quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:27 schreef PteV het volgende:
[..]
Laat dan maar, ga er niet zoveel voor betalendat je een tegemoetkoming in de onkosten vraagt oke, en wellicht nog iets extra's voor de moeite maar no way dat ik er zoveel voor ga neerleggen...
Daar lijkt het idd opquote:
3 euro per folder wil hij d'r voor hebben...ALS het al lukt betekent dat je er max. 6 euro mee kan 'verdienen'. No thanks, maar dan vind ik het een beetje teveel van het goede...quote:
lol, vraag en aanbodquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:31 schreef PteV het volgende:
[..]
3 euro per folder wil hij d'r voor hebben...ALS het al lukt betekent dat je er max. 6 euro mee kan 'verdienen'. No thanks, maar dan vind ik het een beetje teveel van het goede...
klopt. Daarom hoefde ik hem ook al niequote:Op woensdag 17 juni 2009 16:31 schreef PteV het volgende:
[..]
3 euro per folder wil hij d'r voor hebben...ALS het al lukt betekent dat je er max. 6 euro mee kan 'verdienen'. No thanks, maar dan vind ik het een beetje teveel van het goede...
leuk, en nu?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:33 schreef MikeyMo het volgende:
C1000 zit bij mij hier om de hoek
Succes dan maar met je handeltje, wellicht vergeten dat er in dit topic al genoeg tips gegeven zijn waardoor jij ook gratis spul hebt kunnen halen?quote:
leuk, en?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:33 schreef MikeyMo het volgende:
C1000 zit bij mij hier om de hoek
ga maar terug lezenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:34 schreef amaranta het volgende:
Hoe zit het met het pleepapier? Is die al aangepast?
Jep, heb begrepen dat het landelijk al is aangepast...quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:34 schreef amaranta het volgende:
Hoe zit het met het pleepapier? Is die al aangepast?
heb ik zelf ook al gezegd dat door jullie ik gratis boodschappen kan doenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:34 schreef PteV het volgende:
[..]
Succes dan maar met je handeltje, wellicht vergeten dat er in dit topic al genoeg tips gegeven zijn waardoor jij ook gratis spul hebt kunnen halen?
en nog maar even zwart op wit een tikkeltje strenger... ze draaien hun eigen actie zo de nek om. Er is een hele negatieve buzz aan het ontstaan zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |