Als er boven water komt dat er weer printjes de ronde gaan ben ik benieuwd hoelang het nog lukt morgen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:10 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
[..]
Ik scan hem morgen in als ik heb, dan stuur ik hem meteen naar jou!
Betalen voor gratis folders.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:12 schreef leolinedance het volgende:
Nu het bekend is dat de regels niet aangepast zijn willen er misschien nog wel wat mensen een C1000 Vaartjes folder met Coca Cola en Big American Pizza's in de aanbieding (goedkoper dan bij de AH). Mail me maar op C1000folder@gmail.com, ik doe ze vanavond nog de deur uit tegen een geringe vergoeding. (3 euro voor 1, 4 euro voor 2 en 5 euro voor 4 folders)
Ik heb er nog een paar op voorraad
Te crazy, als het nog uit jezelf komt. Van ja voor de moeite geef ik je wel wat. Maar als je er om gaat vragen vind ik het gewoon zielig.quote:
1. Hij heeft die folders moeten ophalen, in zijn eigen tijd en brandstof.quote:
heeft hij ook moeten doen, echter vraagt hij er geen absurde prijzen voorquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:17 schreef UncleSam het volgende:
[..]
1. Hij heeft die folders moeten ophalen, in zijn eigen tijd en brandstof.
2. Hij moet ze op de bus doen, tijd, benzine en portokosten.
Had jij ze gratis verstuurd naar iedereen dan?
Alsof deze actie ooit nog eens herhaald wordt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:17 schreef UncleSam het volgende:
[..]
1. Hij ging ze toch al voor zichzelf halen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:17 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Maak er een foto van.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:19 schreef Stephan1237 het volgende:
Helaas mensen, ik heb geen scanner en heb maar 1 exemplaar
volgens mij kun je beter geen geld ervoor vragen, hooguit verzoeken of ze iets extra willen overmaken voor de moeite. tuurlijk geef ik henkjan wat extra, maar las je er geld voor gaat vragen kom je meteen over als een geldwolf.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:17 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Gelukkig kom je niet over als een geldwolf als je de AH leeg wilt roven.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:21 schreef Byte_Me het volgende:
volgens mij kun je beter geen geld ervoor vragen, hooguit verzoeken of ze iets extra willen overmaken voor de moeite. tuurlijk geef ik henkjan wat extra, maar las je er geld voor gaat vragen kom je meteen over als een geldwolf.
BAAS!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:23 schreef CySt het volgende:
[..]
Gelukkig kom je niet over als een geldwolf als je de AH leeg wilt roven.
Wat een prijzenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:12 schreef leolinedance het volgende:
Nu het bekend is dat de regels niet aangepast zijn willen er misschien nog wel wat mensen een C1000 Vaartjes folder met Coca Cola en Big American Pizza's in de aanbieding (goedkoper dan bij de AH). Mail me maar op C1000folder@gmail.com, ik doe ze vanavond nog de deur uit tegen een geringe vergoeding. (3 euro voor 1, 4 euro voor 2 en 5 euro voor 4 folders)
Ik heb er nog een paar op voorraad
portokosten snap ik, maar ik ga mn belletje die ik heb gepleegd naar de AH toch ook niet vergoedt vragenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:17 schreef UncleSam het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:28 schreef Oksel het volgende:
Doe maar 30 folder, leoninedance! Ik betaal je er 893,09 voor! Geen geld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |