hij lag op een kilometer of 2 von die grenze. Da's redelijk een uithoekquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:00 schreef swollywood het volgende:
[..]
Denk dat iemand uit bijv. Amsterdam dat ook vind van plaatsen als 's-Heerenberg en Enter.
Daar eventjes vandaan ligt de stokquote:
Je bent er vaak genoeg geweest. Waar in Flevoland zijn nu achtbanen? Je komt er wel eens met pinksterenquote:Op woensdag 15 juli 2009 07:52 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Ik nietTara, kun je mij even discreet bijpraten?
zal ik hem dan maar in koppen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je bent er vaak genoeg geweest. Waar in Flevoland zijn nu achtbanen? Je komt er wel eens met pinksteren
Dan kun je niet tellen. Ik zie er 6.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:19 schreef Richfield het volgende:
Ik zie maar 5 vlaggen
nog anderhalve maand en ik lig er ergens naast in een tentje
ik kijk niet goed iddquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:53 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dan kun je niet tellen. Ik zie er 6.
Owww!quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je bent er vaak genoeg geweest. Waar in Flevoland zijn nu achtbanen? Je komt er wel eens met pinksteren
Gaan jullie dan deze keer ook de Wiki bijwerken?quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar eventjes vandaan ligt de stok.
Weer eens wat anders dan dat we hem de laatste tijd wel eens in Deventer hebben geplaatst (als in 2 keer Deventer, een keer Gorssel). Tering, we hebben (oke, met zn 2en, maar toch) de stok al best vaak gehad... Nouja ik weet niet wat er was, maar de foto's komen morgen vast wel
.
Zonder Tara's hulp had ik het ook niet geweten hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:22 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Owww!<als ik wat lang offline ben, is het omdat ik mij dood heb geschaamd>
Heb nu geen tijd om topics terug te zoeken, maar ik zal dr binnenkort wat aan doen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:25 schreef Maruna het volgende:
[..]
Gaan jullie dan deze keer ook de Wiki bijwerken?
Je kunt de goliath zien!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zonder Tara's hulp had ik het ook niet geweten hoor
Hoe herken ik die ?quote:
ja duurt wel een beetje langquote:
Ik kan toch niet bij de sleutelquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:41 schreef nijnja het volgende:
Nou staan de foto's er en dan doet niemand er iets mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |