bleghhhhhh?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou.... nou.... nou.....en mannen...nou ...bleghhhhhhhhhhh
niettus ik zag het toch...je deed heul lelijk tegen mij...en nu moet ik weer schoenen gaan kopen...onmdat weer te vergeten...of nee...die moet jij voor mij kopen...ja ...zo was hetquote:
Wel als ik klaar benquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Alsof jij de hele avond je handen zit te wassen
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nog een uurtje en dan...........................![]()
![]()
Is 't 20 januariquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nog een uurtje en dan...........................![]()
![]()
Heul nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
niettus ik zag het toch...je deed heul lelijk tegen mij...en nu moet ik weer schoenen gaan kopen...onmdat weer te vergeten...of nee...die moet jij voor mij kopen...ja ...zo was het
quote:
Dan ben ik officieel uit de schuldsanering en kan ik beginnen met schone lei.quote:
Nietus.quote:
oeh....mag ik mee sjoppen...ben dol op sjoppenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Heul niet
Als er iemand aan schoenen toe is ben ik het
wat goed LS...ow wat moet dat een heerlijk gevoel zijn toppiequote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan ben ik officieel uit de schuldsanering en kan ik beginnen met schone lei.
En dat gaat dus helemaal toppie, want ik heb dus al die baan en huis en tuin is ook lekker opgeruimd.
Beter kan je je niet voelen... dus morgen zal ik wel een evaxsis-gevoel in m'n kop hebben
Vandaag was de leukste dag van het jaarquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dat gaat dus helemaal toppie, want ik heb dus al die baan en huis en tuin is ook lekker opgeruimd.
Beter kan je je niet voelen... dus morgen zal ik wel een evaxsis-gevoel in m'n kop hebben
Nog even en je komt in TBO IIquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mee? Ik wist niet eens dat ik mee moestquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
oeh....mag ik mee sjoppen...ben dol op sjoppen.....
Omdat bijna iedereen dat al heeftquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom heb je geen fobo D.?
jawel das leuk...hoor je ...leuk...en niet na 1 winkel al gaan zeuren hoor...en dan doen we lekker op een terrasje luchen...ja zie...leukquote:
Waarmee?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
* zucht.......je gaat me echt gek daarmee maken hé?
Oh verrek, waarom zei ik in hemelsnaam januariquote:
Kraker.quote:
quote:
oorzaak, drankquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh verrek, waarom zei ik in hemelsnaam januari!
Ah, de mijne doet het tochquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh verrek, waarom zei ik in hemelsnaam januari!
Je wil alle details he, smerig.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:08 schreef Laysa het volgende:
....dat je niet gaat vertellen wat je gedaan hebt daar straks
....blijf je zelf ook ff opletten
Ik had het hieroverquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
....dat je niet gaat vertellen wat je gedaan hebt daar straks
....blijf je zelf ook ff opletten
Ik heb 1 biertje op, zhe horrorquote:
vanaf volgende week alleen nog maar warm en zon...jeeeeeeeeeeeeee zomerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het hierover:P
Lach! Het is vandaag de mooiste dag van het jaar
mAAR MORGEN EERST ONDER ROKEN IN rOTTERDAM *o*quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
vanaf volgende week alleen nog maar warm en zon...jeeeeeeeeeeeeee zomer...whoeheeeeeee zonnen op mn balkon
jaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh whoehaaaa lekker naar mn vriendin...ghehehehequote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
mAAR MORGEN EERST ONDER ROKEN IN rOTTERDAM *o*
Ik ga ook onder roken morgenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh whoehaaaa lekker naar mn vriendin...ghehehehe
Morgen herrie van naverbranders en kerosinedampen in Volkelquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:13 schreef Laysa het volgende:
owneeeeeeeeeeee morgen herrie in de goffert...ben blij dat ik weg ga....metelica
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Morgen herrie van naverbranders en kerosinedampen in Volkel![]()
Daar kom ik langsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Morgen herrie van naverbranders en kerosinedampen in Volkel![]()
Ik ken mensen die erheen gaanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:13 schreef Laysa het volgende:
owneeeeeeeeeeee morgen herrie in de goffert...ben blij dat ik weg ga....metelica
Never....nooi...t daar word ik helegaar nie moe vanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je 6 paar schoenen moet inlopen
8.00 uurquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Daar kom ik langs
Maar da's om 8:00u, dus dan zal er nog weinig te beleven zijn gok ik
Reken er maar op dat het dan ook al druk zal zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Daar kom ik langs
Maar da's om 8:00u, dus dan zal er nog weinig te beleven zijn gok ik
nou....ik kan die herrie echt wel horen...hoor ook vaak de herrie van nec......quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ken mensen die erheen gaan. Ik ga naar Rammstein in december
.
ow, nou, ben benieuwdquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Reken er maar op dat het dan ook al druk zal zijn.
het zijn de homo's, yes! yes! deeeee homo's van.....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou....ik kan die herrie echt wel horen...hoor ook vaak de herrie van nec......
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
het zijn de homo's, yes! yes! deeeee homo's van.....
Weer trekken wij ten strijde, voor rood zwart en groenquote:
Wie? Wat? Ik?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
* ondertussen mompelend wat een rotjong zeg
wat jammer he....dat ze uitgeschakeld werden ....ghehehehequote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Weer trekken wij ten strijde, voor rood zwart en groen
vechtend ten alle tijden, NEC wordt kampioen!
ja...en je weet best wat ik bedoel...doe maar niet zo onschuldigquote:
Er was bijna niemand (1e avond) iedereen zat in/voor de kroegquote:
Ow, je had het nog over wat ik gedaan heb?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...en je weet best wat ik bedoel...doe maar niet zo onschuldig...barst nu echt van nwsgierigheid
ow....ik dacht iets andersquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, je had het nog over wat ik gedaan heb?
Dozen in gepak met spullen
Morgen een meeting van een 'club' waar ik bijzit
en terrechtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er was bijna niemand (1e avond) iedereen zat in/voor de kroeg
Wat dacht je dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow....ik dacht iets anders...maar leuk hoor voor jou
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |