abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 juni 2009 @ 02:34:26 #251
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_70083346
ach die van 3 cent @ cola 1.5ltr is nog lang niet aangepast

-ohjah lezers van deze pagina, iemand die antwoorden heeft op de vraag op de vorige pagina?-
van dat wijzigingen aanbrengen in de voorwaarden, klant die nergens vanaf weet etc.
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  woensdag 17 juni 2009 @ 02:57:58 #252
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70083454
Er staat een disclaimer ergens in hun algemene voorwaarden watbetreft deze actie, waarin staat dat zij wijzigingen mogen doorvoeren. Dit betekend dat zij dat naar believen mogen doen (op nagenoeg elk tijdstip), dus is het verstandig om de voorwaarden na te vragen, eventueel uit laat printen, voor je gaat "winkelen".
:-)
pi_70083539
hmm ligt het aan mij of is de edet bij de hoogvliet precies even duur als bij de AH? (4 euro)

geen korting daarop te halen? of heb ik nietgoed gekeken?
hardcoholic
pi_70083621
http://www.opentot.nl

handige site om te checken wat er in jouw buurt zit

bij mij 4 appies binnen een rijafstand van 10 minuten

en de hoogvliet op 5 min verder

oftewel om 8 uur voor de deur bij hoogvliet foldertje halen vervolgens om half 9 4 appies af geweest Hopelijk zijn prijzen nog correct

(passen 24 pakken plee papier in een mazda mx-5? :x )
hardcoholic
pi_70083694
bij de AH XL in vlissingen is de prijs van de cola niet aangepast !!
"every day above the ground is a good day"
  woensdag 17 juni 2009 @ 06:52:13 #256
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_70083764
De Sanders-actiefolder is ook gewoon te verkrijgen in de winkels zelf? Dan ga ik maar eens kijken straks
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_70083848
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 06:52 schreef Babbatuur het volgende:
De Sanders-actiefolder is ook gewoon te verkrijgen in de winkels zelf? Dan ga ik maar eens kijken straks
Nice! Wil je er mij 1 of 2 opsturen?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2009 07:19:44 ]
  FOK!fotograaf woensdag 17 juni 2009 @ 07:39:29 #258
235287 Rowinvd
pi_70083948
Goedenmorgen!

Staan we al allemaal voor de deur?
pi_70084016
Mijn man staat voor een Hoogvliet om folder te halen en dan door naar AH ....allemaal in Hoofddorp!
pi_70084022
Ik ga zo naar de AH
pi_70084081
hier live verslag bij de aprie deur gaatnu open haha
hardcoholic
pi_70084199
Ik lees mee, kan zelf geen Edet halen vandaag, geen auto helaas.. Maar ik ben benieuwd of het de andere mensen lukt!

Je hoeft dus bij aankoop van de Edet niet direct de folder te overhandigen, dat kan tot en met de maandag na de actieperiode! Dus ook al heb je de folder van Hoogvliet niet, gewoon naar de AH gaan!
pi_70084254
Oke ik heb mijn toiletpapier net gehaald en betaald

Op het bonnetje staat: 3 x 6,30 = 18,90
BONUS 3x -2,00 = -6,00

= 12,90

Oftewel AH is duurder want bij hoogvliet is 3x4 = 12

Nu nog wachten op de folder die iemand van fok mij gaat sturen en dan geld terug vragen
  woensdag 17 juni 2009 @ 08:35:08 #264
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70084398
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:19 schreef Fosfolipide het volgende:

[..]

En dat voor een paar flessen
ja, maar het wordt een beetje een prestige kwestie nu.

Die aimabele supermarkt eigenaar in de reclames brengt het zo vriendelijk, de reclame folder rept dat ze heel blij zijn wanneer je ze attendeert op een lagere prijs elders en daarom belonen ze je met een appeltaartje.

De werkelijkheid: medewerkers en supermarkteigenaren kijken je zuur aan wanneer je aan de actie mee doet. Er worden allerlei smoesjes bedacht om maar niet te hoeven toegeven aan de klant wat hele discussies bij zo'n balie genereert. En ondertussen past de AH de actie telkens steeds strakker aan zodat ze straks op papier die actie nog wel hebben maar vrijwel niemand er gebruik meer van kan maken. Bovendien sluiten ze direct een groep mensen uit die een Nee-nee sticker hebben en van sites als brievenbusdigitaal.nl gebruik maken.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_70084436
Ja verdomme, nee-nee sticker hier. Kut AH.
  woensdag 17 juni 2009 @ 08:46:45 #266
167923 appelsjap
All the above
pi_70084561
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 08:35 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ja, maar het wordt een beetje een prestige kwestie nu.

Die aimabele supermarkt eigenaar in de reclames brengt het zo vriendelijk, de reclame folder rept dat ze heel blij zijn wanneer je ze attendeert op een lagere prijs elders en daarom belonen ze je met een appeltaartje.

De werkelijkheid: medewerkers en supermarkteigenaren kijken je zuur aan wanneer je aan de actie mee doet. Er worden allerlei smoesjes bedacht om maar niet te hoeven toegeven aan de klant wat hele discussies bij zo'n balie genereert. En ondertussen past de AH de actie telkens steeds strakker aan zodat ze straks op papier die actie nog wel hebben maar vrijwel niemand er gebruik meer van kan maken. Bovendien sluiten ze direct een groep mensen uit die een Nee-nee sticker hebben en van sites als brievenbusdigitaal.nl gebruik maken.
Ik kon het niet beter verwoorden. Steeds maar weer bij elke AH deden de mensen super chagrijnig tegen me en geirriteerd en ze deden er werkelijk ALLES aan om de korting niet te hoeven geven. Steeds maar weer zat ik een kwartier te discussiëren.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_70084706
Mijn man heeft bij 1 AH in Hoofddorp 6 pakken gratis kunnen scoren met echte Hoogvliet folder!

Hij heeft ook Dirk folder gehaald...wat was daar ook alweer goedkoper?
pi_70084824
Mensen zie dit net op de C1000 site staan:-) kunnen het natuurlijk ook gewoon andersom gaan doen!!

Gegarandeerd elke dag scherpe prijzen op alle grote merken.
Onze prijsmeters controleren dagelijks de prijzen bij andere supermarkten. Zo zorgen we elke dag weer dat zoveel mogelijk merken goedkoper zijn dan bij andere supermarkten en hoe dan ook nooit duurder zijn dan bij Albert Heijn! Vindt u toch een A-merk product dat duurder is? Dan hebben wij de afprijzing helaas nog niet gezien. Meldt het in een van onze winkels, met een kassabon van een Albert Heijn uit dezelfde vestigingsplaats. Dan passen wij zo snel mogelijk de prijs aan en als dank krijgt u het product gratis mee.

dus alles wat je gekocht hebt bij AH en wat bij c1000 duurder is, even langs gaan en je krijgt er een gratis product van. (wel even bonnetje van de AH meenemen)
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:02:08 #269
167923 appelsjap
All the above
pi_70084877
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 08:59 schreef daniel1985 het volgende:
Mensen zie dit net op de C1000 site staan:-) kunnen het natuurlijk ook gewoon andersom gaan doen!!

Gegarandeerd elke dag scherpe prijzen op alle grote merken.
Onze prijsmeters controleren dagelijks de prijzen bij andere supermarkten. Zo zorgen we elke dag weer dat zoveel mogelijk merken goedkoper zijn dan bij andere supermarkten en hoe dan ook nooit duurder zijn dan bij Albert Heijn! Vindt u toch een A-merk product dat duurder is? Dan hebben wij de afprijzing helaas nog niet gezien. Meldt het in een van onze winkels, met een kassabon van een Albert Heijn uit dezelfde vestigingsplaats. Dan passen wij zo snel mogelijk de prijs aan en als dank krijgt u het product gratis mee.

dus alles wat je gekocht hebt bij AH en wat bij c1000 duurder is, even langs gaan en je krijgt er een gratis product van. (wel even bonnetje van de AH meenemen)
Mja fgeen appeltaart
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_70085007
Helaas, prijs was al aangepast.
pi_70085028
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 08:18 schreef Fosfolipide het volgende:

BONUS 3x -2,00 = -6,00

= 12,90

Nu nog wachten op de folder die iemand van fok mij gaat sturen en dan geld terug vragen
Dus dan kost zo'n pak bij de AH (12.90/3) 4.30.
Terwijl bij de Hoogvliet hij 4.00 kost.

Maar die 4.30 vind ik zo'n rare prijs, ze waren toch 4.99?
  FOK!fotograaf woensdag 17 juni 2009 @ 09:09:20 #272
842 Zorro
Z
pi_70085038
Ik bedenk me net (Sorry als het al eens is langsgekomen, maar om nou ALLE topics terug te leze is me een beetje teveel):
Wat is dat eigenlijk een onzin dat je en folder moet hebben van een andere winkel. Iets kan toch ook goedkoper zijn zonder dat het in een folder staat? AH zegt dat het nergens goedkoper is, maar ze bedoelen dus: het is nergens IN EEN FOLDER goedkoper.
Of is een kassabon van een andere winkel ook goed?

Niet dat ik hier tegenaan ben gelopen of zo, maar ik vroeg het me af.
Als het al eerder is besproken, gelieve dit als niet geschreven te beschouwen...
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_70085056
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 08:18 schreef Fosfolipide het volgende:

BONUS 3x -2,00 = -6,00

= 12,90

Ik scande die Edet bij zo`n prijsscanner en die gaf 4 euro aan, dus dacht dat het niet meer kon?
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:16:44 #274
167923 appelsjap
All the above
pi_70085230
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 09:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik scande die Edet bij zo`n prijsscanner en die gaf 4 euro aan, dus dacht dat het niet meer kon?
ja dan kan het idd niet meer.
pi_70085256
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 09:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik denk omdat er in het oosten van het land geen Hoogvliet zit dat ze de prijzen REGIONAAL hebben aangepast. Jij woont denk ik ergens in de buurt van een Hoogvliet, daarom is het daar wel aangepast en bij mij niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')