Waarom bij je eigen c1000 langs? Vaartjes heeft een extra aanbieding, dus kun je dus niet bij je eigen c1000 claimen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:13 schreef Sjowhan het volgende:
Wat is het verschil qua prijs van de C1000 en de vestiging in Wageningen dan? (wist dit btw niet, topic viel me net pas op).
Als het inderdaad zo is, kan ik natuurlijk bij mezelf in de buurt langs de C1000, en daar mijn "slag" slaan.
Ja, geloof het wel ja.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:13 schreef Omnifacer het volgende:
@Qwea
Die c1000 Vaartjes, is dat dezelfde als Tarthorst?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:16 schreef Omnifacer het volgende:
Ben nu aan het bellen, maar het lukt niet... "Ze zijn op"
ja 'op' omdat hun de omzet missenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:16 schreef Omnifacer het volgende:
Had je de folder nog naar mij gestuurd? Ik heb het geld nog niet over gemaakt namelijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:58 schreef Fosfolipide het volgende:
Qwea stuur mij ook ff wat folders, Omnifacer ik heb jou geld nog niet binnen.
Had je trouwens een meisje eraan? Ik werd helemaal door verbonden naar de managerquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:16 schreef Omnifacer het volgende:
Hmmz ja, ik zie het nu. De c1000-site is zo opgezet dat je de aanbieding per filiaal hebt, en niet globaalquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom bij je eigen c1000 langs? Vaartjes heeft een extra aanbieding, dus kun je dus niet bij je eigen c1000 claimen.
Ja ik had Kimquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Had je trouwens een meisje eraan? Ik werd helemaal door verbonden naar de manager
Volgende week niet, maar de week daarop is het wél echt afgelopen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:07 schreef MaddoxX het volgende:
Maar dat van alleen het verschil terugkrijgen is dus ook bullshit allemaal enzo @ volgende week
Volgens mij gaan ze volgende week namelijk weer grandioos de plank misslaan met producten
howdoyouknow?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:21 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Volgende week niet, maar de week daarop is het wél echt afgelopen.
Bron?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:21 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Volgende week niet, maar de week daarop is het wél echt afgelopen.
Ik had ook kim.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:20 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja ik had Kim![]()
Ze moest het wel even aan haar collega vragen. Ik zei nog: je kunt wel nee zeggen terwijl je ze wel hebt, maar uiteindelijk is het voor jullie alleen maar beter want ik ga de concurrent een serieuze slag toebrengen
Ja vind je het gek, iedereen wil die folderquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had ook kim.
En toen kreeg ik de manager. Want ze zei "ja maar iedereen belt, en dat kost ons keiveel zegels" en toen zei ik "ik wil het best vergoeden heur!" en toen kreeg ik de manager, moest ik mailen naar welk adres ze moesten.
Gedaanen 2de mail achteraan gestuurd, want ik was vergeten te vragen oftie ook een vergoeding moest
Dat gezeik over pinnen/contant is het me echt niet waard.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:23 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Sanders lukt bij de AH. Na aardig lang zeuren gratis cola + appeltaartje. YEAH! Kan iemand mij nog wat foldertjes opsturen (stuk of 5/6) en mischien ook van vaartjes. Als iemand dat voor mij zou willen doen heel graag! NOG MEER COLA!
Ja je moet ook geen 4 pack pakken + 2 lossequote:Op donderdag 18 juni 2009 14:30 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Niet veel gezeik gehad. Meeste ging erom dat ze zeide onze aanbieding is 4-pack dit zijn 6 losse. Bij de 3de AH begrepen ze eindelijk wat ik bedoelde en gaven ze het gratis!
Ja bedoel ik, de derde AH.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:30 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Niet veel gezeik gehad. Meeste ging erom dat ze zeide onze aanbieding is 4-pack dit zijn 6 losse. Bij de 3de AH begrepen ze eindelijk wat ik bedoelde en gaven ze het gratis!
Mocht dat zo zijn, mogen ze maar maximaal 50% korting gevenquote:
Dan zou dat landelijk moeten zijn. Ook geen lekkere meevaller voor ze.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:39 schreef henkjan90 het volgende:
Zo, ik heb een aantal folders van Vaartjes... de PM's stromen binnen!
Volgens mij was ik net op tijd, heb gewoon alles wat er lag meegenomen.Wat voelde ik me een pauper zeg, maargoed, ik vind het idee gewoon leuk!
De voor de cola bij Vaartjes is morgen geldig. ¤0,89 per fles! Stel dat ik nu 6 flessen haal en morgen met die folder langs ga? Krijg ik m'n geld terug + appeltaartje?
Of je gaat nu en je loopt het risico dat ze morgen de prijs aangepast hebben en je dus je geld niet terug krijgt.
Of je gaat morgen en je loopt het risico dat ze morgenochtend al de prijzen aangepast hebben.
Check je pm.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:39 schreef henkjan90 het volgende:
Volgens mij was ik net op tijd, heb gewoon alles wat er lag meegenomen.Wat voelde ik me een pauper zeg, maargoed, ik vind het idee gewoon leuk!
De voor de cola bij Vaartjes is morgen geldig. ¤0,89 per fles! Stel dat ik nu 6 flessen haal en morgen met die folder langs ga? Krijg ik m'n geld terug + appeltaartje?
Of je gaat nu en je loopt het risico dat ze morgen de prijs aangepast hebben en je dus je geld niet terug krijgt.
Of je gaat morgen en je loopt het risico dat ze morgenochtend al de prijzen aangepast hebben.
Kassaprijs geldt. Scannen in de winkel is aan te raden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:42 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze de prijzen zo snel hebben aangepast ;p zolang het op het bordje bij het product duurder wordt aangegeven enzo moeten ze het voor die prijs doen
Ik heb je gepmtquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:47 schreef henkjan90 het volgende:
Voor eensch en voor altijd!
DE Vaartjes folder!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je nu haalt, en je gaat morgen met je bon heen, en je folder, krijg je jje geld ws niet terug. Aangezien de actie enkel morgen geldt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:39 schreef henkjan90 het volgende:
Denk niet dat ze dat landelijk aanpassen. Zou ze heeel veel geld kosten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:46 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Hoe snel zal dat foldertje hier zijn dan. In die tijd hebben ze denk toch allang aangepast. Of heeft iemand hier andere ideeën over.
Voor zover ik weet toch echt niet. En geen enkele andere winkel heeft dus blijkbaar zulke lage standaards als AH. Super de Boer stelt een half uur, Bas rond een kwartier en C1000 ook. Toch erg apart als jij dan zegt dat bij AH dingen makkelijk drie kwartier buiten de koeling mogen. Nog een goede reden om niet naar AH te gaan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:31 schreef Lolque het volgende:
[..]
Yup bij normaal gekoelde producten mag het wel.
Het verhaal over uren geldt overal. Iedereen moet z'n productiviteit halen. Als ze dat bij AH niet kunnen en bij andere winkels wel, dan is dat nog een goede reden om er niet heen te gaan.quote:Verhaal over uren
Waarom mensen bij AH werken is me ook een raadsel. Ik heb er 19 uur gewerkt, waarvan 11 betaald. Het is een van de slechtste werkgevers die ik gehad heb, met Hema. Maar bij Hema zat het meer in arbeidsvoorwaarden, AH heeft gewoon schijt aan z'n medwerkers en buit ze uit op iedere mogelijke manier en een persoonlijke, respectvolle behandeling zit er ook niet in.quote:De AH is als klant misschien soms zuur, maar als medewerker is het meestal 100x klote.
Ik heb je 2 gedaan, om antwoord op je vraag in het topic te gevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |