Het is wettelijk zo dat drank nooit voor minder dan de helft van de prijs verkocht mag worden, dus dit is een keertje geen AH-onzin. Verder blijft het wel triest ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:37 schreef Qwea het volgende:
Dus, de samenvatting ;
AH start een LAPG, mensen gaan massaal op zoek en vinden een concurrent goedkoper en slaan massaal spullen in bij AH. AH doet huillie huillie want het kost ze wel veel centjes en past de voorwaarden aan. Geen gratis drank meer, maar de helft van de orginele prijs vergoedt (van de drank) en max 6 artikelen per klant.
Mooi.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:09 schreef weasel85 het volgende:
en weer 6 cola light erbij... en een taartje natuurlijk...
24 cola
4 taartjes
en 3x statiegeld ijncl. gekregen
"hoi ik kom mijn 3x3 cent terugvragen."quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:14 schreef Chantalmv2 het volgende:
Reclame op tv kunnen ze dus ook niet meer uitzenden als ze geen geld meer teruggeven van hele artikelen!
Vind het wel jammer! Had 3 stuks ook wel ok gevonden, maar voor verschil in prijs gaat niemand naar de servicebalie
Ik moest lachen en kreeg gelijk trek.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:20 schreef Ramzibase het volgende:
Gratis pizza's bij de AH
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt er meteen eentje in de oven gedaan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:20 schreef Ramzibase het volgende:
Gratis pizza's bij de AH
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk werd de webmaster er zo moe van, dat hij/zij maar gestopt is met steeds wijzigingen in het reglement doorvoeren?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:25 schreef Maeghan het volgende:
Op de site staat trouwens gewoon nog zes artikelen en aankoopbedrag retour. Wat ik op de eerste pagina van dit topic las is dat de actie vanaf volgende week is dat je het verschil terug krijgt, dat het nu al is heb ik niet gezien. En zolang er nergens op de site drie producten staat, kunnen ze daar in de winkel toch moeilijk aan vasthouden. In het ergste geval leg je er drie terug van de zes, toch?
Haal bij de makro 3 pizza's voor 4.87, (zie online folder) Vervolgens met de bon van de makro kan je alle AH's langs gaan en pizza plunderen. De geprinte folder van de makro geeft een andere prijs dan de online folder.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:42 schreef Chantalmv2 het volgende:
Hoe heb je deze pizza kunnen halen dan? Met welke folder?
Dan hebben ze dus de wet overtreden de vorige xquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:11 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Het is wettelijk zo dat drank nooit voor minder dan de helft van de prijs verkocht mag worden, dus dit is een keertje geen AH-onzin. Verder blijft het wel triest ja.
Op de website staat ook niet dat prints niet meer mogen. En toch houden ze daar aan vastquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:25 schreef Maeghan het volgende:
Op de site staat trouwens gewoon nog zes artikelen en aankoopbedrag retour. Wat ik op de eerste pagina van dit topic las is dat de actie vanaf volgende week is dat je het verschil terug krijgt, dat het nu al is heb ik niet gezien. En zolang er nergens op de site drie producten staat, kunnen ze daar in de winkel toch moeilijk aan vasthouden. In het ergste geval leg je er drie terug van de zes, toch?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:48 schreef Ramzibase het volgende:
[..]
Haal bij de makro 3 pizza's voor 4.87, (zie online folder) Vervolgens met de bon van de makro kan je alle AH's langs gaan en pizza plunderen. De geprinte folder van de makro geeft een andere prijs dan de online folder.
Kan goed. Het gebeurt wel vaker dat winkels/websites er geen erg in hebben. Kan het me ook ergens wel voorstellen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan hebben ze dus de wet overtreden de vorige x
Op de website staat "in de folder". Een folder is een papieren ding en dus geen uitdraai van een website, als je het even letterlijk neemt. Dus daar kunnen ze gewoon aan vasthouden inderdaad.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Op de website staat ook niet dat prints niet meer mogen. En toch houden ze daar aan vast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |