Mja, als iemand deze op hoge resolutie inscant.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:50 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
ziet er uit als uitgeprinte folder gewoon. Kan je niet inscannen. Dan print ik hem zelf wel uit
Gaat niet werken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:01 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Henk Jan, zou je hem niet even op hoge kwaliteit kunnen inscannen zodat jij ze niet allemaal hoeft te versturen maar dat wij hem gewoon zelf kunnen uitprinten.
Idd! Die kan je zelf op een (kleuren)printer ook uitprinten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:01 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Henk Jan, zou je hem niet even op hoge kwaliteit kunnen inscannen zodat jij ze niet allemaal hoeft te versturen maar dat wij hem gewoon zelf kunnen uitprinten.
Ooh, wel?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:02 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Idd! Die kan je zelf op een (kleuren)printer ook uitprinten.
Op een hoge DPI scannen aub!
Als er niet op de achterkant aanbiedingen staan, dan kan het volgens mij makkelijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gaat niet werken.
Geloof me nou maar....
Of praat ik poep?
*MM naar dit topic stuurt
Maar, even om te miereneuken he (ik wil hem wel graag per post hoor henk jan!)quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:03 schreef Scorpie het volgende:
Printjes MOGEN niet meer. Klaar. NO MORE PRINTJES. NONE.
Die staan er welquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als er niet op de achterkant aanbiedingen staan, dan kan het volgens mij makkelijk
Dan gooi je het blaadje toch andersom weer de printer inquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als er niet op de achterkant aanbiedingen staan, dan kan het volgens mij makkelijk
Die folder van de Vaartjes is ook niet helemaal professioneel gedrukt hoor. Dan kan je met je eigen kleuren laserprinter ook!quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:03 schreef Scorpie het volgende:
Printjes MOGEN niet meer. Klaar. NO MORE PRINTJES. NONE.
ik heb geen laserquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:06 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Die folder van de Vaartjes is ook niet helemaal professioneel gedrukt hoor. Dan kan je met je eigen kleuren laserprinter ook!
(Let op laserprinter he, inkjet printer gaat niet lukken.)
Lurkersquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:09 schreef Qwea het volgende:
Ik ga echt heel hard huilen van al die mensen die me pm'en
Ik heb die dingen nog niet eens. Henk jan heeft me er 2 voor de zekerheid gestuurd, mocht ik mijne morgen niet binnen krijgen. Mocht dat wel zo zijn, dan meld ik het hier en DAN PAS DAN mag iedereen weer PM' en
Tering. 20 stuks in nog geen 3 min
Omdat je daar wel bij ziet dat 't uitgeprint isquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb geen laser
waarom gaat inkjet nie lukken?
quote:
euwh. Maar bijna niemand heeft een laserprinter. Toch?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Omdat je daar wel bij ziet dat 't uitgeprint is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |