Omdat Joran zijn vader genoeg connecties had op het eiland en de kans aardig groot was dat hij wist dat het beton de volgende dag gestort zou worden. Misschien hebben ze haar daar begraven en vervolgens heeft men meteen de volgende ochtend het beton gestort. De ideale begraafplaats, want "eventjes" het beton weghalen zit er natuurlijk niet in.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
uhu, en omdat natuurlijk ook die grote boot onderzoek heeft gedaan. Maar waarom speciaal daar, en niet ergens anders op het eiland? Het is natuurlijk wel een verdomd goeie plek. Hup, beton erover niemand die het ziet.
Maar als beton storter zie je dan toch wat liggen voordat je begint?
Kijk zie je! Ik spreek duitsquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:02 schreef CySt het volgende:
[..]
Omdat Joran zijn vader genoeg connecties had op het eiland en de kans aardig groot was dat hij wist dat het beton de volgende dag gestort zou worden. Misschien hebben ze haar daar begraven en vervolgens heeft men meteen de volgende ochtend het beton gestort. De ideale begraafplaats, want "eventjes" het beton weghalen zit er natuurlijk niet in..
internet ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:05 schreef Stephan1237 het volgende:
Hoe duur is het bij die Vaartjes dan, bij c1000 folder die ik heb is het 0,89 cent per 1,5 liter
Jammer dat ik morgen niet nog een keer 6 gratis cola kan halen... (of mevrouw de manager moet mij niet meer herkennen..)quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zei toch dat dat niet landelijk aangepast is
maar maar maar, het was zo'n boeiend gesprekquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:05 schreef Oksel het volgende:
Ligt er een AH onder het beton? Of foldertjes?
Genau!
Mag toch blijven halen zolang je maar nieuwe goedkopere aanbiedingen vindt. Ben ook al 3x bij zelfde geweest.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:06 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Jammer dat ik morgen niet nog een keer 6 gratis cola kan halen... (of mevrouw de manager moet mij niet meer herkennen..)
dat is hem!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:05 schreef Stephan1237 het volgende:
Hoe duur is het bij die Vaartjes dan, bij c1000 folder die ik heb is het 0,89 cent per 1,5 liter
dat kan wel hoor. Want zodra je de winkel uitloopt en opnieuw in loopt, ben je een nieuwe klant.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:06 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Jammer dat ik morgen niet nog een keer 6 gratis cola kan halen... (of mevrouw de manager moet mij niet meer herkennen..)
jup.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:07 schreef Blackf1re het volgende:
Ik heb een laserprinter trouwens.
Is de C1000 Vaartjes folder dan losse blaadjes?
ja, daarom moet je ook laser hebbenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:08 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Die printjes... n keer met n natte vinger over een inktjet-afdruk en het is klaar.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
jup.
gewoon 2 zijdig bedrukt. Soort van flyer op a4
Dat is die folder die ik hier heb van de c1000, staat wel bij ALLEEN 19 JUNI GELDIGquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:05 schreef Stephan1237 het volgende:
ja, klopt! en de pizza's 20 juni. Die staan op de achyerkantquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:09 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat is die folder die ik hier heb van de c1000, staat wel bij ALLEEN 19 JUNI GELDIG
Vraag stephan. Ik heb hem nog niet. Als je dan ze uitprint, kom ik hem zo halen in Alkmaarquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:09 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan iemand m inscannen?
Dan print ik er wel ff 20 om rond te sturen
Ik scan hem morgen in als ik heb, dan stuur ik hem meteen naar jou!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:09 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan iemand m inscannen?
Dan print ik er wel ff 20 om rond te sturen
Hopen ook dat ze niet aflopend gedrukt zijn voor de scanners, dan moet je nog gaan schoonsnijden.quote:
Top!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:10 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
[..]
Ik scan hem morgen in als ik heb, dan stuur ik hem meteen naar jou!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |