quote:Er was behoefte aan een handleiding, dus hierbij. Met dank aan o.a. fosfolipide!
1. Stap de AH binnen
2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH)
3. Let op: scan de artikelen eerst bij de scanner in de winkel, zodat je zeker weet dat de prijs nog niet is aangepast.
4. Laat ze scannen bij de kassa, laat je BONUSKAART zien, BELANGRIJK! en betaal bv het bedrag van ¤20,-
5. Ga naar de servicebalie, neem de kassabon mee en zeg dat je je aankoopbedrag terugwil en je laat de folder van de betreffende concurrent zien.
6. Nu wordt er SM bijgehaald en gebeld blalbalbal ff wachten
7. Enjoy!
http://www.folderz.nlquote:De spelregels van de AH:
Garantie
- De laagste actieprijs van Nederland is herkenbaar aan de rode portemonnee met de ‘laagste actieprijsgarantie’. Deze staat bij alle A-merk producten in de AH Bonus folder.
- Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.
Spelregels
- De laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merken met deze rode portemonnee. De garantie geldt niet voor andere A-merk aanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de folder vindt.
De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (o.a. merk, verpakking, inhoud, smaak).
- De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Uw recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het appeltaartje geldt t/m de maandag na de actieperiode. Een appeltaartje per artikel en per klant.
- Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
- Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
-Lees hierrrrrr de nieuwe interne memo spelregels van de AH.
Verder heb ik even een lijstje gemaakt met andere supermarkten/drogisterijen
Supermarkten:
Albert Heijn www.ah.nl
C1000 www.c1000.nl
Aldi www.aldi.nl
Super de Boer www.superdeboer.nl
Spar www.spar.nl
Lidl www.lidl.nl
Plus www.plus.nl
Co-op www.coop.nl
Troefmarkt www.troefmarkt.nl
Supercoop www.supercoop.nl
Jumbo www.jumbosupermarkten.nl
Golff supermarkten www.golff.nl
DekaMarkt www.dekamarkt.nl
Em-Te www.em-te.nl
Attent www.attent.nl
Hoogvliet www.hoogvliet.com
Deen Supermarkt www.deen.nl
Jan Linders www.janlinders.nl
Vomar Voordeelmarkt www.vomar.nl
Dirk, bas, digros www.lekkerdoen.nl
Poiesz supermarkten www.poiesz-supermarkten.nl
Boni Markt www.bonisupermarkt.nl
Nettorama www.nettorama.nl
MCD www.mcd-supermarkt.nl
Sanders Supermarkten www.sanders-supermarkt.nl
Die 2 bruder www.2bruder.com
Drogisten:
DA www.da.nl
Etos www.etos.nl
Trekpleister www.trekpleister.nl
Kruidvat www.kruidvat.nl
Schlecker www.schlecker.nl
quote:Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
Reactie KS ;quote:Uw reactie:
Geachte AH Klantenservice,
Ik hoorde dat er na een photoshop incident, een nieuwe regel bij is
gekomen, namelijk dat geprinte folders niet meer zijn toegestaan.
Deze nieuwe regel is volkomen te begrijpen, photoshoppen kan ECHT niet
bij een situatie waar het om zoveel geld gaat.
Maar wat nou als ik een duidelijke bronvermelding erbij genoteerd heb,
en een telefoonnummer van de betreffende winkel?
Het gaat er immers om dat ik de echtheid kan bewijzen, en niet van wat
voor papier de folder gemaakt is, toch?
Met vriendelijke groeten,
Sander van ******
Ontvangen: 16-06-2009 21:02
Reactie Blackf1re ;quote:eachte heer Van *********,
Wij kunnen uw standpunt begrijpen. Echter het gaat echt om een folder op
folder vergelijking. Dus als u aanspraak wilt maken op de laagste
actieprijs garantie, dan heeft u een folder met de originele folderpijs én
uw AH kassabon nodig. De actieprijs uit een concurrerende folder moet dus
lager zijn dan het bedrag waarvoor u het actie-artikel bij AH hebt gekocht
om aanspraak te maken op de laagste actieprijs garantie.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
Wendy Denie
Er gaan geruchten dat een concurrent opeens in de buurt moet zitten, das Bullshit!quote:Hoi Wendie
Ik snap dat het een folder op folder vergelijking is.
Echter, de folder van de Makro, de Sanders, Hoogvliet, PLUS etc. zijn precies hetzelfde op internet als de originele folder.
Omdat ik een bronvermelding en telefoonnummer erbij zet, is het aan te tonen dat de folders en acties niet nep zijn.
Dan heeft de AH in mijn ogen geen reden om mijn geprinte folders te weigeren, want de hele actie draait erom dat je bewijst de het in een andere folder goedkoper is dan bij de AH.
Het kassabonnetje van de AH heb ik natuurlijk ook.
Graag een reactie,
Met vriendelijke groeten,
Sander van ********
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:24 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Ik heb een Makro die redelijk in de buurt ligt. Die actie is dus nog wel geldig, ze hebben niet alles al aangepast?
Ik wil er ook wel 1quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:28 schreef Fosfolipide het volgende:
Genoeg mensen die Sanders folders willen hebben, nog meer mensen? PM maar, ik zal er ff naar toe rijden.
Gaat in de OP!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:26 schreef UncleSam het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/Gratis_boodschappen_bij_Albert_Heijn&action=edit
AH "Laagste actieprijsgarantie" is niets meer dan een loze kreet
[ afbeelding ]
Samenvatting: Geprinte folders van internet mogen niet meer. Er is een ruilhandel ontstaan tussen FOK!kers die elkaar folders per post toesturen.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:31 schreef PIB het volgende:
Wat staat er in de Sandes dan :p
Vraag me af waar mn antwoord op mn klacht van de folders blijftquote:Geachte mevrouw,
Folders van de Nederlandse antillen doen niet mee met deze actie.
Met vriendelijke groet,
Wendy Denie
Je mag die vergelijking niet maken. AH heeft ook losse flessen in de bonus: 1.12.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:33 schreef JuiceJuice het volgende:
Maar even:
AH voor 4 flessen cola: 4,39 / 4 = 109,75
quote:Geachte mevrouw,
Folders van de Nederlandse antillen doen niet mee met deze actie.
Met vriendelijke groet,
Wendy Denie
die zijn hier dus iig bij de schooten aangepast naar 1,09quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:35 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Je mag die vergelijking niet maken. AH heeft ook losse flessen in de bonus: 1.12.
Fout, bij de AH fourpack voor 4,39. Een losse fles kost daar nu 1.12.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:33 schreef JuiceJuice het volgende:
Maar even:
AH voor 4 flessen cola: 4,39 / 4 = 109,75
SANDERS 6 flessen: 6,69 / 6 = 111,5
http://uwsupermarkt.nl/?aid=17399#commentsquote:Albert Heijn past nogmaals de spelregels aan
Door Gerard Rutte in Uwsupermarkt.nl op 17 juni 2009 om 14:27.
BLOEMENDAAL – Bij de KNVB zouden ze er voor aangeklaagd worden. Vervolgd, gevierendeeld. Bij Albert Heijn kunnen ze het gewoon ongestraft doen. Gewoon Albert Heijn. In minder dan een week tijd twee keer de spelregels aanpassen tijdens de speeltijd zelf. Lees hieronder het relaas van een vaste gebruiker van de site: Vannochtend Edet Soft gaan halen bij AH. Namelijk goedkoper bij Hoogvliet. Bij de eerste winkel ging het prima. De twee daarop volgend, kwamen met een mailtje vanuit Zaandam, de actievoorwaarden zijn aangepast. Er mogen geen onlinefolders (geprinte folders) gebruikt worden. Ook zou daarin staan dat vanaf heden alleen het verschil in prijs terug gegeven mag worden.
Tja met die sanders folder uit de achterhoek-regioquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:39 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Fout, bij de AH fourpack voor 4,39. Een losse fles kost daar nu 1.12.
Het werkt dus alleen als je 6 losse flessen koopt, dan ben je 3 cent goedkoper uit.
(Bij een fourpack heb je niet dezelfde verpakking).
nee!quote:
Wat is Schooten?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
die zijn hier dus iig bij de schooten aangepast naar 1,09
het is dikke bullshit dat er in staat het verschil in prijs terug gegeven wordt. Ik heb die mail notabene zelf onder mn neus gedrukt gehad gisteren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:42 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
http://uwsupermarkt.nl/?aid=17399#comments
Kassabon snap ik wel. Anders loop je zo met je dingen die poortjes door ofzo. Weet ik veel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:39 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Het valt me altijd op dat ze die AH-kassabon overal maar herhalen. Zo van dat cashen we mooi even, en bij teruggave een nieuwe spelregel.
Heel leuk en aardig, maar zolang dit niet in de spelregels op de site komt te staan gelden deze maatregelen niet. Leuk dat ze een interne mail rondsturen maar dat moet natuurlijk ook naar de klant gecommuniceerd worden...quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:42 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
http://uwsupermarkt.nl/?aid=17399#comments
Pleur mij eens zo'n wageningen folder van vaartjes (4 of 2) op de bus alsjeblieft? !quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:47 schreef WJCra het volgende:
Zo, mijn buit voor vandaag:
[ afbeelding ]
Die miep van een service-mederwerkster maakte me wijs dat "het bij de Makro per 2 gaat en hier per 3 dus het is niet geldig" Eventjes attent op gewezen dat het 2+1 GRATIS is. Dus het gaat ook per 2, ze geven gewoon 1 extra. Dat, en prijs per stuk is goedkoper bij de Makro. Eventjes de manager naar voren geroepen, ging akkoord. Die miep bleef doordrammen, toen nog ff dat er bij de Makro belasting bij komt.
Nog een keertje een simpele rekensom 1,91/2 = 0,95. (Makro 1,91 met belasting, 1,80 zonder belasting)
AH: 2,97/3 = 0,99.
Toen moest ze wel ja zeggen, en liep ik dus met 6 gratis griesmeel pudding en een taart bon naar buiten.
Nu even naar Wageningen. :/
En je had dus een folder van de Makro? Oke, misschien ook maar eens proberen hiero.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:47 schreef WJCra het volgende:
[ afbeelding ]
Die miep van een service-mederwerkster maakte me wijs dat "het bij de Makro per 2 gaat en hier per 3 dus het is niet geldig" Eventjes attent op gewezen dat het 2+1 GRATIS is. Dus het gaat ook per 2, ze geven gewoon 1 extra. Dat, en prijs per stuk is goedkoper bij de Makro. Eventjes de manager naar voren geroepen, ging akkoord. Die miep bleef doordrammen, toen nog ff dat er bij de Makro belasting bij komt.
Nog een keertje een simpele rekensom 1,91/2 = 0,95. (Makro 1,91 met belasting, 1,80 zonder belasting)
Toen moest ze wel ja zeggen, en liep ik dus met 6 gratis griesmeel pudding en een taart bon naar buiten.
Ik citeer AH boonstra in de meeuwenstraat " Daar heb ik geen reet mee te maken. Ik stel je er nu van op de hoogte van de nieuwe voorwaarden. Wat je er van vind zal me aan mn reet roesten, je doet het er maar mee"quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:47 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Heel leuk en aardig, maar zolang dit niet in de spelregels op de site komt te staan gelden deze maatregelen niet. Leuk dat ze een interne mail rondsturen maar dat moet natuurlijk ook naar de klant gecommuniceerd worden...
Die Edet loonde wel. 72 rollen. Dit is 2,5 bakjes vreten en je bent er klaar mee voor n week en daarna wegpleuren of weggeven. Ook voor de prijs totaal niet de moeite.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:47 schreef WJCra het volgende:
[ afbeelding ]
Heel veel AH's geven een briefje met wat gekrabbel aan hun miepje van de kassa, en die moeten het maar lekker uitzoeken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:49 schreef PIB het volgende:
Gister overigens hadden we geluk bij een AH in hartje Utrecht. Er stond een Belgische uitwisselingsstudente (heel aardig meisje overigens) die niet de actie helemaal had meegekregen. De conclusie van het verhaal was dat we en een appeltaartje en een waardecoupon kregen pp + ook nog eens het aankoopbedrag!![]()
Mijn edet 1 pak wc papier loonde ook niet, maar het gaat ook om de sport en de gezichten. Alhoewel ik aan de gezichten van de schooten niet zoveel lol heb beleeft, want die vonden het primaquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:50 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Die Edet loonde wel. 72 rollen. Dit is 2,5 bakjes vreten en je bent er klaar mee voor n week en daarna wegpleuren of weggeven. Ook voor de prijs totaal niet de moeite.
PM me!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:52 schreef JuiceJuice het volgende:
Haha
Ik zie een winkel waar de pizza's ook nog goedkoper zijn ^.^
Doet er toch niet toe? Het is simpelweg dat het kan. Zij organiseren een actie, ik doe simpelweg mee.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:50 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Die Edet loonde wel. 72 rollen. Dit is 2,5 bakjes vreten en je bent er klaar mee voor n week en daarna wegpleuren of weggeven. Ook voor de prijs totaal niet de moeite.
Geen raad weten met de situatie en gaan snauwen. Dat had je moeten tapen met je mobiel in je borstzak. Klantvriendelijk personeel op de koop toe!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik citeer AH boonstra in de meeuwenstraat " Daar heb ik geen reet mee te maken. Ik stel je er nu van op de hoogte van de nieuwe voorwaarden. Wat je er van vind zal me aan mn reet roesten, je doet het er maar mee"
I know. Dat is inderdaad een afweging die ieder voor zich maakt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:52 schreef WJCra het volgende:
[..]
Doet er toch niet toe? Het is simpelweg dat het kan. Zij organiseren een actie, ik doe simpelweg mee.
Mij had je al !quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:52 schreef Fosfolipide het volgende:
[ afbeelding ]
Wie o wie? PM mij maar![]()
Good luck
PM graagquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:52 schreef JuiceJuice het volgende:
Haha
Ik zie een winkel waar de pizza's ook nog goedkoper zijn ^.^
Nee, want nogmaals voor iedereen even ; hoogvliet heeft edet, en edet is landelijk aangepast naar 4 euro!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mij had je al !Qwea had jij nog Hoogvliet folders nodig? Ik heb ze, maar degene boven mij ook. Misschien dat hij ze voor 5 uur op de bus kan doen?
is niet zo. Makro, maar is inc btw 5,04 euro. Dus duurder dan AHquote:
Maar als je de Edet vanochtend nog gekocht hebt voor het andere bedrag, kun je er morgen mee terug gaan om je geld terug te krijgenquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, want nogmaals voor iedereen even ; hoogvliet heeft edet, en edet is landelijk aangepast naar 4 euro!
Staat toch echt 4,87 hoor inclusief.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
is niet zo. Makro, maar is inc btw 5,04 euro. Dus duurder dan AH
Nou, ik zat dus te denken aan de action enzo. Maar nee, die hebben geen foldersquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:58 schreef SemperFii het volgende:
Dit kwam ineens in me op:
Hebben die winkeltjes zoals OP = OP voordeelshop enz. ook foldertjes?
Deze zijn namelijk altijd goedkoper
Ik keek naar de vleessnack!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:59 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Staat toch echt 4,87 hoor inclusief.
http://www.metro-mcc.nl/papernewsfolder/13/food/index.asp
action heeft wel folder tochquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik zat dus te denken aan de action enzo. Maar nee, die hebben geen foldersEn ook niet echt levensmiddelen. Zoals toetjes
ja, dat welquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:58 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Maar als je de Edet vanochtend nog gekocht hebt voor het andere bedrag, kun je er morgen mee terug gaan om je geld terug te krijgen
Ik dacht al dat ik gek werdquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik keek naar de vleessnack!
iemand die een folder van makro voor 5u op de bus kan doen? maak ik de centen over!
\Moeten die pizza's er wel instaan. liefst ook de toejtes:P
Ik zie anders ¤8.47 inlc staan, en 7.99 exlcquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:59 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Staat toch echt 4,87 hoor inclusief.
http://www.metro-mcc.nl/papernewsfolder/13/food/index.asp
beter kijkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:04 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Ik zie anders ¤8.47 inlc staan, en 7.99 exlc
Kijk es in je PM?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:04 schreef WJCra het volgende:
Even voor de mensen die een C1000 folder willen:
Ik ga morgenvroeg naar Wageningen. Als ik nu ga ben ik pas om 19:00 - 19:30 terug en dan kan ik ze toch pas morgen op de bus doen. Morgenvroeg om 8:00 neem ik de trein naar Wageningen, en doe ik ze rond 13:00 op de bus. Dan zijn ze Vrijdag binnen - op tijd voor de actie van C1000.
LE-ZENquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:04 schreef MaddoxX het volgende:
waar staan pizzas in (op c1000 na? )
Is er geen postkantoor bij je in de buurt waar je nog tot 8 uur je post kan dumpen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:04 schreef WJCra het volgende:
Even voor de mensen die een C1000 folder willen:
Ik ga morgenvroeg naar Wageningen. Als ik nu ga ben ik pas om 19:00 - 19:30 terug en dan kan ik ze toch pas morgen op de bus doen. Morgenvroeg om 8:00 neem ik de trein naar Wageningen, en doe ik ze rond 13:00 op de bus. Dan zijn ze Vrijdag binnen - op tijd voor de actie van C1000.
van vaartjes?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:07 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Is er geen postkantoor bij je in de buurt waar je nog tot 8 uur je post kan dumpen?![]()
Ik ga maar even naar de stad toe, even andere enveloppen halen, meer dan 1 folder past er nu niet in![]()
Heb er trouwens nog 6 liggen... Zie de reacties straks wel als ik terug ben
Oke. Ennu weer opneuken of ik roep HWquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:09 schreef Bohica666999 het volgende:
Alle mensen die hier aan meedoen en de halve winkel meenemen vind ik echt een stelletje trieste mongolen.
Mensen die voor enkele dingen doen vind ik wel slimme mensen voor hun eigen portemonnee maar nog triest dat ze zo alles lopen te controleren.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:09 schreef Bohica666999 het volgende:
Alle mensen die hier aan meedoen en de halve winkel meenemen vind ik echt een stelletje trieste mongolen.
Mensen die voor enkele dingen doen vind ik wel slimme mensen voor hun eigen portemonnee maar nog triest dat ze zo alles lopen te controleren.
Hoi albert heijnquote:Statistieken
Laatste bezoek: 47 seconden geleden.
Aantal posts: 54 (gemiddeld 1 per dag)
Echt wel, in de lokale krant!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik zat dus te denken aan de action enzo. Maar nee, die hebben geen foldersEn ook niet echt levensmiddelen. Zoals toetjes
blijf je nou werkelijk doorgaan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:13 schreef Isdatzo het volgende:
TerugVindPaupers
flikker toch op. Je bent aan het zuigen met je terug vind paupers. Je vind jezelf wel heel wat he?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik volg het topic alleen. Doe eens rustig mens.
negeer hetquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
flikker toch op. Je bent aan het zuigen met je terug vind paupers. Je vind jezelf wel heel wat he?
staat waarschijnlijk nog gewoon de oude prijs op hoor, ik heb gisteren gehaald, staat iets van 6,xxquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:17 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik kan denk ik wel aan de makro folder komen, moet ik eens in de oud papierbak graaien.
Dr. Oetker Big Americansquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:18 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
staat waarschijnlijk nog gewoon de oude prijs op hoor, ik heb gisteren gehaald, staat iets van 6,xx
Zouden mensen echt voor die paar cent (letterlijk) verschil naar de concurrent gaan ipv. naar de supermarkt waar ze normaal heen gaan? Ik ga gewoon naar de supermarkt om de hoek, zal me worst wezen of product X nu 1.48 of 1.43 is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:22 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Als de concurrenten slim zijn:
Deze weken alleen ONLINE aanbiedingen plaatsen en ONDER de prijs van de AH zitten.
Zo loont het niet om naar AH te gaan want PRINTJES mogen niet en ze zijn niet goedkoper. :p
Dat meisje van de AH in de schooten vertelde me dus, dat klanten dus wel vanwege deze "naaierij" nu een andere supermarkt kiezen. Al is het enkel uit protest.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zouden mensen echt voor die paar cent (letterlijk) verschil naar de concurrent gaan ipv. naar de supermarkt waar ze normaal heen gaan? Ik ga gewoon naar de supermarkt om de hoek, zal me worst wezen of product X nu 1.48 of 1.43 is.
Ik kan eens naar de Makro hier in de buurt gaan. (Heb er een pasje van) en kijken of de folder daar bij de ingang ligt en wat daarin staat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:27 schreef Scorpie het volgende:
Dus het zijn nog de oude prijzen van die pizza`s? Das wel kut
Geen kennissen vrienden familie die Kvk nr hebben ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:45 schreef Qwea het volgende:
makro foldersMet nieuwe pizza prijs!
Graag ivo!
Ik las Marrokaantjequote:Op woensdag 17 juni 2009 15:47 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Geen kennissen vrienden familie die Kvk nr hebben ?
Als het goed is valt daar 2-wekelijks het Makrokrantje op de mat.
nopequote:Op woensdag 17 juni 2009 15:47 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Geen kennissen vrienden familie die Kvk nr hebben ?
Als het goed is valt daar 2-wekelijks het Makrokrantje op de mat.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:48 schreef MaddoxX het volgende:
Ey mensen kweet niet of dit al is gezegd.. maar jumbo doet nu ook mee aan die actie van geld terug enzo!
http://www.jumbosupermarkten.nl/
Er zijn volgens mij genoeg dingen bij hun duurder
neequote:Op woensdag 17 juni 2009 15:50 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Hmm het werkt even niet allemaal in je voordeel vandaag.
Ja kan er niet iemand naar Wageningen rijden ofzoquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee
Nou, anders wacht ik braaf totdat iemand vandaag of morgen die vaartjes folders op de bus pleurt voor me. Cola en pizza
Alhoewel, ik heb nu 56 flessen cola, en die zijn tot oktober dit jaar geldigik had 70, en heb maar ff wat weggeven
Ik zit in Den Helder en heb geen rijbewijs. En treinen is echt ver vanaf hier. Anders wel gedaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:52 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Ja kan er niet iemand naar Wageningen rijden ofzo
Doe het gewoonquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit in Den Helder en heb geen rijbewijs. En treinen is echt ver vanaf hier. Anders wel gedaan
Niemand doe ze op de post zodat ik ze morgen hebquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:53 schreef Fosfolipide het volgende:
Wie moet er nog folders van de Sanderssssssssss?
2,15 hierquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:56 schreef MaddoxX het volgende:
2 uur 30min reizenmij niet gezien
das me veuls te lang
Watskeburt? Is er een aanpassing.. en zo ja waarom?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:03 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik krijg de Makro folder altijd (heb een kvk nummer).
Net bij de Makro geweest en daar ligt dezelfde folder welke ik heb gekregen, 3 Dr. oetker voor 6,31 incl.
Folder aanpassingen wordt nooit gedrukt wist het scanmeisje bij de ingang te vertellen.
Mja ben bang dat dat niet werkt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:06 schreef Scorpie het volgende:
Dan heeft die Makro aanpassing geen zin dus. Tenzij je folder meeneemt plus uitgeprinte web-aanpassing?
Vinger opsteektquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:53 schreef Fosfolipide het volgende:
Wie moet er nog folders van de Sanderssssssssss?
lolquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:10 schreef Fosfolipide het volgende:
OMG! Wat valt er op mijn deurmat?
DIT:
[ afbeelding ]
Ik had Boni gemailed of ze niet 10 folders voor me hadden omdat mijn zogenaamde vrienden geen internet hadden. Wat een service van Boni zeg, alleen jammer dat de AH alles al heeft aangepast
Echt diep respect voor deze supermarkt, als ik bij een boni in de buurt ben ga ik daar echt mijn boodschappen doen![]()
![]()
![]()
*Staat perplex(of hoe je het ook schrijft)*
Ze weten ook wanneer ze het moeten versturenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:10 schreef Fosfolipide het volgende:
OMG! Wat valt er op mijn deurmat?
DIT:
[ afbeelding ]
Ik had Boni gemailed of ze niet 10 folders voor me hadden omdat mijn zogenaamde vrienden geen internet hadden. Wat een service van Boni zeg, alleen jammer dat de AH alles al heeft aangepast
Echt diep respect voor deze supermarkt, als ik bij een boni in de buurt ben ga ik daar echt mijn boodschappen doen![]()
![]()
![]()
*Staat perplex(of hoe je het ook schrijft)*
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:13 schreef Ringo het volgende:
Wat een armoede is dit nu weer?
Dat er mensen zijn die zichzelf zo verlagen op jacht naar een paar gratis pizza's en een appeltaart.
Hollandse centenknijpers.
Nee, AH is dit zelf schuld.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:13 schreef Ringo het volgende:
Dat er mensen zijn die zichzelf zo verlagen op jacht naar een paar gratis pizza's en een appeltaart.
De appeltaart doet het em. Die van de Ah is magisch.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:13 schreef Ringo het volgende:
nou, nou, nou. Na 14 ofzo komen ze nu mn strot wel uit. En ik heb nog 2 taartjesquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:15 schreef Bart013 het volgende:
[..]
De appeltaart doet het em. Die van de Ah is magisch.
Kan Danny niet ff een ipcheck doen en kijken of er inderdaad ip's zijn uit Zaandam :pquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:15 schreef Qwea het volgende:
trouwens, HK leest hier mee he, wist iemand van AH me te vertellen.
In dat geval: Hoi HKquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:15 schreef Qwea het volgende:
trouwens, HK leest hier mee he, wist iemand van AH me te vertellen.
Keihard terugnaaien die gasten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:15 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Nee, AH is dit zelf schuld.
Daarnaast proberen ze ons ook nog eens keihard te naaien door elke dag een nieuwe regel te verzinnen...
hoofdkantoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:18 schreef Ivo1986 het volgende:
HK?
rollende stenen rollen toch altijd weer verder? wat doe je hier nog?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:17 schreef Ringo het volgende:
[..]
Keihard terugnaaien die gasten.![]()
Serieus, wat een hysterie hier zeg. Is de crisis uitgebroken of niet hé?
Stuur er mij 1quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, nou, nou. Na 14 ofzo komen ze nu mn strot wel uit. En ik heb nog 2 taartjes
Opgefokt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:18 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
rollende stenen rollen toch altijd weer verder? wat doe je hier nog?
Heb je nog over??quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:25 schreef Fosfolipide het volgende:
Als iemand nog Sanders folders moet nu zeggen want ik doe ze dan zo op de post
Plaatje:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:19 schreef Rowinvd het volgende:
Zow, ben weer back!
Naast de enveloppen die ik nu heb en de postzegels, heb ik ook me geld terug van de Mona toetjes, en een 5e appeltaart!
Eerste filiaal waar ik was leek men niet moeilijk te gaan doen, maar ging toch maar even naar de manager, kwam toen met het bericht terug dat ik echt naar het filiaal moest waar ik het gekocht had. Kon van alles zeggen, maar ze bleef het maar volhouden.
Oke, geen probleem, paar honderd meter verderop zit een andere, die geprobeerd.
Na wat ik gehoord heb zou het daar helemaal niet lukken, maar daar was het me wel gelukt!
Eerst nog veel gebel, dat wijf was t ook al helemaal zat dat de zoveelste er was, en vroeg zich af of de Makro wel de Stroopwafel smaak had![]()
Uiteindelijk geld terug gekregen, maar toen wilde ze me een appeltaart geven. Ik wilde bonnetje, want had er al 4 staan thuis. Ging helemaal zoeken waar bonnetjes waren, gebeld, weer zoeken en haalde toen de filiaalmanager er maar bij. Die zei dat je alleen bonnetje kreeg als de taarten in de winkel op waren, en begon er ook over dat ik het geld helemaal niet terug mocht krijgen met een uitgeprinte folder.
Toen maar appeltaart meegenomen, was nog warm dus zal wel weer vers zijn, en weer terug naar huis gegaan.![]()
Zo, nu eerst alle post verwerken
Dit is geen ONZ of KLB, als het je niet bevalt mag je hier wegblijven.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:17 schreef Ringo het volgende:
[..]
Keihard terugnaaien die gasten.![]()
Serieus, wat een hysterie hier. Is de crisis uitgebroken of niet hé?
je hebt een PM van mijquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:19 schreef Rowinvd het volgende:
Zow, ben weer back!
Naast de enveloppen die ik nu heb en de postzegels, heb ik ook me geld terug van de Mona toetjes, en een 5e appeltaart!
Eerste filiaal waar ik was leek men niet moeilijk te gaan doen, maar ging toch maar even naar de manager, kwam toen met het bericht terug dat ik echt naar het filiaal moest waar ik het gekocht had. Kon van alles zeggen, maar ze bleef het maar volhouden.
Oke, geen probleem, paar honderd meter verderop zit een andere, die geprobeerd.
Na wat ik gehoord heb zou het daar helemaal niet lukken, maar daar was het me wel gelukt!
Eerst nog veel gebel, dat wijf was t ook al helemaal zat dat de zoveelste er was, en vroeg zich af of de Makro wel de Stroopwafel smaak had![]()
Uiteindelijk geld terug gekregen, maar toen wilde ze me een appeltaart geven. Ik wilde bonnetje, want had er al 4 staan thuis. Ging helemaal zoeken waar bonnetjes waren, gebeld, weer zoeken en haalde toen de filiaalmanager er maar bij. Die zei dat je alleen bonnetje kreeg als de taarten in de winkel op waren, en begon er ook over dat ik het geld helemaal niet terug mocht krijgen met een uitgeprinte folder.
Toen maar appeltaart meegenomen, was nog warm dus zal wel weer vers zijn, en weer terug naar huis gegaan.![]()
Zo, nu eerst alle post verwerken
Volgens mij zit Grolsch niet in de LAPGquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:22 schreef Wupppie het volgende:
Net bij de albert Heijn een krat grolsch gekocht, 12.09, nu staat in de lokale super een krat grolsch voor nog geen tientje.
kan ik nu het geld terug gaan vragen?
Indeed.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:23 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Volgens mij zit Grolsch niet in de LAPG
quote:
Zo, je hebt je lol weer gehad. Nu weer tjeften naar ONZ of KLB.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:20 schreef HeatWave het volgende:
niet zo lopen kiften de hele tijd nou.
Laat dan maar, ga er niet zoveel voor betalenquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:27 schreef PteV het volgende:
[..]
Laat dan maar, ga er niet zoveel voor betalendat je een tegemoetkoming in de onkosten vraagt oke, en wellicht nog iets extra's voor de moeite maar no way dat ik er zoveel voor ga neerleggen...
Daar lijkt het idd opquote:
3 euro per folder wil hij d'r voor hebben...ALS het al lukt betekent dat je er max. 6 euro mee kan 'verdienen'. No thanks, maar dan vind ik het een beetje teveel van het goede...quote:
lol, vraag en aanbodquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:31 schreef PteV het volgende:
[..]
3 euro per folder wil hij d'r voor hebben...ALS het al lukt betekent dat je er max. 6 euro mee kan 'verdienen'. No thanks, maar dan vind ik het een beetje teveel van het goede...
klopt. Daarom hoefde ik hem ook al niequote:Op woensdag 17 juni 2009 16:31 schreef PteV het volgende:
[..]
3 euro per folder wil hij d'r voor hebben...ALS het al lukt betekent dat je er max. 6 euro mee kan 'verdienen'. No thanks, maar dan vind ik het een beetje teveel van het goede...
leuk, en nu?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:33 schreef MikeyMo het volgende:
C1000 zit bij mij hier om de hoek
Succes dan maar met je handeltje, wellicht vergeten dat er in dit topic al genoeg tips gegeven zijn waardoor jij ook gratis spul hebt kunnen halen?quote:
leuk, en?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:33 schreef MikeyMo het volgende:
C1000 zit bij mij hier om de hoek
ga maar terug lezenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:34 schreef amaranta het volgende:
Hoe zit het met het pleepapier? Is die al aangepast?
Jep, heb begrepen dat het landelijk al is aangepast...quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:34 schreef amaranta het volgende:
Hoe zit het met het pleepapier? Is die al aangepast?
heb ik zelf ook al gezegd dat door jullie ik gratis boodschappen kan doenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:34 schreef PteV het volgende:
[..]
Succes dan maar met je handeltje, wellicht vergeten dat er in dit topic al genoeg tips gegeven zijn waardoor jij ook gratis spul hebt kunnen halen?
en nog maar even zwart op wit een tikkeltje strenger... ze draaien hun eigen actie zo de nek om. Er is een hele negatieve buzz aan het ontstaan zoquote:
" alleen de vestigingsplaats" ze weten zich er mooi uit te lullen onder die hele actie. Dat ze er in stikkenquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En ja hoor, de flikkers hebben het voor elkaar, alleen nog maar lokale supermarkten
quote:Dutch complain Albert Heijn too dominant
Complaints have been made by consumers in the Netherlands that Albert Heijn is the only supermarket in their neighbourhood. Consumers feel they have little or no choice of supermarket in parts of towns and cities including Amsterdam, The Hague and Breda.
The Netherlands Competition Authority says it has received dozens of complaints in the last month from consumers who are unhappy.
Authorities say they are unable to do anything about the growth of Albert Heijn. Other chains in the Netherlands complain that Albert Heijn has all the best locations, but has responded saying its competitors often withdraw of their own accord from certain neighbourhoods because of security issues.
Albert Heijn's leading position was recently reinforced by the takeover of 60 C1000 stores.
Albert Heijn is Aholds flagship Dutch supermarket company with annualized sales of approximately Euro 5.5 billion. With 679 supermarkets, Albert Heijn is the leading Dutch food retailer. The chain operates four formats: the conventional Albert Heijn supermarket, the extra-large Albert Heijn XL supermarket, the AH to go convenience store and the internet-based home delivery service albert.nl.
Worldwide, Ahold operates approximately 9,000 supermarkets, hypermarkets and convenience stores and rapidly-growing foodservice activities. The company serves 40 million customers in 28 countries every week with 2001 consolidated net sales of Euro 66.6 billion.
same here. Appeltaart bonnen en ik koop ze wel overquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:38 schreef svenengels het volgende:
Als iemand nog appeltaartbonnen heeft, ik neem er graag 3 van je over voor ¤5
Zou je mij een foldertje kunnen sturen uit wageningen, ben bereid de kosten natuurlijk te betalen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:47 schreef WJCra het volgende:
[ afbeelding ]
In amsterdam is het enkel AH grotendeels. Groningen ookquote:
Kijk, bedoel ik.quote:
Kort samengevat komt het erop neer:quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:41 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Wat staat daar in? Tinypic wordt namelijk geblokkeerd hier op werk.
Dan issie echt net nieuw. Want aukje had hem daarnet nog niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:44 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Maat van me werkt bij de plaatselijke appie. Die heeft hem meegenomen.
ja, doei. En de supermarkt moet IN DE BUURT zitten. In dezelfde plaatsquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:46 schreef Music4all het volgende:
[..]
Kort komt het erop neer:
Aanpassing van de hoeveelheid producten: Maximaal 3 ipv 6
En vanaf volgende week betaald AH alleen nog het verschil terug +appeltaart, dus niet het gehele bedrag.
Mja kan, maar AH staat gewoon in zijn/haar recht.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan issie echt net nieuw. Want aukje had hem daarnet nog niet.
Ik kots op AH
Kunnen we niet allemaal ff een nieuwssite tippen?
told you so.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan issie echt net nieuw. Want aukje had hem daarnet nog niet.
Ik kots op AH
Kunnen we niet allemaal ff een nieuwssite tippen?
3!!! 3 he! x in 1 week de voorwaarden aanpassen. Recht of niet, het is wel een beetje dubieusquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:47 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Mja kan, maar AH staat gewoon in zijn/haar recht.
precies! en dat is AH. Die is zo dominant als de pestquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:48 schreef Scorpie het volgende:
Weet je wat zo grappig is? Ik woon in een klein dorpje, en ik heb alleen een AH in mijn dorp
Dus, ze kunnen nu eigenlijk doen en laten wat ze willen, ik heb geen vergelijkingsmateriaal !
per nu.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:48 schreef UncleSam het volgende:
Per wanneer gaat dan in?!
Anders hoeven die Sanders en Vaartjes folders niet eens verstuurd te worden..
Per vandaag. Dus die folders zijn overbodig.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:48 schreef UncleSam het volgende:
Per wanneer gaat dan in?!
Anders hoeven die Sanders en Vaartjes folders niet eens verstuurd te worden..
Tsja, en wat als je in je directe omgeving geen concurrent hebtquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:53 schreef MaddoxX het volgende:
wat is dit voor een kankerstreeklokaal en nog maar max 3 producten..
oh laten we elke dag even de regeltjes aanpassen.. kankerhondenAH sterf maar ik ga lekker naar de concurrent
!
Ik heb Fredo van de eindredactie al gepmtquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:55 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zou gewoon eens een mooi nieuwsbericht op de FP zetten... commercial er bij en de prints. Ze liegen dat het gedrukt staat
Ik ga sowieso nooit naar die kut toko. Alleen als ze echt iets goedkoops in de aanbieding hebben, of als het hoge nood op zondag is. Maar gelukkig is de vomar hier ook op zondag open.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:55 schreef Omnifacer het volgende:
Tering, wat een trieste actie zeg. Het is dat ik dichtbij geen andere supermarkt heb, maar anders zou ik dus echt niet meer naar die toko gaan he. Wat een sukkels.
Wat moet je ermee. Ga je niet meer redden. Want die shit moet in je plaats zittenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:56 schreef P.Rutgers het volgende:
Iemand nog een c1000 vaartjes boekje voor de pizza`s voor mij ?
Zeg maar hoeveel je er voor moet hebben.
En wel karren met pleepapier er weg slepen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga sowieso nooit naar die kut toko. Alleen als ze echt iets goedkoops in de aanbieding hebben, of als het hoge nood op zondag is. Maar gelukkig is de vomar hier ook op zondag open.
Ze zijn duur, en het personeel is zo onvriendelijk als de pest
Ze zegt toch als ze iets goedkoops hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:58 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
En wel karren met pleepapier er weg slepen?
Ojaquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:59 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Ze zegt toch als ze iets goedkoops hebben.
AH zou gewoon de prijzen moeten verlagen zoals beloofd. Dan zijn ze gelijk van die zogenaamde proleten en geldwolven af en houden ze zich aan hun woord.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:59 schreef Ringo het volgende:
Tering. Eerst massaal de proleet uithangen, er lol in vinden om AH-personeel te terroriseren, snelcursusje hoe-speel-ik-een-verongelijkte-geldwolf -- en dan nog moeilijk durven doen als blijkt dat men dit verwerpelijke gedrag een halt toeroept middels nieuwe regelgeving.
Zeer terechte beslissing van AH.Domme actie vanaf het begin natuurlijk, dat ook.
Precies. Ik begrijp best dat ze buitenlandse supermarkten weren (er zijn grenzen), maar wat is nou het probleem van één fucking week 50 cent van de Colaprijs afhalen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:01 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Mooiste wat door deze actie naar boven kwam was dat ze dus niet konden garanderen dat ze de goedkoopste waren.
zeg maar producten voor totaal een paar honderd euriequote:Op woensdag 17 juni 2009 17:02 schreef Gewas het volgende:
Wat de neuk is dit nou weer voor topic?Dus omdat je een paar artikelen gratis kan krijgen ga je al die moeite doen en gaan jullie alle Albert Heijns af?
Begrijp ik het goed of zit ik ernaast?
Inderdaad. Het verbaast me echt van AH, dat ze zo'n publicitaire miskleun maken. Wuppies, voetbalplaatjes, etc, alles altijd dik in orde, maar met deze actie verspelen ze echt heel veel krediet. Raar!quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:01 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Mooiste wat door deze actie naar boven kwam was dat ze dus niet konden garanderen dat ze de goedkoopste waren.
vermoed dat ez niet hadden gedacht dat internet zo machtig kan zijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:03 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Inderdaad. Het verbaast me echt van AH, dat ze zo'n publicitaire miskleun maken. Wuppies, voetbalplaatjes, etc, alles altijd dik in orde, maar met deze actie verspelen ze echt heel veel krediet. Raar!
Ringo,quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:59 schreef Ringo het volgende:
Tering. Eerst massaal de proleet uithangen, er lol in vinden om AH-personeel te terroriseren, snelcursusje hoe-speel-ik-een-verongelijkte-geldwolf -- en dan nog moeilijk durven doen als blijkt dat men dit verwerpelijke gedrag een halt toeroept middels nieuwe regelgeving.
Zeer terechte beslissing van AH.Domme actie vanaf het begin natuurlijk, dat ook.
En de actie was in basis geniaal - veel publiciteit voor relatief weinig kosten. Maar nu hadden ze gewoon van die paar producten de prijzen laag moeten houden i.p.v. alles in te beperken en sympathie te verliezen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:03 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Inderdaad. Het verbaast me echt van AH, dat ze zo'n publicitaire miskleun maken. Wuppies, voetbalplaatjes, etc, alles altijd dik in orde, maar met deze actie verspelen ze echt heel veel krediet. Raar!
Ja, gratis.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:58 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
En wel karren met pleepapier er weg slepen?
grunn ook.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:01 schreef Omnifacer het volgende:
Nadeel als je in Amsterdam woont: er is geen ontkomen aan! OVERAL zie je Albert Heijn
Nee je begrijpt het goed.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:02 schreef Gewas het volgende:
Wat de neuk is dit nou weer voor topic?Dus omdat je een paar artikelen gratis kan krijgen ga je al die moeite doen en gaan jullie alle Albert Heijns af?
Begrijp ik het goed of zit ik ernaast?
Ik heb zo'n vermoeden dat jij binnen nu en een uur ws je knopjes kwijt bentquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:59 schreef Ringo het volgende:
Ik riep het in het vorige deel (uit zeer betrouwbare bron) maar werd keihard weggewimpeld.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:05 schreef Fosfolipide het volgende:
lol ik heb net alles op de bus gedaan kom ik terug staat er blalballbalba mag niet meer bij een winkel ver wegnu maar hopen dat mensen eerlijk blijven....
Klopt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:04 schreef TNA het volgende:
[..]
En de actie was in basis geniaal - veel publiciteit voor relatief weinig kosten. Maar nu hadden ze gewoon van die paar producten de prijzen laag moeten houden i.p.v. alles in te beperken en sympathie te verliezen.
nee, want er zit geen c1000 vaatjes in je buurtquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:07 schreef jopiede het volgende:
Als er een c1000 in de buurt zit hoeven kan je wel de vaatjes folder gebruiken, hoop ik
Anders zorg jij daar wel voor hè, Eucalypta?quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat jij binnen nu en een uur ws je knopjes kwijt bent
Meneer haalt z'n neus op voor gratisquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:05 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee je begrijpt het goed.
Hier komen sneue polderkikkers bij elkaar om hun sneue polderhebzucht te vieren. En te doen alsof het voor het goede doel is.
wie let er nou specifiek op c1000 VAATJES, ze letten gewoon op c1000 denk ik, later komen ze er misschien achter dat het vaatjes isquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee, want er zit geen c1000 vaatjes in je buurt
ik heb zo'n vermoeden dat ik daar helemaal geen moeite voor hoef te doen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
Anders zorg jij daar wel voor hè, Eucalypta?
Jij wilt echt graag gebanned worden he?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:59 schreef Ringo het volgende:
Je kan ook gewoon lekker in KLB gaan klagen en optieven hier met je getroll.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
Kun je niet naar Klaagbaak, daar loopt ook een topic over deze actie.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
jij bent schnellquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon lekker in KLB gaan klagen en optieven hier met je getroll.
Ja, leuk, maar hij wordt nu al enkele pagina's gewaarschuwd...quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon lekker in KLB gaan klagen en optieven hier met je getroll.
Ik heb alles niet heel erg op de voet gevolgd, maar volgens mij staan de nieuwe regels zoals 6 producten max toch niet in de papieren folder van de ah? Volgens mij staat er ook nergens in de folder dat de ah het recht heeft om de voorwaarden tussentijds aan te passen....Dat zou betekenen dat al deze nieuwe "regels"wel ingevoerd kunnen zijn maar nog steeds niet geldig zijn, omdat de actie folder de hele week loopt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Per vandaag. Dus die folders zijn overbodig.
Nogmaals ; Ik citeer de AH meeuwenstraat hierzo . Niet precies, maar in de strekking van ;quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:16 schreef canin het volgende:
[..]
Ik heb alles niet heel erg op de voet gevolgd, maar volgens mij staan de nieuwe regels zoals 6 producten max toch niet in de papieren folder van de ah? Volgens mij staat er ook nergens in de folder dat de ah het recht heeft om de voorwaarden tussentijds aan te passen....Dat zou betekenen dat al deze nieuwe "regels"wel ingevoerd kunnen zijn maar nog steeds niet geldig zijn, omdat de actie folder de hele week loopt.
(correct me if im wrong)
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:16 schreef canin het volgende:
[..]
Ik heb alles niet heel erg op de voet gevolgd, maar volgens mij staan de nieuwe regels zoals 6 producten max toch niet in de papieren folder van de ah? Volgens mij staat er ook nergens in de folder dat de ah het recht heeft om de voorwaarden tussentijds aan te passen....Dat zou betekenen dat al deze nieuwe "regels"wel ingevoerd kunnen zijn maar nog steeds niet geldig zijn, omdat de actie folder de hele week loopt.
(correct me if im wrong)
quote:4. Prijzen, aanbiedingen en acties
De meeste AH Bonusaanbiedingen die op ah.nl staan vermeld, zijn verkrijgbaar in alle Albert Heijn-winkels. Minder alledaagse aanbiedingen zijn in een aantal winkels verkrijgbaar vanaf dinsdag. Voor deze aanbiedingen geldt: Op=Op. AH Bonusaanbiedingen gelden niet bij AH to go. Een selectie van de AH Bonusaanbiedingen is ook verkrijgbaar via de AH Webwinkels. U herkent ze aan het AH Webwinkels logo.
De AH Bonusaanbiedingen zijn alleen geldig met een AH Bonuskaart gedurende de aangegeven actieperiode.
Voor alle XL-aanbiedingen geldt: Op=Op en maximaal 10 artikelen per klant.
Hoewel deze website met de grootste zorgvuldigheid tot stand is gekomen, kan het voorkomen dat kenmerken van producten (prijs, uiterlijk, allergenen vermelding) niet juist worden weergegeven of afgebeeld. In dat geval gelden de op de verpakking van het product zelf weergegeven kenmerken en kunt u geen aanspraak maken op levering op grond van foutief weergegeven informatie.
Albert Heijn bv behoudt zich het recht voor actievoorwaarden tussentijds te wijzigen en acties voortijdig te beëindigen.
jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:19 schreef Ivo1986 het volgende:
Als ze toch maar alleen het verschil uitbetalen kunnen ze het limiet van 3 stuks toch weg doen.
Er staat wel in de voorwaarden dat AH het recht heeft de voorwaarden aan te passenquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:16 schreef canin het volgende:
[..]
(correct me if im wrong)
kutquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Er staat wel in de voorwaarden dat AH het recht heeft de voorwaarden aan te passen
Nop helaas, ze zijn de goedkoopste...quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:21 schreef asbez het volgende:
Kan ik nog ergens goedkoop iets halen?
met folder van jumbo , hoogvliet, c1000 , nettorama , lidl, aldi?
iets wat bij mij in buurt zit??
6x 3 cent retourquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:25 schreef asbez het volgende:
dat ook nie,
want sanders kan nog steeds maar helaas geen folder van
6 flesse voor 6.69
en bij appie
6 flesse voor 7.02
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:28 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
6x 3 cent retour
o nee...
limiet van 3
3x 3 cent retour
yeah!