Welke zender?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:16 schreef versabommie het volgende:
zeg........ gaan jullie niet family guy kijken strax?
hou op en schei uit hahahaha ben nog niet eens op de helft, de schoorsteen is weggehakt, duurde dagen en waar de schoorsteen stond hebben ze vloertje net zo hoog gemaakt als de rest, toen een stucadoor, hij lekker bezig komt mijn plafond naar beneden dus die ook lekker gepleisterd, ondertussen had ik lekkage in zoon zijn kamer dus hup tv van de muur instalatie van de kant, dakkapel helemaal vervangen lijkt wel een asfaltweggetje als schiphol maar niet denkt dat hier de landingsbaan is inplaats van verderop , eerverleden week hebben mijn broer en zwager een tussenmuur eruitgesloopt dus waar ik sliep, heb nou een huiskamer van ongeveer550 meter en veel licht, ik slaap tussen het nieuwe laminaat dat opgestapelt ligt om gelegt te worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ikke niet, mijn keukenkastjes staan te vol![]()
Wat heb je allemaal liggen te verbouwen?
commedy central, gisteren had je nummer 20-11 van de top 20 dor nederlanders gekozen en vanavond 10-1 .. ik denk dat men star wars wel op 1 zet maartoch ...quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:16 schreef versabommie het volgende:
zeg........ gaan jullie niet family guy kijken strax?
20:00, commedy central, en je moet gewoon ff een 2 afleveringen wennen en daarna ben je verslaafdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is dat welke zender en is het leuk
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
20:00, commedy central, en je moet gewoon ff een 2 afleveringen wennen en daarna ben je verslaafd
geloof me, kijk de avond uit en je wil morgen alle afleveringen zienquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke hij staat al op de zender ik wacht af
duurt het de hele avond dan, ik ga ieder geval kijken en je hoort of ik het leuk vind of niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
geloof me, kijk de avond uit en je wil morgen alle afleveringen zien
van 20:00 tot 0:00 de beste 10 afleveringen volgens nederlandse kijkers evah!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
duurt het de hele avond dan, ik ga ieder geval kijken en je hoort of ik het leuk vind of niet.
Jee wat een drama-verbouwingquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hou op en schei uit hahahaha ben nog niet eens op de helft, de schoorsteen is weggehakt, duurde dagen en waar de schoorsteen stond hebben ze vloertje net zo hoog gemaakt als de rest, toen een stucadoor, hij lekker bezig komt mijn plafond naar beneden dus die ook lekker gepleisterd, ondertussen had ik lekkage in zoon zijn kamer dus hup tv van de muur instalatie van de kant, dakkapel helemaal vervangen lijkt wel een asfaltweggetje als schiphol maar niet denkt dat hier de landingsbaan is inplaats van verderop , eerverleden week hebben mijn broer en zwager een tussenmuur eruitgesloopt dus waar ik sliep, heb nou een huiskamer van ongeveer550 meter en veel licht, ik slaap tussen het nieuwe laminaat dat opgestapelt ligt om gelegt te worden.
maandag komen de bouwvakkers van het te plaatsen cv en combigeiser (ook duurt weer 3 a 4 dagen)weet ik veel hoe dat heet hahaha maar heb geen kachel meer, je kent de beelden van een aardbeving, zo zat ik dus allemaal bakstenen en alleen de bank en tv in de kamer maar het wordt een paleisje ga volgende week keukenkastjes doen engels rood en verder alles wit en de trappen, heb eigen opgang die is helemaalkaal al en dan naar boven voor de kinderen die trap mooi beige en wit, ach zo blijf ik bezig, heb alleen geen pc, zit nu even op zoon zijn lappie maar is wennen hoor en laptop, nou hoop dat je het een beetje snapt hahahaha
ja de geiser gaat er pas maandag af als hun die combiding instaleren en dan haalt het nuon het op is huurgeiser maar lijkt me ideaal hoor cv overal zelf in mijn slaapkamer en de douschequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jee wat een drama-verbouwing![]()
Dus je zit nu nog midden in de troep, heb je wel warm water om lekker te kunnen douchen?
ik ga kijkenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
van 20:00 tot 0:00 de beste 10 afleveringen volgens nederlandse kijkers evah!
je zult er gaan spijt van krijgquote:
Als je dat niet gewend bent is dat nderdaad heerlijk!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja de geiser gaat er pas maandag af als hun die combiding instaleren en dan haalt het nuon het op is huurgeiser maar lijkt me ideaal hoor cv overal zelf in mijn slaapkamer en de dousche
zoek alleen van die aanhangbakjes voor de cv, maar ze zijn er alleen met bloemetjesdecor en hou daar niet zo van, wil mooie witte of zilverkleurigequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je dat niet gewend bent is dat nderdaad heerlijk!
Echt een verwennerij in het begin, dat houdt je tijdens de verbouwing wel op de been
Van die waterverdampers. Volgens mij hebben ze ze bij Xenos in metaalkeurquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zoek alleen van die aanhangbakjes voor de cv, maar ze zijn er alleen met bloemetjesdecor en hou daar niet zo van, wil mooie witte of zilverkleurige
Hey Gefeliciteerd LS,quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, niet jarig. Ben vandaag officieel uit de schuldsanering. En kan beginnen met schone lei.
Ben nu één van de weinige Nederlanders zonder lening, hypotheek of onbetaalde rekeningen.
En een fikse kater
Ik vind katers helemaal niet fijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey Gefeliciteerd LS,
Er gaat nu weer een wereld voor je open![]()
Ojjjeee Kater hebben is fijn
Gewone witte heb ik bij Blokker vandaan,(was wel vorig jaar)quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zoek alleen van die aanhangbakjes voor de cv, maar ze zijn er alleen met bloemetjesdecor en hou daar niet zo van, wil mooie witte of zilverkleurige
En.... heb je vandaag 6 paar schoenen ingelopen?quote:
nee 1 paar maar die zaten al als gegoten dus niks geen problemen meequote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En.... heb je vandaag 6 paar schoenen ingelopen?
Er is toch Rockyquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:43 schreef Toverheks het volgende:
jaaaa ben uitgelakt, en family vond ik niks aan SORRY bommetje zit nu te zappen is geen ruk op tv............
en bedankt voor de tip meisjes van blokker en xenos
nee dat heb ik ook hoor zoals met die film wat ik net zei, maakt me niet uit hoeveel keer ik hem al gezien heb, net als decolour purple heb ik ook zo vaak gezien en elke keer blijf ik hem mooi vinden.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:03 schreef Anniebab het volgende:
Op Canvas heb je straks Wire in the blood ,vind ik een goede detective.Ik houd van alle misdaadseries, al heb ik ze al gezien...maakt me niet uit.
oh ja one flew ook zo een mooie film, de deerhunter kan ik dromen en die muziek prachtig, ik heb wel altijd zoiets van er moet echt mooie muziekin een film zitten en de deerhunter en ook de godfather hebben datquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:08 schreef Anniebab het volgende:
Ja soms ontdek je dan net weer dingetjes die je daarvoor mistte,zoals One flew over the Cuckoocsnest vind ik ook nog altijd goed en de Deerhunter.
Ja idd die blijven hangen ook door de muziek.en de topacteurs!! oa. Christopher Walken en Robert de Niro,etc.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ja one flew ook zo een mooie film, de deerhunter kan ik dromen en die muziek prachtig, ik heb wel altijd zoiets van er moet echt mooie muziekin een film zitten en de deerhunter en ook de godfather hebben dat
Dat heb je goed gezien , lekker genieten onder een plaidje.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:11 schreef Toverheks het volgende:
er is nu good will hunting vind ik minder wel goed maar toch had hem al gezien, en dan kijk ik hem niet meer, ben nu dvd`s aan het sparen 5 voor 5 euro en bewaar die lekker voor de winter zullen wel veel stomme films tussen zitten maar soms heb ik toch ook wel films te pakken waar van ik denk die is wel een euro waard.
ja met dat russiche roulette echt vond ik zo spannend gek he somige scene`s doe ik me ogen dicht en zie het zo voor mequote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja idd die blijven hangen ook door de muziek.en de topacteurs!! oa. Christopher Walken en Robert de Niro,etc.
Ja super erg als ie doodgaat ,k vind t steeds weer opnieuw om te janken.Hahahaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja met dat russiche roulette echt vond ik zo spannend gek he somige scene`s doe ik me ogen dicht en zie het zo voor me
ja was zo een gamewinkel met ook dvd`s van 5 voor 5 euro volgende keer neem ik er weer 5 mee, wat is nou een euro voor een dvd, heb 2 titels met denzel washinton in de hoofdrol dus echt slecht zullen ze niet wezen en een kostuumdrama ook wel leuk aan het engelse hofquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien , lekker genieten onder een plaidje.
Ja Denzel ook zon topper die speelt enkel in goede films en je bent er idd nooit aan bekocht, k ga eerdaags ook weer ns snuffelen in die bakken .quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja was zo een gamewinkel met ook dvd`s van 5 voor 5 euro volgende keer neem ik er weer 5 mee, wat is nou een euro voor een dvd, heb 2 titels met denzel washinton in de hoofdrol dus echt slecht zullen ze niet wezen en een kostuumdrama ook wel leuk aan het engelse hof
weet je wat ik ook zo een mooie film vind kramer versus kramer hahaha echt heel ouderwets maar nog steeds janken hoor.........en de godfather 1-2-3 die kijk ik wel 10 keer per jaar kan hele dialogen uit het hoofd bhahahha maar dat vind ik 1 van de beste films, het beste vind ik pulp fiction kijk ik ook wel veel per jaar. ach ik hou het meest van mafiafilms maar zoals de soprano`s vond ik minderquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja super erg als ie doodgaat ,k vind t steeds weer opnieuw om te janken.Hahaha
ja hoor gewoon graaien en sparen voor dewinter, had in verleden wel eens dvd`s bij blokker gekocht ook wel leuke films er tussen ook bart smit enzo hebben die graaibakkenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja Denzel ook zon topper die speelt enkel in goede films en je bent er idd nooit aan bekocht, k ga eerdaags ook weer ns snuffelen in die bakken .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |