nou, nou, nou. Na 14 ofzo komen ze nu mn strot wel uit. En ik heb nog 2 taartjesquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:15 schreef Bart013 het volgende:
[..]
De appeltaart doet het em. Die van de Ah is magisch.
Kan Danny niet ff een ipcheck doen en kijken of er inderdaad ip's zijn uit Zaandam :pquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:15 schreef Qwea het volgende:
trouwens, HK leest hier mee he, wist iemand van AH me te vertellen.
In dat geval: Hoi HKquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:15 schreef Qwea het volgende:
trouwens, HK leest hier mee he, wist iemand van AH me te vertellen.
Keihard terugnaaien die gasten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:15 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Nee, AH is dit zelf schuld.
Daarnaast proberen ze ons ook nog eens keihard te naaien door elke dag een nieuwe regel te verzinnen...
hoofdkantoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:18 schreef Ivo1986 het volgende:
HK?
rollende stenen rollen toch altijd weer verder? wat doe je hier nog?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:17 schreef Ringo het volgende:
[..]
Keihard terugnaaien die gasten.![]()
Serieus, wat een hysterie hier zeg. Is de crisis uitgebroken of niet hé?
Stuur er mij 1quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, nou, nou. Na 14 ofzo komen ze nu mn strot wel uit. En ik heb nog 2 taartjes
Opgefokt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:18 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
rollende stenen rollen toch altijd weer verder? wat doe je hier nog?
Heb je nog over??quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:25 schreef Fosfolipide het volgende:
Als iemand nog Sanders folders moet nu zeggen want ik doe ze dan zo op de post
Plaatje:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:19 schreef Rowinvd het volgende:
Zow, ben weer back!
Naast de enveloppen die ik nu heb en de postzegels, heb ik ook me geld terug van de Mona toetjes, en een 5e appeltaart!
Eerste filiaal waar ik was leek men niet moeilijk te gaan doen, maar ging toch maar even naar de manager, kwam toen met het bericht terug dat ik echt naar het filiaal moest waar ik het gekocht had. Kon van alles zeggen, maar ze bleef het maar volhouden.
Oke, geen probleem, paar honderd meter verderop zit een andere, die geprobeerd.
Na wat ik gehoord heb zou het daar helemaal niet lukken, maar daar was het me wel gelukt!
Eerst nog veel gebel, dat wijf was t ook al helemaal zat dat de zoveelste er was, en vroeg zich af of de Makro wel de Stroopwafel smaak had![]()
Uiteindelijk geld terug gekregen, maar toen wilde ze me een appeltaart geven. Ik wilde bonnetje, want had er al 4 staan thuis. Ging helemaal zoeken waar bonnetjes waren, gebeld, weer zoeken en haalde toen de filiaalmanager er maar bij. Die zei dat je alleen bonnetje kreeg als de taarten in de winkel op waren, en begon er ook over dat ik het geld helemaal niet terug mocht krijgen met een uitgeprinte folder.
Toen maar appeltaart meegenomen, was nog warm dus zal wel weer vers zijn, en weer terug naar huis gegaan.![]()
Zo, nu eerst alle post verwerken
Dit is geen ONZ of KLB, als het je niet bevalt mag je hier wegblijven.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:17 schreef Ringo het volgende:
[..]
Keihard terugnaaien die gasten.![]()
Serieus, wat een hysterie hier. Is de crisis uitgebroken of niet hé?
je hebt een PM van mijquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:19 schreef Rowinvd het volgende:
Zow, ben weer back!
Naast de enveloppen die ik nu heb en de postzegels, heb ik ook me geld terug van de Mona toetjes, en een 5e appeltaart!
Eerste filiaal waar ik was leek men niet moeilijk te gaan doen, maar ging toch maar even naar de manager, kwam toen met het bericht terug dat ik echt naar het filiaal moest waar ik het gekocht had. Kon van alles zeggen, maar ze bleef het maar volhouden.
Oke, geen probleem, paar honderd meter verderop zit een andere, die geprobeerd.
Na wat ik gehoord heb zou het daar helemaal niet lukken, maar daar was het me wel gelukt!
Eerst nog veel gebel, dat wijf was t ook al helemaal zat dat de zoveelste er was, en vroeg zich af of de Makro wel de Stroopwafel smaak had![]()
Uiteindelijk geld terug gekregen, maar toen wilde ze me een appeltaart geven. Ik wilde bonnetje, want had er al 4 staan thuis. Ging helemaal zoeken waar bonnetjes waren, gebeld, weer zoeken en haalde toen de filiaalmanager er maar bij. Die zei dat je alleen bonnetje kreeg als de taarten in de winkel op waren, en begon er ook over dat ik het geld helemaal niet terug mocht krijgen met een uitgeprinte folder.
Toen maar appeltaart meegenomen, was nog warm dus zal wel weer vers zijn, en weer terug naar huis gegaan.![]()
Zo, nu eerst alle post verwerken
Volgens mij zit Grolsch niet in de LAPGquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:22 schreef Wupppie het volgende:
Net bij de albert Heijn een krat grolsch gekocht, 12.09, nu staat in de lokale super een krat grolsch voor nog geen tientje.
kan ik nu het geld terug gaan vragen?
Indeed.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:23 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Volgens mij zit Grolsch niet in de LAPG
quote:
Zo, je hebt je lol weer gehad. Nu weer tjeften naar ONZ of KLB.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:20 schreef HeatWave het volgende:
niet zo lopen kiften de hele tijd nou.
Laat dan maar, ga er niet zoveel voor betalenquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:27 schreef PteV het volgende:
[..]
Laat dan maar, ga er niet zoveel voor betalendat je een tegemoetkoming in de onkosten vraagt oke, en wellicht nog iets extra's voor de moeite maar no way dat ik er zoveel voor ga neerleggen...
Daar lijkt het idd opquote:
3 euro per folder wil hij d'r voor hebben...ALS het al lukt betekent dat je er max. 6 euro mee kan 'verdienen'. No thanks, maar dan vind ik het een beetje teveel van het goede...quote:
lol, vraag en aanbodquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:31 schreef PteV het volgende:
[..]
3 euro per folder wil hij d'r voor hebben...ALS het al lukt betekent dat je er max. 6 euro mee kan 'verdienen'. No thanks, maar dan vind ik het een beetje teveel van het goede...
klopt. Daarom hoefde ik hem ook al niequote:Op woensdag 17 juni 2009 16:31 schreef PteV het volgende:
[..]
3 euro per folder wil hij d'r voor hebben...ALS het al lukt betekent dat je er max. 6 euro mee kan 'verdienen'. No thanks, maar dan vind ik het een beetje teveel van het goede...
leuk, en nu?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:33 schreef MikeyMo het volgende:
C1000 zit bij mij hier om de hoek
Succes dan maar met je handeltje, wellicht vergeten dat er in dit topic al genoeg tips gegeven zijn waardoor jij ook gratis spul hebt kunnen halen?quote:
leuk, en?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:33 schreef MikeyMo het volgende:
C1000 zit bij mij hier om de hoek
ga maar terug lezenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:34 schreef amaranta het volgende:
Hoe zit het met het pleepapier? Is die al aangepast?
Jep, heb begrepen dat het landelijk al is aangepast...quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:34 schreef amaranta het volgende:
Hoe zit het met het pleepapier? Is die al aangepast?
heb ik zelf ook al gezegd dat door jullie ik gratis boodschappen kan doenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:34 schreef PteV het volgende:
[..]
Succes dan maar met je handeltje, wellicht vergeten dat er in dit topic al genoeg tips gegeven zijn waardoor jij ook gratis spul hebt kunnen halen?
en nog maar even zwart op wit een tikkeltje strenger... ze draaien hun eigen actie zo de nek om. Er is een hele negatieve buzz aan het ontstaan zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |