Een Fiat Tempraquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:42 schreef malse-sjanker het volgende:
nee man swolly, dat klinkt als een dood schakelstangetje dat is losgeschoten.
wat voor auto betreft het ? (ivm moeilijkheidsgraad om het zelf te vervangen)
ennu wie heeft er van dat telefoon-icoontje op de fokstok een gezichtje gemaakt? echt stoer ! net een egyptenaar
dat lag hij wel maar had nog geen kans gehad de foto's te postenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:03 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als de stok 2 uur eerder in Hattemerbroek gelegen had, dan had ie nu in Den Helder gelegen.
Dus maar goed dat dat niet zo isquote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:03 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als de stok 2 uur eerder in Hattemerbroek gelegen had, dan had ie nu in Den Helder gelegen.
Was weer eens wat anders geweest dan het standaard rondje Nijmegen-Zwolle-Deventer-Friesland.quote:
* iFries wel ...quote:
En als je ze aanklikt?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:26 schreef Richfield het volgende:
's heerenberg gisterenavond (links nog een klein stukje van onze vouwwagen)
[ afbeelding ]
de stok op zijn nieuwe ligplaats
[ afbeelding ]
het bord (Naomi gooit net nog een beetje gemaaid gras over de stok heen)
[ afbeelding ]
De sleutel
[ afbeelding ]
De sleutel zit in het 60-bord aan de overkant van de weg
[ afbeelding ]
overzichtsfoto
[ afbeelding ]
Ik zou het niet willen fietsen :pquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:21 schreef nijnja het volgende:
Ik zie ze ook
Mooie verplaatsingen, misschien geen grote afstand, maar hij leeft tenminste weer
Denk dat iemand uit bijv. Amsterdam dat ook vind van plaatsen als 's-Heerenberg en Enter.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:35 schreef Maruna het volgende:
Ja das waar, ik ging even uit van het feit dat den helder de uithoek van nederland is
Jaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:00 schreef swollywood het volgende:
[..]
Denk dat iemand uit bijv. Amsterdam dat ook vind van plaatsen als 's-Heerenberg en Enter.
hij lag op een kilometer of 2 von die grenze. Da's redelijk een uithoekquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:00 schreef swollywood het volgende:
[..]
Denk dat iemand uit bijv. Amsterdam dat ook vind van plaatsen als 's-Heerenberg en Enter.
Daar eventjes vandaan ligt de stokquote:
Je bent er vaak genoeg geweest. Waar in Flevoland zijn nu achtbanen? Je komt er wel eens met pinksterenquote:Op woensdag 15 juli 2009 07:52 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Ik nietTara, kun je mij even discreet bijpraten?
zal ik hem dan maar in koppen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je bent er vaak genoeg geweest. Waar in Flevoland zijn nu achtbanen? Je komt er wel eens met pinksteren
Dan kun je niet tellen. Ik zie er 6.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:19 schreef Richfield het volgende:
Ik zie maar 5 vlaggen
nog anderhalve maand en ik lig er ergens naast in een tentje
ik kijk niet goed iddquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:53 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dan kun je niet tellen. Ik zie er 6.
Owww!quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je bent er vaak genoeg geweest. Waar in Flevoland zijn nu achtbanen? Je komt er wel eens met pinksteren
Gaan jullie dan deze keer ook de Wiki bijwerken?quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar eventjes vandaan ligt de stok.
Weer eens wat anders dan dat we hem de laatste tijd wel eens in Deventer hebben geplaatst (als in 2 keer Deventer, een keer Gorssel). Tering, we hebben (oke, met zn 2en, maar toch) de stok al best vaak gehad... Nouja ik weet niet wat er was, maar de foto's komen morgen vast wel
.
Zonder Tara's hulp had ik het ook niet geweten hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:22 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Owww!<als ik wat lang offline ben, is het omdat ik mij dood heb geschaamd>
Heb nu geen tijd om topics terug te zoeken, maar ik zal dr binnenkort wat aan doen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:25 schreef Maruna het volgende:
[..]
Gaan jullie dan deze keer ook de Wiki bijwerken?
Je kunt de goliath zien!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zonder Tara's hulp had ik het ook niet geweten hoor
Hoe herken ik die ?quote:
ja duurt wel een beetje langquote:
Ik kan toch niet bij de sleutelquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:41 schreef nijnja het volgende:
Nou staan de foto's er en dan doet niemand er iets mee
Beetje kerel kan toch met gemak in een lantarenpaal klimmen? of ben ik echt de enigste?quote:
Was inderdaad een kapotte schakelstang.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:42 schreef malse-sjanker het volgende:
nee man swolly, dat klinkt als een dood schakelstangetje dat is losgeschoten.
wat voor auto betreft het ? (ivm moeilijkheidsgraad om het zelf te vervangen)
ennu wie heeft er van dat telefoon-icoontje op de fokstok een gezichtje gemaakt? echt stoer ! net een egyptenaar
Ik geloof dat er een meter of 2 tussen zit, maar dat weet ik niet zekerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:12 schreef swarmahoer het volgende:
kan je niet via het ene bordje in t andere klimmen of staat t te ver weg om er op te staan?
Je hebt wel gelijk, maar zie het als een extra uitdaging...quote:Op zondag 19 juli 2009 12:40 schreef Laevid het volgende:
Voor een volgende keer; De sleutel had toch ook gewoon in 1 van de bordjes onder het plaatsnaambordje gelegd kunnen worden? Zelfs als ik in de buurt van Biddinghuizen zou wonen, zou ik nu niet gaan denk ik. Met mijn 1,74 en 0 klimtechnieken wordt dit toch wat lastig.
Ja, want dat is ook zoveel moeitequote:Op zondag 19 juli 2009 15:53 schreef swollywood het volgende:
Sommigen haken al af als ze niet de exacte locatie in de TomTom in kunnen voeren en jullie denken dat ze keukentrapjes/stoelen mee gaan slepen?
Checkt fotoboek...quote:Op zondag 19 juli 2009 15:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, want dat is ook zoveel moeite.
Als hij er 19 augustus nog ligt haal ik hem op en dan hangt hij bij mij thuis aan de muur, is dit misschien een extra stimulans voor jullie?
Faalquote:Op zondag 19 juli 2009 15:58 schreef rene90 het volgende:
[..]
Checkt fotoboek...
Ik dacht dat je een jongedame was
Ik denk niet ter hoogte, misschien wel iets lagerquote:Op zondag 19 juli 2009 16:18 schreef swollywood het volgende:
Volgens mij ligt ie iig hier: *klik*
Dreef 88 in Biddinghuizen in de TomTom zou een "bestemming bereikt" op moeten leveren t.h.v. de stok.
Klapstoel in de trein.....daarna met een ov-fiets/bus met een klapstoel.....hmmm kweet nietquote:Op zondag 19 juli 2009 15:28 schreef babybel het volgende:
ja maar dat maakt het nou juist wel leuk!
gooi een klapstoeltje in je auto (of achterop je fiets, weet ik veel), jat de sleutel, pak de stok, plaats `m, en klaar
Niet piepen. Ik heb wel eens de complete voorwielophanging (links EN rechts) van een auto meegenomen in de trein en bus plus een bijpassend wiel. Volgens mij ben ik ook wel eens met een versnellingsbak op die manier op stap geweest, maar dat weet ik niet meer helemaal zeker.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:30 schreef Laevid het volgende:
[..]
Klapstoel in de trein.....daarna met een ov-fiets/bus met een klapstoel.....hmmm kweet niet
Locatie Biddinghuizen is trouwens wel leuk, is precies in de middle of nowhere.
ah gezellig, op de koffie bij nijnquote:Op zondag 19 juli 2009 15:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, want dat is ook zoveel moeite.
Als hij er 19 augustus nog ligt haal ik hem op en dan hangt hij bij mij thuis aan de muur, is dit misschien een extra stimulans voor jullie?
quote:Op maandag 20 juli 2009 05:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ah gezellig, op de koffie bij nijn
Heel goedquote:Op maandag 20 juli 2009 08:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ga morgen op pad in de lijn Hilversum-Groningen. Als ie er dan nog ligt dan neem haal ik hem op
Ik heb zelf nog geeneens een idee. Dat komt dus uiteraard morgenquote:
oooooh, jong geleerd...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nog wel even foto's van het ophalen. Mijn zoon vond de FOK!stok reuze interessant, en ook onderweg naar huis heeft hij er veel mee gespeeld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom Excuses? Al lang mooi dat de stok opgehaald is en weer verplaatst wordtquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
freecell fungeerde als opstapje voor mij
Vandaag de stok ergens neerleggen is niet gelukt. Excuses. Als vader moet je rekening houden met je kind. We wilden hem ergens neerleggen, ongeveer een uur hier vandaan, maar dat betekend dus 2 uur onderweg en dan werd het te laat.
Maar morgen staat er niets op het programma, dus dan komt het helemaal goed
Excuses
zoals in pirates of the carribeanquote:
Een uur vanaf Grunn? Leg je hem in Pieterburen neer of zo?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
freecell fungeerde als opstapje voor mij
Vandaag de stok ergens neerleggen is niet gelukt. Excuses. Als vader moet je rekening houden met je kind. We wilden hem ergens neerleggen, ongeveer een uur hier vandaan, maar dat betekend dus 2 uur onderweg en dan werd het te laat.
Maar morgen staat er niets op het programma, dus dan komt het helemaal goed
Excuses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |