kan maar is teveel moeite om dat te gaan doen denk ik.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:38 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Scannen lukt sowieso. Wat albert heijntje ook nog kan doen is morgen alleen de prijs naar beneden en overmorgen weer omhoog. Zou ook nog een optie van de AH zijn. Niet slim natuurlijk maar gaat wel ons tegen.
Landelijk bedoel je? Doen ze niet. Kost ze veelste veel winst.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:38 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Scannen lukt sowieso. Wat albert heijntje ook nog kan doen is morgen alleen de prijs naar beneden en overmorgen weer omhoog. Zou ook nog een optie van de AH zijn. Niet slim natuurlijk maar gaat wel ons tegen.
Die Edet hebben ze wel gedaan. Maar logisch dat ging met 30e per klant per keer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Landelijk bedoel je? Doen ze niet. Kost ze veelste veel winst.
Hoe groot is nou de kans, dat iemand met een folder uit wageningen, in zwolle aankomt zetten
6 gewoonquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:40 schreef DJMarcel.nl het volgende:
peoples.... is het 6 flessen cola pp of toch die 3
precies. Het moest een "echte" folder zijn. C1000 Emmen geloof ik, had ook extra aanbiedingen. Niks wat AH ook heeft, maar er zijn dus meer c1000 die aanbiedingen hebben. En anders bellen ze toch even met vaartjesquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:40 schreef CySt het volgende:
Maar om even weer ontopic te gaan, die folder van Vaartjes ziet er inderdaad erg home-made uit. Ik denk dat met scannen en printen je er prima mee door komt, inderdaad mits je een colorlaserjet gebruikt. Kans is natuurlijk wel aanwezig dat de AH moeilijk kan gaan doen omdat het geen landelijke (bekende) folder is, maarja, dat staat natuurlijk niet in de voorwaarden.
Is pas 10x gezegd. Die interne memo was een hoax en de hoaxer heeft het ook al toegegeven. LE-ZEN.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:40 schreef DJMarcel.nl het volgende:
peoples.... is het 6 flessen cola pp of toch die 3
ja!quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:41 schreef CySt het volgende:
[..]
Ja, ik lag natuurlijk veel liever te chillen op het strand!
Je had beter kunnen PM'en.....quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:27 schreef DJKoster het volgende:
henkjan voor de gratis cola dus? Mag ik je nog pm'en?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
oke, nog 1x
C1000 VAARTJES FOLDER. JA, ACTIE GELD TERUG TELT, DIE BLIJFT TELLEN, WANT DIE MEMO VAN 3 ARTIKELEN PER KLANT, CONCURRENT IN DE BUURT , DAT WAS EEN HOAX.
DUS, EEN C1000 VAARTJES FOLDER, DAAR KUN JE MORGEN COLA MEE SCOREN, EN ZATREDAG PIZZA.
VERDER KUN JE DEZE WEEK NIKS MEER GRATIS SCOREN. MISSCHIEN VOLGENDE WEEK
Oke? Mooi![]()
Wordt een beetje lastig, die ligt gestort in de fundering van het Marriott (dat denken de lokalen althans..)quote:
Ik zou die fundering kapot trekken, als je haar hebt gevonden, rock je dat eilandquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:43 schreef CySt het volgende:
[..]
Wordt een beetje lastig, die ligt gestort in de fundering van het Marriott (dat denken de lokalen althans..)
MIJN CAPS IS HEUL NIE STUK!quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:43 schreef Chinless het volgende:
[..]
![]()
Je moet even je toetsenbord na kijken, je caps is kapot![]()
Stuur mij maar een foldertje dan (A)
Beetje moeilijk om door zulk dik beton heen te gaan. De ochtend nadat ze verdwenen was is de betonnen fundering gestort, dus als ze daar ligt vinden ze haar nooit meer terug. Tenzij ze het Mariott ooit afbreken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou die fundering kapot trekken, als je haar hebt gevonden, rock je dat eiland
Is daar eigenlijk nooit onderzoek na gedaan dan? Die fundering?
je gaat me toch niet vertellen dat je morgen vrij bentquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:45 schreef UncleSam het volgende:
Ja maar ja maar. Morgen heb ik geen laserkleurenprinter meer tot mijn beschikking! Nu nog wel! Is er al iemand die hem kan inscannen?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:45 schreef CySt het volgende:
[..]
Beetje moeilijk om door zulk dik beton heen te gaan. De ochtend nadat ze verdwenen was is de betonnen fundering gestort, dus als ze daar ligt vinden ze haar nooit meer terug. Tenzij ze het Mariott ooit afbreken.
Op je werk of bij elke copy-shop op iedere hoek van de straat wellicht?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:45 schreef UncleSam het volgende:
Ja maar ja maar. Morgen heb ik geen laserkleurenprinter meer tot mijn beschikking! Nu nog wel! Is er al iemand die hem kan inscannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |