abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:35:01 #1
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70136691

Welkom in het topic waarin we gratis boodschappen bij de AH scoren. Lees aub goed de onderstaande handleiding door, dat voorkomt veel dubbele vragen!
quote:
Er was behoefte aan een handleiding, dus hierbij. Met dank aan o.a. fosfolipide!

1. Stap de AH binnen 2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH) 3. Let op: scan de artikelen eerst bij de scanner in de winkel, zodat je zeker weet dat de prijs nog niet is aangepast. 4. Laat ze scannen bij de kassa, laat je BONUSKAART zien, BELANGRIJK! en betaal bv het bedrag van ¤20,- 5. Ga naar de servicebalie, neem de kassabon mee en zeg dat je je aankoopbedrag terugwil en je laat de folder van de betreffende concurrent zien. 6. Nu wordt er SM bijgehaald en gebeld blalbalbal ff wachten 7. Enjoy!
quote:
De spelregels van de AH: Garantie - De laagste actieprijs van Nederland is herkenbaar aan de rode portemonnee met de ‘laagste actieprijsgarantie’. Deze staat bij alle A-merk producten in de AH Bonus folder. - Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.

Spelregels - De laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merken met deze rode portemonnee. De garantie geldt niet voor andere A-merk aanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de folder vindt. De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (o.a. merk, verpakking, inhoud, smaak). - De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Uw recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het appeltaartje geldt t/m de maandag na de actieperiode. Een appeltaartje per artikel en per klant. - Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant. - Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt. -Lees hierrrrrr de nieuwe interne memo spelregels van de AH.

Verder heb ik even een lijstje gemaakt met andere supermarkten/drogisterijen Supermarkten: Albert Heijn www.ah.nl C1000 www.c1000.nl Aldi www.aldi.nl Super de Boer www.superdeboer.nl Spar www.spar.nl Lidl www.lidl.nl Plus www.plus.nl Co-op www.coop.nl Troefmarkt www.troefmarkt.nl Supercoop www.supercoop.nl Jumbo www.jumbosupermarkten.nl Golff supermarkten www.golff.nl DekaMarkt www.dekamarkt.nl Em-Te www.em-te.nl Attent www.attent.nl Hoogvliet www.hoogvliet.com Deen Supermarkt www.deen.nl Jan Linders www.janlinders.nl Vomar Voordeelmarkt www.vomar.nl Dirk, bas, digros www.lekkerdoen.nl Poiesz supermarkten www.poiesz-supermarkten.nl Boni Markt www.bonisupermarkt.nl Nettorama www.nettorama.nl MCD www.mcd-supermarkt.nl Sanders Supermarkten www.sanders-supermarkt.nl Die 2 bruder www.2bruder.com

Drogisten: DA www.da.nl Etos www.etos.nl Trekpleister www.trekpleister.nl Kruidvat www.kruidvat.nl Schlecker www.schlecker.nl
http://www.folderz.nl

Of folders van buitenlandse winkels zijn uitgesloten. HIER het gesprek met de AH KS

Het actieteam bij de AH begint om 09:30 dat betekend dat voor de prijzen niet aangepast zullen worden. Althans, niet landelijk.

Het personeel bij de AH wil wel eens moeilijk doen ;

Je hoeft geen bon te hebben van een andere winkel.

Even een sfeerfoto

niet van mij

Folders van de Jumbo en hoogvliet komen 17 Juni opnieuw uit. Nieuwe folders van de Deka komen elke zondag opnieuw uit, en gaan elke dinsdag in.

De supermarkt die goedkoper is hoeft niet in de buurt te zitten.

Het gaat enkel om de bonus artikelen met een rode portomonnee!

AH zegt ;
quote:
Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
Maar de AH's die ik, en andere fokkers met mij gehad hebben, vergoeden 6 artikelen per bonus product.

Gaarne opflikkeren met photoshop verneukerij. Die onzin doe je maar op 49.

____________________________________________________________________________________

LET OP ; AH heeft opeens de voorwaarden veranderd ! ( de helden ) Enkel echte folders gelden nu nog. Geen uitgeprinte versie meer.

Ah heeft de regels mbt de folders idd aangescherpt. Enkel nog echte folders omdat er lui met photoshops rondlopen en de boel beflikkeren.

Mailtje van Blackf1re aan het HK ;
quote:
Uw reactie:

Geachte AH Klantenservice,

Ik hoorde dat er na een photoshop incident, een nieuwe regel bij is gekomen, namelijk dat geprinte folders niet meer zijn toegestaan. Deze nieuwe regel is volkomen te begrijpen, photoshoppen kan ECHT niet bij een situatie waar het om zoveel geld gaat.

Maar wat nou als ik een duidelijke bronvermelding erbij genoteerd heb, en een telefoonnummer van de betreffende winkel? Het gaat er immers om dat ik de echtheid kan bewijzen, en niet van wat voor papier de folder gemaakt is, toch?

Met vriendelijke groeten,

Sander van ******

Ontvangen: 16-06-2009 21:02
Reactie KS ;
quote:
eachte heer Van *********,

Wij kunnen uw standpunt begrijpen. Echter het gaat echt om een folder op folder vergelijking. Dus als u aanspraak wilt maken op de laagste actieprijs garantie, dan heeft u een folder met de originele folderpijs én uw AH kassabon nodig. De actieprijs uit een concurrerende folder moet dus lager zijn dan het bedrag waarvoor u het actie-artikel bij AH hebt gekocht om aanspraak te maken op de laagste actieprijs garantie.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet, Albert Heijn Klantenservice

Wendy Denie
Reactie Blackf1re ;
quote:
Hoi Wendie

Ik snap dat het een folder op folder vergelijking is. Echter, de folder van de Makro, de Sanders, Hoogvliet, PLUS etc. zijn precies hetzelfde op internet als de originele folder. Omdat ik een bronvermelding en telefoonnummer erbij zet, is het aan te tonen dat de folders en acties niet nep zijn.

Dan heeft de AH in mijn ogen geen reden om mijn geprinte folders te weigeren, want de hele actie draait erom dat je bewijst de het in een andere folder goedkoper is dan bij de AH. Het kassabonnetje van de AH heb ik natuurlijk ook.

Graag een reactie,

Met vriendelijke groeten,

Sander van ********
Er gaan geruchten dat een concurrent opeens in de buurt moet zitten, das Bullshit!

Laagste actieprijs garantie Albert Heijn is niets meer dan een loze kreet!

Groothandels zijn overigens ook Winkels

De OP!
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:35:56 #2
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70136730
Hehe, zo we zijn terug van de eerste etappe: Cola Light halen met de Sanders folder

Eerste keer op de Nieuwmarkt. Ik was nog een beetje angstig, en toen ging de dikke negerin van de infobalie moeilijk doen. "Het moeten wel sixpacks zijn". Dus ik zeg dat die niet bestaan, roept ze haar bazin. Die begin moeilijk te doen over het etiket, want op die flessen in de folder stond geen 'Say Yes to Summer' en in de winkel wel. Uiteraard wisten wij haar met argumenten om te lullen, dus toen riep ze haar baas maar weer. Die luisterde naar haar argument, lachte haar half uit en zei: geef het geld maar terug. Dat duurde nog 3 minuten voor de met een rekenmachine uitgerekend had (ze moest o.a. 6.72 - 6.69 uitrekenen ). Folder wel ingenomen.

De tweede was op Koningsplein. Er stond een onschuldige Aziaat, en die brave Hendrik wilde eerst alleen het verschil teruggeven. Gelukkig stond zijn baas achter hem en die verbeterde hem Uiteindelijk geld terug, wilt hij die folder houden. Ik zo: "waar in de voorwaarden staat dan dat jullie die mogen innemen?". Ja, da's voor de kassa zei hij. Ik zeg nou je hebt het kassabonnetje al, da's meer dan genoeg. Toen vroeg hij of we niet elke AH in Amsterdam af zouden gaan. Tuuuuuuurlijk niet, antwoordden wij

De derde was op de Jodenbreestraat. Een of ander dik slachtvark wilde eerst niet meewerken, want die deed aan afronding. "Ja want 6.69 en 6.72 is allebei 6.70 want dat ronden we af hier in Nederland". Ik zo: Toen belde ze haar baas, en die zei meteen van ow geef maar mee. Toen ging ze hem nog overtuigen om niet mee te werken Uiteindelijk kregen we het mee, omdat ze voor deze ene keer een uitzondering zou maken Ik had al lang die folder weer teruggepakt natuurlijk.

Buit: 18 keer 1.5 liter Cola Light, 1 appeltaart en 2 appeltaartbonnen

Ik zal zo even een foto posten. Fosfo, bedankt
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:38:03 #3
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70136820
hoi
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_70136834
Had je zoveel tijd om een nieuwe OP te maken. Doe je het nog fout .

@ Omni, met Sanders folder of print?
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:39:03 #5
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70136856
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:38 schreef UncleSam het volgende:

folder. Foso heeft hem opgestuurd. toch?
  FOK!Fotograaf donderdag 18 juni 2009 @ 16:39:06 #6
235287 Rowinvd
pi_70136857
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:25 schreef Omnifacer het volgende:
Rowin, ben je er nog? Meld je even
Ja, ik ben er nog!
Zojuist terug gekomen met 18 flessen cola, en 3 appeltaarten!
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:39:07 #7
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70136858
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:38 schreef UncleSam het volgende:

k drukte gewoon op quote maar er bleek een link te zijn
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:39:46 #8
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70136885
Weer cola in de aanbieding?
Dan ga ik ff gauw halen
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:39:48 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70136887
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:39 schreef DJMarcel.nl het volgende:

[..]

k drukte gewoon op quote maar er bleek een link te zijn
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:40:07 #10
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70136899
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:39 schreef Juicyhil het volgende:
Weer cola in de aanbieding?
Dan ga ik ff gauw halen
sandersssssssssssssssssssss

6,69

AH 6,73
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:40:37 #11
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70136918
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

sandersssssssssssssssssssss

6,69

AH 6,73
Thanks, 6 losse flessen he?
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:41:04 #12
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70136931
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:39 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ga je me nou uitlachen?
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:41:10 #13
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70136938
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:40 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

si
pi_70136940
Hmm.. 9 winkels, 2 mensen, 6 flessen..

*maakt alvast wat ruimte in de kelder*
pi_70136945
Om even terug te komen op een van de nieuwe regels die de appie heeft gesteld:

Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.

Ik heb hier naar gezocht maar kan geen wettelijke bepaling vinden die dit verbied... Het enige dat ik heb kunnen vinden is een adviesschrift over reclame maken voor alcoholische dranken in de horeca, je mag dus geen reclame maken voor alcohol houdende producten die goedkoper zijn dan 50% van de normaalprijs.

De mensen van HK hebben dit dus gewoon verzonnen om de schade te beperken?...
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:41:22 #16
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70136949
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:41 schreef DJMarcel.nl het volgende:

[..]

Ga je me nou uitlachen?
ik zou niet durven
pi_70136950
ik wil niet vervelend zijn, maar nergens in de regels staat dat het geen internet folder/afdruk mag zijn? Dus afdrukken kan? Of heb ik verkeerd
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:42:02 #18
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70136978
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:41 schreef Chinless het volgende:
ik wil niet vervelend zijn, maar nergens in de regels staat dat het geen internet folder/afdruk mag zijn? Dus afdrukken kan? Of heb ik verkeerd
je hebt het verkeerd
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:42:24 #19
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70136988
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:41 schreef DJKoster het volgende:
Hmm.. 9 winkels, 2 mensen, 6 flessen..

*maakt alvast wat ruimte in de kelder*
hier 4 winkels, en 2 mensen. Dus als blackf1re zn aanbod nog geldt, voor de prints, dan wil ik heel graag 2 printjes van hem als iemand hem heeft ingescand Mocht ik natuurlijk morgen zelf niet krijgen van de c1000
pi_70136992
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:40 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ja, en je niet laten omver lullen... Gewoon stug volhouden dat ze daar per fles goedkoper zijn.

Ik vraag me echt af of AH hier winst op maakt..
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:43:02 #21
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_70137015
Wat zijn jullie treurige mensen zeg
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:43:17 #22
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70137028
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:42 schreef Qwea het volgende:

[..]

hier 4 winkels, en 2 mensen. Dus als blackf1re zn aanbod nog geldt, voor de prints, dan wil ik heel graag 2 printjes van hem als iemand hem heeft ingescand Mocht ik natuurlijk morgen zelf niet krijgen van de c1000
Die folder komt heus wel aan.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:43:24 #23
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70137033
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:42 schreef DJMarcel.nl het volgende:

[..]

je hebt het verkeerd
Oh dan kan ik dus niet gaan
Zit geen Sanders in de buurt.
pi_70137034
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:42 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik scan em 1000% in. 300dpi dus dat valt heel erg mooi te printen
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:43:28 #25
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70137035
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:41 schreef Chinless het volgende:
jawel. Dat is een interne memo, die wel echt is. Aukje sprak ik dus gisteren (team leider AH hier) en die vertelde me dus dat dat idd zo was (zij kende de regel niet en heeft het uitgezocht) omdat er kneusjes met photoshops op pad zijn.

Zij neemt nog wel printjes aan trouwens. Maar beoordeelt die zelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')