak, drankquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh verrek, waarom zei ik in hemelsnaam januari!
Ah, de mijne doet het tochquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh verrek, waarom zei ik in hemelsnaam januari!
Je wil alle details he, smerig.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:08 schreef Laysa het volgende:
....dat je niet gaat vertellen wat je gedaan hebt daar straks
....blijf je zelf ook ff opletten
Ik had het hieroverquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
....dat je niet gaat vertellen wat je gedaan hebt daar straks
....blijf je zelf ook ff opletten
Ik heb 1 biertje op, zhe horrorquote:
vanaf volgende week alleen nog maar warm en zon...jeeeeeeeeeeeeee zomerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het hierover:P
Lach! Het is vandaag de mooiste dag van het jaar
mAAR MORGEN EERST ONDER ROKEN IN rOTTERDAM *o*quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
vanaf volgende week alleen nog maar warm en zon...jeeeeeeeeeeeeee zomer...whoeheeeeeee zonnen op mn balkon
jaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh whoehaaaa lekker naar mn vriendin...ghehehehequote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
mAAR MORGEN EERST ONDER ROKEN IN rOTTERDAM *o*
Ik ga ook onder roken morgenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh whoehaaaa lekker naar mn vriendin...ghehehehe
Morgen herrie van naverbranders en kerosinedampen in Volkelquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:13 schreef Laysa het volgende:
owneeeeeeeeeeee morgen herrie in de goffert...ben blij dat ik weg ga....metelica
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Morgen herrie van naverbranders en kerosinedampen in Volkel![]()
Daar kom ik langsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Morgen herrie van naverbranders en kerosinedampen in Volkel![]()
Ik ken mensen die erheen gaanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:13 schreef Laysa het volgende:
owneeeeeeeeeeee morgen herrie in de goffert...ben blij dat ik weg ga....metelica
Never....nooi...t daar word ik helegaar nie moe vanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je 6 paar schoenen moet inlopen
8.00 uurquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Daar kom ik langs
Maar da's om 8:00u, dus dan zal er nog weinig te beleven zijn gok ik
Reken er maar op dat het dan ook al druk zal zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Daar kom ik langs
Maar da's om 8:00u, dus dan zal er nog weinig te beleven zijn gok ik
nou....ik kan die herrie echt wel horen...hoor ook vaak de herrie van nec......quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ken mensen die erheen gaan. Ik ga naar Rammstein in december
.
ow, nou, ben benieuwdquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Reken er maar op dat het dan ook al druk zal zijn.
het zijn de homo's, yes! yes! deeeee homo's van.....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou....ik kan die herrie echt wel horen...hoor ook vaak de herrie van nec......
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
het zijn de homo's, yes! yes! deeeee homo's van.....
Weer trekken wij ten strijde, voor rood zwart en groenquote:
Wie? Wat? Ik?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
* ondertussen mompelend wat een rotjong zeg
wat jammer he....dat ze uitgeschakeld werden ....ghehehehequote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Weer trekken wij ten strijde, voor rood zwart en groen
vechtend ten alle tijden, NEC wordt kampioen!
ja...en je weet best wat ik bedoel...doe maar niet zo onschuldigquote:
Er was bijna niemand (1e avond) iedereen zat in/voor de kroegquote:
Ow, je had het nog over wat ik gedaan heb?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...en je weet best wat ik bedoel...doe maar niet zo onschuldig...barst nu echt van nwsgierigheid
ow....ik dacht iets andersquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, je had het nog over wat ik gedaan heb?
Dozen in gepak met spullen
Morgen een meeting van een 'club' waar ik bijzit
en terrechtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er was bijna niemand (1e avond) iedereen zat in/voor de kroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |