Shitttttttttttttt, was het zo lang?quote:Op zondag 21 juni 2009 00:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Kom gezellie naar het topic van Bommie en mij please![]()
Ik vind jou ook helemaal top zo aan de telefoon voor 1 uur en 26 minuten ...LOL
Oquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Stem ook op
[ afbeelding ]
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/ms-twitter
Laat Claire haar niet voorbijgaan.
En natuurlijk stemmen op...
[ afbeelding ]
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/ms-twitter
Ok wat mij betreft goed, maar waar gaan we het dan over hebben, topic bunker en jij had trek tochquote:
Zo hallo, jij was alleen maar aan de praat en ik kwam er bijna (ik zeg bijna) niet meer tussenquote:Op zondag 21 juni 2009 01:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Shitttttttttttttt, was het zo lang?
Kan ik meteen weer aankloppen bij de rechter om schuldhulpverleing aan te vragen.
Klets dan ook niet zoveel k*twijf.. hahahah
Maar het was wel gezellig en daar gaat het om.
Ik heb pannenkoekenmix, maar geen zin om ze te makenquote:Op zondag 21 juni 2009 03:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ok wat mij betreft goed, maar waar gaan we het dan over hebben, topic bunker en jij had trek toch
Had dan ook de kant en klare gekocht die even in de magnetron moetenquote:Op zondag 21 juni 2009 04:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb pannenkoekenmix, maar geen zin om ze te maken
Zo zijn alle vrouwen aan de foon he?quote:Op zondag 21 juni 2009 04:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zo hallo, jij was alleen maar aan de praat en ik kwam er bijna (ik zeg bijna) niet meer tussen![]()
Gezellig was het zeker en de 5e heb ik nu al helemaal zin in
Truste Ruudquote:Op zondag 21 juni 2009 04:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben een beetje moe, de hele dag op Volkel rondgehangen en vanavond op Fok!
Ciao a tuti
Truste Rudy droom zacht en tot morgenquote:Op zondag 21 juni 2009 04:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ciao a tuti
Toevallig die mix die je hier ook hebt achtergelaten?quote:Op zondag 21 juni 2009 04:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb pannenkoekenmix, maar geen zin om ze te maken
Hey U nog niet gaan slapen, APK was alweer lekker tegen me bezig, beetje zielig gewoon en dat in onze eigen gatequote:Op zondag 21 juni 2009 04:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zo zijn alle vrouwen aan de foon he?
Zeggen dat ze er niet tussen kunnen komen , maar zelf het hoogste woord hebben.
Maar kletsen kan je. En volgens mij was het 50-50. En het was gezellie.
Que duermas bienquote:Op zondag 21 juni 2009 04:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ciao a tuti
Ja maar dat is toch nog werken pan vies maken, gaspit aan doen boter in de pan...pffff nee nu toch even nietquote:Op zondag 21 juni 2009 04:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Toevallig die mix die je hier ook hebt achtergelaten?
Beetje melk en olie in de pan en heb je heerlijke pannenkoeken. Klaar in "no-time"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |