bij appie zijn het idd potten van 720 ml ipv 370 bij jan lindersquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:13 schreef Zo-is-dat het volgende:
Die potten HAK appelmoes zijn niet van dezelfde grote bij jan linders. je hebt daar drie kleinere potten voor 1,99 --> telt niet dus!
Was inderdaad de basisquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:14 schreef MikeyMo het volgende:
ah, mijn comment in het vorige topic lijkt het wel
Die had Qwaeuaeauae ergens in haar post staan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:15 schreef Ferdii het volgende:
Op is beetje fucked, heeft niemand die in een txt bestandje staan oid?
Geweldige instellingquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:22 schreef Skiet het volgende:
Jammer dat ik deze actie zo laat pas zag terwijl het al wat langer loopt. Morgen is mijn vrije dag, ik hoop nog even wat te kunnen scoren gewoon omdat het kan. Niet omdat ik zo nodig gratis producten wil hebben. Maar ik wil hier gewoon aan mee gedaan hebben.
die bistro is wel goedkoperquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:37 schreef UncleSam het volgende:
Hier de nieuwe Jumbo folder: http://www.jumbosupermark(...)eel.aspx?ItemId=3484
Staat helaas niets in. Behalve Bistro dan, maar die is goedkoper bij de AH.
Bij Jumbo, 6 pakken 7.50quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:27 schreef Ferdii het volgende:
[..]
die bistro is wel goedkoper
Bij appie = 3 voor 4,85 eurie
bij Jumbo = 2 voor 2,50 = 3 voor 3,75 eurie
enige wat niet duidelijk te zien is of het om het zelfde product gaat
nogmaals de opbrengst voor vandaag
[ afbeelding ]
gelukt met een zwart/wit gekopieerde Hoogvliet folder
6x1.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:32 schreef WJCra het volgende:
kheb net een Makro folder gescoord. nu ff voor de duidelijkheid:
6 actieproducten per klant; Is dit 6x3 of 6x1? (uitgaande van de 2+1 gratis griesmeel pudding)
Nee niet waar, de Appie is goedkoper. Kijk maar in de webwinkel, die van 4,85 dat is een mix van drie verschillende. Bistro kost bij de AH 1.48, voor 1 stuk, en het is 3 halen 2 betalen, dus (1,48 x 2)/3 = 0,98 euro per stuk. Bij de Jumbo 1,25 per stuk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:27 schreef Ferdii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgens mij hebben we dezelfde receiverquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:27 schreef Ferdii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
6 potjes pudding.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:32 schreef WJCra het volgende:
kheb net een Makro folder gescoord. nu ff voor de duidelijkheid:
6 actieproducten per klant; Is dit 6x3 of 6x1? (uitgaande van de 2+1 gratis griesmeel pudding)
\4 Pack is één verpakking, dus je mag 6x een 4 pack halen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:37 schreef WJCra het volgende:
Hoe gaat het dan met de 4-pack cola? Is dat wel 6x4, of moet je dan losse flessen halen? (bij de C1000 Vaartjes is de Cola en Pizza goedkoper)
Hah. Zoiets verwachtte ik al. Perfect. Dan neem ik over 15 min de trein, en ga ik ff wat folders scoren in Wageningen. (tja, gratis producten, hoe kun je daar nou nee teggen zeggen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:38 schreef appelsjap het volgende:
[..]
\4 Pack is één verpakking, dus je mag 6x een 4 pack halen.
Maar bij de Vaartjes hebben ze de losse cola flessen in de aanbieding, niet de 4 pack.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:40 schreef WJCra het volgende:
[..]
Hah. Zoiets verwachtte ik al. Perfect. Dan neem ik over 15 min de trein, en ga ik ff wat folders scoren in Wageningen. (tja, gratis producten, hoe kun je daar nou nee teggen zeggen?)
Ik zou zeggen neem wat extra folders mee voor deze vriendelijke mede FOK!kers!quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:40 schreef WJCra het volgende:
[..]
Hah. Zoiets verwachtte ik al. Perfect. Dan neem ik over 15 min de trein, en ga ik ff wat folders scoren in Wageningen. (tja, gratis producten, hoe kun je daar nou nee teggen zeggen?)
die 0.89 cent actie gaat wel pas vanaf vrijdag inquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:43 schreef WJCra het volgende:
Ja maar bij de AH is het dan per fles 1,10. Bij de Vaartjes 0,89 cent. Lijkt me toch dat als ik 4 identieke flessen haal bij de Vaartjes, ik goedkoper uit ben?
Dat doet er toch niet toe? Hoeft toch alleen een overlappende periode te zijn?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:45 schreef Ferdii het volgende:
[..]
die 0.89 cent actie gaat wel pas vanaf vrijdag in
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:43 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ik zou zeggen neem wat extra folders mee voor deze vriendelijke mede FOK!kers!
Een manier om daar achter te komen zonder erheen te rijden; Filiaal opbellen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:49 schreef appelsjap het volgende:
Zouden ze de vaartjes aanbiedingen uberhaupt in de folder zetten, dus een hele aparte folder laten afdrukken voor één vestiging? Anders hebben we er niets aan he
Als de aanbieding pas op vrijdag ingaat, dan overlapt het de periode toch niet!?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:46 schreef WJCra het volgende:
[..]
Dat doet er toch niet toe? Hoeft toch alleen een overlappende periode te zijn?
Het is toch gewoon dat alles wat in deze week valt een overlappende periode is? Dus niet met een folder aankomen van vorige week oid. En zo niet, dan haal je toch gewoon de cola, en kom je later terug met een folder (als ze die hebben...)quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:53 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Als de aanbieding pas op vrijdag ingaat, dan overlapt het de periode toch niet!?
Oke dit gaat wel te ver. Als die mensen een rekenfoutje maken, moet je ook de ballen hebben om ze daar op te wijzen. Sneu figuurquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:53 schreef appeltaart20 het volgende:
Vanmorgen met 3 man sterk bij winkel 1 om 8 uur op de stoep met print van Hoogvliet en andere prints waar bij stond dat printjes mochten.
Ze deden totaal niet moeilijk over de printjes. We hadden alleen wel per ongeluk de 12 packs zonder gastendoekje gepakt, en die pakte niet al bonus aanbieding. Snel omgeruild voor de pakken met gastendoekjes. Door alle commotie nog 12 euro teveel terug gekregen. (namelijk 18 * 4.99 ipv de 18 * 4.30 die afgerekend waren).
Dus winst 18 pakken Edet (prijs was daar nog ¤ 4.30)
Toen met 2 man naar winkel 2 om 08.45. Was ik maandag ook al geweest voor de cola en ze waren niet blij me te zien. De manager was niet aanwezig, dus moest gebeld worden bla bla bla. Heel gedoe en na een uur bleek dat ze daar geen printjes meer accepteerden. Dus de hele bende teruggebracht. Maar bij het retournemen pakte die de normale prijs. Dus 75 euro terug gehad en 51.60 betaald. Dus nog eens een keer 23.40 winst.Bij terugkomst in de auto bleek dat we per ongeluk (ja echt!) 1 pak in de auto hadden laten liggen, maar geen van beide durfte meer terug te gaan om die terug te brengen omdat ze dan misschien het verschil doorhadden.
Eindstand 19 pakken Edet gratis en ¤ 35.40 toe. Oh ja en 3 appeltaartbonnetjes natuurlijk!
Haha wat een giller!
vanaf vrijdag overlapt het dan dus wel...quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:53 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Als de aanbieding pas op vrijdag ingaat, dan overlapt het de periode toch niet!?
ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:57 schreef Ferdii het volgende:
woeiii heb nieuwe actie gevonden, axe geschenksetje staat op website voor 7,50 bij AH XL of is dat oud nieuws?
zo nee laat ff weten dan heb ik een goedkopere gevonden
Wtf.. veel triester dan dat wordt 't niet. Kan je nou nog respect hebben voor jezelf?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:53 schreef appeltaart20 het volgende:
Vanmorgen met 3 man sterk bij winkel 1 om 8 uur op de stoep met print van Hoogvliet en andere prints waar bij stond dat printjes mochten.
Ze deden totaal niet moeilijk over de printjes. We hadden alleen wel per ongeluk de 12 packs zonder gastendoekje gepakt, en die pakte niet al bonus aanbieding. Snel omgeruild voor de pakken met gastendoekjes. Door alle commotie nog 12 euro teveel terug gekregen. (namelijk 18 * 4.99 ipv de 18 * 4.30 die afgerekend waren).
Toen met 2 man naar winkel 2 om 08.45. Was ik maandag ook al geweest voor de cola en ze waren niet blij me te zien. De manager was niet aanwezig, dus moest gebeld worden bla bla bla. Heel gedoe en na een uur bleek dat ze daar geen printjes meer accepteerden. Dus de hele bende teruggebracht. Maar bij het retournemen pakte die de normale prijs. Dus 75 euro terug gehad en 51.60 betaald. Dus nog eens een keer 23.40 winst.Bij terugkomst in de auto bleek dat we per ongeluk (ja echt!) 1 pak in de auto hadden laten liggen, maar geen van beide durfte meer terug te gaan om die terug te brengen omdat ze dan misschien het verschil doorhadden.
Eindstand 19 pakken Edet gratis en ¤ 35.40 toe. Oh ja en 3 appeltaartbonnetjes natuurlijk!
Haha wat een giller!
Okay, ik had me voorgenomen hier niet meer te reageren maar... OMG.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:53 schreef appeltaart20 het volgende:
Haha wat een giller!
Please, neem ff een folder voor mij mee !quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:43 schreef WJCra het volgende:
Ja maar bij de AH is het dan per fles 1,10. Bij de Vaartjes 0,89 cent. Lijkt me toch dat als ik 4 identieke flessen haal bij de Vaartjes, ik goedkoper uit ben?
Stuur mij er een paar aub! Evt tegenv ergoedingquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:04 schreef WJCra het volgende:
Net filiaal Vaartjes opgebeld. Foldertjes met de actie cola en pizza zijn gewoon te verkrijgen.
Moeten we weer HeatWave inschakelen, of bok je nou eindelijk wel een keer op?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wtf.. veel triester dan dat wordt 't niet. Kan je nou nog respect hebben voor jezelf?
idd oud nieuwsquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:07 schreef Chantalmv2 het volgende:
http://www.em-te.nl/aanbi(...)ingen.aspx?pagina=10
hier 6,50!
Weet iemand hier wat vanaf of brengen we oud nieuws?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Moeten we weer HeatWave inschakelen, of bok je nou eindelijk wel een keer op?
Hallo, het gaat hem waarschijnlijk niet om die karren met pleepapier (quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Moeten we weer HeatWave inschakelen, of bok je nou eindelijk wel een keer op?
Prima, maar dat hoeft niet om de 5 posts hier verkondigt te worden door alle moraalridders die nooit te hard rijden, nooit door rood rijden, nooit asociaal gedrag vertonen en zich altijd netjes gedragen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:14 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Hallo, het gaat hem waarschijnlijk niet om die karren met pleepapier (), maar om het feit dat iemand de AH gewoon benadeeldt als het gaat om te veel wisselgeld terug krijgen of iets dergelijks. Dat is gewoon pauper, dat hoeft nou ook weer niet. Geef toe.
Sorry hoor, als het nou 3 euro was: oke. Maar het gaat hier wel om 30 euro of zo, dat geef je gewoon terug. Of heeft de meneer hier boven het zo hard nodig?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima, maar dat hoeft niet om de 5 posts hier verkondigt te worden door alle moraalridders die nooit te hard rijden, nooit door rood rijden, nooit asociaal gedrag vertonen en zich altijd netjes gedragen.
Wat boeit jou het nou hoeveel geld hij de AH oplicht. Tuurlijk, netjes is het niet, maar er zijn dingen die vele malen erger zijn, laat ze zich daar druk over makenquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:22 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Sorry hoor, als het nou 3 euro was: oke. Maar het gaat hier wel om 30 euro of zo, dat geef je gewoon terug. Of heeft de meneer hier boven het zo hard nodig?![]()
Gast, die gozer komt het hier ook nog melden als of hij er trots op is:quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat boeit jou het nou hoeveel geld hij de AH oplicht. Tuurlijk, netjes is het niet, maar er zijn dingen die vele malen erger zijn, laat ze zich daar druk over maken
Wie zegt dat ik dat niet doequote:Op woensdag 17 juni 2009 11:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat boeit jou het nou hoeveel geld hij de AH oplicht. Tuurlijk, netjes is het niet, maar er zijn dingen die vele malen erger zijn, laat ze zich daar druk over maken
Nou, je bent wéér drie plaatsen gestegen op de pauperranglijst hoor.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat boeit jou het nou hoeveel geld hij de AH oplicht.
Oh wacht, jij bent zo'n pauper die wel stampij gaat maken bij de kassa als je 5 cent te weinig krijgt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:33 schreef Helly het volgende:
Teveel wisselgeld terug krijgen meld ik nooit kom nou, het is toch niet mijn verantwoordelijkheid om de cassiere te controleren.
Dat zeg ik toch helemaal niet. Meestal pin ik trouwens in de supermarkt, maar als het een keer gebeurt is het toch mooi meegenomen. Nou, dan ben ik inderdaad niet het braafste jongetje uit de klas en als jij dat pauper vindt, ook primaquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:34 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Oh wacht, jij bent zo'n pauper die wel stampij gaat maken bij de kassa als je 5 cent te weinig krijgt.
Jij komt hier ook maar voor één ding he? Je hebt je er nota bene speciaal voor geregistreerd. Achja, laat mensen van de voedselbank ook een keer a-merken ervaren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:36 schreef Chantalmv2 het volgende:
Jemig mensen, hier is dit forum toch niet voor? Ik vind het ook niet kunnen maar daar moet iemand zelf mee leven!
Laten we het hebben over AH en gratis producten
quote:Geachte mevrouw Q
Op internet is de website www.c1000amsterdam.tk te vinden, met extra aanbiedingen die bij C1000 Amsterdam geldig zouden zijn.
Dit is geen offici?le C1000-website of website van een lokale ondernemer in Amsterdam.
De aanbiedingen zijn geen aanbiedingen die vanuit welke C1000 dan ook in Amsterdam of landelijk worden gevoerd.
De opzet van deze site doet vermoeden dat dit wel het geval is, maar dat is het zeker niet.
We zijn aan het onderzoeken wie deze site heeft opgezet en misbruik heeft gemaakt van ons merk, zodat we er stappen tegen kunnen nemen.
Met vriendelijke groet,
Rona Doff
Manager C1000 Consumentenservice
Same here. Alleen kick ik er wel op om aan de balie zo'n discussie aan te gaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:46 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik kon het niet beter verwoorden. Steeds maar weer bij elke AH deden de mensen super chagrijnig tegen me en geirriteerd en ze deden er werkelijk ALLES aan om de korting niet te hoeven geven. Steeds maar weer zat ik een kwartier te discussiėren.
Ja, gek hč.. als mensen met gephotoshopte folders aan komen kakken krijg je dat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat een naaisteek van alleen gedrukte folders accepteren.
Even GS getiptquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:12 schreef UncleSam het volgende:
AH "Laagste actieprijsgarantie" is niets meer dan een loze kreet
Kritische blog op de FOK!blog
ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:15 schreef Ferdii het volgende:
Op is beetje fucked, heeft niemand die in een txt bestandje staan oid?
was dat niet mijn idee gisteraafquote:
Ze hebben al 2 piekema fail berichten er aan gewijd. Als de klacht leuk genoeg is om er een topic aan te wijden dan gaan ze best een stukkie schrijvenquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:52 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat GS zelf geen stukken kan schrijven
GS doet hier niks mee hoor.
Alsof dat wat aan mijn aars kan oxiderenquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, je bent wéér drie plaatsen gestegen op de pauperranglijst hoor.
Ik wil je hem opsturen als jij een folder van de Sanders voor mij hebtquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:07 schreef S-Two het volgende:
Ik houd me trouwens ook aanbevolen voor een folder van de Hoogvliet.
bron?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:13 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Nieuwe regel die vandaag ook is ingevoerd: Naast de hardcopy folder moet concurrerende zaak ook in de buurt liggen. Mja denk ik van alsof Nederland zo groot is.
Bron? Of is het een miep bij de servicebalie die dit verkondigde, want die smoesjes hadden ze vorige week ook alquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:13 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Nieuwe regel die vandaag ook is ingevoerd: Naast de hardcopy folder moet concurrerende zaak ook in de buurt liggen. Mja denk ik van alsof Nederland zo groot is.
Die mail was ook overbodig. Hoe duidelijk wil je het hebben, naast dat in herhaling vallende MBO-tekstje, ook die amateuristische .tk-extensiequote:
Nieuwe regel, gehoord van een kennis die er werkt en zoals ze zelf zei: "Helemaal gek wordt van deze actie en de rest van het personeel ook!" Als je het bewijs wilt zien, er zal vast wel weer iemand zijn die hier binnenkort een gsm-afbeelding van heeft.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Bron? Of is het een miep bij de servicebalie die dit verkondigde, want die smoesjes hadden ze vorige week ook al
Oh en S-Two. AH Paddepoel had de Edet al op 3,99. Dus als de anderen in de stad dat ook hebben dan heeft de Hoogvliet folder geen zin meer.
Als je hem al gekocht hebt dan kun je tot maandag een folder zien te regelen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dus als de anderen in de stad dat ook hebben dan heeft de Hoogvliet folder geen zin meer.
Precies, daarnaast is de gemiddelde nederlander op de ene helft van de dag in het noorden aan het werk en gaat 's avonds terug naar het zuiden of andersom.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:15 schreef TerroRobbie het volgende:
In de buurt is nogal een rekbaar begrip inderdaad
Ik heb nog niets gekocht, maar als ik het begrijp heeft het dus geen zin meer inderdaad. En wat is dat nou weer voor regel dat de supermarkt in de buurt moet zitten, de AH slaat nu wel door zeg.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:18 schreef meneer draak het volgende:
[..]
Als je hem al gekocht hebt dan kun je tot maandag een folder zien te regelen.
Ja en maandag is die nieuwe regel ingeburgerd. "Sorry maar dit is niet in de buurt."quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:18 schreef meneer draak het volgende:
[..]
Als je hem al gekocht hebt dan kun je tot maandag een folder zien te regelen.
Voorwaarden mochten te alle tijden aangepast worden dus is inderdaad gebeurd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:25 schreef meneer draak het volgende:
Er heeft op de AH site gestaan dat je ook geprinte folders mee mocht nemen. Heeft iemand daar toevallig nog een screenshotje of PDFje van?
Boeit geen flikker. De AH past de regels elk uur aan lijkt het wel. Printjes zijn niks waard.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:25 schreef meneer draak het volgende:
Er heeft op de AH site gestaan dat je ook geprinte folders mee mocht nemen. Heeft iemand daar toevallig nog een screenshotje of PDFje van?
Mee eens, maar de dame hier zegt dat je NOOIT uitgeprinte folders hebt mogen gebruiken, dus had graag een printje gehad waarop staat dat dat wel mochtquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:28 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Boeit geen flikker. De AH past de regels elk uur aan lijkt het wel. Printjes zijn niks waard.
Oh dan bedoel je deze:quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:31 schreef meneer draak het volgende:
[..]
Mee eens, maar de dame hier zegt dat je NOOIT uitgeprinte folders hebt mogen gebruiken, dus had graag een printje gehad waarop staat dat dat wel mocht
Inderdaad, dode links, amateuristische tekst en crappy plaatjes, worst scam everquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:15 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Die mail was ook overbodig. Hoe duidelijk wil je het hebben, naast dat in herhaling vallende MBO-tekstje, ook die amateuristische .tk-extensie
http://i40.tinypic.com/29fw1lv.jpgquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:29 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie/
dit zijn de spelregels er staat niks over dat er geen gekopieerde folders gebruikt mogen worden.
Dat lijkt alles behalve op een interne memo hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:34 schreef UncleSam het volgende:
[..]
http://i39.tinypic.com/ruqnnd.jpg
Interne memo, via intranet verstuurd aan alle filialen.
Gaat niet werken volgens mij. Omdat deze aanbieding al met doekjes wasquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:38 schreef Chantalmv2 het volgende:
http://www.edet.nl/gasten(...)rmulier.cfm?cat_id=2
Als je wel Edet hebt gekocht of gratis gehaald kunnen we hier ook nog aan meedoen
Zou jij mij een folder kunnen opsturen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:45 schreef Ferdii het volgende:
[..]
die 0.89 cent actie gaat wel pas vanaf vrijdag in
Je hebt gelijk verkeerde copy paste.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:38 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Dat lijkt alles behalve op een interne memo hoor
Heb he je zelf al geklikt op die link?
kudos? que?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:49 schreef Darklight het volgende:
Heel vreemd dat de mensen die er werken er gek van worden
Kudos voor AH dat ze de regels aanpassenGewoon omdat het kan
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:54 schreef UncleSam het volgende:
Moet je Leoline pm'en of c1000folder@gmail.com. Kost je paar euro, maar ik denk dat je al te laat ben.
Hoezo te laat?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:54 schreef UncleSam het volgende:
Moet je Leoline pm'en of c1000folder@gmail.com. Kost je paar euro, maar ik denk dat je al te laat ben.
Omdat ie geloof ik voordat hij naar werk ging folders ging ophalen, en in de middag/avond ging versturen.quote:
Nou ik kan je zeggen dat bij alle winkels hier de oude prijs nog hangt maar de nieuwe is af te rekenenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:04 schreef Skiet het volgende:
Ik kom net van de AH op de Overtoom (eerste als je uit richting leidseplein komt) en daar staat volop Edet voor de oude prijs. Heb hem niet gescand, maar de bordjes laten gewoon de "oude" prijs zien. Moet lukken dus.
scannen = failquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:04 schreef Skiet het volgende:
Ik kom net van de AH op de Overtoom (eerste als je uit richting leidseplein komt) en daar staat volop Edet voor de oude prijs. Heb hem niet gescand, maar de bordjes laten gewoon de "oude" prijs zien. Moet lukken dus.
En wie mag het kassaverschil betalen? De 16-jarige caissičre... Triestquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:53 schreef appeltaart20 het volgende:
Haha wat een giller!
Niemand, alleen moet diegene verklaren waarom hij/zij een kasverschil heeft en eventueel een waarschuwing.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:13 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
En wie mag het kassaverschil betalen? De 16-jarige caissičre... Triest
Wat is dat nou weer voor bullshitquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:17 schreef Rowinvd het volgende:
Hierna door naar de Hoogvliet, stapel folders opgehaald (stuk of 30), en nog naar een andere AH gegaan, ging dit keer voor de Mona toetjes maar ze bleven maar volhouden dat de Makro geen winkel was, en toen ik het terug wilde geven kon dat niet meer omdat het een koelingsproduct was... :S
Die laatste wijziging van de regels, als je die er even bijpakt (is een foto van hier ergens), dan staat daar volgens mij dat groothandels ook meedoenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:17 schreef Rowinvd het volgende:
Hierna door naar de Hoogvliet, stapel folders opgehaald (stuk of 30), en nog naar een andere AH gegaan, ging dit keer voor de Mona toetjes maar ze bleven maar volhouden dat de Makro geen winkel was, en toen ik het terug wilde geven kon dat niet meer omdat het een koelingsproduct was... :S
Losse flessen cola zijn bij de AH ook LAPG, prijs is 1.12quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:20 schreef WJCra het volgende:
MaddoxX, ik zit er aan te denken om te gaan. Ben nog steeds niet naar Wageningen geweest. Ik wil best de trein in stappen, maar zometeen blijkt dat t toch geen nut heeft voor de cola. De pizza kan wel, maar om alleen voor een kwak pizzas 2 uur heen en 2 uur terug te gaan hebk ook geen zin in.
int kort;
Bij de Vaartjes:
1 fles cola 0,89 cent.
Bij de AH:
4 flessen cola 4,39
Per fles ben je dan goedkoper uit bij de Vaartjes. Maar is dit wel "geldig" ?
Maar de cola zit deze week niet meer in de " laagsteprijsgarantie". Op de site van AH kun je zien om welke producten het gaat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:20 schreef WJCra het volgende:
MaddoxX, ik zit er aan te denken om te gaan. Ben nog steeds niet naar Wageningen geweest. Ik wil best de trein in stappen, maar zometeen blijkt dat t toch geen nut heeft voor de cola. De pizza kan wel, maar om alleen voor een kwak pizzas 2 uur heen en 2 uur terug te gaan hebk ook geen zin in.
int kort;
Bij de Vaartjes:
1 fles cola 0,89 cent.
Bij de AH:
4 flessen cola 4,39
Op de AH site staat een lossen fles voor 93 cent.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:20 schreef WJCra het volgende:
int kort;
Bij de Vaartjes:
1 fles cola 0,89 cent.
Bij de AH:
4 flessen cola 4,39
Je had een dag vantevoren net voor sluitingstijd nog even kunnen checken via de scanner in de zaken zelf. Meestal passen ze dat 's ochtends voor de openingstijd aan (dat denk ik eerder als na sluit - correct me if i'm wrong)quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:12 schreef Chantalmv2 het volgende:
DJMarcel.....ja klopt maar zelfs om 8:00 hadden sommige AH's hun prijs al aangepast helaas! Van de 4 winkels hebben wij bij 1 kunnen halen...gelukkig! Wel erg leuk! Ook nog met gastendoekjes!
Vraag me af of het nu gaat lukken vrijdag met folder uit Wageningen als ze ook nu letten op winkels in de buurt!
Cola met H'vliet folder?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zou ook nog wel graag een folder van de hoogvliet willen hebben , kan ik wellicht me cola nog terugkrijgen maar ja dan zul je net zien dat ie zegt dat de winkel ook in de buurt moet liggen.
Volgens mij zie je dat verschil pas bij de inventarisatie. Er is teruggegeven wat op de bon stond. Het aantal artikelen klopt niet wat is ingenomen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:13 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
En wie mag het kassaverschil betalen? De 16-jarige caissičre... Triest
Je moet niet de 4x pak pakken, maar 6 losse flessen van 1.5 ltrquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:20 schreef WJCra het volgende:
int kort;
Bij de Vaartjes:
1 fles cola 0,89 cent.
Bij de AH:
4 flessen cola 4,39
Haha goed bezig!quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:17 schreef Rowinvd het volgende:
Zowww!!
Mijn AH dag zit er ook weer op, denk ik
Om 08.00 uur voor de 1e AH, kar vol geladen met 6 pakken WC papier, loop al naar balie toe, komt chagrijnige manager naar me toe lopen en zegt al "Zow, laten we dit maar eens even gaan regelen!"
Kwam ie met verhaal dat zijn filiaal niet meer mee deed aan de actie, en dat we 1 pak gratis mee mochten nemen en een appeltaart.
OK, na ff gezeik te hebben vond ik het wel best, 1 rol papier mee genomen, andere 5 rollen terug gegeven en een appeltaartje gekregen.
Rekenen met geld is ook lastig voor ze, betaalde aan de kassa ¤25,xx, en kreeg ¤31,xx terug.
Dat was dus het 1e pak.
Daarna door naar de volgende AH, na wat gepraat kwam het er toch op neer dat ze de echte folder wilde zien, dus alle 6 de rollen betaald en meegenomen, hier later op de dag terug gekomen.
Op naar volgend filiaal, dit keer de cola geprobeerd, in de winkel en op de scanner stond nog de oude prijs maar aan de kassa werd het wel gecorrigeerd, dus spullen maar weer terug gelegd.
Goed, terug naar de 2e AH en daar me geld van de 6 rollen plee papier terug gekregen, met een appeltaart bonnetje.
Toch nog maar even door naar een andere AH, maar ook daar waren inmiddels de prijzen van de WC rollen aangepast, dus maar weer terug naar huis gegaan.
Op de terug weg nog even langs een AH geweest, om de 4 appeltaarten op te halen. Werden uit de oven gehaald, waren dus zéér vers! En gloeiend heet! Medewerker had ze in een papieren zak gedaan, met onderop de streepjescode, bij de kassa was deze al helemaal zwart geworden en dus niet meer te lezen, dus moesten ze nieuwe streepjescode gaan halenKassamedewerkster overigens nog haar handen verbrand aan de hete appeltaart
![]()
Kortom; 7 pakken WC papier (gratis, zelfs geld toegekregen), 6 Mona toetjes (betaald) en 4 appeltaarten! Wel geslaagd dacht ik zo![]()
![]()
(Ik ga nu eerst alle mensen de folders sturen die al een berichtje hadden gestuurd, als ik wat over houd horen jullie het wel)
Wie weet registreert de kassa na 4 flessen automatisch een 4-pack.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:33 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Je moet niet de 4x pak pakken, maar 6 losse flessendan sta jij in je gelijk.
Nee hoor. Doet ie echt niet. Ik heb gisteren totaal 24 flessen gehaald. 6 flessen per keer, totaal 4 keer.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:35 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Wie weet registreert de kassa na 4 flessen automatisch een 4-pack.
Nope, de 4-pack heeft een aparte barcodequote:Op woensdag 17 juni 2009 13:35 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Wie weet registreert de kassa na 4 flessen automatisch een 4-pack.
Of je leest gewoon even het topicquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:36 schreef larry_flynt het volgende:
Maar zijn er nog gratis producten te halen?
Welke brief ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maareh rowinvd, ik zou dus met die bief van AH teruggaan vanwege de mona-toetjes als ik jou was. heb je de bon nog?
Zou hem toch graag willen hebben , mischien kan ik dan nog terug met me bon.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:30 schreef larry_flynt het volgende:
Hoogvliet folder heb ik ook, maar alles is al aangepast hoor. Of hebben jullie nog iets ontdekt?
Ja, ik ga dat nog wel ff proberen, misschien straks nog eens richting de Hoogvliet aangezien de vele interesse in de Hoogvliet foldersquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maareh rowinvd, ik zou dus met die bief van AH teruggaan vanwege de mona-toetjes als ik jou was. heb je de bon nog?
omdat ze gister de regels hadden veranderd en mensen een echte folder moet hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:39 schreef P8 het volgende:
ik was van plan om vanavond monatoetjes met appeltaart te eten, maar waarom is dit anderen niet gelukt?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Welke brief ?
( zit op me 'werk' dus kan ff niet alles lezen )
[..]
Zou hem toch graag willen hebben , mischien kan ik dan nog terug met me bon.
Omdat er werd beweerd dat de Makro geen winkel isquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:39 schreef P8 het volgende:
ik was van plan om vanavond monatoetjes met appeltaart te eten, maar waarom is dit anderen niet gelukt?
Dat is t ook niet. Makro is een groothandel, maar met groothandels vergelijken ze OOK. (zie LAPG Vraag & Antwoord hierboven)quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:43 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Omdat er werd beweerd dat de Makro geen winkel is
Hoezo niet hoogvliet? of heb je het nu over bij jou in de regio?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:44 schreef MaddoxX het volgende:
Kunnen alleen nog gebruik maken van de Sanders folder (als iemand deze uberhaubt heeft?) en de folder van de C1000 in Vaartjes (maar daar moet ik 2.5u met de trein voor reizen)...
Ik zoek iemand die die van C1000 kan opsturenZodat ik zaterdag de boel hier kan verzieken met gratisch pizzas enzo
omdat ze zo triest doen met hun regeltjes
Ja wnat aukje zegt een folder (echte folder) moeten ze accepeteren. Ook al is het van een klein winkeltjequote:Op woensdag 17 juni 2009 13:20 schreef WJCra het volgende:
int kort;
Bij de Vaartjes:
1 fles cola 0,89 cent.
Bij de AH:
4 flessen cola 4,39
Maar nu komen ze er dus weer mee dat die winkel ook in de buurt moet zitten terwijl dat gister niet zo was. dan heb ik straks wellicht een folder en dan heb je datquote:
Nou, dan stap ik nu op de bus naar het station richting Wageningen. Eerst wat pudding regelenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja wnat aukje zegt een folder (echte folder) moeten ze accepeteren. Ook al is het van een klein winkeltje
En de actie van die pizza's, worden dus NIET landelijk aangepast... omdat alleen die winkel in Wageningen zit. Dus als we slim waren gingen we ze via post opsturen zei zequote:Op woensdag 17 juni 2009 13:49 schreef WJCra het volgende:
[..]
Nou, dan stap ik nu op de bus naar het station richting Wageningen. Eerst wat pudding regelen
Stuur mij folderssssquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:49 schreef WJCra het volgende:
[..]
Nou, dan stap ik nu op de bus naar het station richting Wageningen. Eerst wat pudding regelen
Zou je dan wat folders ook voor mij willen inslaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:49 schreef WJCra het volgende:
[..]
Dan wapper je even met die memo. Daar staat namelijk niets in over "in de buurt"quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
Maar nu komen ze er dus weer mee dat die winkel ook in de buurt moet zitten terwijl dat gister niet zo was. dan heb ik straks wellicht een folder en dan heb je dat
En als je mij dan een folder zou willen toesturenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:49 schreef WJCra het volgende:
[..]
Waar moet je dan zijn om in de buurt te zijn van die concurrent?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:52 schreef MaddoxX het volgende:
ach als we die folders hebben kunnen we vrijdag/zaterdag weer lekker asociaal cola en pizza halenmoet je dan die gezichten zien van ze
!!
lol hoi scorpie![]()
Welke memo?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan wapper je even met die memo. Daar staat namelijk niets in over "in de buurt"
Sommige AH's doen gewoon uit principe moeilijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:52 schreef MaddoxX het volgende:
ach als we die folders hebben kunnen we vrijdag/zaterdag weer lekker asociaal cola en pizza halenmoet je dan die gezichten zien van ze
!!
lol hoi scorpie![]()
das lulkoek. Die regel bestaat helemaal nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:54 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Waar moet je dan zijn om in de buurt te zijn van die concurrent?
Omdat je m vaak niet terugkrijgt, als je er 5 hebt kun je dus 5 vestigingen langsquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:55 schreef LasTeR het volgende:
Waarom wil iedereen zoveel folders? Dat is op het moment het enige dat ik nog niet begrijp.
Onzin. Waarvoor heb je gekeken dan ? Wat was de prijs van de cola dan van 1.5ltr??quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:52 schreef larry_flynt het volgende:
Alles is aangepast hoor.... Wat krijgen jullie dan nog mee? Heb een Hoogvliet folder gehaald en c1000 en jumbo maar alles is aangepast........
Kan je meer voor elkaar krijgen. Qwea, had je nou nog die Hoogvliet folders nodig?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:55 schreef LasTeR het volgende:
Waarom wil iedereen zoveel folders? Dat is op het moment het enige dat ik nog niet begrijp.
Die al een paar keer in dit topic staat: http://i40.tinypic.com/29fw1lv.jpgquote:
Dat zal dan wel een filiaal-gebonden regel zijn geweest omdat daar de pleuris was uitgebroken vanochtend.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:56 schreef Fosfolipide het volgende:
Van een insider gehoord dat de geruchten over dat de winkel in de buurt moet zijn en als je met een folder van 100 km komt je geld niet terug krijgt zijn NIET waar.
hoogvliet? edet is landelijk aangepastquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:56 schreef Rowinvd het volgende:
Zo, iedereen een PM terug gestuurd die om folders had gevraagd, heb er nog 2 over...
Wie o wie....
EDIT: Gaat om de Hoogvliet dus
Nee, edet is landelijk aangepast en dat ga je nergens meer krijgen aldus de schootenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan je meer voor elkaar krijgen. Qwea, had je nou nog die Hoogvliet folders nodig?
Owja, nog steeds op zoek naar een Sanders folder!
Omdat die van vaartjes geldig is, hier 4 filialen zitten, dus 4x6 pizzaquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:55 schreef LasTeR het volgende:
je hebt een pmquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:56 schreef Rowinvd het volgende:
Zo, iedereen een PM terug gestuurd die om folders had gevraagd, heb er nog 2 over...
Wie o wie....
EDIT: Gaat om de Hoogvliet dus
nee, die zijn ook niet waar. Dat werd mij ook net al verteld.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:56 schreef Fosfolipide het volgende:
Van een insider gehoord dat de geruchten over dat de winkel in de buurt moet zijn en als je met een folder van 100 km komt je geld niet terug krijgt zijn NIET waar.
niet. edet is regionaal aangepast.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:58 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
hoogvliet? edet is landelijk aangepast
Je vergeet de 4x 6 cola in jouw geval ook nog ensquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat die van vaartjes geldig is, hier 4 filialen zitten, dus 4x6 pizza
Die van Sanders heb je niet nodig als je voor die van c1000 gaat ( cola is vrijdag en pizza zaterdag )quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:02 schreef Scorpie het volgende:
Dus van de Vaartjes & van de Sanders zoek ik nog 1 folder.
Kan iemand geen tabelletje maken met vraag/aanbod?
met vaste lijn bellen en de mobiel laten opnemen (mic tegen het oorgedeelte houden)quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee, die zijn ook niet waar. Dat werd mij ook net al verteld.
Kan iemand niet ff het HK bellen, en vragen waar al die sneue geruchten vandaan komen, en ook vragen wanneer ze eens gaan nadenken en gaan inzien dat die echte folder regel ze enkel klanten gaat kosten?
Ik kan niet opnemen
Omdat ze alleen maar echte folders accepteren nu, en omdat sommige filialen ze innemen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:55 schreef LasTeR het volgende:
ik heb geen vaste lijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:02 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
met vaste lijn bellen en de mobiel laten opnemen (mic tegen het oorgedeelte houden)
Heb geen 2e PM gehad?!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:03 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Jij ook
Nog 1 beschikbaar... mijn allerlaatste!!!
landelijk, vanuit het HKquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:01 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
niet. edet is regionaal aangepast.
ja! makro folder! hier ook 1 graagquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:04 schreef Rowinvd het volgende:
Er was hier toch ook iemand die stapel Makro folders had?
Zou ik daar misschien 1 van kunnen ontvangen? In de interne brief van de AH staat namelijk direct achter de regel dat groothandels ook mee doen dat er een papieren folder nodig is, dus dat gaat lastig worden...
Is daar een folder van dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:01 schreef MaddoxX het volgende:
Ik intereseer me alleen voor de folder van C1000 Vaartjes![]()
ik heb nog 1 makro (food) folder over...quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:04 schreef Rowinvd het volgende:
Er was hier toch ook iemand die stapel Makro folders had?
Zou ik daar misschien 1 van kunnen ontvangen? In de interne brief van de AH staat namelijk direct achter de regel dat groothandels ook mee doen dat er een papieren folder nodig is, dus dat gaat lastig worden...
Die Mona puddingquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:06 schreef MaddoxX het volgende:
wat is bij de makro goedkoper (dit hebk niet gezien?) ik heb makro pasje dus kan wel ff folders ophalen enzo
Ook nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:05 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
tweede mobiel (van je vriend of whoever) op luidspreker zetten, opnemen met gsm1.
ik ook niequote:Op woensdag 17 juni 2009 14:06 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ik snap niet wat mensen met Hoogvliet-folders willen nu Edet landelijk is aangepast?
Ik heb vanochtend Edet gekocht toen het nog niet aangepast was...quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:06 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ik snap niet wat mensen met Hoogvliet-folders willen nu Edet landelijk is aangepast?
Kan je dat aub in de volgende OP zetten?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:55 schreef Qwea het volgende:
hey nou wil ik niet piepen, maar kunnen we niet ff massaal AH gaan mailen? Dat ze op deze manier wel erg de actie verneuken?
quote:Geachte heer Van *********,
Wij kunnen uw standpunt begrijpen. Echter het gaat echt om een folder op
folder vergelijking. Dus als u aanspraak wilt maken op de laagste
actieprijs garantie, dan heeft u een folder met de originele folderpijs én
uw AH kassabon nodig. De actieprijs uit een concurrerende folder moet dus
lager zijn dan het bedrag waarvoor u het actie-artikel bij AH hebt gekocht
om aanspraak te maken op de laagste actieprijs garantie.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geļnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
Wendy Denie
Origineel bericht:
Naam: Sander
E-mail adres: sander@colasiteoflife.com
Onderwerp: internetklantenservice@ah.nl
Uw reactie:
Geachte AH Klantenservice,
Ik hoorde dat er na een photoshop incident, een nieuwe regel bij is
gekomen, namelijk dat geprinte folders niet meer zijn toegestaan.
Deze nieuwe regel is volkomen te begrijpen, photoshoppen kan ECHT niet
bij een situatie waar het om zoveel geld gaat.
Maar wat nou als ik een duidelijke bronvermelding erbij genoteerd heb,
en een telefoonnummer van de betreffende winkel?
Het gaat er immers om dat ik de echtheid kan bewijzen, en niet van wat
voor papier de folder gemaakt is, toch?
Met vriendelijke groeten,
Sander van ******
Ontvangen: 16-06-2009 21:02
nee daarvoor ga ik er niet heen rijdenquote:
Dank voor je aanbod, maar had net wat eerder met Fosfolipide geregeld, dus ik zou zeggen; doe je best met verkopen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:08 schreef P8 het volgende:
Ik heb hier 1 makrofolder.
Als deze niet wordt ingenomen gaat deze vanzelfsprekend naar Rowinvd toe. Ik heb aan 6 monatoetjes en een appeltaart genoeg
soms wel, soms nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Moet je je folder afgeven dan? Nee toch?
het is mijn OP niet. Ik heb het topic niet geopend. Ik open het volgende topic wel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:07 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Kan je dat aub in de volgende OP zetten?
Ik kreeg het volgende terug op mn mail:
[..]
mail es terug dan. Want "folder op folder" is ook een printquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:07 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Kan je dat aub in de volgende OP zetten?
Ik kreeg het volgende terug op mn mail:
[..]
Hier: LINKquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
het is mijn OP niet. Ik heb het topic niet geopend. Ik open het volgende topic wel.
Als iemand me ff kan PM'en hoe ik een wiki pagina aan kan maken, kan dit op de wiki en die link in de OP!
Ik ga een hele uitgebreide op maken met alles erin.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:14 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Hier: LINK
En nogmaals, kan iemand nog eens een overzichtje geven, of anders een linkje naar een pagina waar dat staat?
toen, maar nu ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:07 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend Edet gekocht toen het nog niet aangepast was...
Er moet nog wel even "OP/" staan voor de artikelnaam (heb het al aangepast in het linkje). En succes ermeequote:Op woensdag 17 juni 2009 14:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga een hele uitgebreide op maken met alles erin.
Nieuwe topic staat al klaar.
thnx!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:17 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Er moet nog wel even "OP/" staan voor de artikelnaam (heb het al aangepast in het linkje). En succes ermee
quote:Hoi Wendie
Ik snap dat het een folder op folder vergelijking is.
Echter, de folder van de Makro, de Sanders, Hoogvliet, PLUS etc. zijn precies hetzelfde op internet als de originele folder.
Omdat ik een bronvermelding en telefoonnummer erbij zet, is het aan te tonen dat de folders en acties niet nep zijn.
Dan heeft de AH in mijn ogen geen reden om mijn geprinte folders te weigeren, want de hele actie draait erom dat je bewijst de het in een andere folder goedkoper is dan bij de AH.
Het kassabonnetje van de AH heb ik natuurlijk ook.
Graag een reactie,
Met vriendelijke groeten,
Sander van ********
Als hij het vanmorgen gekocht heeft kan hij met die bon en de folder tot maandag naar de klantenservice om zijn geld terug te vragenquote:
ach so. Hoop ik van harte dat ze hem niet weglullen met die kutregel van "niet in de buurt."quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:19 schreef meneer draak het volgende:
[..]
Als hij het vanmorgen gekocht heeft kan hij met die bon en de folder tot maandag naar de klantenservice om zijn geld terug te vragen
jawel, als je de moeite neemt om naar de makro te gaan en dan 36 griesmeelpuddings te halenquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:21 schreef feelsgoodman het volgende:
Tvp.
Er is zeker niets meer te halen?
In de spelregels die hier al gepost waren staat het in ieder geval niet. Winkel waar ik vanmorgen was zei het ook..quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:22 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
ach so. Hoop ik van harte dat ze hem niet weglullen met die kutregel van "niet in de buurt."
Het is in 1 filiaal sowieso van kracht, hoop voor jullie dat het daar ook bij blijft.
Ik heb een Makro die redelijk in de buurt ligt. Die actie is dus nog wel geldig, ze hebben niet alles al aangepast?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:23 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
jawel, als je de moeite neemt om naar de makro te gaan en dan 36 griesmeelpuddings te halenzoals ik heb gedaan...
[ afbeelding ]
ja heb wel maar graag pmen voor overzicht , aangeven wat je wil betalen aangezien ik er wel speciaal naar toe moet rijdenquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:19 schreef Omnifacer het volgende:
@Fosfo
Ik kan effe niet pmen maar heb je een Sanders voor me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |