bij appie zijn het idd potten van 720 ml ipv 370 bij jan lindersquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:13 schreef Zo-is-dat het volgende:
Die potten HAK appelmoes zijn niet van dezelfde grote bij jan linders. je hebt daar drie kleinere potten voor 1,99 --> telt niet dus!
Was inderdaad de basisquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:14 schreef MikeyMo het volgende:
ah, mijn comment in het vorige topic lijkt het wel
Die had Qwaeuaeauae ergens in haar post staan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:15 schreef Ferdii het volgende:
Op is beetje fucked, heeft niemand die in een txt bestandje staan oid?
Geweldige instellingquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:22 schreef Skiet het volgende:
Jammer dat ik deze actie zo laat pas zag terwijl het al wat langer loopt. Morgen is mijn vrije dag, ik hoop nog even wat te kunnen scoren gewoon omdat het kan. Niet omdat ik zo nodig gratis producten wil hebben. Maar ik wil hier gewoon aan mee gedaan hebben.
die bistro is wel goedkoperquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:37 schreef UncleSam het volgende:
Hier de nieuwe Jumbo folder: http://www.jumbosupermark(...)eel.aspx?ItemId=3484
Staat helaas niets in. Behalve Bistro dan, maar die is goedkoper bij de AH.
Bij Jumbo, 6 pakken 7.50quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:27 schreef Ferdii het volgende:
[..]
die bistro is wel goedkoper
Bij appie = 3 voor 4,85 eurie
bij Jumbo = 2 voor 2,50 = 3 voor 3,75 eurie
enige wat niet duidelijk te zien is of het om het zelfde product gaat
nogmaals de opbrengst voor vandaag
[ afbeelding ]
gelukt met een zwart/wit gekopieerde Hoogvliet folder
6x1.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:32 schreef WJCra het volgende:
kheb net een Makro folder gescoord. nu ff voor de duidelijkheid:
6 actieproducten per klant; Is dit 6x3 of 6x1? (uitgaande van de 2+1 gratis griesmeel pudding)
Nee niet waar, de Appie is goedkoper. Kijk maar in de webwinkel, die van 4,85 dat is een mix van drie verschillende. Bistro kost bij de AH 1.48, voor 1 stuk, en het is 3 halen 2 betalen, dus (1,48 x 2)/3 = 0,98 euro per stuk. Bij de Jumbo 1,25 per stuk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:27 schreef Ferdii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgens mij hebben we dezelfde receiverquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:27 schreef Ferdii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
6 potjes pudding.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:32 schreef WJCra het volgende:
kheb net een Makro folder gescoord. nu ff voor de duidelijkheid:
6 actieproducten per klant; Is dit 6x3 of 6x1? (uitgaande van de 2+1 gratis griesmeel pudding)
\4 Pack is één verpakking, dus je mag 6x een 4 pack halen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:37 schreef WJCra het volgende:
Hoe gaat het dan met de 4-pack cola? Is dat wel 6x4, of moet je dan losse flessen halen? (bij de C1000 Vaartjes is de Cola en Pizza goedkoper)
Hah. Zoiets verwachtte ik al. Perfect. Dan neem ik over 15 min de trein, en ga ik ff wat folders scoren in Wageningen. (tja, gratis producten, hoe kun je daar nou nee teggen zeggen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:38 schreef appelsjap het volgende:
[..]
\4 Pack is één verpakking, dus je mag 6x een 4 pack halen.
Maar bij de Vaartjes hebben ze de losse cola flessen in de aanbieding, niet de 4 pack.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:40 schreef WJCra het volgende:
[..]
Hah. Zoiets verwachtte ik al. Perfect. Dan neem ik over 15 min de trein, en ga ik ff wat folders scoren in Wageningen. (tja, gratis producten, hoe kun je daar nou nee teggen zeggen?)
Ik zou zeggen neem wat extra folders mee voor deze vriendelijke mede FOK!kers!quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:40 schreef WJCra het volgende:
[..]
Hah. Zoiets verwachtte ik al. Perfect. Dan neem ik over 15 min de trein, en ga ik ff wat folders scoren in Wageningen. (tja, gratis producten, hoe kun je daar nou nee teggen zeggen?)
die 0.89 cent actie gaat wel pas vanaf vrijdag inquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:43 schreef WJCra het volgende:
Ja maar bij de AH is het dan per fles 1,10. Bij de Vaartjes 0,89 cent. Lijkt me toch dat als ik 4 identieke flessen haal bij de Vaartjes, ik goedkoper uit ben?
Dat doet er toch niet toe? Hoeft toch alleen een overlappende periode te zijn?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:45 schreef Ferdii het volgende:
[..]
die 0.89 cent actie gaat wel pas vanaf vrijdag in
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:43 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ik zou zeggen neem wat extra folders mee voor deze vriendelijke mede FOK!kers!
Een manier om daar achter te komen zonder erheen te rijden; Filiaal opbellen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:49 schreef appelsjap het volgende:
Zouden ze de vaartjes aanbiedingen uberhaupt in de folder zetten, dus een hele aparte folder laten afdrukken voor één vestiging? Anders hebben we er niets aan he
Als de aanbieding pas op vrijdag ingaat, dan overlapt het de periode toch niet!?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:46 schreef WJCra het volgende:
[..]
Dat doet er toch niet toe? Hoeft toch alleen een overlappende periode te zijn?
Het is toch gewoon dat alles wat in deze week valt een overlappende periode is? Dus niet met een folder aankomen van vorige week oid. En zo niet, dan haal je toch gewoon de cola, en kom je later terug met een folder (als ze die hebben...)quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:53 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Als de aanbieding pas op vrijdag ingaat, dan overlapt het de periode toch niet!?
Oke dit gaat wel te ver. Als die mensen een rekenfoutje maken, moet je ook de ballen hebben om ze daar op te wijzen. Sneu figuurquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:53 schreef appeltaart20 het volgende:
Vanmorgen met 3 man sterk bij winkel 1 om 8 uur op de stoep met print van Hoogvliet en andere prints waar bij stond dat printjes mochten.
Ze deden totaal niet moeilijk over de printjes. We hadden alleen wel per ongeluk de 12 packs zonder gastendoekje gepakt, en die pakte niet al bonus aanbieding. Snel omgeruild voor de pakken met gastendoekjes. Door alle commotie nog 12 euro teveel terug gekregen. (namelijk 18 * 4.99 ipv de 18 * 4.30 die afgerekend waren).
Dus winst 18 pakken Edet (prijs was daar nog ¤ 4.30)
Toen met 2 man naar winkel 2 om 08.45. Was ik maandag ook al geweest voor de cola en ze waren niet blij me te zien. De manager was niet aanwezig, dus moest gebeld worden bla bla bla. Heel gedoe en na een uur bleek dat ze daar geen printjes meer accepteerden. Dus de hele bende teruggebracht. Maar bij het retournemen pakte die de normale prijs. Dus 75 euro terug gehad en 51.60 betaald. Dus nog eens een keer 23.40 winst.Bij terugkomst in de auto bleek dat we per ongeluk (ja echt!) 1 pak in de auto hadden laten liggen, maar geen van beide durfte meer terug te gaan om die terug te brengen omdat ze dan misschien het verschil doorhadden.
Eindstand 19 pakken Edet gratis en ¤ 35.40 toe. Oh ja en 3 appeltaartbonnetjes natuurlijk!
Haha wat een giller!
vanaf vrijdag overlapt het dan dus wel...quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:53 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Als de aanbieding pas op vrijdag ingaat, dan overlapt het de periode toch niet!?
ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:57 schreef Ferdii het volgende:
woeiii heb nieuwe actie gevonden, axe geschenksetje staat op website voor 7,50 bij AH XL of is dat oud nieuws?
zo nee laat ff weten dan heb ik een goedkopere gevonden
Wtf.. veel triester dan dat wordt 't niet. Kan je nou nog respect hebben voor jezelf?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:53 schreef appeltaart20 het volgende:
Vanmorgen met 3 man sterk bij winkel 1 om 8 uur op de stoep met print van Hoogvliet en andere prints waar bij stond dat printjes mochten.
Ze deden totaal niet moeilijk over de printjes. We hadden alleen wel per ongeluk de 12 packs zonder gastendoekje gepakt, en die pakte niet al bonus aanbieding. Snel omgeruild voor de pakken met gastendoekjes. Door alle commotie nog 12 euro teveel terug gekregen. (namelijk 18 * 4.99 ipv de 18 * 4.30 die afgerekend waren).
Toen met 2 man naar winkel 2 om 08.45. Was ik maandag ook al geweest voor de cola en ze waren niet blij me te zien. De manager was niet aanwezig, dus moest gebeld worden bla bla bla. Heel gedoe en na een uur bleek dat ze daar geen printjes meer accepteerden. Dus de hele bende teruggebracht. Maar bij het retournemen pakte die de normale prijs. Dus 75 euro terug gehad en 51.60 betaald. Dus nog eens een keer 23.40 winst.Bij terugkomst in de auto bleek dat we per ongeluk (ja echt!) 1 pak in de auto hadden laten liggen, maar geen van beide durfte meer terug te gaan om die terug te brengen omdat ze dan misschien het verschil doorhadden.
Eindstand 19 pakken Edet gratis en ¤ 35.40 toe. Oh ja en 3 appeltaartbonnetjes natuurlijk!
Haha wat een giller!
Okay, ik had me voorgenomen hier niet meer te reageren maar... OMG.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:53 schreef appeltaart20 het volgende:
Haha wat een giller!
Please, neem ff een folder voor mij mee !quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:43 schreef WJCra het volgende:
Ja maar bij de AH is het dan per fles 1,10. Bij de Vaartjes 0,89 cent. Lijkt me toch dat als ik 4 identieke flessen haal bij de Vaartjes, ik goedkoper uit ben?
Stuur mij er een paar aub! Evt tegenv ergoedingquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:04 schreef WJCra het volgende:
Net filiaal Vaartjes opgebeld. Foldertjes met de actie cola en pizza zijn gewoon te verkrijgen.
Moeten we weer HeatWave inschakelen, of bok je nou eindelijk wel een keer op?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wtf.. veel triester dan dat wordt 't niet. Kan je nou nog respect hebben voor jezelf?
idd oud nieuwsquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:07 schreef Chantalmv2 het volgende:
http://www.em-te.nl/aanbi(...)ingen.aspx?pagina=10
hier 6,50!
Weet iemand hier wat vanaf of brengen we oud nieuws?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Moeten we weer HeatWave inschakelen, of bok je nou eindelijk wel een keer op?
Hallo, het gaat hem waarschijnlijk niet om die karren met pleepapier (quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Moeten we weer HeatWave inschakelen, of bok je nou eindelijk wel een keer op?
Prima, maar dat hoeft niet om de 5 posts hier verkondigt te worden door alle moraalridders die nooit te hard rijden, nooit door rood rijden, nooit asociaal gedrag vertonen en zich altijd netjes gedragen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:14 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Hallo, het gaat hem waarschijnlijk niet om die karren met pleepapier (), maar om het feit dat iemand de AH gewoon benadeeldt als het gaat om te veel wisselgeld terug krijgen of iets dergelijks. Dat is gewoon pauper, dat hoeft nou ook weer niet. Geef toe.
Sorry hoor, als het nou 3 euro was: oke. Maar het gaat hier wel om 30 euro of zo, dat geef je gewoon terug. Of heeft de meneer hier boven het zo hard nodig?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima, maar dat hoeft niet om de 5 posts hier verkondigt te worden door alle moraalridders die nooit te hard rijden, nooit door rood rijden, nooit asociaal gedrag vertonen en zich altijd netjes gedragen.
Wat boeit jou het nou hoeveel geld hij de AH oplicht. Tuurlijk, netjes is het niet, maar er zijn dingen die vele malen erger zijn, laat ze zich daar druk over makenquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:22 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Sorry hoor, als het nou 3 euro was: oke. Maar het gaat hier wel om 30 euro of zo, dat geef je gewoon terug. Of heeft de meneer hier boven het zo hard nodig?![]()
Gast, die gozer komt het hier ook nog melden als of hij er trots op is:quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat boeit jou het nou hoeveel geld hij de AH oplicht. Tuurlijk, netjes is het niet, maar er zijn dingen die vele malen erger zijn, laat ze zich daar druk over maken
Wie zegt dat ik dat niet doequote:Op woensdag 17 juni 2009 11:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat boeit jou het nou hoeveel geld hij de AH oplicht. Tuurlijk, netjes is het niet, maar er zijn dingen die vele malen erger zijn, laat ze zich daar druk over maken
Nou, je bent wéér drie plaatsen gestegen op de pauperranglijst hoor.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat boeit jou het nou hoeveel geld hij de AH oplicht.
Oh wacht, jij bent zo'n pauper die wel stampij gaat maken bij de kassa als je 5 cent te weinig krijgt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:33 schreef Helly het volgende:
Teveel wisselgeld terug krijgen meld ik nooit kom nou, het is toch niet mijn verantwoordelijkheid om de cassiere te controleren.
Dat zeg ik toch helemaal niet. Meestal pin ik trouwens in de supermarkt, maar als het een keer gebeurt is het toch mooi meegenomen. Nou, dan ben ik inderdaad niet het braafste jongetje uit de klas en als jij dat pauper vindt, ook primaquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:34 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Oh wacht, jij bent zo'n pauper die wel stampij gaat maken bij de kassa als je 5 cent te weinig krijgt.
Jij komt hier ook maar voor één ding he? Je hebt je er nota bene speciaal voor geregistreerd. Achja, laat mensen van de voedselbank ook een keer a-merken ervaren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:36 schreef Chantalmv2 het volgende:
Jemig mensen, hier is dit forum toch niet voor? Ik vind het ook niet kunnen maar daar moet iemand zelf mee leven!
Laten we het hebben over AH en gratis producten
quote:Geachte mevrouw Q
Op internet is de website www.c1000amsterdam.tk te vinden, met extra aanbiedingen die bij C1000 Amsterdam geldig zouden zijn.
Dit is geen offici?le C1000-website of website van een lokale ondernemer in Amsterdam.
De aanbiedingen zijn geen aanbiedingen die vanuit welke C1000 dan ook in Amsterdam of landelijk worden gevoerd.
De opzet van deze site doet vermoeden dat dit wel het geval is, maar dat is het zeker niet.
We zijn aan het onderzoeken wie deze site heeft opgezet en misbruik heeft gemaakt van ons merk, zodat we er stappen tegen kunnen nemen.
Met vriendelijke groet,
Rona Doff
Manager C1000 Consumentenservice
Same here. Alleen kick ik er wel op om aan de balie zo'n discussie aan te gaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:46 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik kon het niet beter verwoorden. Steeds maar weer bij elke AH deden de mensen super chagrijnig tegen me en geirriteerd en ze deden er werkelijk ALLES aan om de korting niet te hoeven geven. Steeds maar weer zat ik een kwartier te discussiëren.
Ja, gek hè.. als mensen met gephotoshopte folders aan komen kakken krijg je dat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat een naaisteek van alleen gedrukte folders accepteren.
Even GS getiptquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:12 schreef UncleSam het volgende:
AH "Laagste actieprijsgarantie" is niets meer dan een loze kreet
Kritische blog op de FOK!blog
ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:15 schreef Ferdii het volgende:
Op is beetje fucked, heeft niemand die in een txt bestandje staan oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |