Geen idee, nooit eerder geweest.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:20 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nog een keertje dan:
gezien jij hem gehaald hebt....
Is dat die C1000 die een paar jaar terug is uitgebrand?
In de buurt van de (ik dacht onthouden te hebben) Rooseveltweg?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:26 schreef Qwea het volgende:
GA ALLEMAAL WEG MET JE PM'S OVER DIE KUT FOLDERSIK HEB ZE NOG NIE EENS. MORGEN PAS!
Godverdommemn inbox zit al in 30 min 3x nok vol
![]()
Dat krijg je als aandachtshoertje.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:26 schreef Qwea het volgende:
GA ALLEMAAL WEG MET JE PM'S OVER DIE KUT FOLDERSIK HEB ZE NOG NIE EENS. MORGEN PAS!
Godverdommemn inbox zit al in 30 min 3x nok vol
![]()
SNIE MOOIquote:
*noteert*quote:
Ik heb er toch weinig aan, maar ik geniet mee met jullie topic-reeks vanuit hier met heerlijk 32 graden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
*noteert*
*geen folder naar Cyst opsturen
Als iemand, me nou eens uitlegt hoe ik morgen die shit inscan op een hoge DPI resolutie (mn schoonma heeft een scanner) Dan scan ik die shit morgen in.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:32 schreef Oksel het volgende:
Jongens, die folder is van zo'n KUTKWALITEIT, dat als je hem GOED uitprint, ze het verschil echt niet zien. Moet het wel LASERPRINTER zijn natuurlijk. Inktjet zie je meteen. Alhoewel die folder er ook aardig inkterig uitziet..
32?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:32 schreef CySt het volgende:
[..]
Ik heb er toch weinig aan, maar ik geniet mee met jullie topic-reeks vanuit hier met heerlijk 32 graden..
max ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:34 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
ik scan hem morgen wel in. Heb hier een hele mooie epson staan!
Ik praat niet meer met jouquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:34 schreef CySt het volgende:
[..]
Ohja, en met palmbomen en witte stranden, had ik dat al gezegd?.
De zomer duurt nog lang, die 32 graden komt hier ook wel.quote:
ik hou me aanbevolen voor een scanquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:36 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Zal ik doen, heb ook nog wel een goede vriend die laser printer heeft. Even kijken dan maar of het valt te faken! Zo ja, stuur ik ze ook nog wel even rond. Je hoort morgen meer van me
arme jijquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:36 schreef CySt het volgende:
[..]
Stiekem zit ik nu wel op kantoor in de airco, dus niet alles wat goud is blinkt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |