Het is wettelijk zo dat drank nooit voor minder dan de helft van de prijs verkocht mag worden, dus dit is een keertje geen AH-onzin. Verder blijft het wel triest ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:37 schreef Qwea het volgende:
Dus, de samenvatting ;
AH start een LAPG, mensen gaan massaal op zoek en vinden een concurrent goedkoper en slaan massaal spullen in bij AH. AH doet huillie huillie want het kost ze wel veel centjes en past de voorwaarden aan. Geen gratis drank meer, maar de helft van de orginele prijs vergoedt (van de drank) en max 6 artikelen per klant.
Mooi.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:09 schreef weasel85 het volgende:
en weer 6 cola light erbij... en een taartje natuurlijk...
24 cola
4 taartjes
en 3x statiegeld ijncl. gekregen
"hoi ik kom mijn 3x3 cent terugvragen."quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:14 schreef Chantalmv2 het volgende:
Reclame op tv kunnen ze dus ook niet meer uitzenden als ze geen geld meer teruggeven van hele artikelen!
Vind het wel jammer! Had 3 stuks ook wel ok gevonden, maar voor verschil in prijs gaat niemand naar de servicebalie
Ik moest lachen en kreeg gelijk trek.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:20 schreef Ramzibase het volgende:
Gratis pizza's bij de AH
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt er meteen eentje in de oven gedaan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:20 schreef Ramzibase het volgende:
Gratis pizza's bij de AH
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk werd de webmaster er zo moe van, dat hij/zij maar gestopt is met steeds wijzigingen in het reglement doorvoeren?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:25 schreef Maeghan het volgende:
Op de site staat trouwens gewoon nog zes artikelen en aankoopbedrag retour. Wat ik op de eerste pagina van dit topic las is dat de actie vanaf volgende week is dat je het verschil terug krijgt, dat het nu al is heb ik niet gezien. En zolang er nergens op de site drie producten staat, kunnen ze daar in de winkel toch moeilijk aan vasthouden. In het ergste geval leg je er drie terug van de zes, toch?
Haal bij de makro 3 pizza's voor 4.87, (zie online folder) Vervolgens met de bon van de makro kan je alle AH's langs gaan en pizza plunderen. De geprinte folder van de makro geeft een andere prijs dan de online folder.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:42 schreef Chantalmv2 het volgende:
Hoe heb je deze pizza kunnen halen dan? Met welke folder?
Dan hebben ze dus de wet overtreden de vorige xquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:11 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Het is wettelijk zo dat drank nooit voor minder dan de helft van de prijs verkocht mag worden, dus dit is een keertje geen AH-onzin. Verder blijft het wel triest ja.
Op de website staat ook niet dat prints niet meer mogen. En toch houden ze daar aan vastquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:25 schreef Maeghan het volgende:
Op de site staat trouwens gewoon nog zes artikelen en aankoopbedrag retour. Wat ik op de eerste pagina van dit topic las is dat de actie vanaf volgende week is dat je het verschil terug krijgt, dat het nu al is heb ik niet gezien. En zolang er nergens op de site drie producten staat, kunnen ze daar in de winkel toch moeilijk aan vasthouden. In het ergste geval leg je er drie terug van de zes, toch?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:48 schreef Ramzibase het volgende:
[..]
Haal bij de makro 3 pizza's voor 4.87, (zie online folder) Vervolgens met de bon van de makro kan je alle AH's langs gaan en pizza plunderen. De geprinte folder van de makro geeft een andere prijs dan de online folder.
Kan goed. Het gebeurt wel vaker dat winkels/websites er geen erg in hebben. Kan het me ook ergens wel voorstellen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan hebben ze dus de wet overtreden de vorige x
Op de website staat "in de folder". Een folder is een papieren ding en dus geen uitdraai van een website, als je het even letterlijk neemt. Dus daar kunnen ze gewoon aan vasthouden inderdaad.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Op de website staat ook niet dat prints niet meer mogen. En toch houden ze daar aan vast
Maar als we het dan zo letterlijk nemen, en je print de FOLDER van de vomar bv uit, heb je ook een folder. Dat ding ziet er echt uit als een folder, en geen screendump van een site ofzo.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:09 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Op de website staat "in de folder". Een folder is een papieren ding en dus geen uitdraai van een website, als je het even letterlijk neemt. Dus daar kunnen ze gewoon aan vasthouden inderdaad.
Op de site staat "vindt u toch een van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper?"quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:00 schreef Snever het volgende:
Net even proberen toetjes te scoren.
Kom ik de eerste albert heijn binnen. MAKRO IS GEEN SUPERMARKT!
Oke, dan geld terug
Volgende AH gewoon gelukt. Kon er helaas maar 6 meenemen aangezien ze gingen sluiten.
Morgenavond tot 9 uur open
maar je hebt toch ook de échte folder nodig?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:48 schreef Ramzibase het volgende:
[..]
Haal bij de makro 3 pizza's voor 4.87, (zie online folder) Vervolgens met de bon van de makro kan je alle AH's langs gaan en pizza plunderen. De geprinte folder van de makro geeft een andere prijs dan de online folder.
Huh? Ah hoofdkantoor behandeld geen klachten die te maken hebben met winkels????quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:14 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Op de site staat "vindt u toch een van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper?"
Ik zou gewoon een printje van de site maken. Doen ze nog moeilijk, dan moet je gewoon zeggen dat ze ter plekke de site nakijken als ze je niet geloven. Doen ze dan nog moeilijk, dan moet je gewoon een klacht naar AH sturen. Overigens is de klantenservice van AH volkomen kut en als een bedrijfsleider niet reageert op je klacht heb je gewoon pech, want AH hoofdkantoor behandelt geen klachten die te maken hebben met winkels.
we zijn bij 4 winkels geweest, met de bon, alleen bij de laatste zeurde ze om een folder.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:15 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
maar je hebt toch ook de échte folder nodig?
Dumpert of Geenstijl gaat echt geen aandacht meer besteden aan die Piekemafail.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:18 schreef Qwea het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)h_promotie_fail.html! FAIL
Tja, dat vraag ik me ook af. Ik woon toevallig vlakbij een absoluut kutfiliaal van de AH. De meeste AH-filialen zijn al kut, maar hier is out-of-stock normaal, hebben ze een onlogisch en gebrekkig assortiment, slechte groente en personeel met schoenen met klittenband zeg maar. Daarnaast zijn ze ook nog eens ongeinteresseerd en asociaal zoals ik het nog nooit in een andere winkel heb meegemaakt. Heb al een paar keer klachten gestuurd, waaronder een klacht over het feit dat er bijna een uur lang midden in de zomer een hele stapel salades (eiersalade e.d.) en vleeswaren buiten de koeling stond, ondanks het feit dat ik er meerdere malen personeel over heb aangesproken (wat vervolgens gewoon verder ging met spiegelen en praten ipv even de salades koel zetten of er iemand voor roepen). Dat vind ik dus echt echt echt slecht. De bedrijfsleider had blijkbaar geen zin om te reageren of zo.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Huh? Ah hoofdkantoor behandeld geen klachten die te maken hebben met winkels????
Wat voor incompetente instelling is dat hoofdkantoor?
Vindt u een elders een lagere vaste prijs...quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:36 schreef Bart013 het volgende:
Iemand al Jumbo spullen goedkoper gezien? Ik ga wel even zoeken
Edit; 2 spa flessen 1,85 bij jumbo. 3 halen 2 betalen @c1000. Zal wel cheaper zijn bij de C
omfg. Maar je moet als hoofdkantoor toch echt een compleet bord voor je kop hebben als je geen klachten van winkels behandeld. Daar is toch o.a een hoofdkantoor voorquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:27 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Tja, dat vraag ik me ook af. Ik woon toevallig vlakbij een absoluut kutfiliaal van de AH. De meeste AH-filialen zijn al kut, maar hier is out-of-stock normaal, hebben ze een onlogisch en gebrekkig assortiment, slechte groente en personeel met schoenen met klittenband zeg maar. Daarnaast zijn ze ook nog eens ongeinteresseerd en asociaal zoals ik het nog nooit in een andere winkel heb meegemaakt. Heb al een paar keer klachten gestuurd, waaronder een klacht over het feit dat er bijna een uur lang midden in de zomer een hele stapel salades (eiersalade e.d.) en vleeswaren buiten de koeling stond, ondanks het feit dat ik er meerdere malen personeel over heb aangesproken (wat vervolgens gewoon verder ging met spiegelen en praten ipv even de salades koel zetten of er iemand voor roepen). Dat vind ik dus echt echt echt slecht. De bedrijfsleider had blijkbaar geen zin om te reageren of zo.
AH Krabbendijkestraat (R'dam). Doodsverwensingen gaan me te ver, maar platbranden mag best.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
omfg. Maar je moet als hoofdkantoor toch echt een compleet bord voor je kop hebben als je geen klachten van winkels behandeld. Daar is toch o.a een hoofdkantoor voor
hier is het ook best redelijk normaal dat als je iets niet kan vinden, en je vraagt zo'n medewerker (meestal buitenlanders ) " ooh het is er wel. Moet je goed kijken" en mee lopen ho maar. Nou, krijg ff tiefus
Welke AH was dat van jou?Altijd mooi om erbij te vermelden
Ik ben 1x in een AH in Amsterdam geweest. En idd, bijna hetzelfde als bij jou. Slaatjes van Johma enzo, gewoon echt buiten de koeling. En dan niet ff (want het was rete druk en ik kon geen fuck vinden) maar zeker wel een half uEn niemand die dat ff in de koeling zette. Of fruit wat gewoon compleet lag te verotten, en niemand die het er ff uithaalt
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef Maeghan het volgende:
[..]
AH Krabbendijkestraat (R'dam). Doodsverwensingen gaan me te ver, maar platbranden mag best.![]()
Inmiddels gedraag ik me daar net zo vriendelijk als het personeel. Als er wéér iets op is (en dat is vaak) en ik moet weer naar een andere winkel, dan geef ik gewoon m'n mandje aan de dichtstbijzijnde medewerker en ga ik weg. Ik ga het echt niet meer terug zetten, ik blijf niet bezig. Of je moet iets hebben en dan hebben ze nog maar één verlept kruidenpotje. En er is gewoon altijd wel iets volledig normaals op. Zwarte peper in potjes, rode peper, groente (met name uit de aanbieding), vlees (met name uit de aanbieding), brood hoef je een uur voor sluitingstijd niet meer te komen halen (en dan bedoel ik niet dat er alleen nog witbrood ligt of luxe puntjes, nee gewoon echt niks meer). Maar ja, verder heb ik hier ook niet megaveel keus. De Aldi hier is helemaal een drama. Ik weet dat rijen daar gewoon zijn, maar hier zijn ze echt extreem lang en het personeel gaat rustig met een bekende staan praten, naast jou, terwijl jij nummer 15 in de rij bent of zo en die man wel dood kan schieten. Ja, doodsverwensingen gaan me te ver, maar met keiharde actie is niks mis natuurlijk. En bij de Plus werkt m'n voormalige baas die ik wel kan neerschieten én platbranden, laat staan dat ik een cent uit wil geven in zijn prutwinkel (met ijsbergsla van E2,29 per krop en aardbeien voor 3,99 -- flikker op zeg!).
Zo, dat is er uit =P
De klachten worden weer naar het betreffende filiaal gestuurd, en die mogen het verder afhandelen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Huh? Ah hoofdkantoor behandeld geen klachten die te maken hebben met winkels????
Wat voor incompetente instelling is dat hoofdkantoor?
Producten mogen minstens 45minuten buiten de koeling blijven staan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
omfg. Maar je moet als hoofdkantoor toch echt een compleet bord voor je kop hebben als je geen klachten van winkels behandeld. Daar is toch o.a een hoofdkantoor voor
hier is het ook best redelijk normaal dat als je iets niet kan vinden, en je vraagt zo'n medewerker (meestal buitenlanders ) " ooh het is er wel. Moet je goed kijken" en mee lopen ho maar. Nou, krijg ff tiefus
Welke AH was dat van jou?Altijd mooi om erbij te vermelden
Ik ben 1x in een AH in Amsterdam geweest. En idd, bijna hetzelfde als bij jou. Slaatjes van Johma enzo, gewoon echt buiten de koeling. En dan niet ff (want het was rete druk en ik kon geen fuck vinden) maar zeker wel een half uEn niemand die dat ff in de koeling zette. Of fruit wat gewoon compleet lag te verotten, en niemand die het er ff uithaalt
Dan is het waarschijnlijk gewoon kut personeel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef Maeghan het volgende:
[..]
AH Krabbendijkestraat (R'dam). Doodsverwensingen gaan me te ver, maar platbranden mag best.![]()
Inmiddels gedraag ik me daar net zo vriendelijk als het personeel. Als er wéér iets op is (en dat is vaak) en ik moet weer naar een andere winkel, dan geef ik gewoon m'n mandje aan de dichtstbijzijnde medewerker en ga ik weg. Ik ga het echt niet meer terug zetten, ik blijf niet bezig. Of je moet iets hebben en dan hebben ze nog maar één verlept kruidenpotje. En er is gewoon altijd wel iets volledig normaals op. Zwarte peper in potjes, rode peper, groente (met name uit de aanbieding), vlees (met name uit de aanbieding), brood hoef je een uur voor sluitingstijd niet meer te komen halen (en dan bedoel ik niet dat er alleen nog witbrood ligt of luxe puntjes, nee gewoon echt niks meer). Maar ja, verder heb ik hier ook niet megaveel keus. De Aldi hier is helemaal een drama. Ik weet dat rijen daar gewoon zijn, maar hier zijn ze echt extreem lang en het personeel gaat rustig met een bekende staan praten, naast jou, terwijl jij nummer 15 in de rij bent of zo en die man wel dood kan schieten. Ja, doodsverwensingen gaan me te ver, maar met keiharde actie is niks mis natuurlijk. En bij de Plus werkt m'n voormalige baas die ik wel kan neerschieten én platbranden, laat staan dat ik een cent uit wil geven in zijn prutwinkel (met ijsbergsla van E2,29 per krop en aardbeien voor 3,99 -- flikker op zeg!).
Zo, dat is er uit =P
FAIL. Zie, je bent dus wel van AHquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:10 schreef Lolque het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk gewoon kut personeel.
Of er word téveel gejat, dan kunnen hun het niet bijhouden met tellen.
Zowieso, het boeit ze werkelijk niks als je ze verrot scheld of je mandje in hun mik douwt hoor.
Je zet je eigen vooral voor lul aangezien diegene flink over je gaat liggen ouwehoeren in de pauze en je de volgende keer aanwijst, dan kent iedereen je.
Brood is te begrijpen, ze kunnen wel Bake-off brood voor je bakken maar het meeste grote brood komt in de ochtend binnen en moet diezelfde avond al weer weg worden gegooid, dat mogen we niet langer bewaren.
Dat aanbiedingen zijn uitverkocht vind ik wel raar, meestal liggen die ook nog in een actiekoeling of gewoon achter, vooral bij de iets grotere AH's.
Gek, waar ik werkte mocht dat echt niet hoor. Er ligt me iets bij van 12 minuten tot een kwartier.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:08 schreef Lolque het volgende:
[..]
Producten mogen minstens 45minuten buiten de koeling blijven staan.
Fruit dat ligt te verotten gebeurd gewoon omdat de AH te zeikerig is om genoeg mensen in te plannen om een afdeling als AFG wél goed bij te houden.
Met sommige artikelen kan ik het me voorstellen, maar groente is niet erg diefstalgevoelig.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:10 schreef Lolque het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk gewoon kut personeel.
Of er word téveel gejat, dan kunnen hun het niet bijhouden met tellen.
Ik zet mezelf niet voor lul, ik weiger gewoon te betalen voor dit soort gebrek aan service en klantvriendelijkheid. Er zijn nog genoeg winkels die mijn geld willen hebben en wel bereid zijn er ook iets voor te geven.quote:Zowieso, het boeit ze werkelijk niks als je ze verrot scheld of je mandje in hun mik douwt hoor.
Je zet je eigen vooral voor lul aangezien diegene flink over je gaat liggen ouwehoeren in de pauze en je de volgende keer aanwijst, dan kent iedereen je.
Dan kunnen ze ofwel bijbakken of de leveringsaantallen aanpassen. Ik weet hoe een broodafdeling werkt en het laatste uur zonder brood zitten is gewoon dom. Dat kost je ook geld. Beter vijf broden weggooien aan het eind van de avond (overigens zal een bedrijf als AH vast nog wel retourrechten hebben afgesproken) dan van zeven tot acht geen brood verkopen denk ik. Dus al je klanten 'dwingen' brood te kopen bij de concurrent... Daarom geef ik dus mijn mandje lekker aan het personeel, want ik ga echt niet eerst spullen kopen bij hun en dan naar de concurrent voor brood... Als ik toch in de rij moet, doe ik dat liever maar één keer, dus dat kost ze dan soms een hoop omzet.quote:Brood is te begrijpen, ze kunnen wel Bake-off brood voor je bakken maar het meeste grote brood komt in de ochtend binnen en moet diezelfde avond al weer weg worden gegooid, dat mogen we niet langer bewaren.
Daar hebben ze mij ook mee geprobeerd te foppen, en helaas omdat ik 6x Mona toetjes had kon ik het niet meer terug geven omdat het een koelingsproduct zou zijn...quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:00 schreef Snever het volgende:
Net even proberen toetjes te scoren.
Kom ik de eerste albert heijn binnen. MAKRO IS GEEN SUPERMARKT!
Oke, dan geld terug
Volgende AH gewoon gelukt. Kon er helaas maar 6 meenemen aangezien ze gingen sluiten.
Morgenavond tot 9 uur open
Ik zou zeggen: print deze brief uit en laat AH je uitlachenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:25 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Daar hebben ze mij ook mee geprobeerd te foppen, en helaas omdat ik 6x Mona toetjes had kon ik het niet meer terug geven omdat het een koelingsproduct zou zijn...
Maar lees bovenstaand kopje eens:
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon naar ander filiaal gegaan, daar kwamen ze er totaal niet mee dat de Makro niet telde, dus ik zou zeggen, print bovenstaande brief uit en ga daarmee je geld halen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |