oh ja one flew ook zo een mooie film, de deerhunter kan ik dromen en die muziek prachtig, ik heb wel altijd zoiets van er moet echt mooie muziekin een film zitten en de deerhunter en ook de godfather hebben datquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:08 schreef Anniebab het volgende:
Ja soms ontdek je dan net weer dingetjes die je daarvoor mistte,zoals One flew over the Cuckoocsnest vind ik ook nog altijd goed en de Deerhunter.
Ja idd die blijven hangen ook door de muziek.en de topacteurs!! oa. Christopher Walken en Robert de Niro,etc.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ja one flew ook zo een mooie film, de deerhunter kan ik dromen en die muziek prachtig, ik heb wel altijd zoiets van er moet echt mooie muziekin een film zitten en de deerhunter en ook de godfather hebben dat
Dat heb je goed gezien , lekker genieten onder een plaidje.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:11 schreef Toverheks het volgende:
er is nu good will hunting vind ik minder wel goed maar toch had hem al gezien, en dan kijk ik hem niet meer, ben nu dvd`s aan het sparen 5 voor 5 euro en bewaar die lekker voor de winter zullen wel veel stomme films tussen zitten maar soms heb ik toch ook wel films te pakken waar van ik denk die is wel een euro waard.
ja met dat russiche roulette echt vond ik zo spannend gek he somige scene`s doe ik me ogen dicht en zie het zo voor mequote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja idd die blijven hangen ook door de muziek.en de topacteurs!! oa. Christopher Walken en Robert de Niro,etc.
Ja super erg als ie doodgaat ,k vind t steeds weer opnieuw om te janken.Hahahaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja met dat russiche roulette echt vond ik zo spannend gek he somige scene`s doe ik me ogen dicht en zie het zo voor me
ja was zo een gamewinkel met ook dvd`s van 5 voor 5 euro volgende keer neem ik er weer 5 mee, wat is nou een euro voor een dvd, heb 2 titels met denzel washinton in de hoofdrol dus echt slecht zullen ze niet wezen en een kostuumdrama ook wel leuk aan het engelse hofquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien , lekker genieten onder een plaidje.
Ja Denzel ook zon topper die speelt enkel in goede films en je bent er idd nooit aan bekocht, k ga eerdaags ook weer ns snuffelen in die bakken .quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja was zo een gamewinkel met ook dvd`s van 5 voor 5 euro volgende keer neem ik er weer 5 mee, wat is nou een euro voor een dvd, heb 2 titels met denzel washinton in de hoofdrol dus echt slecht zullen ze niet wezen en een kostuumdrama ook wel leuk aan het engelse hof
weet je wat ik ook zo een mooie film vind kramer versus kramer hahaha echt heel ouderwets maar nog steeds janken hoor.........en de godfather 1-2-3 die kijk ik wel 10 keer per jaar kan hele dialogen uit het hoofd bhahahha maar dat vind ik 1 van de beste films, het beste vind ik pulp fiction kijk ik ook wel veel per jaar. ach ik hou het meest van mafiafilms maar zoals de soprano`s vond ik minderquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja super erg als ie doodgaat ,k vind t steeds weer opnieuw om te janken.Hahaha
ja hoor gewoon graaien en sparen voor dewinter, had in verleden wel eens dvd`s bij blokker gekocht ook wel leuke films er tussen ook bart smit enzo hebben die graaibakkenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja Denzel ook zon topper die speelt enkel in goede films en je bent er idd nooit aan bekocht, k ga eerdaags ook weer ns snuffelen in die bakken .
Jaaa alle Godfathers zijn top ,en alles met Travolta vind ik ook top, Face off ook zoiets supers.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet je wat ik ook zo een mooie film vind kramer versus kramer hahaha echt heel ouderwets maar nog steeds janken hoor.........en de godfather 1-2-3 die kijk ik wel 10 keer per jaar kan hele dialogen uit het hoofd bhahahha maar dat vind ik 1 van de beste films, het beste vind ik pulp fiction kijk ik ook wel veel per jaar. ach ik hou het meest van mafiafilms maar zoals de soprano`s vond ik minder
nee hoor je draaft niet door ikke hahaha nou kijkse ik ga er ook vandoor fijne avondquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:25 schreef Anniebab het volgende:
Ik draaf door denk ikIk ga me detective maar bekijken .
Geniet ervanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
4 op een rij en ik ben blij![]()
Owja en heb een borrel op...
Duurt wel lang met die 'oude stemmen"quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:34 schreef versabommie het volgende:
gaat lekker, nu nog mijn oude stemmen terug...http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter
Laatste 2 afleveringen van family guy komen nu.. denk dat neerland de star wars aflevering op 1 heeft gezet ..
Ik kan die +- knopjes nog steeds vinden, maar die zwangere teef van die breedbekkikker staat nu eerste.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geniet ervanEn als je de plusknopjes niet meer kunt vinden moet je even stoppen met de borrels.
Kom gezellie naar het topic van Bommie en mij pleasequote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
EvA wat een verschrikkelijk gezellige meid ben je ook. Heb in tijden niet meer zo'n gezellig gesprek met iemand gehad. Mijn dag kan nu helemaal niet meer stuk.
Dank voor de hoi en welterusten Laysaquote:Op zondag 21 juni 2009 00:27 schreef Laysa het volgende:
Hoi Bong...en gelijk een slaap lekker....ik duik mn bedje in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |