quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Welke brief ?
( zit op me 'werk' dus kan ff niet alles lezen )
[..]
Zou hem toch graag willen hebben , mischien kan ik dan nog terug met me bon.
Omdat er werd beweerd dat de Makro geen winkel isquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:39 schreef P8 het volgende:
ik was van plan om vanavond monatoetjes met appeltaart te eten, maar waarom is dit anderen niet gelukt?
Dat is t ook niet. Makro is een groothandel, maar met groothandels vergelijken ze OOK. (zie LAPG Vraag & Antwoord hierboven)quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:43 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Omdat er werd beweerd dat de Makro geen winkel is
Hoezo niet hoogvliet? of heb je het nu over bij jou in de regio?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:44 schreef MaddoxX het volgende:
Kunnen alleen nog gebruik maken van de Sanders folder (als iemand deze uberhaubt heeft?) en de folder van de C1000 in Vaartjes (maar daar moet ik 2.5u met de trein voor reizen)...
Ik zoek iemand die die van C1000 kan opsturenZodat ik zaterdag de boel hier kan verzieken met gratisch pizzas enzo
omdat ze zo triest doen met hun regeltjes
Ja wnat aukje zegt een folder (echte folder) moeten ze accepeteren. Ook al is het van een klein winkeltjequote:Op woensdag 17 juni 2009 13:20 schreef WJCra het volgende:
MaddoxX, ik zit er aan te denken om te gaan. Ben nog steeds niet naar Wageningen geweest. Ik wil best de trein in stappen, maar zometeen blijkt dat t toch geen nut heeft voor de cola. De pizza kan wel, maar om alleen voor een kwak pizzas 2 uur heen en 2 uur terug te gaan hebk ook geen zin in.
int kort;
Bij de Vaartjes:
1 fles cola 0,89 cent.
Bij de AH:
4 flessen cola 4,39
Per fles ben je dan goedkoper uit bij de Vaartjes. Maar is dit wel "geldig" ?
Maar nu komen ze er dus weer mee dat die winkel ook in de buurt moet zitten terwijl dat gister niet zo was. dan heb ik straks wellicht een folder en dan heb je datquote:
Nou, dan stap ik nu op de bus naar het station richting Wageningen. Eerst wat pudding regelenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja wnat aukje zegt een folder (echte folder) moeten ze accepeteren. Ook al is het van een klein winkeltje
En de actie van die pizza's, worden dus NIET landelijk aangepast... omdat alleen die winkel in Wageningen zit. Dus als we slim waren gingen we ze via post opsturen zei zequote:Op woensdag 17 juni 2009 13:49 schreef WJCra het volgende:
[..]
Nou, dan stap ik nu op de bus naar het station richting Wageningen. Eerst wat pudding regelen
Stuur mij folderssssquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:49 schreef WJCra het volgende:
[..]
Nou, dan stap ik nu op de bus naar het station richting Wageningen. Eerst wat pudding regelen
Zou je dan wat folders ook voor mij willen inslaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:49 schreef WJCra het volgende:
[..]
Dan wapper je even met die memo. Daar staat namelijk niets in over "in de buurt"quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
Maar nu komen ze er dus weer mee dat die winkel ook in de buurt moet zitten terwijl dat gister niet zo was. dan heb ik straks wellicht een folder en dan heb je dat
En als je mij dan een folder zou willen toesturenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:49 schreef WJCra het volgende:
[..]
Waar moet je dan zijn om in de buurt te zijn van die concurrent?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:52 schreef MaddoxX het volgende:
ach als we die folders hebben kunnen we vrijdag/zaterdag weer lekker asociaal cola en pizza halenmoet je dan die gezichten zien van ze
!!
lol hoi scorpie![]()
Welke memo?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan wapper je even met die memo. Daar staat namelijk niets in over "in de buurt"
Sommige AH's doen gewoon uit principe moeilijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:52 schreef MaddoxX het volgende:
ach als we die folders hebben kunnen we vrijdag/zaterdag weer lekker asociaal cola en pizza halenmoet je dan die gezichten zien van ze
!!
lol hoi scorpie![]()
das lulkoek. Die regel bestaat helemaal nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:54 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Waar moet je dan zijn om in de buurt te zijn van die concurrent?
Omdat je m vaak niet terugkrijgt, als je er 5 hebt kun je dus 5 vestigingen langsquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:55 schreef LasTeR het volgende:
Waarom wil iedereen zoveel folders? Dat is op het moment het enige dat ik nog niet begrijp.
Onzin. Waarvoor heb je gekeken dan ? Wat was de prijs van de cola dan van 1.5ltr??quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:52 schreef larry_flynt het volgende:
Alles is aangepast hoor.... Wat krijgen jullie dan nog mee? Heb een Hoogvliet folder gehaald en c1000 en jumbo maar alles is aangepast........
Kan je meer voor elkaar krijgen. Qwea, had je nou nog die Hoogvliet folders nodig?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:55 schreef LasTeR het volgende:
Waarom wil iedereen zoveel folders? Dat is op het moment het enige dat ik nog niet begrijp.
Die al een paar keer in dit topic staat: http://i40.tinypic.com/29fw1lv.jpgquote:
Dat zal dan wel een filiaal-gebonden regel zijn geweest omdat daar de pleuris was uitgebroken vanochtend.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:56 schreef Fosfolipide het volgende:
Van een insider gehoord dat de geruchten over dat de winkel in de buurt moet zijn en als je met een folder van 100 km komt je geld niet terug krijgt zijn NIET waar.
hoogvliet? edet is landelijk aangepastquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:56 schreef Rowinvd het volgende:
Zo, iedereen een PM terug gestuurd die om folders had gevraagd, heb er nog 2 over...
Wie o wie....
EDIT: Gaat om de Hoogvliet dus
Nee, edet is landelijk aangepast en dat ga je nergens meer krijgen aldus de schootenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan je meer voor elkaar krijgen. Qwea, had je nou nog die Hoogvliet folders nodig?
Owja, nog steeds op zoek naar een Sanders folder!
Omdat die van vaartjes geldig is, hier 4 filialen zitten, dus 4x6 pizzaquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:55 schreef LasTeR het volgende:
je hebt een pmquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:56 schreef Rowinvd het volgende:
Zo, iedereen een PM terug gestuurd die om folders had gevraagd, heb er nog 2 over...
Wie o wie....
EDIT: Gaat om de Hoogvliet dus
nee, die zijn ook niet waar. Dat werd mij ook net al verteld.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:56 schreef Fosfolipide het volgende:
Van een insider gehoord dat de geruchten over dat de winkel in de buurt moet zijn en als je met een folder van 100 km komt je geld niet terug krijgt zijn NIET waar.
niet. edet is regionaal aangepast.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:58 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
hoogvliet? edet is landelijk aangepast
Je vergeet de 4x 6 cola in jouw geval ook nog ensquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat die van vaartjes geldig is, hier 4 filialen zitten, dus 4x6 pizza
Die van Sanders heb je niet nodig als je voor die van c1000 gaat ( cola is vrijdag en pizza zaterdag )quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:02 schreef Scorpie het volgende:
Dus van de Vaartjes & van de Sanders zoek ik nog 1 folder.
Kan iemand geen tabelletje maken met vraag/aanbod?
met vaste lijn bellen en de mobiel laten opnemen (mic tegen het oorgedeelte houden)quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee, die zijn ook niet waar. Dat werd mij ook net al verteld.
Kan iemand niet ff het HK bellen, en vragen waar al die sneue geruchten vandaan komen, en ook vragen wanneer ze eens gaan nadenken en gaan inzien dat die echte folder regel ze enkel klanten gaat kosten?
Ik kan niet opnemen
Omdat ze alleen maar echte folders accepteren nu, en omdat sommige filialen ze innemen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:55 schreef LasTeR het volgende:
ik heb geen vaste lijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:02 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
met vaste lijn bellen en de mobiel laten opnemen (mic tegen het oorgedeelte houden)
Heb geen 2e PM gehad?!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:03 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Jij ook
Nog 1 beschikbaar... mijn allerlaatste!!!
landelijk, vanuit het HKquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:01 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
niet. edet is regionaal aangepast.
ja! makro folder! hier ook 1 graagquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:04 schreef Rowinvd het volgende:
Er was hier toch ook iemand die stapel Makro folders had?
Zou ik daar misschien 1 van kunnen ontvangen? In de interne brief van de AH staat namelijk direct achter de regel dat groothandels ook mee doen dat er een papieren folder nodig is, dus dat gaat lastig worden...
Is daar een folder van dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:01 schreef MaddoxX het volgende:
Ik intereseer me alleen voor de folder van C1000 Vaartjes![]()
ik heb nog 1 makro (food) folder over...quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:04 schreef Rowinvd het volgende:
Er was hier toch ook iemand die stapel Makro folders had?
Zou ik daar misschien 1 van kunnen ontvangen? In de interne brief van de AH staat namelijk direct achter de regel dat groothandels ook mee doen dat er een papieren folder nodig is, dus dat gaat lastig worden...
Die Mona puddingquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:06 schreef MaddoxX het volgende:
wat is bij de makro goedkoper (dit hebk niet gezien?) ik heb makro pasje dus kan wel ff folders ophalen enzo
Ook nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:05 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
tweede mobiel (van je vriend of whoever) op luidspreker zetten, opnemen met gsm1.
ik ook niequote:Op woensdag 17 juni 2009 14:06 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ik snap niet wat mensen met Hoogvliet-folders willen nu Edet landelijk is aangepast?
Ik heb vanochtend Edet gekocht toen het nog niet aangepast was...quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:06 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ik snap niet wat mensen met Hoogvliet-folders willen nu Edet landelijk is aangepast?
Kan je dat aub in de volgende OP zetten?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:55 schreef Qwea het volgende:
hey nou wil ik niet piepen, maar kunnen we niet ff massaal AH gaan mailen? Dat ze op deze manier wel erg de actie verneuken?
quote:Geachte heer Van *********,
Wij kunnen uw standpunt begrijpen. Echter het gaat echt om een folder op
folder vergelijking. Dus als u aanspraak wilt maken op de laagste
actieprijs garantie, dan heeft u een folder met de originele folderpijs én
uw AH kassabon nodig. De actieprijs uit een concurrerende folder moet dus
lager zijn dan het bedrag waarvoor u het actie-artikel bij AH hebt gekocht
om aanspraak te maken op de laagste actieprijs garantie.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
Wendy Denie
Origineel bericht:
Naam: Sander
E-mail adres: sander@colasiteoflife.com
Onderwerp: internetklantenservice@ah.nl
Uw reactie:
Geachte AH Klantenservice,
Ik hoorde dat er na een photoshop incident, een nieuwe regel bij is
gekomen, namelijk dat geprinte folders niet meer zijn toegestaan.
Deze nieuwe regel is volkomen te begrijpen, photoshoppen kan ECHT niet
bij een situatie waar het om zoveel geld gaat.
Maar wat nou als ik een duidelijke bronvermelding erbij genoteerd heb,
en een telefoonnummer van de betreffende winkel?
Het gaat er immers om dat ik de echtheid kan bewijzen, en niet van wat
voor papier de folder gemaakt is, toch?
Met vriendelijke groeten,
Sander van ******
Ontvangen: 16-06-2009 21:02
nee daarvoor ga ik er niet heen rijdenquote:
Dank voor je aanbod, maar had net wat eerder met Fosfolipide geregeld, dus ik zou zeggen; doe je best met verkopen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:08 schreef P8 het volgende:
Ik heb hier 1 makrofolder.
Als deze niet wordt ingenomen gaat deze vanzelfsprekend naar Rowinvd toe. Ik heb aan 6 monatoetjes en een appeltaart genoeg
soms wel, soms nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Moet je je folder afgeven dan? Nee toch?
het is mijn OP niet. Ik heb het topic niet geopend. Ik open het volgende topic wel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:07 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Kan je dat aub in de volgende OP zetten?
Ik kreeg het volgende terug op mn mail:
[..]
mail es terug dan. Want "folder op folder" is ook een printquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:07 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Kan je dat aub in de volgende OP zetten?
Ik kreeg het volgende terug op mn mail:
[..]
Hier: LINKquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
het is mijn OP niet. Ik heb het topic niet geopend. Ik open het volgende topic wel.
Als iemand me ff kan PM'en hoe ik een wiki pagina aan kan maken, kan dit op de wiki en die link in de OP!
Ik ga een hele uitgebreide op maken met alles erin.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:14 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Hier: LINK
En nogmaals, kan iemand nog eens een overzichtje geven, of anders een linkje naar een pagina waar dat staat?
toen, maar nu ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:07 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend Edet gekocht toen het nog niet aangepast was...
Er moet nog wel even "OP/" staan voor de artikelnaam (heb het al aangepast in het linkje). En succes ermeequote:Op woensdag 17 juni 2009 14:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga een hele uitgebreide op maken met alles erin.
Nieuwe topic staat al klaar.
thnx!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:17 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Er moet nog wel even "OP/" staan voor de artikelnaam (heb het al aangepast in het linkje). En succes ermee
quote:Hoi Wendie
Ik snap dat het een folder op folder vergelijking is.
Echter, de folder van de Makro, de Sanders, Hoogvliet, PLUS etc. zijn precies hetzelfde op internet als de originele folder.
Omdat ik een bronvermelding en telefoonnummer erbij zet, is het aan te tonen dat de folders en acties niet nep zijn.
Dan heeft de AH in mijn ogen geen reden om mijn geprinte folders te weigeren, want de hele actie draait erom dat je bewijst de het in een andere folder goedkoper is dan bij de AH.
Het kassabonnetje van de AH heb ik natuurlijk ook.
Graag een reactie,
Met vriendelijke groeten,
Sander van ********
Als hij het vanmorgen gekocht heeft kan hij met die bon en de folder tot maandag naar de klantenservice om zijn geld terug te vragenquote:
ach so. Hoop ik van harte dat ze hem niet weglullen met die kutregel van "niet in de buurt."quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:19 schreef meneer draak het volgende:
[..]
Als hij het vanmorgen gekocht heeft kan hij met die bon en de folder tot maandag naar de klantenservice om zijn geld terug te vragen
jawel, als je de moeite neemt om naar de makro te gaan en dan 36 griesmeelpuddings te halenquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:21 schreef feelsgoodman het volgende:
Tvp.
Er is zeker niets meer te halen?
In de spelregels die hier al gepost waren staat het in ieder geval niet. Winkel waar ik vanmorgen was zei het ook..quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:22 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
ach so. Hoop ik van harte dat ze hem niet weglullen met die kutregel van "niet in de buurt."
Het is in 1 filiaal sowieso van kracht, hoop voor jullie dat het daar ook bij blijft.
Ik heb een Makro die redelijk in de buurt ligt. Die actie is dus nog wel geldig, ze hebben niet alles al aangepast?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:23 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
jawel, als je de moeite neemt om naar de makro te gaan en dan 36 griesmeelpuddings te halenzoals ik heb gedaan...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |