abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70114237
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:23 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Gek, waar ik werkte mocht dat echt niet hoor. Er ligt me iets bij van 12 minuten tot een kwartier.
[..]

Met sommige artikelen kan ik het me voorstellen, maar groente is niet erg diefstalgevoelig.
[..]

Ik zet mezelf niet voor lul, ik weiger gewoon te betalen voor dit soort gebrek aan service en klantvriendelijkheid. Er zijn nog genoeg winkels die mijn geld willen hebben en wel bereid zijn er ook iets voor te geven.
En dat ze me aanwijzen of herkennen laat me echt siberisch. Dat personeel hier is toch achterlijk. Ze wisten niet eens wat vanillestokjes waren. "Zijn dat een soort koekjes of zo?".
[..]

Dan kunnen ze ofwel bijbakken of de leveringsaantallen aanpassen. Ik weet hoe een broodafdeling werkt en het laatste uur zonder brood zitten is gewoon dom. Dat kost je ook geld. Beter vijf broden weggooien aan het eind van de avond (overigens zal een bedrijf als AH vast nog wel retourrechten hebben afgesproken) dan van zeven tot acht geen brood verkopen denk ik. Dus al je klanten 'dwingen' brood te kopen bij de concurrent... Daarom geef ik dus mijn mandje lekker aan het personeel, want ik ga echt niet eerst spullen kopen bij hun en dan naar de concurrent voor brood... Als ik toch in de rij moet, doe ik dat liever maar één keer, dus dat kost ze dan soms een hoop omzet.
Yup bij normaal gekoelde producten mag het wel.
Bij diepvries producten bijv niet, als je soms mensen een half uur ziet kletsen met diepvries vlees in hun karretje....
En als je er iets van zegt dan word je raar aangekeken.

Groente is inderdaad niet diefstal gevoelig, maar het ligt gewoon aan het uren dat het personeel mag gebruiken(en in mijn geval, wat ik in mag plannen)
Werken op AGF is soms erg klote, als je de appels net hebt bijgevuld is de verse groente al weer helemaal leeg, en zijn er al weer wat rotte producten opgedoken, denk er maar eens over na.
Ik weet niet of de groente bij de kassa word gewogen of dat je zelf een sticker mag plakken, maar de cassieres doen het vaak fout en dan ligt er weer iets langs de weegschaal en dan word er te weinig afgewogen.
Of mensen gaan weer vals spelen met het gewicht.
En als dat gebeurd, denk het systeem dat er nog 100kg Jongagold op voorraad is, terwijl we nog maar 70kg hebben.
Dan gaat het zo 3 dagen verder en dan krijgen we niks meer binnen, omdat het systeem denkt dat we veel meer op voorraad hebben dan dat we werkelijk hebben.
En daarvoor moet je dan tellen, maar als groenteman heb je het al knap druk en dan moet je nog alles na gaan kijken ook, dat gaat gewoon vaak mis.

Er loopt inderdaad veel personeel rond dat er gewoon de ballen niet van snapt, maar daar kan ik persoonlijk niks aan doen, ik kan me eigen wel aan gaan prijzen maar dat zal bij ons personeel niet gebeuren..

Brood is en blijft een probleem, een heleboel mensen bestellen ook een dag van te voren, dan word het apart gelegd.
Maar 's avonds brood halen word hem heel vaak niet inderdaad, en dit wéér door een tekort aan uren dat gebruikt mag worden.
kei lief.
pi_70114254
Jammer moet morgen pas 11:45 op school zijn dus ik kon om 08:00 wat inslaan maar zo te zien
  FOK!Fotograaf woensdag 17 juni 2009 @ 22:32:42 #203
235287 Rowinvd
pi_70114293
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:27 schreef Bill_Board het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: print deze brief uit en laat AH je uitlachen

[ afbeelding ]
Waarom?
Enigste wat nu wel het geval zou moeten zijn is dat er een Makro in dezelfde plaats zit, en dat je een originele folder nodig hebt.
Dan kun je er in ieder geval nog 3 gratis krijgen, maar wie weet dat ze het gewoon nog met 6 producten doen.

Ligt er maar net aan met welke medewerker je te maken krijgt, en welke AH
  woensdag 17 juni 2009 @ 23:12:24 #204
167923 appelsjap
All the above
pi_70115774
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:32 schreef Rowinvd het volgende:

[..]

Waarom?
Enigste wat nu wel het geval zou moeten zijn is dat er een Makro in dezelfde plaats zit, en dat je een originele folder nodig hebt.
Dan kun je er in ieder geval nog 3 gratis krijgen, maar wie weet dat ze het gewoon nog met 6 producten doen.

Ligt er maar net aan met welke medewerker je te maken krijgt, en welke AH
Uit ervaring moet ik zeggen dat ze overal super moeilijk over doen, en alles eraan doen om er onderuit te komen Dus, succes!
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_70115842
Pizza's klopt inderdaad. vandaag het zelfde truckje uitgehaald!
1 malig 4,87 ¤ bij makro pizza's gekocht, vervolgens 18 gratis pizza's bij AH gehaald.
dus nog geen 5 euro voor 21 pizza's, had nog wel wat andere AH's langs gekunt maar de vriezer was vol... helaas....

zie de foto's:

De bon van de makro

drie eerlijk betaalde pizza's van de makro

gratis pizza's van onze vrienden bij de AH
  woensdag 17 juni 2009 @ 23:18:50 #206
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70116014
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:14 schreef jeroen4488 het volgende:
Pizza's klopt inderdaad. vandaag het zelfde truckje uitgehaald!
1 malig 4,87 ¤ bij makro pizza's gekocht, vervolgens 18 gratis pizza's bij AH gehaald.
dus nog geen 5 euro voor 21 pizza's, had nog wel wat andere AH's langs gekunt maar de vriezer was vol... helaas....

zie de foto's:

De bon van de makro
[ afbeelding ]

drie eerlijk betaalde pizza's van de makro
[ afbeelding ]

gratis pizza's van onze vrienden bij de AH
[ afbeelding ]
Met zo een printbon van de Makro ernaast kom je al wel wat stelliger over ja.
Maarre 21 pizzas ??
pi_70116019
Voor volgende week zie ik best wel wat mogelijkheden voor de LAPG, veel grote merken in de aanbieding.
pi_70116247
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:18 schreef DJMarcel.nl het volgende:

[..]

Met zo een printbon van de Makro ernaast kom je al wel wat stelliger over ja.
Maarre 21 pizzas ??
3gekocht en 18 gratis... niet genoeg ? hahah
  woensdag 17 juni 2009 @ 23:27:24 #209
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70116298
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:25 schreef jeroen4488 het volgende:

[..]

3gekocht en 18 gratis... niet genoeg ? hahah
18, je mag max.6 toch ?
pi_70116383
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:27 schreef DJMarcel.nl het volgende:

[..]

18, je mag max.6 toch ?
klopt maar meerdere AH's geweest
  FOK!Fotograaf woensdag 17 juni 2009 @ 23:30:16 #211
235287 Rowinvd
pi_70116409
quote:

[..]

18, je mag max.6 toch ?
Per filiaal ja
pi_70116412
quote:

[..]

18, je mag max.6 toch ?
3 verschillende AH's.
kei lief.
pi_70116635
quote:

[..]

Gek, waar ik werkte mocht dat echt niet hoor. Er ligt me iets bij van 12 minuten tot een kwartier.
Inmiddels even opgezocht, volgens de HACCP-richtlijnen mag AGF maximaal (!) een half uur buiten de koeling. Dan hebben we het nog niet over bederfelijke waar zoals vlees of eiersalade.
[..]

Met sommige artikelen kan ik het me voorstellen, maar groente is niet erg diefstalgevoelig.
[..]
Daar moet je niet vreemd van opkijken hoor. Wij hebben vaak genoeg gehad dat mensen zoiets belachelijks jatten
quote:
Ik zet mezelf niet voor lul, ik weiger gewoon te betalen voor dit soort gebrek aan service en klantvriendelijkheid. Er zijn nog genoeg winkels die mijn geld willen hebben en wel bereid zijn er ook iets voor te geven.
En dat ze me aanwijzen of herkennen laat me echt siberisch. Dat personeel hier is toch achterlijk. Ze wisten niet eens wat vanillestokjes waren. "Zijn dat een soort koekjes of zo?".
[..]

Dan kunnen ze ofwel bijbakken of de leveringsaantallen aanpassen. Ik weet hoe een broodafdeling werkt en het laatste uur zonder brood zitten is gewoon dom. Dat kost je ook geld. Beter vijf broden weggooien aan het eind van de avond (overigens zal een bedrijf als AH vast nog wel retourrechten hebben afgesproken) dan van zeven tot acht geen brood verkopen denk ik. Dus al je klanten 'dwingen' brood te kopen bij de concurrent... Daarom geef ik dus mijn mandje lekker aan het personeel, want ik ga echt niet eerst spullen kopen bij hun en dan naar de concurrent voor brood... Als ik toch in de rij moet, doe ik dat liever maar één keer, dus dat kost ze dan soms een hoop omzet.
Wij hebben zelf een buurtsuper en ik kan me best voorstellen dat soms het brood op is. Wanneer het een zelfstandige ondernemer is, wil hij het liefst zo weinig mogelijk weggooien. Het kost hem gewoon geld. Geloof me een ondernemer en dan heb ik het dus niet over zo'n bedrijfsleider, verkoopt liever een brood minder dan dat hij er één weggooit. Bij ons is het brood meestal ook rond 4 uur 's middags op. (wij hebben geen koopavond op vrijdags na) Al begrijp ik dat het in de randstad waarschijnlijk anders werkt dan bij ons maar oké. Wij lossen dit dan op door mensen diepvriesbrood aan te bieden, dat van de vorige dag is en meteen is ingevroren. Doet de AH daar niet aan? Overigens is het verkopen van brood zo vreemd als je je maar kan bedenken. Je bestelt twee keer evenveel brood. De ene dag houd je de helft over, de andere dag ben je al het brood al ver voordat de winkel gesloten is erdoorheen. Dit lossen wij dus op met door het te laten invriezen.

Verder retourrecht yeah right. Retourrecht heb je alleen wanneer iets verkeerd is als het binnen komt.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  woensdag 17 juni 2009 @ 23:39:07 #214
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70116663
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:19 schreef -Kadev- het volgende:
Voor volgende week zie ik best wel wat mogelijkheden voor de LAPG, veel grote merken in de aanbieding.
Ja? en? Dan krijg je enkel nog het verschil terug
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_70116716
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:39 schreef Qwea het volgende:

[..]

appeltaartjes!!!!

nee maar ffe afwachten, ben benieuw wat er volgende week in de winkel staat aangegeven....
alleen verschil terug kan je wel vaker bij winkels regelen ook al is er geen actie...
beetje jammer als AH eerst een actie bedekent en daarna hun eigen acties totaal gaan veranderen...

Ik vraag me wel af of de gene die deze actie heeft gestart voor de AH nog ze baan heeft hahaha
pi_70116723
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:38 schreef Waffle het volgende:

[..]

Daar moet je niet vreemd van opkijken hoor. Wij hebben vaak genoeg gehad dat mensen zoiets belachelijks jatten
[..]

Wij hebben zelf een buurtsuper en ik kan me best voorstellen dat soms het brood op is. Wanneer het een zelfstandige ondernemer is, wil hij het liefst zo weinig mogelijk weggooien. Het kost hem gewoon geld. Geloof me een ondernemer en dan heb ik het dus niet over zo'n bedrijfsleider, verkoopt liever een brood minder dan dat hij er één weggooit. Bij ons is het brood meestal ook rond 4 uur 's middags op. (wij hebben geen koopavond op vrijdags na) Al begrijp ik dat het in de randstad waarschijnlijk anders werkt dan bij ons maar oké. Wij lossen dit dan op door mensen diepvriesbrood aan te bieden, dat van de vorige dag is en meteen is ingevroren. Doet de AH daar niet aan? Overigens is het verkopen van brood zo vreemd als je je maar kan bedenken. Je bestelt twee keer evenveel brood. De ene dag houd je de helft over, de andere dag ben je al het brood al ver voordat de winkel gesloten is erdoorheen. Dit lossen wij dus op met door het te laten invriezen.

Verder retourrecht yeah right. Retourrecht heb je alleen wanneer iets verkeerd is als het binnen komt.
Nee daar doet de AH niet aan, wij hebben altijd wel brood op voorraad maar daar moet je gewoon geduld voor hebben dan, of je belt een uurtje van te voren.
En brood is inderdaad wat jij zegt, héél moeilijk in te schatten.
kei lief.
pi_70116743
Ow ja bij mijn vorige reactie was ik een beetje laat en heb het niet helemaal afgemaakt. Ik was even weggelopen en kwam weer terug en heb het meteen verstuurd..
pi_70116864
quote:

[..]

Inmiddels even opgezocht, volgens de HACCP-richtlijnen mag AGF maximaal (!) een half uur buiten de koeling. Dan hebben we het nog niet over bederfelijke waar zoals vlees of eiersalade.

Om hier even op terug te komen, dit is onmogelijk.
Als de vrachtwagen binnenkomt staan er gemiddeld 55 containers in, daar kan je er 10 vanaf trekken (zuivel containers/melk roll-ins) maar de rest moet gesplitst worden.
Je krijgt niet kaas bij kaas op een container, je krijgt alles door elkaar.
Op 1 container staan bijv; Salades, Kaas, Vleeswaren, Gekoeld brood.
En dat moet allemaal uit elkaar getrokken worden.
Als je dan met maximaal 2 man staat om dat allemaal te doen ben je zeker nog 30 minuten bezig.

Sterker nog, de 45minuten regel word aan de laars gelapt over het algemeen, de meeste afdelingen worden tijdelijk buiten de koelcel gezet terwijl er iemand aan het vullen is.
Simpel zat omdat de AH te gierig is om grotere koelcellen aan te schaffen.

De AH is als klant misschien soms zuur, maar als medewerker is het meestal 100x klote.
kei lief.
pi_70116935
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:39 schreef Qwea het volgende:

[..]

Volledige vergoeding gaat gewoon nog steeds door, we hebben nog steeds geen berichten ontvangen dat het zou stoppen.
pi_70116971
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:45 schreef Lolque het volgende:

[..]

Als de vrachtwagen binnenkomt staan er gemiddeld 55 containers in, daar kan je er 10 vanaf trekken (zuivel containers/melk roll-ins) maar de rest moet gesplitst worden.
Als je dan met maximaal 2 man staat om dat allemaal te doen ben je zeker nog 30 minuten bezig.

Sterker nog, de 45minuten regel word aan de laars gelapt over het algemeen, de meeste afdelingen worden tijdelijk buiten de koelcel gezet terwijl er iemand aan het vullen is.

De AH is als klant misschien soms zuur, maar als medewerker is het meestal 100x klote.
Wat doe je er nog dan? Ik werk zelf ook bij de AH, krijg geen vast contract, ze hebben liever 16 jarige kassasletjes dan een goede kassier, daarom naai ik de AH nu ook met deze actie.
pi_70117087
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:48 schreef Fosfolipide het volgende:

[..]

Wat doe je er nog dan? Ik werk zelf ook bij de AH, krijg geen vast contract, ze hebben liever 16 jarige kassasletjes dan een goede kassier, daarom naai ik de AH nu ook met deze actie.
Dat klopt, maar ik ben een 19 jaar oude teamleider, mij hadden ze graag gehouden.
Maar ik ben binnenkort ook weg, naar het KCT.

Verkoopafhandeling is dan nog het ''leukste'' van de hele winkel, ofja..
Bake-off is nog leuker, werk je 's ochtends even en je hoeft de rest van de dag de ballen nog niet uit te voeren.
kei lief.
pi_70117168
quote:

[..]

Het is mogelijk als het management en medewerkers het maar belangrijk vinden. Helaas is dat niet altijd het geval . Bij ons wordt de 45 minuten regel gedragen door alle medewerkers en management, daardoor lukt het ons om gekoelde producten bijna nooit langer dan 45 minuten buiten de koelketen te laten staan.

On-Topic: Degene die deze actie heeft gestart heeft alleen maar punten gescoord, zoveel media-aandacht. Alleen de uitvoerende personen hebben het wat minder gedaan. Als zij hun taak beter hadden gedaan waren al die rare regels echt niet nodig geweest.
pi_70117252
Dus je moet nu met kassabon van de concurrent in de buurt (waarop je dat artikel hebt afgerekend) + een folder (in dezelfde actieperiode als AH) van diezelfde concurrent in de buurt naar Albert Heijn waar je hetzelfde artikel moet afrekenen en dan krijg je maximaal 3 artikelen gratis? Of je krijgt het verschil terug?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_70117360
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:48 schreef Fosfolipide het volgende:

[..]

Tuurlijk hebben ze liever meisjes van 16 en geen vast contract. 16 jarigen zijn namelijk veel en dan ook veel goedkoper om achter de kassa te hebben. Verder zijn 16 jarigen ook prima in staat om achter de kassa te zitten. Oké misschien niet iedereen, maar er zijn er genoeg. Ik weet niet of je een jongen of een meisje bent, maar als je een jongen bent. Ze hebben het liefst een meisje achter de kassa, omdat dat op de één of andere manier beter beter staat. Als je een meisje bent, als je een vast contract krijgt, kunnen ze je er niet uit krijgen. En als er één ding is waar een ondernemer niet op zit te wachten is wel dat je zwangerschap krijgt. Het zijn allemaal extra kosten waar een ondernemer niet op zit te wachten. Ondernemer zijn van een supermarkt is namelijk niet bepaald het makkelijkste.
  donderdag 18 juni 2009 @ 00:02:34 #225
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_70117408
Maar ehh in de folder van Makro is de pizza goedkoper ? Dan heb ik morgen wat te doen
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_70117481
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:02 schreef MaddoxX het volgende:
Maar ehh in de folder van Makro is de pizza goedkoper ? Dan heb ik morgen wat te doen
Ja maar het staat niet in de folder, je moet ze kopen.
pi_70117491
maar ff concreet, wat is nu nog te scoren en met welke folder?
want cola heb ik bijv nog wel nodig en om nu weer 12 topics terug te lezen.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_70117492
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:57 schreef Cyan het volgende:
Dus je moet nu met kassabon van de concurrent in de buurt (waarop je dat artikel hebt afgerekend) + een folder (in dezelfde actieperiode als AH) van diezelfde concurrent in de buurt naar Albert Heijn waar je hetzelfde artikel moet afrekenen en dan krijg je maximaal 3 artikelen gratis? Of je krijgt het verschil terug?
vandaag heb ik de pizza's gehaald, was nog maximaal 6 per klant.
Normaal is een folder genoeg en heb je geen kassebon van andere winkel nodig alleen in dit geval ging dat helaas niet omdat de makro de prijzen had verlaag en dit nog niet in de folder staat alleen in de online folder. en helaas mogen printjes en kopies niet meer vandaar dat ik het zo heb opgelost....
pi_70117530
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:05 schreef Chinless het volgende:
maar ff concreet, wat is nu nog te scoren en met welke folder?
want cola heb ik bijv nog wel nodig en om nu weer 12 topics terug te lezen.
Ja ik ook! Maar het mag dus alleen een folder zijn van een winkel in de buurt? En wat telt dan als een winkel in de buurt?
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:05 schreef jeroen4488 het volgende:

[..]

Normaal is een folder genoeg en heb je geen kassebon van andere winkel nodig alleen in dit geval ging dat helaas niet omdat de makro de prijzen had verlaag en dit nog niet in de folder staat alleen in de online folder. en helaas mogen printjes en kopies niet meer vandaar dat ik het zo heb opgelost....
Slim opgelost!

Dat van die maximaal 6 artikelen per klant staat trouwens nog gewoon op de Albert Heijn site.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  donderdag 18 juni 2009 @ 00:11:01 #230
61776 MaddoxX
pi_70117600
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja maar het staat niet in de folder, je moet ze kopen.
Ik heb gelukkig een makro pasje
  donderdag 18 juni 2009 @ 00:11:02 #231
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70117602
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:05 schreef jeroen4488 het volgende:

[..]

Kleine moeite, groot plezier inderdaad.
Ik zou niet weten wie ik een plezier zou moeten doen met deze diepvriesknapen.
Mezelf niet in ieder geval. Was leuk geweest in je studententijd maar dat voer is hier de revu al gepasseerd. Desalniettemin wel een actie die nog kans van slagen heeft.
pi_70117814
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:07 schreef Cyan het volgende:

[..]

Ja ik ook! Maar het mag dus alleen een folder zijn van een winkel in de buurt? En wat telt dan als een winkel in de buurt?
[..]

Slim opgelost!

Dat van die maximaal 6 artikelen per klant staat trouwens nog gewoon op de Albert Heijn site.
Elke supermarkt in jou gemeente...
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_70117903
quote:

[..]

Dan is het logistiek gewoon niet op orde.
Laat die knuppels op het DC/de DC's het goed of redelijk splitsen.
AGF is de tofste afdeling die er is binnen een supermarkt, en HACCP is fok!ing belangrijk.
Wil jij een claim aan je neus krijgen door meuk die te lang ongekoeld heeft gestaan iemand ziek heeft gemaakt? Dan moet je dit pikken, maar er zijn wettelijke regels over de temperatuur waarop zooi moet aankomen, Hoe je moet reageren als dit niet klopt (terugkoelen of weg pleuren (temp. gerelateerd)), en hoe hoog die hele leuke lieve boetes zijn.

Vlees/zav/stuks door elkaar, dat kan, dat is een afdeling.
Groente, en gesneden door elkaar ZEER onwenselijk, maar dit kan.
Zuivel producten zijn ook een afdeling.
Vlees en groente MAG ook niet door elkaar.
En zelfs bij de groente zijn er van die mafkezen die rustig bananen en gesneden groente door elkaar willen gooien op 1 container, maar bananen wil je juist NIET koelen, terwijl de gesneden onder de 7 graden moet blijven. Zet de logistiek managers maar eens aan het werk, dit soort zaken oplossen is de essentie van hun werk, x chaufeurs op x vrachtwagens voor x ritten kan elke klapjosti plannen.

(geen AH parttimer, maar wel zeer geirriteerd door het onbenul van de logistiek op dit soort vlakken)(als parttimer elders, en jij praat het goed )
pi_70118075
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:00 schreef Waffle het volgende:

[..]

Tuurlijk hebben ze liever meisjes van 16 en geen vast contract. 16 jarigen zijn namelijk veel en dan ook veel goedkoper om achter de kassa te hebben. Verder zijn 16 jarigen ook prima in staat om achter de kassa te zitten. Oké misschien niet iedereen, maar er zijn er genoeg. Ik weet niet of je een jongen of een meisje bent, maar als je een jongen bent. Ze hebben het liefst een meisje achter de kassa, omdat dat op de één of andere manier beter beter staat. Als je een meisje bent, als je een vast contract krijgt, kunnen ze je er niet uit krijgen. En als er één ding is waar een ondernemer niet op zit te wachten is wel dat je zwangerschap krijgt. Het zijn allemaal extra kosten waar een ondernemer niet op zit te wachten. Ondernemer zijn van een supermarkt is namelijk niet bepaald het makkelijkste.
ik ben 19 en dat scheelt 2 euro per uur, je wilt niet weten hoe groot de kasverschillen bij ons wel niet zijn
  donderdag 18 juni 2009 @ 00:39:18 #236
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70118211
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:32 schreef Fosfolipide het volgende:

[..]

ik ben 19 en dat scheelt 2 euro per uur, je wilt niet weten hoe groot de kasverschillen bij ons wel niet zijn
Ik ken verhalen van 16-jarigen (die al tijdenlang bij de AH werkten) gedwongen werden om 'er even een maand/maanden mee te stoppen' omdat AH ze weigerden het contract te verlengen. Zo begon de "contracttelling" weer opnieuw.
Gewoon bij Albert Heijn.
pi_70118316
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:39 schreef DJMarcel.nl het volgende:

[..]

Ik ken verhalen van 16-jarigen (die al tijdenlang bij de AH werkten) gedwongen werden om 'er even een maand/maanden mee te stoppen' omdat AH ze weigerden het contract te verlengen. Zo begon de "contracttelling" weer opnieuw.
Gewoon bij Albert Heijn.
Dat doen wij ook. Drie maanden er uit en dan begint de telling overnieuw. Mensen voor vast aannemen is meestal gewoon te riskant.
pi_70118324
quote:

[..]

Gewoon bij Albert Heijn.
Klopt, ik vroeg of ik dat ook niet kon doen, maar nee dat kon niet

Laat AH lekker stikken, ik heb mooi misbruik gemaakt van hun actie.
pi_70118331
quote:

[..]

Gewoon bij Albert Heijn.
Het is zonde dat sommige filialen zo werken, ze verpesten het imago van de filialen die wel gewoon met personeel om kunnen gaan.

Tuurlijk is een 16 jarige goedkoper in uurloon. Maar als de teamleider het personeel goed opgeleid heeft, dan hebben 19-20 jarigen een grote meerwaarde voor de afdeling. Als iemand al meerdere jaren in dienst is dan moet hij/zij wel een goede werknemer zijn anders was het contract al lang beëindigd.
  donderdag 18 juni 2009 @ 00:50:45 #240
61776 MaddoxX
pi_70118380
Wie wilt er nou werken op zn 20ste bij een fucking supermarkt dan ben je wel heel erg laag gezonken
pi_70118535
quote:

[..]

Gewoon bij Albert Heijn.
Doet Mac Donalds bijvoorbeeld ook, echter heb ik door en foutje wel een vast contract gekregen
pi_70118861
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:50 schreef MaddoxX het volgende:
Wie wilt er nou werken op zn 20ste bij een fucking supermarkt dan ben je wel heel erg laag gezonken
Ach ik ben de 20 gepasseerd, werk nog in een supermarkt, terwijl ik aan mijn HBO bezig ben.
Het werk is simpel, ik werk er al lang en ach, zo slecht is 13 euro netto per uur ook weer niet.
Het kan beter, maar ik heb het hier parttime naar mijn zin.
En vergeet niet, ook al is het een "kutbaan", schik hebben is ook belangrijk.

En 8 > 1000.

Let maar op, dan snap je het misschien.
pi_70118931
Je verdient er in ieder geval meer mee als ik.
24 jaar, en 9 euro per uur en dagen van 10 uur maken
  donderdag 18 juni 2009 @ 02:15:35 #244
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_70119246
Ben ik ff blij dat ik vandaag nog 6 mona toetjes heb ingeslagen.
En er zal ook vast wel een AH in Duiven zitten, ga ik daar morgen nog een keer toetjes halen
pi_70119682
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:26 schreef sexymofo het volgende:

[..]

Dan is het logistiek gewoon niet op orde.
Laat die knuppels op het DC/de DC's het goed of redelijk splitsen.
AGF is de tofste afdeling die er is binnen een supermarkt, en HACCP is fok!ing belangrijk.
Wil jij een claim aan je neus krijgen door meuk die te lang ongekoeld heeft gestaan iemand ziek heeft gemaakt? Dan moet je dit pikken, maar er zijn wettelijke regels over de temperatuur waarop zooi moet aankomen, Hoe je moet reageren als dit niet klopt (terugkoelen of weg pleuren (temp. gerelateerd)), en hoe hoog die hele leuke lieve boetes zijn.

Vlees/zav/stuks door elkaar, dat kan, dat is een afdeling.
Groente, en gesneden door elkaar ZEER onwenselijk, maar dit kan.
Zuivel producten zijn ook een afdeling.
Vlees en groente MAG ook niet door elkaar.
En zelfs bij de groente zijn er van die mafkezen die rustig bananen en gesneden groente door elkaar willen gooien op 1 container, maar bananen wil je juist NIET koelen, terwijl de gesneden onder de 7 graden moet blijven. Zet de logistiek managers maar eens aan het werk, dit soort zaken oplossen is de essentie van hun werk, x chaufeurs op x vrachtwagens voor x ritten kan elke klapjosti plannen.

(geen AH parttimer, maar wel zeer geirriteerd door het onbenul van de logistiek op dit soort vlakken)(als parttimer elders, en jij praat het goed )
Dat het niet op orde is weet ik al lang, maarja wat wou ik eraan doen?
We kunnen lángerna niet alles kwijt in de koelcellen, wij hebben zelf 3 koelcellen.
1tje van deli/kaas/brood, die staat altijd bomvol.
2 van afd vers, als 1tje de verse groente staat en de melk roll-ins kunnen er nog maar 2-3 rolcontainers bij, en als in de andere de zuivel staat a 8+ containers kan er ook net de salades en vleeswaren bij.
Dus wij hebben maar weinig keus.

Het dikgedrukte gebeurd bij ons altijd, ze doen het ook gewoon om ons te fucken lijkt het soms, dan staat er een partij panklaar bovenop en daaronder 2 kistjes prei.
De vulling 's avonds klopt altijd wel beter, staat alles veel meer bij elkaar, maar 's ochtends is het 1 grote teringzooi.

Ik maak me d'r verder niet druk om, ik ben al aangenomen bij het KCT, ook al kom ik waarschijnlijk niet door de opleiding heen, kan ik nog altijd iets anders proberen.
kei lief.
  donderdag 18 juni 2009 @ 06:49:58 #246
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_70119726
hoi guppies

zullen we ons vanaf nu weer bezig houden met de actie van AH de de slowchat over AH kan prima in het AH medewerkerstopic.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 18 juni 2009 @ 08:06:25 #247
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_70120084
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef Maeghan het volgende:

[..]

AH Krabbendijkestraat (R'dam). Doodsverwensingen gaan me te ver, maar platbranden mag best.

Inmiddels gedraag ik me daar net zo vriendelijk als het personeel. Als er wéér iets op is (en dat is vaak) en ik moet weer naar een andere winkel, dan geef ik gewoon m'n mandje aan de dichtstbijzijnde medewerker en ga ik weg. Ik ga het echt niet meer terug zetten, ik blijf niet bezig. Of je moet iets hebben en dan hebben ze nog maar één verlept kruidenpotje. En er is gewoon altijd wel iets volledig normaals op. Zwarte peper in potjes, rode peper, groente (met name uit de aanbieding), vlees (met name uit de aanbieding), brood hoef je een uur voor sluitingstijd niet meer te komen halen (en dan bedoel ik niet dat er alleen nog witbrood ligt of luxe puntjes, nee gewoon echt niks meer). Maar ja, verder heb ik hier ook niet megaveel keus. De Aldi hier is helemaal een drama. Ik weet dat rijen daar gewoon zijn, maar hier zijn ze echt extreem lang en het personeel gaat rustig met een bekende staan praten, naast jou, terwijl jij nummer 15 in de rij bent of zo en die man wel dood kan schieten. Ja, doodsverwensingen gaan me te ver, maar met keiharde actie is niks mis natuurlijk. En bij de Plus werkt m'n voormalige baas die ik wel kan neerschieten én platbranden, laat staan dat ik een cent uit wil geven in zijn prutwinkel (met ijsbergsla van E2,29 per krop en aardbeien voor 3,99 -- flikker op zeg!).

Zo, dat is er uit =P
Jij snapt er werkelijk niets van he? Jij bent typisch het soort klant wat door je eigen gedrag totaal geen service meer krijgt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_70120260
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:06 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Jij snapt er werkelijk niets van he? Jij bent typisch het soort klant wat door je eigen gedrag totaal geen service meer krijgt.
Precies wat ik al zei, iedereen kent haar ondertussen al in het filiaal, 1 grote clan het AH personeel.
Maar zoals Klonk zei, verder gaan over de acties.
kei lief.
pi_70120451
Gaat er iemand vandaag nog pizza's halen? ik ben benieuwd!
Zelf moet ik helaas werken en de pizza's die ik nu heb krijg ik toch ook al niet op

Het zou mooi zijn als er volgende week iets leuks te halen is wat niet in de vriezer hoeft en een beetje houdbaar is
pi_70121920
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:39 schreef jeroen4488 het volgende:
Gaat er iemand vandaag nog pizza's halen? ik ben benieuwd!
Zelf moet ik helaas werken en de pizza's die ik nu heb krijg ik toch ook al niet op

Het zou mooi zijn als er volgende week iets leuks te halen is wat niet in de vriezer hoeft en een beetje houdbaar is
Het is volgende week voorbij. Dan krijg je alleen nog maar het verschil terug

Vanavond nog ff een grote batch toetjes inslaan en dan is het afgelopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')