quote:Er was behoefte aan een handleiding, dus hierbij. Met dank aan o.a. fosfolipide!
1. Stap de AH binnen
2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH)
3. Let op: scan de artikelen eerst bij de scanner in de winkel, zodat je zeker weet dat de prijs nog niet is aangepast.
4. Laat ze scannen bij de kassa, laat je BONUSKAART zien, BELANGRIJK! en betaal bv het bedrag van ¤20,-
5. Ga naar de servicebalie, neem de kassabon mee en zeg dat je je aankoopbedrag terugwil en je laat de folder van de betreffende concurrent zien.
6. Nu wordt er SM bijgehaald en gebeld blalbalbal ff wachten
7. Enjoy!
http://www.folderz.nlquote:De spelregels van de AH:
Garantie
- De laagste actieprijs van Nederland is herkenbaar aan de rode portemonnee met de ‘laagste actieprijsgarantie’. Deze staat bij alle A-merk producten in de AH Bonus folder.
- Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.
Spelregels
- De laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merken met deze rode portemonnee. De garantie geldt niet voor andere A-merk aanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de folder vindt.
De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (o.a. merk, verpakking, inhoud, smaak).
- De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Uw recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het appeltaartje geldt t/m de maandag na de actieperiode. Een appeltaartje per artikel en per klant.
- Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
- Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
-Lees hierrrrrr de nieuwe interne memo spelregels van de AH.
Verder heb ik even een lijstje gemaakt met andere supermarkten/drogisterijen
Supermarkten:
Albert Heijn www.ah.nl
C1000 www.c1000.nl
Aldi www.aldi.nl
Super de Boer www.superdeboer.nl
Spar www.spar.nl
Lidl www.lidl.nl
Plus www.plus.nl
Co-op www.coop.nl
Troefmarkt www.troefmarkt.nl
Supercoop www.supercoop.nl
Jumbo www.jumbosupermarkten.nl
Golff supermarkten www.golff.nl
DekaMarkt www.dekamarkt.nl
Em-Te www.em-te.nl
Attent www.attent.nl
Hoogvliet www.hoogvliet.com
Deen Supermarkt www.deen.nl
Jan Linders www.janlinders.nl
Vomar Voordeelmarkt www.vomar.nl
Dirk, bas, digros www.lekkerdoen.nl
Poiesz supermarkten www.poiesz-supermarkten.nl
Boni Markt www.bonisupermarkt.nl
Nettorama www.nettorama.nl
MCD www.mcd-supermarkt.nl
Sanders Supermarkten www.sanders-supermarkt.nl
Die 2 bruder www.2bruder.com
Drogisten:
DA www.da.nl
Etos www.etos.nl
Trekpleister www.trekpleister.nl
Kruidvat www.kruidvat.nl
Schlecker www.schlecker.nl
quote:Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
Reactie KS ;quote:Uw reactie:
Geachte AH Klantenservice,
Ik hoorde dat er na een photoshop incident, een nieuwe regel bij is
gekomen, namelijk dat geprinte folders niet meer zijn toegestaan.
Deze nieuwe regel is volkomen te begrijpen, photoshoppen kan ECHT niet
bij een situatie waar het om zoveel geld gaat.
Maar wat nou als ik een duidelijke bronvermelding erbij genoteerd heb,
en een telefoonnummer van de betreffende winkel?
Het gaat er immers om dat ik de echtheid kan bewijzen, en niet van wat
voor papier de folder gemaakt is, toch?
Met vriendelijke groeten,
Sander van ******
Ontvangen: 16-06-2009 21:02
Reactie Blackf1re ;quote:eachte heer Van *********,
Wij kunnen uw standpunt begrijpen. Echter het gaat echt om een folder op
folder vergelijking. Dus als u aanspraak wilt maken op de laagste
actieprijs garantie, dan heeft u een folder met de originele folderpijs én
uw AH kassabon nodig. De actieprijs uit een concurrerende folder moet dus
lager zijn dan het bedrag waarvoor u het actie-artikel bij AH hebt gekocht
om aanspraak te maken op de laagste actieprijs garantie.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geďnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
Wendy Denie
Laagste actieprijs garantie Albert Heijn is niets meer dan een loze kreet!quote:Hoi Wendie
Ik snap dat het een folder op folder vergelijking is.
Echter, de folder van de Makro, de Sanders, Hoogvliet, PLUS etc. zijn precies hetzelfde op internet als de originele folder.
Omdat ik een bronvermelding en telefoonnummer erbij zet, is het aan te tonen dat de folders en acties niet nep zijn.
Dan heeft de AH in mijn ogen geen reden om mijn geprinte folders te weigeren, want de hele actie draait erom dat je bewijst de het in een andere folder goedkoper is dan bij de AH.
Het kassabonnetje van de AH heb ik natuurlijk ook.
Graag een reactie,
Met vriendelijke groeten,
Sander van ********
quote:Ik wou gewoon even zien hoe jullie hier op zouden reageren. Het ging hier alleen maar om hebben hebben hebben, terwijl we het in Nederland zó goed hebben. Enfin, ik hoop dat jullie je dat ook realiseren.
Dan zeg ik nu: back to business: AH naaien
Danke schön. Ik hou ook van jou Qweaquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:21 schreef Qwea het volgende:
dus het is nog steeds gewoon orginele folder, supermarkt hoeft niet in de buurt te zitten, en 6 artikelen per klant
En billboard is een flikker
Hoax dus. Sorryquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:25 schreef dabadbass het volgende:
Is het nu volgende week wel of niet einde oefening met de gratis boodschappen? Geven ze dan alleen nog maar het verschil terug of is dat en Hoax?
Jow doe datquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:25 schreef henkjan90 het volgende:
Heb zo nu en dan deze reeks bijgehouden en C1000 Vaartjes kwam vaak langs...
Ik woon in Ede en wil best even een voorraadje folders halen en sturen aan geďnteresseerden...
Wat voor aanbiedingen kun je nu nog aanspraak op maken?
Heel handig!quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:25 schreef henkjan90 het volgende:
Ik woon in Ede en wil best even een voorraadje folders halen en sturen aan geďnteresseerden...
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:23 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Danke schön. Ik hou ook van jou Qwea
Heb jij verder nog iets te doen overdag?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:29 schreef Qwea het volgende:
Bwahahahaha!
Ik heb vaartjes gebeld, en hij stuurt me een zooi folders op alst goed isvoor 17u.
Dus, als mensen nog folders moeten hebben voor de pizza's... dan graag even melden in het topic.
Ik heb geen idee hoeveel ik er krijg trouwens. Maar ik heb ze dan morgen binnen
Volgens aukje die ik dus sprak van de AH hierzo (team leider) is deze actie officieel blijvend. Maar dat is dus niet zeker.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:25 schreef dabadbass het volgende:
Is het nu volgende week wel of niet einde oefening met de gratis boodschappen? Geven ze dan alleen nog maar het verschil terug of is dat en Hoax?
Neequote:Op donderdag 18 juni 2009 13:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heb jij verder nog iets te doen overdag?
No offense verder hoor
En zijn er dan nog spullen die gratis opgehaald kunenn worden? Heb net alle folders online zitten doorbladeren maar niet iets goedkopers kunnen ontdekken....quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Volgens aukje die ik dus sprak van de AH hierzo (team leider) is deze actie officieel blijvend. Maar dat is dus niet zeker.
En ondertussen een lekker broodje bal halen bij ali's vreetschuur halen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
NeeIk heb vakantie. Dus afgezien wat met mn hond lopen en wat de markt enzo afhobbelen niet zo veul
oke, nog 1xquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:34 schreef Chinless het volgende:
nogmaals met welke folder kan ik cola scoren?
en telt de actie van geld terug nog?
Volgens mij hebben ze de cola al op 1,09 overal gezet dat die van Sanders supermarkten niet meer werkt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:34 schreef Chinless het volgende:
nogmaals met welke folder kan ik cola scoren?
en telt de actie van geld terug nog?
die hebben we hier nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:36 schreef Lolque het volgende:
[..]
En ondertussen een lekker broodje bal halen bij ali's vreetschuur halen?
Niet overal though. Cola ging niet landelijk volgens aukje. Dat wilde het HK niet ofzo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:37 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de cola al op 1,09 overal gezet dat die van Sanders supermarkten niet meer werkt.
Maar morgen kan je met de C1000 folder uit Vaartjes WEL gratis cola halen en zaterdag pizza
De cola en de pizzaquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:25 schreef henkjan90 het volgende:
nja da maak nie uit, ik kom overal in Noord Brabant dus als het oosten niet is dan wel int westen. Ik moet alleen ff weten welke winkel, Jumbo, Sanders oidquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet overal though. Cola ging niet landelijk volgens aukje. Dat wilde het HK niet ofzo.
sanderssssss geloof ik./ 6 flessen 6,69quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:39 schreef Chinless het volgende:
[..]
nja da maak nie uit, ik kom overal in Noord Brabant dus als het oosten niet is dan wel int westen. Ik moet alleen ff weten welke winkel, Jumbo, Sanders oid
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:39 schreef Sjowhan het volgende:
Wat is vaartjes folder?
Hollandersquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:40 schreef Wheelgunner het volgende:
Zijn jullie paupers of gewoon Joods?
Nee, geen bijzonderheden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ohja, TVP
Heeft Jumbo nog wat leuks geplanned?
moei ff wachten tot morgen. ff zien hoeveel ik krijg. Ik sms je wel ff als ik ze binnen heb.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:58 schreef Fosfolipide het volgende:
Qwea stuur mij ook ff wat folders, Omnifacer ik heb jou geld nog niet binnen.
zou me niet verbazen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:07 schreef MaddoxX het volgende:
Maar dat van alleen het verschil terugkrijgen is dus ook bullshit allemaal enzo @ volgende week
Volgens mij gaan ze volgende week namelijk weer grandioos de plank misslaan met producten
Waarom bij je eigen c1000 langs? Vaartjes heeft een extra aanbieding, dus kun je dus niet bij je eigen c1000 claimen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:13 schreef Sjowhan het volgende:
Wat is het verschil qua prijs van de C1000 en de vestiging in Wageningen dan? (wist dit btw niet, topic viel me net pas op).
Als het inderdaad zo is, kan ik natuurlijk bij mezelf in de buurt langs de C1000, en daar mijn "slag" slaan.
Ja, geloof het wel ja.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:13 schreef Omnifacer het volgende:
@Qwea
Die c1000 Vaartjes, is dat dezelfde als Tarthorst?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:16 schreef Omnifacer het volgende:
Ben nu aan het bellen, maar het lukt niet... "Ze zijn op"
ja 'op' omdat hun de omzet missenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:16 schreef Omnifacer het volgende:
Had je de folder nog naar mij gestuurd? Ik heb het geld nog niet over gemaakt namelijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:58 schreef Fosfolipide het volgende:
Qwea stuur mij ook ff wat folders, Omnifacer ik heb jou geld nog niet binnen.
Had je trouwens een meisje eraan? Ik werd helemaal door verbonden naar de managerquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:16 schreef Omnifacer het volgende:
Hmmz ja, ik zie het nu. De c1000-site is zo opgezet dat je de aanbieding per filiaal hebt, en niet globaalquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom bij je eigen c1000 langs? Vaartjes heeft een extra aanbieding, dus kun je dus niet bij je eigen c1000 claimen.
Ja ik had Kimquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Had je trouwens een meisje eraan? Ik werd helemaal door verbonden naar de manager
Volgende week niet, maar de week daarop is het wél echt afgelopen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:07 schreef MaddoxX het volgende:
Maar dat van alleen het verschil terugkrijgen is dus ook bullshit allemaal enzo @ volgende week
Volgens mij gaan ze volgende week namelijk weer grandioos de plank misslaan met producten
howdoyouknow?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:21 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Volgende week niet, maar de week daarop is het wél echt afgelopen.
Bron?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:21 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Volgende week niet, maar de week daarop is het wél echt afgelopen.
Ik had ook kim.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:20 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja ik had Kim![]()
Ze moest het wel even aan haar collega vragen. Ik zei nog: je kunt wel nee zeggen terwijl je ze wel hebt, maar uiteindelijk is het voor jullie alleen maar beter want ik ga de concurrent een serieuze slag toebrengen
Ja vind je het gek, iedereen wil die folderquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had ook kim.
En toen kreeg ik de manager. Want ze zei "ja maar iedereen belt, en dat kost ons keiveel zegels" en toen zei ik "ik wil het best vergoeden heur!" en toen kreeg ik de manager, moest ik mailen naar welk adres ze moesten.
Gedaanen 2de mail achteraan gestuurd, want ik was vergeten te vragen oftie ook een vergoeding moest
Dat gezeik over pinnen/contant is het me echt niet waard.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:23 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Sanders lukt bij de AH. Na aardig lang zeuren gratis cola + appeltaartje. YEAH! Kan iemand mij nog wat foldertjes opsturen (stuk of 5/6) en mischien ook van vaartjes. Als iemand dat voor mij zou willen doen heel graag! NOG MEER COLA!
Ja je moet ook geen 4 pack pakken + 2 lossequote:Op donderdag 18 juni 2009 14:30 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Niet veel gezeik gehad. Meeste ging erom dat ze zeide onze aanbieding is 4-pack dit zijn 6 losse. Bij de 3de AH begrepen ze eindelijk wat ik bedoelde en gaven ze het gratis!
Ja bedoel ik, de derde AH.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:30 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Niet veel gezeik gehad. Meeste ging erom dat ze zeide onze aanbieding is 4-pack dit zijn 6 losse. Bij de 3de AH begrepen ze eindelijk wat ik bedoelde en gaven ze het gratis!
Mocht dat zo zijn, mogen ze maar maximaal 50% korting gevenquote:
Dan zou dat landelijk moeten zijn. Ook geen lekkere meevaller voor ze.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:39 schreef henkjan90 het volgende:
Zo, ik heb een aantal folders van Vaartjes... de PM's stromen binnen!
Volgens mij was ik net op tijd, heb gewoon alles wat er lag meegenomen.Wat voelde ik me een pauper zeg, maargoed, ik vind het idee gewoon leuk!
De voor de cola bij Vaartjes is morgen geldig. ¤0,89 per fles! Stel dat ik nu 6 flessen haal en morgen met die folder langs ga? Krijg ik m'n geld terug + appeltaartje?
Of je gaat nu en je loopt het risico dat ze morgen de prijs aangepast hebben en je dus je geld niet terug krijgt.
Of je gaat morgen en je loopt het risico dat ze morgenochtend al de prijzen aangepast hebben.
Check je pm.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:39 schreef henkjan90 het volgende:
Volgens mij was ik net op tijd, heb gewoon alles wat er lag meegenomen.Wat voelde ik me een pauper zeg, maargoed, ik vind het idee gewoon leuk!
De voor de cola bij Vaartjes is morgen geldig. ¤0,89 per fles! Stel dat ik nu 6 flessen haal en morgen met die folder langs ga? Krijg ik m'n geld terug + appeltaartje?
Of je gaat nu en je loopt het risico dat ze morgen de prijs aangepast hebben en je dus je geld niet terug krijgt.
Of je gaat morgen en je loopt het risico dat ze morgenochtend al de prijzen aangepast hebben.
Kassaprijs geldt. Scannen in de winkel is aan te raden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:42 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze de prijzen zo snel hebben aangepast ;p zolang het op het bordje bij het product duurder wordt aangegeven enzo moeten ze het voor die prijs doen
Ik heb je gepmtquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:47 schreef henkjan90 het volgende:
Voor eensch en voor altijd!
DE Vaartjes folder!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je nu haalt, en je gaat morgen met je bon heen, en je folder, krijg je jje geld ws niet terug. Aangezien de actie enkel morgen geldt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:39 schreef henkjan90 het volgende:
Denk niet dat ze dat landelijk aanpassen. Zou ze heeel veel geld kosten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:46 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Hoe snel zal dat foldertje hier zijn dan. In die tijd hebben ze denk toch allang aangepast. Of heeft iemand hier andere ideeën over.
Voor zover ik weet toch echt niet. En geen enkele andere winkel heeft dus blijkbaar zulke lage standaards als AH. Super de Boer stelt een half uur, Bas rond een kwartier en C1000 ook. Toch erg apart als jij dan zegt dat bij AH dingen makkelijk drie kwartier buiten de koeling mogen. Nog een goede reden om niet naar AH te gaan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:31 schreef Lolque het volgende:
[..]
Yup bij normaal gekoelde producten mag het wel.
Het verhaal over uren geldt overal. Iedereen moet z'n productiviteit halen. Als ze dat bij AH niet kunnen en bij andere winkels wel, dan is dat nog een goede reden om er niet heen te gaan.quote:Verhaal over uren
Waarom mensen bij AH werken is me ook een raadsel. Ik heb er 19 uur gewerkt, waarvan 11 betaald. Het is een van de slechtste werkgevers die ik gehad heb, met Hema. Maar bij Hema zat het meer in arbeidsvoorwaarden, AH heeft gewoon schijt aan z'n medwerkers en buit ze uit op iedere mogelijke manier en een persoonlijke, respectvolle behandeling zit er ook niet in.quote:De AH is als klant misschien soms zuur, maar als medewerker is het meestal 100x klote.
Ik heb je 2 gedaan, om antwoord op je vraag in het topic te gevenquote:
Mja, als iemand deze op hoge resolutie inscant.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:50 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
ziet er uit als uitgeprinte folder gewoon. Kan je niet inscannen. Dan print ik hem zelf wel uit
Gaat niet werken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:01 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Henk Jan, zou je hem niet even op hoge kwaliteit kunnen inscannen zodat jij ze niet allemaal hoeft te versturen maar dat wij hem gewoon zelf kunnen uitprinten.
Idd! Die kan je zelf op een (kleuren)printer ook uitprinten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:01 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Henk Jan, zou je hem niet even op hoge kwaliteit kunnen inscannen zodat jij ze niet allemaal hoeft te versturen maar dat wij hem gewoon zelf kunnen uitprinten.
Ooh, wel?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:02 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Idd! Die kan je zelf op een (kleuren)printer ook uitprinten.
Op een hoge DPI scannen aub!
Als er niet op de achterkant aanbiedingen staan, dan kan het volgens mij makkelijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gaat niet werken.
Geloof me nou maar....
Of praat ik poep?
*MM naar dit topic stuurt
Maar, even om te miereneuken he (ik wil hem wel graag per post hoor henk jan!)quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:03 schreef Scorpie het volgende:
Printjes MOGEN niet meer. Klaar. NO MORE PRINTJES. NONE.
Die staan er welquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als er niet op de achterkant aanbiedingen staan, dan kan het volgens mij makkelijk
Dan gooi je het blaadje toch andersom weer de printer inquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als er niet op de achterkant aanbiedingen staan, dan kan het volgens mij makkelijk
Die folder van de Vaartjes is ook niet helemaal professioneel gedrukt hoor. Dan kan je met je eigen kleuren laserprinter ook!quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:03 schreef Scorpie het volgende:
Printjes MOGEN niet meer. Klaar. NO MORE PRINTJES. NONE.
ik heb geen laserquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:06 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Die folder van de Vaartjes is ook niet helemaal professioneel gedrukt hoor. Dan kan je met je eigen kleuren laserprinter ook!
(Let op laserprinter he, inkjet printer gaat niet lukken.)
Lurkersquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:09 schreef Qwea het volgende:
Ik ga echt heel hard huilen van al die mensen die me pm'en
Ik heb die dingen nog niet eens. Henk jan heeft me er 2 voor de zekerheid gestuurd, mocht ik mijne morgen niet binnen krijgen. Mocht dat wel zo zijn, dan meld ik het hier en DAN PAS DAN mag iedereen weer PM' en
Tering. 20 stuks in nog geen 3 min
Omdat je daar wel bij ziet dat 't uitgeprint isquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb geen laser
waarom gaat inkjet nie lukken?
quote:
euwh. Maar bijna niemand heeft een laserprinter. Toch?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Omdat je daar wel bij ziet dat 't uitgeprint is
Hier kreeg ik mijn Sanders folder terug..quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:12 schreef Qwea het volgende:
`kan iemand AH niet even mailen of die folders weer terug gegeven worden?
Ze reageren toch niet meer op mij
Weet ik niet maar ik ben bij alle ah's geweest voor ijsquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:09 schreef DJKoster het volgende:
Nog mensen uit Enschede of omgeving in dit topic?
Waar is de cola nog 1,12 ?![]()
Winkels:
Hendrik Jan van Heekpln 63
Maanstraat 16
Rijnstraat 20
Noord Esmarkerrondweg 421
Gronausestraat 1130
Esmarkelaan 14
Veldhoflanden 2
Thomas de Keyserstraat 63
Kevelhamhoek 71
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/
ik ga het ook eisenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:13 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Hier kreeg ik mijn Sanders folder terug..
Straks maar iemand strikken met een auto, volgende week ben ik jarig dus gratis cola kan ik wel gebruikenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:14 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Weet ik niet maar ik ben bij alle ah's geweest voor ijsen nog wel meer
ik werk zelfs bij een van die ah'squote:Op donderdag 18 juni 2009 15:18 schreef DJKoster het volgende:
Ze doen niet moeilijk als je met 2 of 3 man aan de klantenservice staat?
Ik moet wel heel hard om je lachen hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:19 schreef Fosfolipide het volgende:
Argh!!!!! Ik heb C1000 Foldertjes nodig!!!Ben bereid er keiihard voor te betalen!!! )
Nog een keertje dan:quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:47 schreef henkjan90 het volgende:
Voor eensch en voor altijd!
DE Vaartjes folder!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar, stel he...quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:19 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
ik werk zelfs bij een van die ah's
Ghehequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:19 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
ik werk zelfs bij een van die ah's
adres Tarthorst 1223quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:20 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nog een keertje dan:
gezien jij hem gehaald hebt....
Is dat die C1000 die een paar jaar terug is uitgebrand?
In de buurt van de (ik dacht onthouden te hebben) Rooseveltweg?
word ik verkracht in me slaap?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, stel he...
ik kom met mijn mooie folder aan, en mn vent tagt along... kan ik dan zeggen van "hij heb 6, ik ook" op 1 folder? Want immers gaat zijn piemel dagelijks in mij en horen we bij elkander. Maar we zijn wel 2 aparte klanten
Bij 1 AH lukte dat hier wel met die cola.
Hoi!quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:22 schreef MikeyMo het volgende:
printen ga je altijd zien
Op werk heb je toch wel laserprinters, ik wel tenminstequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb geen laser
waarom gaat inkjet nie lukken?
Ben je afgelopen zatredag op zondag nacht vergeten?quote:
MikeyMo vast welquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:23 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Op werk heb je toch wel laserprinters, ik wel tenminste![]()
Inkjet printers zijn onnauwkeurig, vaag, kleuren vegen door, als er een druppel op komt lost de inkt op.
Hij komt eraan!quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, even om te miereneuken he (ik wil hem wel graag per post hoor henk jan!)
Die dingen komen van de drukker, dat zijn ook prints
Heb helaas geen scanner hier... ben maar een arme student die de fokkers even een plezier doet, ik lik me rot aan die ranzige enveloppen.....quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:01 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Waarom likken? Plakband ftw!quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Hij komt eraan!
[..]
Heb helaas geen scanner hier... ben maar een arme student die de fokkers even een plezier doet, ik lik me rot aan die ranzige enveloppen.....
Geen idee, nooit eerder geweest.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:20 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nog een keertje dan:
gezien jij hem gehaald hebt....
Is dat die C1000 die een paar jaar terug is uitgebrand?
In de buurt van de (ik dacht onthouden te hebben) Rooseveltweg?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:26 schreef Qwea het volgende:
GA ALLEMAAL WEG MET JE PM'S OVER DIE KUT FOLDERSIK HEB ZE NOG NIE EENS. MORGEN PAS!
Godverdommemn inbox zit al in 30 min 3x nok vol
![]()
Dat krijg je als aandachtshoertje.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:26 schreef Qwea het volgende:
GA ALLEMAAL WEG MET JE PM'S OVER DIE KUT FOLDERSIK HEB ZE NOG NIE EENS. MORGEN PAS!
Godverdommemn inbox zit al in 30 min 3x nok vol
![]()
SNIE MOOIquote:
*noteert*quote:
Ik heb er toch weinig aan, maar ik geniet mee met jullie topic-reeks vanuit hier met heerlijk 32 graden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
*noteert*
*geen folder naar Cyst opsturen
Als iemand, me nou eens uitlegt hoe ik morgen die shit inscan op een hoge DPI resolutie (mn schoonma heeft een scanner) Dan scan ik die shit morgen in.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:32 schreef Oksel het volgende:
Jongens, die folder is van zo'n KUTKWALITEIT, dat als je hem GOED uitprint, ze het verschil echt niet zien. Moet het wel LASERPRINTER zijn natuurlijk. Inktjet zie je meteen. Alhoewel die folder er ook aardig inkterig uitziet..
32?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:32 schreef CySt het volgende:
[..]
Ik heb er toch weinig aan, maar ik geniet mee met jullie topic-reeks vanuit hier met heerlijk 32 graden..
max ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:34 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
ik scan hem morgen wel in. Heb hier een hele mooie epson staan!
Ik praat niet meer met jouquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:34 schreef CySt het volgende:
[..]
Ohja, en met palmbomen en witte stranden, had ik dat al gezegd?.
De zomer duurt nog lang, die 32 graden komt hier ook wel.quote:
ik hou me aanbevolen voor een scanquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:36 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Zal ik doen, heb ook nog wel een goede vriend die laser printer heeft. Even kijken dan maar of het valt te faken! Zo ja, stuur ik ze ook nog wel even rond. Je hoort morgen meer van me
arme jijquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:36 schreef CySt het volgende:
[..]
Stiekem zit ik nu wel op kantoor in de airco, dus niet alles wat goud is blinkt..
kan maar is teveel moeite om dat te gaan doen denk ik.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:38 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Scannen lukt sowieso. Wat albert heijntje ook nog kan doen is morgen alleen de prijs naar beneden en overmorgen weer omhoog. Zou ook nog een optie van de AH zijn. Niet slim natuurlijk maar gaat wel ons tegen.
Landelijk bedoel je? Doen ze niet. Kost ze veelste veel winst.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:38 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Scannen lukt sowieso. Wat albert heijntje ook nog kan doen is morgen alleen de prijs naar beneden en overmorgen weer omhoog. Zou ook nog een optie van de AH zijn. Niet slim natuurlijk maar gaat wel ons tegen.
Die Edet hebben ze wel gedaan. Maar logisch dat ging met 30e per klant per keer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Landelijk bedoel je? Doen ze niet. Kost ze veelste veel winst.
Hoe groot is nou de kans, dat iemand met een folder uit wageningen, in zwolle aankomt zetten
6 gewoonquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:40 schreef DJMarcel.nl het volgende:
peoples.... is het 6 flessen cola pp of toch die 3
precies. Het moest een "echte" folder zijn. C1000 Emmen geloof ik, had ook extra aanbiedingen. Niks wat AH ook heeft, maar er zijn dus meer c1000 die aanbiedingen hebben. En anders bellen ze toch even met vaartjesquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:40 schreef CySt het volgende:
Maar om even weer ontopic te gaan, die folder van Vaartjes ziet er inderdaad erg home-made uit. Ik denk dat met scannen en printen je er prima mee door komt, inderdaad mits je een colorlaserjet gebruikt. Kans is natuurlijk wel aanwezig dat de AH moeilijk kan gaan doen omdat het geen landelijke (bekende) folder is, maarja, dat staat natuurlijk niet in de voorwaarden.
Is pas 10x gezegd. Die interne memo was een hoax en de hoaxer heeft het ook al toegegeven. LE-ZEN.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:40 schreef DJMarcel.nl het volgende:
peoples.... is het 6 flessen cola pp of toch die 3
ja!quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:41 schreef CySt het volgende:
[..]
Ja, ik lag natuurlijk veel liever te chillen op het strand!
Je had beter kunnen PM'en.....quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:27 schreef DJKoster het volgende:
henkjan voor de gratis cola dus? Mag ik je nog pm'en?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
oke, nog 1x
C1000 VAARTJES FOLDER. JA, ACTIE GELD TERUG TELT, DIE BLIJFT TELLEN, WANT DIE MEMO VAN 3 ARTIKELEN PER KLANT, CONCURRENT IN DE BUURT , DAT WAS EEN HOAX.
DUS, EEN C1000 VAARTJES FOLDER, DAAR KUN JE MORGEN COLA MEE SCOREN, EN ZATREDAG PIZZA.
VERDER KUN JE DEZE WEEK NIKS MEER GRATIS SCOREN. MISSCHIEN VOLGENDE WEEK
Oke? Mooi![]()
Wordt een beetje lastig, die ligt gestort in de fundering van het Marriott (dat denken de lokalen althans..)quote:
Ik zou die fundering kapot trekken, als je haar hebt gevonden, rock je dat eilandquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:43 schreef CySt het volgende:
[..]
Wordt een beetje lastig, die ligt gestort in de fundering van het Marriott (dat denken de lokalen althans..)
MIJN CAPS IS HEUL NIE STUK!quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:43 schreef Chinless het volgende:
[..]
![]()
Je moet even je toetsenbord na kijken, je caps is kapot![]()
Stuur mij maar een foldertje dan (A)
Beetje moeilijk om door zulk dik beton heen te gaan. De ochtend nadat ze verdwenen was is de betonnen fundering gestort, dus als ze daar ligt vinden ze haar nooit meer terug. Tenzij ze het Mariott ooit afbreken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou die fundering kapot trekken, als je haar hebt gevonden, rock je dat eiland
Is daar eigenlijk nooit onderzoek na gedaan dan? Die fundering?
je gaat me toch niet vertellen dat je morgen vrij bentquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:45 schreef UncleSam het volgende:
Ja maar ja maar. Morgen heb ik geen laserkleurenprinter meer tot mijn beschikking! Nu nog wel! Is er al iemand die hem kan inscannen?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:45 schreef CySt het volgende:
[..]
Beetje moeilijk om door zulk dik beton heen te gaan. De ochtend nadat ze verdwenen was is de betonnen fundering gestort, dus als ze daar ligt vinden ze haar nooit meer terug. Tenzij ze het Mariott ooit afbreken.
Op je werk of bij elke copy-shop op iedere hoek van de straat wellicht?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:45 schreef UncleSam het volgende:
Ja maar ja maar. Morgen heb ik geen laserkleurenprinter meer tot mijn beschikking! Nu nog wel! Is er al iemand die hem kan inscannen?
Haal nieuwe opquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:43 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Je had beter kunnen PM'en.....
ALLES IS OP!
Even 20 envelopjes naar het postkantoor brengen, waren er nog meer dan gedacht!
ja.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:46 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Haal nieuwe op![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik nou vrijdag cola haal en zaterdag met die folder mijn geld terug ga claimen? Werkt dat?
Waarom de lokalen overigens denken dat ze daar ligt, is omdat alles wat in de zee gegooid wordt altijd wel een keer weer aanspoelt..quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds boeiend om te volgen. Ik ben echt benieuwd of ze ooit nog gevonden wordt.
Ja, als op je kassabon de datum van vrijdag staat is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:48 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ook als in die folder staat dat de aanbieding alleen geldig is op vrijdag?
ok, dan kijk ik Qwea nog eens lief aanquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:49 schreef CySt het volgende:
[..]
Ja, als op je kassabon de datum van vrijdag staat is er niets aan de hand.
Ja, want die actie was vrijdag geldig, en die folder ook. Dus ja, dat werkt welquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:46 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Haal nieuwe op![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik nou vrijdag cola haal en zaterdag met die folder mijn geld terug ga claimen? Werkt dat?
Tuurlijk, je koopt op vrijdag een product dat ook op die vrijdag ergens goedkoper is.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:48 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ook als in die folder staat dat de aanbieding alleen geldig is op vrijdag?
uhu, en omdat natuurlijk ook die grote boot onderzoek heeft gedaan. Maar waarom speciaal daar, en niet ergens anders op het eiland? Het is natuurlijk wel een verdomd goeie plek. Hup, beton erover niemand die het ziet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:48 schreef CySt het volgende:
[..]
Waarom de lokalen overigens denken dat ze daar ligt, is omdat alles wat in de zee gegooid wordt altijd wel een keer weer aanspoelt..
Kom jij hier dan nu afwassen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:49 schreef DJKoster het volgende:
[..]
ok, dan kijk ik Qwea nog eens lief aan
Net even gebeld voor de zekerheid, maar ze zijn folderloos, komen ook geen nieuwe meer...quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:46 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Haal nieuwe op![]()
![]()
![]()
![]()
potzegelloosquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:56 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Net even gebeld voor de zekerheid, maar ze zijn folderloos, komen ook geen nieuwe meer...
Nou, dan heb ik mazzel iigquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:56 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Net even gebeld voor de zekerheid, maar ze zijn folderloos, komen ook geen nieuwe meer...
ik zei toch dat dat niet landelijk aangepast isquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:01 schreef DJKoster het volgende:
Loop ik net weer mijn AH binnen. is de prijs nog steeds 1,12..![]()
Ik woon er boven..![]()
stimmtquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:02 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Alleen c1000 vaartjes. Geen enkele andere geloof ik.
Omdat Joran zijn vader genoeg connecties had op het eiland en de kans aardig groot was dat hij wist dat het beton de volgende dag gestort zou worden. Misschien hebben ze haar daar begraven en vervolgens heeft men meteen de volgende ochtend het beton gestort. De ideale begraafplaats, want "eventjes" het beton weghalen zit er natuurlijk niet in.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
uhu, en omdat natuurlijk ook die grote boot onderzoek heeft gedaan. Maar waarom speciaal daar, en niet ergens anders op het eiland? Het is natuurlijk wel een verdomd goeie plek. Hup, beton erover niemand die het ziet.
Maar als beton storter zie je dan toch wat liggen voordat je begint?
Kijk zie je! Ik spreek duitsquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:02 schreef CySt het volgende:
[..]
Omdat Joran zijn vader genoeg connecties had op het eiland en de kans aardig groot was dat hij wist dat het beton de volgende dag gestort zou worden. Misschien hebben ze haar daar begraven en vervolgens heeft men meteen de volgende ochtend het beton gestort. De ideale begraafplaats, want "eventjes" het beton weghalen zit er natuurlijk niet in..
internet ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:05 schreef Stephan1237 het volgende:
Hoe duur is het bij die Vaartjes dan, bij c1000 folder die ik heb is het 0,89 cent per 1,5 liter
Jammer dat ik morgen niet nog een keer 6 gratis cola kan halen... (of mevrouw de manager moet mij niet meer herkennen..)quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zei toch dat dat niet landelijk aangepast is
maar maar maar, het was zo'n boeiend gesprekquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:05 schreef Oksel het volgende:
Ligt er een AH onder het beton? Of foldertjes?
Genau!
Mag toch blijven halen zolang je maar nieuwe goedkopere aanbiedingen vindt. Ben ook al 3x bij zelfde geweest.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:06 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Jammer dat ik morgen niet nog een keer 6 gratis cola kan halen... (of mevrouw de manager moet mij niet meer herkennen..)
dat is hem!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:05 schreef Stephan1237 het volgende:
Hoe duur is het bij die Vaartjes dan, bij c1000 folder die ik heb is het 0,89 cent per 1,5 liter
dat kan wel hoor. Want zodra je de winkel uitloopt en opnieuw in loopt, ben je een nieuwe klant.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:06 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Jammer dat ik morgen niet nog een keer 6 gratis cola kan halen... (of mevrouw de manager moet mij niet meer herkennen..)
jup.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:07 schreef Blackf1re het volgende:
Ik heb een laserprinter trouwens.
Is de C1000 Vaartjes folder dan losse blaadjes?
ja, daarom moet je ook laser hebbenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:08 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Die printjes... n keer met n natte vinger over een inktjet-afdruk en het is klaar.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
jup.
gewoon 2 zijdig bedrukt. Soort van flyer op a4
Dat is die folder die ik hier heb van de c1000, staat wel bij ALLEEN 19 JUNI GELDIGquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:05 schreef Stephan1237 het volgende:
ja, klopt! en de pizza's 20 juni. Die staan op de achyerkantquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:09 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat is die folder die ik hier heb van de c1000, staat wel bij ALLEEN 19 JUNI GELDIG
Vraag stephan. Ik heb hem nog niet. Als je dan ze uitprint, kom ik hem zo halen in Alkmaarquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:09 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan iemand m inscannen?
Dan print ik er wel ff 20 om rond te sturen
Ik scan hem morgen in als ik heb, dan stuur ik hem meteen naar jou!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:09 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan iemand m inscannen?
Dan print ik er wel ff 20 om rond te sturen
Hopen ook dat ze niet aflopend gedrukt zijn voor de scanners, dan moet je nog gaan schoonsnijden.quote:
Top!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:10 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
[..]
Ik scan hem morgen in als ik heb, dan stuur ik hem meteen naar jou!
Als er boven water komt dat er weer printjes de ronde gaan ben ik benieuwd hoelang het nog lukt morgen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:10 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
[..]
Ik scan hem morgen in als ik heb, dan stuur ik hem meteen naar jou!
Betalen voor gratis folders.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:12 schreef leolinedance het volgende:
Nu het bekend is dat de regels niet aangepast zijn willen er misschien nog wel wat mensen een C1000 Vaartjes folder met Coca Cola en Big American Pizza's in de aanbieding (goedkoper dan bij de AH). Mail me maar op C1000folder@gmail.com, ik doe ze vanavond nog de deur uit tegen een geringe vergoeding. (3 euro voor 1, 4 euro voor 2 en 5 euro voor 4 folders)
Ik heb er nog een paar op voorraad
Te crazy, als het nog uit jezelf komt. Van ja voor de moeite geef ik je wel wat. Maar als je er om gaat vragen vind ik het gewoon zielig.quote:
1. Hij heeft die folders moeten ophalen, in zijn eigen tijd en brandstof.quote:
heeft hij ook moeten doen, echter vraagt hij er geen absurde prijzen voorquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:17 schreef UncleSam het volgende:
[..]
1. Hij heeft die folders moeten ophalen, in zijn eigen tijd en brandstof.
2. Hij moet ze op de bus doen, tijd, benzine en portokosten.
Had jij ze gratis verstuurd naar iedereen dan?
Alsof deze actie ooit nog eens herhaald wordt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:17 schreef UncleSam het volgende:
[..]
1. Hij ging ze toch al voor zichzelf halen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:17 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Maak er een foto van.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:19 schreef Stephan1237 het volgende:
Helaas mensen, ik heb geen scanner en heb maar 1 exemplaar
volgens mij kun je beter geen geld ervoor vragen, hooguit verzoeken of ze iets extra willen overmaken voor de moeite. tuurlijk geef ik henkjan wat extra, maar las je er geld voor gaat vragen kom je meteen over als een geldwolf.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:17 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Gelukkig kom je niet over als een geldwolf als je de AH leeg wilt roven.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:21 schreef Byte_Me het volgende:
volgens mij kun je beter geen geld ervoor vragen, hooguit verzoeken of ze iets extra willen overmaken voor de moeite. tuurlijk geef ik henkjan wat extra, maar las je er geld voor gaat vragen kom je meteen over als een geldwolf.
BAAS!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:23 schreef CySt het volgende:
[..]
Gelukkig kom je niet over als een geldwolf als je de AH leeg wilt roven.
Wat een prijzenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:12 schreef leolinedance het volgende:
Nu het bekend is dat de regels niet aangepast zijn willen er misschien nog wel wat mensen een C1000 Vaartjes folder met Coca Cola en Big American Pizza's in de aanbieding (goedkoper dan bij de AH). Mail me maar op C1000folder@gmail.com, ik doe ze vanavond nog de deur uit tegen een geringe vergoeding. (3 euro voor 1, 4 euro voor 2 en 5 euro voor 4 folders)
Ik heb er nog een paar op voorraad
portokosten snap ik, maar ik ga mn belletje die ik heb gepleegd naar de AH toch ook niet vergoedt vragenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:17 schreef UncleSam het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:28 schreef Oksel het volgende:
Doe maar 30 folder, leoninedance! Ik betaal je er 893,09 voor! Geen geld!
nee hoor, dat deze ze ook bij mij. In de folder staat ALLE dat zij dat begrip niet snappen, isch nie mijn probleem. En nogmaals, wat kijk je op die sitequote:Op donderdag 18 juni 2009 16:27 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Die REGULAR 2 liter zie ik niet meer op de site staan. Je kan wel gaan roepen "Ja maar alle Coca Cola artiekelen zijn LAPG." Maar als ze voet bij stuk houden heb je alsnog dikke pech.
Vertel wat probeerden ze?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:29 schreef meneer draak het volgende:
Zoooo, weer 18 flessen cola gescoord en 4 taartjes![]()
Wat kunnen sommige AH mensen moeilijk doen zeg. Die ene dame kende de voorwaarden van het intranet slechter dan ik. Moet ik haar vertellen wat er in stond
ach, die paar pizzas kunnen ze wel missen. dan hebben ze nog steeds winst op me gemaakt op de lange termijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:23 schreef CySt het volgende:
[..]
Gelukkig kom je niet over als een geldwolf als je de AH leeg wilt roven.
Zoalng die rode portemonnee erbij staat toch ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee hoor, dat deze ze ook bij mij. In de folder staat ALLE dat zij dat begrip niet snappen, isch nie mijn probleem. En nogmaals, wat kijk je op die sitedie site heeft er geen reet mee te maken. In de winkel ist nog steeds in de aanbieding.
henkjan had zelfs zoiets "iets extra's is leuk maar voel je niet verplicht"quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:21 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
volgens mij kun je beter geen geld ervoor vragen, hooguit verzoeken of ze iets extra willen overmaken voor de moeite. tuurlijk geef ik henkjan wat extra, maar las je er geld voor gaat vragen kom je meteen over als een geldwolf.
Ja. En die staat er nog steeds bij. Alhoewel ik die bordjes nog nooit heb gezien met dat rode ding. Ook niet bij de wc papier ofzo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:31 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Zoalng die rode portemonnee erbij staat toch ?
KIJK! iemand die het snaptquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:32 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Bij mijn beeldschermpje staat 2 liter en 1 liter er gewoon nog. Gaat trouwens helemaal niet om die website. Het gaat om de prijs die in de winkel staat.
Ze hebben wel publiciteit zoquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:30 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ach, die paar pizzas kunnen ze wel missen. dan hebben ze nog steeds winst op me gemaakt op de lange termijn.
hoeveel posts nogquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:33 schreef Qwea het volgende:
ik ga geen nieuw deel aanmaken, iemand anders mag nu een keer
Goeie vraag!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:36 schreef UncleSam het volgende:
Met de echte folder van Sanders of print van internet?
Nog lang niequote:Op donderdag 18 juni 2009 16:36 schreef UncleSam het volgende:
Vol
Hoezo? Heb drie 'transacties' gedaan, en 2 keer foldertje teruggekregenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:36 schreef Qwea het volgende:
Zeg blackf1re, jij had een laserprinter? Dus als ik iemand die folder morgen inscant, kun je hem dan eventueel nog 2x voor mij printen? Als ik het verhaal van omnifacer zo lees, ben ik wel mn foldertjes kwijt bij de AH
Hmmmm, nou, altijd iets extra op zak is geen overbodige luxe hierquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:36 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hoezo? Heb drie 'transacties' gedaan, en 2 keer foldertje teruggekregenGewoon even bluffen.
ooh ja, kut. Deel 13 ofzo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:37 schreef UncleSam het volgende:
Verder in deel? Welk deel zijn we eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |