Welke memo?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan wapper je even met die memo. Daar staat namelijk niets in over "in de buurt"
Sommige AH's doen gewoon uit principe moeilijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:52 schreef MaddoxX het volgende:
ach als we die folders hebben kunnen we vrijdag/zaterdag weer lekker asociaal cola en pizza halenmoet je dan die gezichten zien van ze
!!
lol hoi scorpie![]()
das lulkoek. Die regel bestaat helemaal nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:54 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Waar moet je dan zijn om in de buurt te zijn van die concurrent?
Omdat je m vaak niet terugkrijgt, als je er 5 hebt kun je dus 5 vestigingen langsquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:55 schreef LasTeR het volgende:
Waarom wil iedereen zoveel folders? Dat is op het moment het enige dat ik nog niet begrijp.
Onzin. Waarvoor heb je gekeken dan ? Wat was de prijs van de cola dan van 1.5ltr??quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:52 schreef larry_flynt het volgende:
Alles is aangepast hoor.... Wat krijgen jullie dan nog mee? Heb een Hoogvliet folder gehaald en c1000 en jumbo maar alles is aangepast........
Kan je meer voor elkaar krijgen. Qwea, had je nou nog die Hoogvliet folders nodig?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:55 schreef LasTeR het volgende:
Waarom wil iedereen zoveel folders? Dat is op het moment het enige dat ik nog niet begrijp.
Die al een paar keer in dit topic staat: http://i40.tinypic.com/29fw1lv.jpgquote:
Dat zal dan wel een filiaal-gebonden regel zijn geweest omdat daar de pleuris was uitgebroken vanochtend.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:56 schreef Fosfolipide het volgende:
Van een insider gehoord dat de geruchten over dat de winkel in de buurt moet zijn en als je met een folder van 100 km komt je geld niet terug krijgt zijn NIET waar.
hoogvliet? edet is landelijk aangepastquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:56 schreef Rowinvd het volgende:
Zo, iedereen een PM terug gestuurd die om folders had gevraagd, heb er nog 2 over...
Wie o wie....
EDIT: Gaat om de Hoogvliet dus
Nee, edet is landelijk aangepast en dat ga je nergens meer krijgen aldus de schootenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan je meer voor elkaar krijgen. Qwea, had je nou nog die Hoogvliet folders nodig?
Owja, nog steeds op zoek naar een Sanders folder!
Omdat die van vaartjes geldig is, hier 4 filialen zitten, dus 4x6 pizzaquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:55 schreef LasTeR het volgende:
je hebt een pmquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:56 schreef Rowinvd het volgende:
Zo, iedereen een PM terug gestuurd die om folders had gevraagd, heb er nog 2 over...
Wie o wie....
EDIT: Gaat om de Hoogvliet dus
nee, die zijn ook niet waar. Dat werd mij ook net al verteld.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:56 schreef Fosfolipide het volgende:
Van een insider gehoord dat de geruchten over dat de winkel in de buurt moet zijn en als je met een folder van 100 km komt je geld niet terug krijgt zijn NIET waar.
niet. edet is regionaal aangepast.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:58 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
hoogvliet? edet is landelijk aangepast
Je vergeet de 4x 6 cola in jouw geval ook nog ensquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat die van vaartjes geldig is, hier 4 filialen zitten, dus 4x6 pizza
Die van Sanders heb je niet nodig als je voor die van c1000 gaat ( cola is vrijdag en pizza zaterdag )quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:02 schreef Scorpie het volgende:
Dus van de Vaartjes & van de Sanders zoek ik nog 1 folder.
Kan iemand geen tabelletje maken met vraag/aanbod?
met vaste lijn bellen en de mobiel laten opnemen (mic tegen het oorgedeelte houden)quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee, die zijn ook niet waar. Dat werd mij ook net al verteld.
Kan iemand niet ff het HK bellen, en vragen waar al die sneue geruchten vandaan komen, en ook vragen wanneer ze eens gaan nadenken en gaan inzien dat die echte folder regel ze enkel klanten gaat kosten?
Ik kan niet opnemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |