Mijn edet 1 pak wc papier loonde ook niet, maar het gaat ook om de sport en de gezichten. Alhoewel ik aan de gezichten van de schooten niet zoveel lol heb beleeft, want die vonden het primaquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:50 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Die Edet loonde wel. 72 rollen. Dit is 2,5 bakjes vreten en je bent er klaar mee voor n week en daarna wegpleuren of weggeven. Ook voor de prijs totaal niet de moeite.
PM me!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:52 schreef JuiceJuice het volgende:
Haha
Ik zie een winkel waar de pizza's ook nog goedkoper zijn ^.^
Doet er toch niet toe? Het is simpelweg dat het kan. Zij organiseren een actie, ik doe simpelweg mee.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:50 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Die Edet loonde wel. 72 rollen. Dit is 2,5 bakjes vreten en je bent er klaar mee voor n week en daarna wegpleuren of weggeven. Ook voor de prijs totaal niet de moeite.
Geen raad weten met de situatie en gaan snauwen. Dat had je moeten tapen met je mobiel in je borstzak. Klantvriendelijk personeel op de koop toe!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik citeer AH boonstra in de meeuwenstraat " Daar heb ik geen reet mee te maken. Ik stel je er nu van op de hoogte van de nieuwe voorwaarden. Wat je er van vind zal me aan mn reet roesten, je doet het er maar mee"
I know. Dat is inderdaad een afweging die ieder voor zich maakt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:52 schreef WJCra het volgende:
[..]
Doet er toch niet toe? Het is simpelweg dat het kan. Zij organiseren een actie, ik doe simpelweg mee.
Mij had je al !quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:52 schreef Fosfolipide het volgende:
[ afbeelding ]
Wie o wie? PM mij maar![]()
Good luck
PM graagquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:52 schreef JuiceJuice het volgende:
Haha
Ik zie een winkel waar de pizza's ook nog goedkoper zijn ^.^
Nee, want nogmaals voor iedereen even ; hoogvliet heeft edet, en edet is landelijk aangepast naar 4 euro!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mij had je al !Qwea had jij nog Hoogvliet folders nodig? Ik heb ze, maar degene boven mij ook. Misschien dat hij ze voor 5 uur op de bus kan doen?
is niet zo. Makro, maar is inc btw 5,04 euro. Dus duurder dan AHquote:
Maar als je de Edet vanochtend nog gekocht hebt voor het andere bedrag, kun je er morgen mee terug gaan om je geld terug te krijgenquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, want nogmaals voor iedereen even ; hoogvliet heeft edet, en edet is landelijk aangepast naar 4 euro!
Staat toch echt 4,87 hoor inclusief.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
is niet zo. Makro, maar is inc btw 5,04 euro. Dus duurder dan AH
Nou, ik zat dus te denken aan de action enzo. Maar nee, die hebben geen foldersquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:58 schreef SemperFii het volgende:
Dit kwam ineens in me op:
Hebben die winkeltjes zoals OP = OP voordeelshop enz. ook foldertjes?
Deze zijn namelijk altijd goedkoper
Ik keek naar de vleessnack!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:59 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Staat toch echt 4,87 hoor inclusief.
http://www.metro-mcc.nl/papernewsfolder/13/food/index.asp
action heeft wel folder tochquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik zat dus te denken aan de action enzo. Maar nee, die hebben geen foldersEn ook niet echt levensmiddelen. Zoals toetjes
ja, dat welquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:58 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Maar als je de Edet vanochtend nog gekocht hebt voor het andere bedrag, kun je er morgen mee terug gaan om je geld terug te krijgen
Ik dacht al dat ik gek werdquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik keek naar de vleessnack!
iemand die een folder van makro voor 5u op de bus kan doen? maak ik de centen over!
\Moeten die pizza's er wel instaan. liefst ook de toejtes:P
Ik zie anders ¤8.47 inlc staan, en 7.99 exlcquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:59 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Staat toch echt 4,87 hoor inclusief.
http://www.metro-mcc.nl/papernewsfolder/13/food/index.asp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |