staat waarschijnlijk nog gewoon de oude prijs op hoor, ik heb gisteren gehaald, staat iets van 6,xxquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:17 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik kan denk ik wel aan de makro folder komen, moet ik eens in de oud papierbak graaien.
Dr. Oetker Big Americansquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:18 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
staat waarschijnlijk nog gewoon de oude prijs op hoor, ik heb gisteren gehaald, staat iets van 6,xx
Zouden mensen echt voor die paar cent (letterlijk) verschil naar de concurrent gaan ipv. naar de supermarkt waar ze normaal heen gaan? Ik ga gewoon naar de supermarkt om de hoek, zal me worst wezen of product X nu 1.48 of 1.43 is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:22 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Als de concurrenten slim zijn:
Deze weken alleen ONLINE aanbiedingen plaatsen en ONDER de prijs van de AH zitten.
Zo loont het niet om naar AH te gaan want PRINTJES mogen niet en ze zijn niet goedkoper. :p
Dat meisje van de AH in de schooten vertelde me dus, dat klanten dus wel vanwege deze "naaierij" nu een andere supermarkt kiezen. Al is het enkel uit protest.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zouden mensen echt voor die paar cent (letterlijk) verschil naar de concurrent gaan ipv. naar de supermarkt waar ze normaal heen gaan? Ik ga gewoon naar de supermarkt om de hoek, zal me worst wezen of product X nu 1.48 of 1.43 is.
Ik kan eens naar de Makro hier in de buurt gaan. (Heb er een pasje van) en kijken of de folder daar bij de ingang ligt en wat daarin staat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:27 schreef Scorpie het volgende:
Dus het zijn nog de oude prijzen van die pizza`s? Das wel kut
Geen kennissen vrienden familie die Kvk nr hebben ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:45 schreef Qwea het volgende:
makro foldersMet nieuwe pizza prijs!
Graag ivo!
Ik las Marrokaantjequote:Op woensdag 17 juni 2009 15:47 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Geen kennissen vrienden familie die Kvk nr hebben ?
Als het goed is valt daar 2-wekelijks het Makrokrantje op de mat.
nopequote:Op woensdag 17 juni 2009 15:47 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Geen kennissen vrienden familie die Kvk nr hebben ?
Als het goed is valt daar 2-wekelijks het Makrokrantje op de mat.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:48 schreef MaddoxX het volgende:
Ey mensen kweet niet of dit al is gezegd.. maar jumbo doet nu ook mee aan die actie van geld terug enzo!
http://www.jumbosupermarkten.nl/
Er zijn volgens mij genoeg dingen bij hun duurder
neequote:Op woensdag 17 juni 2009 15:50 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Hmm het werkt even niet allemaal in je voordeel vandaag.
Ja kan er niet iemand naar Wageningen rijden ofzoquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee
Nou, anders wacht ik braaf totdat iemand vandaag of morgen die vaartjes folders op de bus pleurt voor me. Cola en pizza
Alhoewel, ik heb nu 56 flessen cola, en die zijn tot oktober dit jaar geldigik had 70, en heb maar ff wat weggeven
Ik zit in Den Helder en heb geen rijbewijs. En treinen is echt ver vanaf hier. Anders wel gedaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:52 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Ja kan er niet iemand naar Wageningen rijden ofzo
Doe het gewoonquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit in Den Helder en heb geen rijbewijs. En treinen is echt ver vanaf hier. Anders wel gedaan
Niemand doe ze op de post zodat ik ze morgen hebquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:53 schreef Fosfolipide het volgende:
Wie moet er nog folders van de Sanderssssssssss?
2,15 hierquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:56 schreef MaddoxX het volgende:
2 uur 30min reizenmij niet gezien
das me veuls te lang
Watskeburt? Is er een aanpassing.. en zo ja waarom?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:03 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik krijg de Makro folder altijd (heb een kvk nummer).
Net bij de Makro geweest en daar ligt dezelfde folder welke ik heb gekregen, 3 Dr. oetker voor 6,31 incl.
Folder aanpassingen wordt nooit gedrukt wist het scanmeisje bij de ingang te vertellen.
Mja ben bang dat dat niet werkt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:06 schreef Scorpie het volgende:
Dan heeft die Makro aanpassing geen zin dus. Tenzij je folder meeneemt plus uitgeprinte web-aanpassing?
Vinger opsteektquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:53 schreef Fosfolipide het volgende:
Wie moet er nog folders van de Sanderssssssssss?
lolquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:10 schreef Fosfolipide het volgende:
OMG! Wat valt er op mijn deurmat?
DIT:
[ afbeelding ]
Ik had Boni gemailed of ze niet 10 folders voor me hadden omdat mijn zogenaamde vrienden geen internet hadden. Wat een service van Boni zeg, alleen jammer dat de AH alles al heeft aangepast
Echt diep respect voor deze supermarkt, als ik bij een boni in de buurt ben ga ik daar echt mijn boodschappen doen![]()
![]()
![]()
*Staat perplex(of hoe je het ook schrijft)*
Ze weten ook wanneer ze het moeten versturenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:10 schreef Fosfolipide het volgende:
OMG! Wat valt er op mijn deurmat?
DIT:
[ afbeelding ]
Ik had Boni gemailed of ze niet 10 folders voor me hadden omdat mijn zogenaamde vrienden geen internet hadden. Wat een service van Boni zeg, alleen jammer dat de AH alles al heeft aangepast
Echt diep respect voor deze supermarkt, als ik bij een boni in de buurt ben ga ik daar echt mijn boodschappen doen![]()
![]()
![]()
*Staat perplex(of hoe je het ook schrijft)*
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:13 schreef Ringo het volgende:
Wat een armoede is dit nu weer?
Dat er mensen zijn die zichzelf zo verlagen op jacht naar een paar gratis pizza's en een appeltaart.
Hollandse centenknijpers.
Nee, AH is dit zelf schuld.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:13 schreef Ringo het volgende:
Dat er mensen zijn die zichzelf zo verlagen op jacht naar een paar gratis pizza's en een appeltaart.
De appeltaart doet het em. Die van de Ah is magisch.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:13 schreef Ringo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |