Volgens mij hebben ze de cola al op 1,09 overal gezet dat die van Sanders supermarkten niet meer werkt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:34 schreef Chinless het volgende:
nogmaals met welke folder kan ik cola scoren?
en telt de actie van geld terug nog?
die hebben we hier nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:36 schreef Lolque het volgende:
[..]
En ondertussen een lekker broodje bal halen bij ali's vreetschuur halen?
Niet overal though. Cola ging niet landelijk volgens aukje. Dat wilde het HK niet ofzo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:37 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de cola al op 1,09 overal gezet dat die van Sanders supermarkten niet meer werkt.
Maar morgen kan je met de C1000 folder uit Vaartjes WEL gratis cola halen en zaterdag pizza
De cola en de pizzaquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:25 schreef henkjan90 het volgende:
Heb zo nu en dan deze reeks bijgehouden en C1000 Vaartjes kwam vaak langs...
Ik woon in Ede en wil best even een voorraadje folders halen en sturen aan geïnteresseerden...
Wat voor aanbiedingen kun je nu nog aanspraak op maken?
nja da maak nie uit, ik kom overal in Noord Brabant dus als het oosten niet is dan wel int westen. Ik moet alleen ff weten welke winkel, Jumbo, Sanders oidquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet overal though. Cola ging niet landelijk volgens aukje. Dat wilde het HK niet ofzo.
sanderssssss geloof ik./ 6 flessen 6,69quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:39 schreef Chinless het volgende:
[..]
nja da maak nie uit, ik kom overal in Noord Brabant dus als het oosten niet is dan wel int westen. Ik moet alleen ff weten welke winkel, Jumbo, Sanders oid
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:39 schreef Sjowhan het volgende:
Wat is vaartjes folder?
Hollandersquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:40 schreef Wheelgunner het volgende:
Zijn jullie paupers of gewoon Joods?
Nee, geen bijzonderheden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ohja, TVP
Heeft Jumbo nog wat leuks geplanned?
moei ff wachten tot morgen. ff zien hoeveel ik krijg. Ik sms je wel ff als ik ze binnen heb.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:58 schreef Fosfolipide het volgende:
Qwea stuur mij ook ff wat folders, Omnifacer ik heb jou geld nog niet binnen.
zou me niet verbazen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:07 schreef MaddoxX het volgende:
Maar dat van alleen het verschil terugkrijgen is dus ook bullshit allemaal enzo @ volgende week
Volgens mij gaan ze volgende week namelijk weer grandioos de plank misslaan met producten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |