Een Fiat Tempraquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:42 schreef malse-sjanker het volgende:
nee man swolly, dat klinkt als een dood schakelstangetje dat is losgeschoten.
wat voor auto betreft het ? (ivm moeilijkheidsgraad om het zelf te vervangen)
ennu wie heeft er van dat telefoon-icoontje op de fokstok een gezichtje gemaakt? echt stoer ! net een egyptenaar
dat lag hij wel maar had nog geen kans gehad de foto's te postenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:03 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als de stok 2 uur eerder in Hattemerbroek gelegen had, dan had ie nu in Den Helder gelegen.
Dus maar goed dat dat niet zo isquote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:03 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als de stok 2 uur eerder in Hattemerbroek gelegen had, dan had ie nu in Den Helder gelegen.
Was weer eens wat anders geweest dan het standaard rondje Nijmegen-Zwolle-Deventer-Friesland.quote:
* iFries wel ...quote:
En als je ze aanklikt?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:26 schreef Richfield het volgende:
's heerenberg gisterenavond (links nog een klein stukje van onze vouwwagen)
[ afbeelding ]
de stok op zijn nieuwe ligplaats
[ afbeelding ]
het bord (Naomi gooit net nog een beetje gemaaid gras over de stok heen)
[ afbeelding ]
De sleutel
[ afbeelding ]
De sleutel zit in het 60-bord aan de overkant van de weg
[ afbeelding ]
overzichtsfoto
[ afbeelding ]
Ik zou het niet willen fietsen :pquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:21 schreef nijnja het volgende:
Ik zie ze ook
Mooie verplaatsingen, misschien geen grote afstand, maar hij leeft tenminste weer
Denk dat iemand uit bijv. Amsterdam dat ook vind van plaatsen als 's-Heerenberg en Enter.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:35 schreef Maruna het volgende:
Ja das waar, ik ging even uit van het feit dat den helder de uithoek van nederland is
Jaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:00 schreef swollywood het volgende:
[..]
Denk dat iemand uit bijv. Amsterdam dat ook vind van plaatsen als 's-Heerenberg en Enter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |