Tsja, en wat als je in je directe omgeving geen concurrent hebtquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:53 schreef MaddoxX het volgende:
wat is dit voor een kankerstreeklokaal en nog maar max 3 producten..
oh laten we elke dag even de regeltjes aanpassen.. kankerhondenAH sterf maar ik ga lekker naar de concurrent
!
Ik heb Fredo van de eindredactie al gepmtquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:55 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zou gewoon eens een mooi nieuwsbericht op de FP zetten... commercial er bij en de prints. Ze liegen dat het gedrukt staat
Ik ga sowieso nooit naar die kut toko. Alleen als ze echt iets goedkoops in de aanbieding hebben, of als het hoge nood op zondag is. Maar gelukkig is de vomar hier ook op zondag open.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:55 schreef Omnifacer het volgende:
Tering, wat een trieste actie zeg. Het is dat ik dichtbij geen andere supermarkt heb, maar anders zou ik dus echt niet meer naar die toko gaan he. Wat een sukkels.
Wat moet je ermee. Ga je niet meer redden. Want die shit moet in je plaats zittenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:56 schreef P.Rutgers het volgende:
Iemand nog een c1000 vaartjes boekje voor de pizza`s voor mij ?
Zeg maar hoeveel je er voor moet hebben.
En wel karren met pleepapier er weg slepen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga sowieso nooit naar die kut toko. Alleen als ze echt iets goedkoops in de aanbieding hebben, of als het hoge nood op zondag is. Maar gelukkig is de vomar hier ook op zondag open.
Ze zijn duur, en het personeel is zo onvriendelijk als de pest
Ze zegt toch als ze iets goedkoops hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:58 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
En wel karren met pleepapier er weg slepen?
Ojaquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:59 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Ze zegt toch als ze iets goedkoops hebben.
AH zou gewoon de prijzen moeten verlagen zoals beloofd. Dan zijn ze gelijk van die zogenaamde proleten en geldwolven af en houden ze zich aan hun woord.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:59 schreef Ringo het volgende:
Tering. Eerst massaal de proleet uithangen, er lol in vinden om AH-personeel te terroriseren, snelcursusje hoe-speel-ik-een-verongelijkte-geldwolf -- en dan nog moeilijk durven doen als blijkt dat men dit verwerpelijke gedrag een halt toeroept middels nieuwe regelgeving.
Zeer terechte beslissing van AH.Domme actie vanaf het begin natuurlijk, dat ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |