Jaaa alle Godfathers zijn top ,en alles met Travolta vind ik ook top, Face off ook zoiets supers.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet je wat ik ook zo een mooie film vind kramer versus kramer hahaha echt heel ouderwets maar nog steeds janken hoor.........en de godfather 1-2-3 die kijk ik wel 10 keer per jaar kan hele dialogen uit het hoofd bhahahha maar dat vind ik 1 van de beste films, het beste vind ik pulp fiction kijk ik ook wel veel per jaar. ach ik hou het meest van mafiafilms maar zoals de soprano`s vond ik minder
nee hoor je draaft niet door ikke hahaha nou kijkse ik ga er ook vandoor fijne avondquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:25 schreef Anniebab het volgende:
Ik draaf door denk ikIk ga me detective maar bekijken .
Geniet ervanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
4 op een rij en ik ben blij![]()
Owja en heb een borrel op...
Duurt wel lang met die 'oude stemmen"quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:34 schreef versabommie het volgende:
gaat lekker, nu nog mijn oude stemmen terug...http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter
Laatste 2 afleveringen van family guy komen nu.. denk dat neerland de star wars aflevering op 1 heeft gezet ..
Ik kan die +- knopjes nog steeds vinden, maar die zwangere teef van die breedbekkikker staat nu eerste.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geniet ervanEn als je de plusknopjes niet meer kunt vinden moet je even stoppen met de borrels.
Kom gezellie naar het topic van Bommie en mij pleasequote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
EvA wat een verschrikkelijk gezellige meid ben je ook. Heb in tijden niet meer zo'n gezellig gesprek met iemand gehad. Mijn dag kan nu helemaal niet meer stuk.
Dank voor de hoi en welterusten Laysaquote:Op zondag 21 juni 2009 00:27 schreef Laysa het volgende:
Hoi Bong...en gelijk een slaap lekker....ik duik mn bedje in
Shitttttttttttttt, was het zo lang?quote:Op zondag 21 juni 2009 00:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Kom gezellie naar het topic van Bommie en mij please![]()
Ik vind jou ook helemaal top zo aan de telefoon voor 1 uur en 26 minuten ...LOL
Oquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Stem ook op
[ afbeelding ]
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/ms-twitter
Laat Claire haar niet voorbijgaan.
En natuurlijk stemmen op...
[ afbeelding ]
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/ms-twitter
Ok wat mij betreft goed, maar waar gaan we het dan over hebben, topic bunker en jij had trek tochquote:
Zo hallo, jij was alleen maar aan de praat en ik kwam er bijna (ik zeg bijna) niet meer tussenquote:Op zondag 21 juni 2009 01:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Shitttttttttttttt, was het zo lang?
Kan ik meteen weer aankloppen bij de rechter om schuldhulpverleing aan te vragen.
Klets dan ook niet zoveel k*twijf.. hahahah
Maar het was wel gezellig en daar gaat het om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |