Nice! Wil je er mij 1 of 2 opsturen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 06:52 schreef Babbatuur het volgende:
De Sanders-actiefolder is ook gewoon te verkrijgen in de winkels zelf? Dan ga ik maar eens kijken straks
ja, maar het wordt een beetje een prestige kwestie nu.quote:
Ik kon het niet beter verwoorden. Steeds maar weer bij elke AH deden de mensen super chagrijnig tegen me en geirriteerd en ze deden er werkelijk ALLES aan om de korting niet te hoeven geven. Steeds maar weer zat ik een kwartier te discussiëren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja, maar het wordt een beetje een prestige kwestie nu.
Die aimabele supermarkt eigenaar in de reclames brengt het zo vriendelijk, de reclame folder rept dat ze heel blij zijn wanneer je ze attendeert op een lagere prijs elders en daarom belonen ze je met een appeltaartje.
De werkelijkheid: medewerkers en supermarkteigenaren kijken je zuur aan wanneer je aan de actie mee doet. Er worden allerlei smoesjes bedacht om maar niet te hoeven toegeven aan de klant wat hele discussies bij zo'n balie genereert. En ondertussen past de AH de actie telkens steeds strakker aan zodat ze straks op papier die actie nog wel hebben maar vrijwel niemand er gebruik meer van kan maken. Bovendien sluiten ze direct een groep mensen uit die een Nee-nee sticker hebben en van sites als brievenbusdigitaal.nl gebruik maken.
Mja fgeen appeltaartquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:59 schreef daniel1985 het volgende:
Mensen zie dit net op de C1000 site staan:-) kunnen het natuurlijk ook gewoon andersom gaan doen!!
Gegarandeerd elke dag scherpe prijzen op alle grote merken.
Onze prijsmeters controleren dagelijks de prijzen bij andere supermarkten. Zo zorgen we elke dag weer dat zoveel mogelijk merken goedkoper zijn dan bij andere supermarkten en hoe dan ook nooit duurder zijn dan bij Albert Heijn! Vindt u toch een A-merk product dat duurder is? Dan hebben wij de afprijzing helaas nog niet gezien. Meldt het in een van onze winkels, met een kassabon van een Albert Heijn uit dezelfde vestigingsplaats. Dan passen wij zo snel mogelijk de prijs aan en als dank krijgt u het product gratis mee.
dus alles wat je gekocht hebt bij AH en wat bij c1000 duurder is, even langs gaan en je krijgt er een gratis product van. (wel even bonnetje van de AH meenemen)
Dus dan kost zo'n pak bij de AH (12.90/3) 4.30.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:18 schreef Fosfolipide het volgende:
Oke ik heb mijn toiletpapier net gehaald en betaald
Op het bonnetje staat: 3 x 6,30 = 18,90
BONUS 3x -2,00 = -6,00
= 12,90
Oftewel AH is duurder want bij hoogvliet is 3x4 = 12
Nu nog wachten op de folder die iemand van fok mij gaat sturen en dan geld terug vragen
Ik scande die Edet bij zo`n prijsscanner en die gaf 4 euro aan, dus dacht dat het niet meer kon?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:18 schreef Fosfolipide het volgende:
Oke ik heb mijn toiletpapier net gehaald en betaald
Op het bonnetje staat: 3 x 6,30 = 18,90
BONUS 3x -2,00 = -6,00
= 12,90
Oftewel AH is duurder want bij hoogvliet is 3x4 = 12
Nu nog wachten op de folder die iemand van fok mij gaat sturen en dan geld terug vragen
ja dan kan het idd niet meer.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik scande die Edet bij zo`n prijsscanner en die gaf 4 euro aan, dus dacht dat het niet meer kon?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik scande die Edet bij zo`n prijsscanner en die gaf 4 euro aan, dus dacht dat het niet meer kon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |