quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:18 schreef Fosfolipide het volgende:
Oke ik heb mijn toiletpapier net gehaald en betaald
Op het bonnetje staat: 3 x 6,30 = 18,90
BONUS 3x -2,00 = -6,00
= 12,90
Oftewel AH is duurder want bij hoogvliet is 3x4 = 12
Nu nog wachten op de folder die iemand van fok mij gaat sturen en dan geld terug vragen
Klopt, ik zit op 1 minuut afstand van de hoogvliet, en 20 seconden van een Appiequote:Op woensdag 17 juni 2009 09:17 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Ik denk omdat er in het oosten van het land geen Hoogvliet zit dat ze de prijzen REGIONAAL hebben aangepast. Jij woont denk ik ergens in de buurt van een Hoogvliet, daarom is het daar wel aangepast en bij mij niet.
Een kleuren print kost bijna netzoveel als een pak pleepapierquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:21 schreef onderscheid het volgende:
[..]
en gister stond de edet al op 4 euro op de website. vreemd.
probeer het trouwens gewoon eens met eeen kleurenprintje, nee heb je, ja kan je krijgen
Gewoon printen !quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:32 schreef S-Two het volgende:
Hier in het noorden zit geen Hoogvliet of iets dergelijks, dus voor mij geen mogelijkheid om een hardcopy folder op te halen. Zie wel dat morgen de Edet in de Jumbo folder ook goedkoper is, maar de kans dat de prijs dan aangepast is is natuurlijk wel aanwezig.
zelfde prijs dus hier in enschede.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:28 schreef gr1m het volgende:
Jawel, in Heerlen kun je gewoon met een uitdraai van de Hoogvliet je wc papier halen !6,30 euro - 2,00 bonus = 4,30
Klopt, maar als je het terugrekend per rol is de Jumbo wel goedkoper. Dacht dat mensen dat al eens eerder hadden gedaan en dat wel werkte?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:33 schreef Chantalmv2 het volgende:
S-Two.....de aanbieding van Jumbo is voor 16 rollen en dat is niet zelfde inhoud dus denk niet dat je die kunt vergelijken...
In de nieuwe voorwaarde staat dan ook niet hardcopy oid, er staat gewoon dat geprinte folders (van internet) niet mogen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:34 schreef gr1m het volgende:
[..]
Gewoon printen !
' HardCopy '
In information handling, a hard copy is a permanent reproduction, or copy in the form of a physical object, of any media suitable for direct use by a person (in particular paper), of displayed or transmitted data. Examples of hard copy include teleprinter pages, continuous printed tapes, facsimile pages, computer printouts, and radio photo prints.
moet je trouwens de hele folder afdrukken? want op de betreffende pagina staat geen datum. of gewoon de voorkant + de goede pagina?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:54 schreef Ferdii het volgende:
4,99 was de oude prijs
hierbij mijn aanwinst, bij elk pak zit nog een gratis gastendoekje ook![]()
van de 4 AH's waren er 2 met aangepaste prijzen
[ afbeelding ]
Piekema bedankt!
dit is trouwens gelukt met een zwart/wit gekopieerde Hoogvliet folder
Nee, ben naar MIRO geweest, voor coca cola esmarke en stad, voor mars ijs alle ah's in enschede.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:56 schreef Darklight het volgende:
Fosfo, welke AH ga je naartoe? WC Deppenbroek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |