abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:05:49 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70076172

Welkom in het topic waarin we gratis boodschappen bij de AH scoren. Lees aub goed de onderstaande handleiding door, dat voorkomt veel dubbele vragen!
quote:
Er was behoefte aan een handleiding, dus hierbij. Met dank aan o.a. fosfolipide!

1. Stap de AH binnen
2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH)
3. Let op: scan de artikelen eerst bij de scanner in de winkel, zodat je zeker weet dat de prijs nog niet is aangepast.
4. Laat ze scannen bij de kassa, laat je BONUSKAART zien, BELANGRIJK! en betaal bv het bedrag van ¤20,-
5. Ga naar de servicebalie, neem de kassabon mee en zeg dat je je aankoopbedrag terugwil en je laat de folder van de betreffende concurrent zien.
6. Nu wordt er SM bijgehaald en gebeld blalbalbal ff wachten
7. Enjoy!
quote:
De spelregels van de AH:
Garantie
- De laagste actieprijs van Nederland is herkenbaar aan de rode portemonnee met de ‘laagste actieprijsgarantie’. Deze staat bij alle A-merk producten in de AH Bonus folder.
- Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.

Spelregels
- De laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merken met deze rode portemonnee. De garantie geldt niet voor andere A-merk aanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de folder vindt.
De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (o.a. merk, verpakking, inhoud, smaak).
- De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Uw recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het appeltaartje geldt t/m de maandag na de actieperiode. Een appeltaartje per artikel en per klant.
- Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
- Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
-Lees hierrrrrr de nieuwe interne memo spelregels van de AH.

Verder heb ik even een lijstje gemaakt met andere supermarkten/drogisterijen
Supermarkten:
Albert Heijn www.ah.nl
C1000 www.c1000.nl
Aldi www.aldi.nl
Super de Boer www.superdeboer.nl
Spar www.spar.nl
Lidl www.lidl.nl
Plus www.plus.nl
Co-op www.coop.nl
Troefmarkt www.troefmarkt.nl
Supercoop www.supercoop.nl
Jumbo www.jumbosupermarkten.nl
Golff supermarkten www.golff.nl
DekaMarkt www.dekamarkt.nl
Em-Te www.em-te.nl
Attent www.attent.nl
Hoogvliet www.hoogvliet.com
Deen Supermarkt www.deen.nl
Jan Linders www.janlinders.nl
Vomar Voordeelmarkt www.vomar.nl
Dirk, bas, digros www.lekkerdoen.nl
Poiesz supermarkten www.poiesz-supermarkten.nl
Boni Markt www.bonisupermarkt.nl
Nettorama www.nettorama.nl
MCD www.mcd-supermarkt.nl
Sanders Supermarkten www.sanders-supermarkt.nl
Die 2 bruder www.2bruder.com

Drogisten:
DA www.da.nl
Etos www.etos.nl
Trekpleister www.trekpleister.nl
Kruidvat www.kruidvat.nl
Schlecker www.schlecker.nl
http://www.folderz.nl

Of folders van buitenlandse winkels zijn uitgesloten. HIER het gesprek met de AH KS

Het actieteam bij de AH begint om 09:30 dat betekend dat voor de prijzen niet aangepast zullen worden. Althans, niet landelijk.

Het personeel bij de AH wil wel eens moeilijk doen ;

Je hoeft geen bon te hebben van een andere winkel.

Even een sfeerfoto

niet van mij

Folders van de Jumbo en hoogvliet komen 17 Juni opnieuw uit. Nieuwe folders van de Deka komen elke zondag opnieuw uit, en gaan elke dinsdag in.

De supermarkt die goedkoper is hoeft niet in de buurt te zitten.

Het gaat enkel om de bonus artikelen met een rode portomonnee!

AH zegt ;
quote:
Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.

Maar de AH's die ik, en andere fokkers met mij gehad hebben, vergoeden 6 artikelen per bonus product.

Gaarne opflikkeren met photoshop verneukerij. Die onzin doe je maar op 49.

____________________________________________________________________________________
LET OP ; AH heeft opeens de voorwaarden veranderd ! ( de helden ) Enkel echte folders gelden nu nog. Geen uitgeprinte versie meer.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_70076181
Lol ik ben net terug.

Eerst naar de Makro in Hengelo gereden en 10 folders gepakt.
Toen naar AH
Bij 1 AH kregen we het niet mee omdat volgens hun de Makro geen winkel is en wilde ook geen discussie voeren.
Bij een andere AH deed de SM/ASM heel moeilijk omdat ze zo overtuigt was van zichzelf dat AH goedkoper is dan de Makro, na heel veel gezeur en uitleg was ze het zat en kregen we het mee(en het is nog wel zo'n simpele berekening ).
Volgende AH deed helemaal niet moeilijk.
Omdat in de folder van de Makro alleen griesmeelpudding staat durfden we het niet aan om andere smaken te kopen ookal staat er mousse blablabla, laten we het maar simpel houden dacht we.

Resultaat 36 Griesmeelpuddings :

Ik weet niet eens of ik griesmeelpudding wel lust. Ondanks dat hebben we dit gewoon gedaan "Omdat het kan!" en de lekkere appeltaarten natuurlijk!

Cheers!
Bedankt Albert Heijn
pi_70076212
Dus.. een echte folder is verplicht? Maar wat nou als die niet bestaat, maar het wel een aanbieding is? Mag zeker ook niet.. (Wel vermeld op website supermarkt en met printjes aan de kassa van de supermarkt geloof ik..)
Hier is (alleen) vrijdag de big american pizza en de coca cola regular 1.5 l. goedkoper..
pi_70076219
lol
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:07:28 #5
259448 Bill_Board
Vallen en opstaan
pi_70076235
Griesmeelpudding

Dat is echt zo ranzig niet te geloven.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:07:36 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70076240
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef Fosfolipide het volgende:
Lol ik ben net terug.

Toen naar AH
Bij 1 AH kregen we het niet mee omdat volgens hun de Makro geen winkel is en wilde ook geen discussie voeren.
Bij een andere AH deed de SM/ASM heel moeilijk omdat ze zo overtuigt was van zichzelf dat AH goedkoper is dan de Makro, na heel veel gezeur en uitleg was ze het zat en kregen we het mee(en het is nog wel zo'n simpele berekening ).
Omdat in de folder van de Makro alleen griesmeelpudding staat durfden we het niet aan om andere smaken te kopen ookal staat er mousse blablabla, laten we het maar simpel houden dacht we.

[ afbeelding ]

Ik weet niet eens of ik griesmeelpudding wel lust. Ondanks dat hebben we dit gewoon gedaan "Omdat het kan!" en de lekkere appeltaarten natuurlijk!

Cheers!
Bedankt Albert Heijn
goedzo!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:08:03 #7
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70076257
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef sjaakje324 het volgende:
Dus.. een echte folder is verplicht? Maar wat nou als die niet bestaat, maar het wel een aanbieding is? Mag zeker ook niet.. (Wel vermeld op website supermarkt en met printjes aan de kassa van de supermarkt geloof ik..)
Hier is (alleen) vrijdag de big american pizza en de coca cola regular 1.5 l. goedkoper..
Dat mag sowieso niet
pi_70076275
Klote AH
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:08:35 #9
167923 appelsjap
All the above
pi_70076283
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef sjaakje324 het volgende:
Welke winkel?
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:08:39 #10
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70076285
Mjah ze wrichten zich nu natuurlijk in allerlei bochten om er maar onderuit te komen. Zo'n actie om je eigen als goedkoopste neer te zetten Prima, maar dan moet natuurlijk niet mensen echt met gratis spul de winkel uit kunnen gaan

en dat gebeurde nou wel, ja maar dat is natuurlijk niet de bedoeling van die actie
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:08:51 #11
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70076292
oja omdat dit ook een beetje kon vandaag:

pi_70076298
Ik zou graag de folder van de C1000 Vaartjes willen hebben, wie o wie kan daar aan komen(ivm zaterdag pizza)
pi_70076310
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:04 schreef Qwea het volgende:
40?

6x4 = 24
Ik ga toch zeker niet alleen
pi_70076312
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:08 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Welke winkel?
http://c1000.nl/vaartjes
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:10:48 #15
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70076368
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef Fosfolipide het volgende:
Ik zou graag de folder van de C1000 Vaartjes willen hebben, wie o wie kan daar aan komen(ivm zaterdag pizza)
Die heb geen folder
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:11:03 #16
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70076378
Van die vaartjes geen geprinte folder he ?
pi_70076386
Vaartjes zit in Wageningen, iemand die rond de buurt van Wageningen woont die wat folders kan oppikken ?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:11:20 #18
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_70076389
Haha echt mooi dat er zoveel mensen zijn die AH scherp houden
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:11:25 #19
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70076391
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

Die heb geen folder
AH bellen en uitleggen.
pi_70076394
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef Fosfolipide het volgende:
Lol ik ben net terug.

Toen naar AH

[ afbeelding ]

Cheers!
Bedankt Albert Heijn
Gewoon omdat het kan prima, maar je koopt nu bederfelijk waar, waarvan je niet eens weet of je het lust. Na een aantal dagen is de houdbaarheidsdatum verstreken en flikker je alles in de ton...

Doe het dan met artikelen die je op kan krijgen, niet bederfelijk zijn, of rij direct door naar de voedselbank...

Leuk idee trouwens, de AH de voedselbank laten spekken. Dat zou dan weer net het verschil zijn tussen GeenStijl en Fok!
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:11:59 #21
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_70076408
is die bonuskaart verplicht?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 juni 2009 @ 22:12:10 #22
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70076413
Wat ik in het vorig topic al zei, zo kunnen ze lekker makkelijk de laagste prijs garanderen. Want hier in Groningen is geen Hoogvliet, Dirk of Boni. AH heeft hier een monopoly-positie met 14 supermarkten. Zo kan ik het ook, ze hebben absoluut de laagste prijs in deze stad. En folders van concurrenten krijgen we dus niet, want die zijn hier niet.
Ik vraag me af als dat gephotoshop niet had plaatsgevonden, of die regel wel of niet zou zijn geschrapt.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_70076424
Blijft mooi
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_70076429
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Dankje AH niet meer mogelijk
of ze moeten die folders nog ff verspreiden.

Maar daarbij werkt C1000 ook niet ''samen' met AH ?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:13:03 #26
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70076441
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:11 schreef DJMarcel.nl het volgende:

[..]

AH bellen en uitleggen.
nah, kan geen 0800 nr bellen
pi_70076451
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:11 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Gewoon omdat het kan prima, maar je koopt nu bederfelijk waar, waarvan je niet eens weet of je het lust. Na een aantal dagen is de houdbaarheidsdatum verstreken en flikker je alles in de ton...

Doe het dan met artikelen die je op kan krijgen, niet bederfelijk zijn, of rij direct door naar de voedselbank...

Leuk idee trouwens, de AH de voedselbank laten spekken. Dat zou dan weer net het verschil zijn tussen GeenStijl en Fok!
Aan de voedselbank geven is eigenlijk nog zo'n slecht idee nog niet...
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:13:55 #28
167923 appelsjap
All the above
pi_70076471
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Alsof de AH de prijs niet zal aanpassen voor zaterdag.
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:14:37 #29
259448 Bill_Board
Vallen en opstaan
pi_70076497
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:13 schreef Fosfolipide het volgende:

[..]

Zijn ze heel gevoelig hoor. Vorige keer is er een kar met VERS brood niet geaccepteerd omdat het niet gesneden was. Geen grap

Link: Voedselbank weigert ongesneden brood
pi_70076506
Oeh. Griesmeelpudding.

Jammie. =]
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:14:56 #31
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70076508
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat ik in het vorig topic al zei, zo kunnen ze lekker makkelijk de laagste prijs garanderen. Want hier in Groningen is geen Hoogvliet, Dirk of Boni. AH heeft hier een monopoly-positie met 14 supermarkten. Zo kan ik het ook, ze hebben absoluut de laagste prijs in deze stad. En folders van concurrenten krijgen we dus niet, want die zijn hier niet.
Ik vraag me af als dat gephotoshop niet had plaatsgevonden, of die regel wel of niet zou zijn geschrapt.
ik vraag me af of er echt mensen naar de winkel er mee zijn gegaan of dat die lafaards hier mee lezen
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:15:18 #32
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70076520
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:14 schreef Bill_Board het volgende:

[..]

Zijn ze heel gevoelig hoor. Vorige keer is er een kar met VERS brood niet geaccepteerd omdat het niet gesneden was. Geen grap
klopt ja
pi_70076528
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:11 schreef UncleSam het volgende:
Vaartjes zit in Wageningen, iemand die rond de buurt van Wageningen woont die wat folders kan oppikken ?
Voor mij 15 minuten rijden

Pizza Pizza Pizza!
pi_70076533
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:13 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Alsof de AH de prijs niet zal aanpassen voor zaterdag.
Nee dat denk ik niet, ik denk dat de AH dan alleen plaatselijk/regionaal de prijzen gaat vervangen en niet landelijk. Waarom zouden ze ook als je voortaan "echte" folders moet hebben...

Anyways, iemand in Wageningen die een doos met folders mee kan nemen en o.a. naar mij kan sturen?
pi_70076540
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:13 schreef Fosfolipide het volgende:

[..]

Nou, doe dat! Maak daar een foto van en dan ben je OP waardig!
pi_70076545
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:08 schreef MikeyMo het volgende:
Mjah ze wrichten zich nu natuurlijk in allerlei bochten om er maar onderuit te komen. Zo'n actie om je eigen als goedkoopste neer te zetten Prima, maar dan moet natuurlijk niet mensen echt met gratis spul de winkel uit kunnen gaan

en dat gebeurde nou wel, ja maar dat is natuurlijk niet de bedoeling van die actie
dan hadden ze het beter aan moeten pakken, bijvoorbeeld het verschil in prijs moeten teruggeven, zoals je ook vaak ziet.
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 juni 2009 @ 22:15:48 #37
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70076546
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:08 schreef MikeyMo het volgende:

Het idee was dat nadat je de laagste prijs kon aantonen je het geld terug kreeg en ze ook de prijs gingen veranderen. Wat je nu krijgt is dat Groningen het niet kan aantonen en dat de supermarkten in Groningen dus hogere prijzen aan kunnen blijven houden.
AH moet gewoon snel reageren. Prijs ergens lager, gewoon snel prijzen bij hunzelf aanpassen. Dat deden ze afgelopen dagen al een stuk beter dan vorige week. Daar had ik waardering voor. Maar dit gedoe....
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:16:05 #38
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70076551
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:15 schreef Fosfolipide het volgende:

[..]

Nee dat denk ik niet, ik denk dat de AH dan alleen plaatselijk/regionaal de prijzen gaat vervangen en niet landelijk. Waarom zouden ze ook als je voortaan "echte" folders moet hebben...

Anyways, iemand in Wageningen die een doos met folders mee kan nemen en o.a. naar mij kan sturen?
en mij ! ik maak wel centen over ervoor
pi_70076587
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

+1
pi_70076588
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:15 schreef Snever het volgende:

[..]

Voor mij 15 minuten rijden

Pizza Pizza Pizza!

Zou je daar naar toe willen gaan en kijken of die er in die folder bij staat? Ze passen waarschijnlijk toch regionaal aan en niet landelijk
pi_70076598
Ik wil ook graag een folder van C1000 Vaartjes....iemand zo lief om mij 1 te sturen?
pi_70076625
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik bied meer
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:18:30 #43
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70076636
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:18 schreef Fosfolipide het volgende:

[..]

Ik bied meer
als er iemand genoeg mee neemt, hoeft er niet meer geboden te worden
pi_70076637
Morgen ga ik eens ff wraak nemen. Mijn moeder kreeg de 6 flessen cola niet gratis, ik wel. Bij haar had die lulhannes van een ABL een smoes opgehangen dat het concurrenten in de buurt moesten zijn. Dikke vinger, morgen is hij van mij. Enige wat hij kan zeggen is dat hij echte uitgeprinte folders wil hebben, maar ik kan hem op mijn laptop laten zien, die kutfolder van hem, dus hij is sowieso de sjaak.
pi_70076642
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:18 schreef Fosfolipide het volgende:

[..]

Ik bied meer
Ik bied 2 gratis cola 4-packs.
Op te halen in Alkmaar
pi_70076646
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:16 schreef Fosfolipide het volgende:

[..]

Zou je daar naar toe willen gaan en kijken of die er in die folder bij staat? Ze passen waarschijnlijk toch regionaal aan en niet landelijk
Als ik morgen nog tijd over heb na die toetjestocht scheur is miss ff langs. Maar wordt waarschijnlijk donderdag
pi_70076649
quote:

[..]

Dat klopt, maar elke voedeslbank hanteert zijn eigen regels en aangezien dit toen in de landelijke pers breed is uitgemeten zullen ze er nu wel iets anders mee omgaan...

En anders heb je weer een mooie scoop hier. "Voedselbank weigert verse griesmeelpudding rechtstreeks van de AH"
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:19:09 #48
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70076666
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:18 schreef Scorpie het volgende:
Morgen ga ik eens ff wraak nemen. Mijn moeder kreeg de 6 flessen cola niet gratis, ik wel. Bij haar had die lulhannes van een ABL een smoes opgehangen dat het concurrenten in de buurt moesten zijn. Dikke vinger, morgen is hij van mij. Enige wat hij kan zeggen is dat hij echte uitgeprinte folders wil hebben, maar ik kan hem op mijn laptop laten zien, die kutfolder van hem, dus hij is sowieso de sjaak.
telt niet. In de nieuwe spelregels staat "hardcopy" echte folder
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:19:29 #49
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70076680
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:18 schreef Blackf1re het volgende:

[..]

Ik bied 2 gratis cola 4-packs.
Op te halen in Alkmaar
Deal ik wil ze wel
pi_70076701
quote:
En dat voor een paar flessen
pi_70076720
quote:
En dan nemen ze in plaats van je folder, je laptop in?

Nieten ze dan daarna het bonnetje aan je laptop?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 juni 2009 @ 22:21:02 #52
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70076734
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ze gaan hun eigen actie dus voorbij, want het ging om het aan kunnen tonen van de laagste prijs bij de concurrent
pi_70076751
De nieuwe spelregels kan ik nog niet op de site vinden
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:21:27 #54
259448 Bill_Board
Vallen en opstaan
pi_70076759
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:20 schreef Blackf1re het volgende:

[..]

pi_70076762
quote:

[..]

Lijers
pi_70076766
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:21 schreef Stephan1237 het volgende:
Is ook nog niet officieel
  FOK!fotograaf dinsdag 16 juni 2009 @ 22:21:45 #57
235287 Rowinvd
pi_70076776
Zowwww...... !

Zit nu heerlijk van mijn gratis Mona toetje te genieten, heb er nog 3 te gaan, en die 6 flessen cola kreeg ik ook zonder moeite mee. De gene die achter de info balie stond wist er al van en zei meteen "ja, is goed hoor, hier heb je het geld en een bonnetje voor de appeltaart."

Later nog terug gegaan om de (vergeten) Mona toetjes te halen (4 stuks), en nog een appeltaart bonnetje gekregen

Waren overigens uitgeprinte papiertjes, en om 22.00 deden ze daar totaal niet moeilijk over!
pi_70076809
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:19 schreef Fosfolipide het volgende:

[..]

Het gaat gewoon om het principe. Je wilt roepen dat je de goedkoopste bent? Prima, maar dan zal je ook op de blaren zitten. Het was allemaal leuk en aardig, maar met die smeerlapperij die ze nu gebruiken wordt het voor mij een sport om zoveel mogelijk kwaad bloed te zetten bij die BL
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:23:06 #59
139330 TNA
For the stars that shine
pi_70076843
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:07 schreef Bill_Board het volgende:
Griesmeelpudding

Dat is echt zo ranzig niet te geloven.
Zeker Maar een gegeven paard en diens bek en zulks
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:23:20 #60
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70076849
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Ze gaan hun eigen actie dus voorbij, want het ging om het aan kunnen tonen van de laagste prijs bij de concurrent
nu is het alleen zo veel mogelijk inperken
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:23:50 #61
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70076868
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:21 schreef Stephan1237 het volgende:
nee die staan er ook niet. En dan kon dat wijf bij de KS geen reet schelen. Dat was het probleem van het HK.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:24:30 #62
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70076902
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het gaat gewoon om het principe. Je wilt roepen dat je de goedkoopste bent? Prima, maar dan zal je ook op de blaren zitten. Het was allemaal leuk en aardig, maar met die smeerlapperij die ze nu gebruiken wordt het voor mij een sport om zoveel mogelijk kwaad bloed te zetten bij die BL
same here
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:25:01 #63
139330 TNA
For the stars that shine
pi_70076926
Wel prachtig hoe deze reeks begon als "Leuk, gratis spullen!" en in een paar dagen is getransformeerd tot een supermarktmanager-bashreeks waarbij de meest sneaky tactieken worden bedacht om de AH te naaien
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:26:21 #64
167923 appelsjap
All the above
pi_70076984
Ik wil de folder ook
Wat is een vaartjes C1000 en hoe weet je welke dat zijn? kan op de site niets vinden
pi_70076990
quote:

[..]

hardcopy
pi_70077074
quote:

[..]

Is daar al een officiele bron van? Want tot nu toe heb ik het nog nergens zwart op wit zien staan...
pi_70077076
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:26 schreef jongman het volgende:

[..]

hardcopy
"computerterm afdruk op papier van de informatie die op het beeldscherm staat"

Gewoon een print dus!
pi_70077078
Tot nu toe:

dinsdag 16 juni 2009 @ 22:28:24 #69
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70077084
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef TNA het volgende:
Wel prachtig hoe deze reeks begon als "Leuk, gratis spullen!" en in een paar dagen is getransformeerd tot een supermarktmanager-bashreeks waarbij de meest sneaky tactieken worden bedacht om de AH te naaien
AH naait de consument ook. Groot van de daken roepen " WIJ ZIJN DE GOEDKOOPSTE!!!!!!" en dan vervolgens als blijkt van niet, ipv hun verlies te nemen en sportief te zijn om vervolgens de prijzen aan te passen, komen ze met naai regels die kant noch wal raken.
pi_70077094
Iemand nog een folder van die Sanders supermarkt die hij op wil sturen?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:28:56 #71
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70077106
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:28 schreef Fosfolipide het volgende:
Tot nu toe:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi kut. Ik heb die mars ijs nooit meegekregen

Ik wist niet eens dat het topic toen bestond
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:29:20 #72
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70077125
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:28 schreef Scorpie het volgende:
dat dus en van vaartjes en hoogvliet
pi_70077164
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

dat dus en van vaartjes en hoogvliet
Hoogvliet folders kan ik wel fixen, zit op 1 minuut afstand van een Hoogvliet.
pi_70077166
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:28 schreef Scorpie het volgende:
Voor?
pi_70077169
Ik wil ook bergen met ijs.

Fosfolipide gaat zich helemaal ziek eten komende week.
............................
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:30:58 #76
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70077191
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:26 schreef jongman het volgende:

[..]

hardcopy
ja. dat hoef je mij niet te vertellen. Zie het ze bij de ah maar eens duidelijk te krijgen
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:31:10 #77
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70077203
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

graag

4
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:31:30 #78
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70077219
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:30 schreef Fosfolipide het volgende:

[..]

Voor?
cola
pi_70077227
Qweo maar dan heb je Hoogvliet folder toch pas overmorgen en kun je niet morgen halen? Dan ben je echt te laat vrees ik!

Ik baal ook!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:32:24 #80
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70077259
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:31 schreef Chantalmv2 het volgende:
Qweo maar dan heb je Hoogvliet folder toch pas overmorgen en kun je niet morgen halen? Dan ben je echt te laat vrees ik!

Ik baal ook!
Waarom? nu die echte folders tellen, neem ik aan dat ze het niet aanpassen. De dichtsbijzijnde hoogvliet zit hier in hilversum of amersfoort. Beide 1,5u verderop.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:32:51 #81
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70077279
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:20 schreef Blackf1re het volgende:

[..]

Ik kreeg zelfs mijn bon mee terug en folder.
Bonnetje terug vroeg ze nog. Ik zo van ja.
pi_70077287
gewoon morgen kopen en alsje defolder hebt geld terug halen
pi_70077296
kan iemand me vertellen waar die nieuwe spelregels van de ah dan staan dat je geen printjes meer mag inleveren? Want dat zie ik nergens.

Ik heb nu de folder van hoogvliet de voorkant uitgeprint, de laatste pagina (daar staat die edet op) en de eerste pagina waar beide hoogvliet folders op staan met bron vermeld van de hoogvliet site en de data waarop de folders geldig zijn. Dat moet toch voldoende zijn?

ps de prijs was 1 uur geleden bij mijn AH nog steeds 4.99 en bij de service balie vertelde ze dat de aktie nog steeds geldig was. (ik heb alleen niet gezegd welk product en dat ik morgen met een printje zou komen. Maar maandag heb ik daar ook met een printje van de Boni (notabene zonder datum) cola gehaald.
pi_70077315
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:30 schreef Fosfolipide het volgende:

[..]

Voor?
Het terugvorderen van mijn moeders geld! Ze heeft gewoon betaald voor die 6 flessen, en ik wil dat graag even recht zetten
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:34:28 #85
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_70077341
dit is zo typisch Nederlands
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_70077342
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:32 schreef Qwea het volgende:

[..]

Waarom? nu die echte folders tellen, neem ik aan dat ze het niet aanpassen. De dichtsbijzijnde hoogvliet zit hier in hilversum of amersfoort. Beide 1,5u verderop.
Koop morgen alvast die shizzle, haal later je geld terug!
pi_70077417
Bij m'n vaders werk zit een hoogvliet
pi_70077536
Pluk ze maar eens, kunnen ze makkelijk hebben.
70% of meer van de AH's draaien RUIM boven het plan, dan kunnen ze die paar 1000 wat ze hiermee mislopen nog wel hebben.
kei lief.
pi_70077561
kut sta ik klaar met 4 autos inclusief dubbelas aanhangers en spanbanden en dan accepteren ze geen kopietjes meer
pi_70077589
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:39 schreef onderscheid het volgende:
kut sta ik klaar met 4 autos inclusief dubbelas aanhangers en spanbanden en dan accepteren ze geen kopietjes meer
Probeer het gewoon.
Duidelijke bronvermelding en tel. nummer erbij.
pi_70077590
Verspreiden de lokale c1000'en de folders niet vaker via lokale kranten? Weet wel dat het bij onze het geval is.

Geld een krantendruk dan ook of is dat niet 'hardback' genoeg?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:39:55 #92
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_70077591
Ik woon in Wageningen En heb een folder!

Die folder loopt van maandag 15e t/m het eind van de week. En bij de AH ook. Dus morgen kan ik in principe 6 gratis flessen cola en 6 pizza's halen? Of worden de prijzen tussendoor ook aangepast?

En het is een multipack cola met 4 flessen. Kan ik dan 6x 4 flessen halen en mijn vriendin ook? dus 2*4*6 = 48?
En die Big Amerikan pizza's gaan per 3 bij de AH. Dus ik kan 2*3*6= 36 pizza's halen voor niks?

Dan ga ik morgen wel wat later naar mijn werk!
pi_70077606
Damn, ik ben zeker te laat voor die Mars ijsjes. Ben ik helemaal verslaafd aan. Als het iets is met Sanders, dan kan ik het wel vergeten, want volgens mij is er in de buurt van Den Haag geen Sanders? Hopelijk is het een ander winkel
pi_70077640
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:39 schreef leolinedance het volgende:

Die folder loopt van maandag 15e t/m het eind van de week. En bij de AH ook. Dus morgen kan ik in principe 6 gratis flessen cola en 6 pizza's halen? Of worden de prijzen tussendoor ook aangepast?

En het is een multipack cola met 4 flessen. Kan ik dan 6x 4 flessen halen en mijn vriendin ook? dus 2*4*6 = 48?
En die Big Amerikan pizza's gaan per 3 bij de AH. Dus ik kan 2*3*6= 36 pizza's halen voor niks?

Op al je vragen ja.
AH kan prijzen tussendoor aanpassen.

Scan het product ff voordat je gaat betalen!
  FOK!fotograaf dinsdag 16 juni 2009 @ 22:41:48 #95
235287 Rowinvd
pi_70077690
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:39 schreef onderscheid het volgende:
Ik heb net om 22.00 uur nog met een kopieetje van de Makro en Sanders alles kunnen doen, begonnen totaal niet over een originele folder te praten, alleen vroeg de manager wat ik nou zelf eigenlijk er van vond wat ik deed
pi_70077725
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:41 schreef Rowinvd het volgende:

[..]

Ik heb net om 22.00 uur nog met een kopieetje van de Makro en Sanders alles kunnen doen, begonnen totaal niet over een originele folder te praten, alleen vroeg de manager wat ik nou zelf eigenlijk er van vond wat ik deed
Eh, het is toch hun idee , je speelt gewoon hun actie mee, dus hij heeft niks te klagen!
pi_70077824
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:08 schreef DJMarcel.nl het volgende:
oja omdat dit ook een beetje kon vandaag:

[ afbeelding ]
je kan vandaag dus wel die edet papier halen?? ondanks dat die korting pas morgen ingaat?
pi_70077894
quote:

Kan je misschien aan meer folders komen en opsturen naar mij? Zou geweldig zijn
pi_70077903
wat is eigenlijk een "echte" folder? een uitgeprintte kennelijk niet, maar wat als ik mn laptop meeneem? ik heb een nee nee sticker op de brievenbus, dus voor mij zijn digitale folders de echte.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:47:06 #100
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70077945
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:33 schreef matthewk het volgende:
gewoon morgen kopen en alsje defolder hebt geld terug halen
Das wel een heel goed idee. Morgen sowieso edet kopen, als scorpie dan me die folder opstuurt
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:47:27 #101
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70077956
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Koop morgen alvast die shizzle, haal later je geld terug!
doe ik, zie je PM eens!
pi_70077963
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:46 schreef Byte_Me het volgende:
wat is eigenlijk een "echte" folder? een uitgeprintte kennelijk niet, maar wat als ik mn laptop meeneem? ik heb een nee nee sticker op de brievenbus, dus voor mij zijn digitale folders de echte.
Laptop meenemen zal ook wel lukken ja.
Het gaat er in mijn ogen om dat je het kan bewijzen!! en niet om welk soort papier ofzo
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:47:43 #103
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_70077969
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:46 schreef Byte_Me het volgende:
klinkt stom maar acepteren ze ook niet , wou het ook op me mobiel laten zien maar daar wou die niet in mee.
pi_70077984
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:47 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

klinkt stom maar acepteren ze ook niet , wou het ook op me mobiel laten zien maar daar wou die niet in mee.
Laptop is toch wel wat overtuigender?
pi_70078002
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan hou ik me ook warm aanbevolen

edit: mocht je ze willen opsturen uiteraard
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:49:13 #106
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_70078026
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:48 schreef Blackf1re het volgende:

[..]

Laptop is toch wel wat overtuigender?
Via mobiel internet toch ook
Maar 1 ding is wel duidelijk het verschilt per filaal en je moet maar net de goede voor je hebben.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:49:24 #107
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_70078039
Heb nu zesmaal een 4-pack Cola, nu maar eens wat nieuws vinden om de honden te naaien.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:50:22 #108
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70078086
quote:

Wees es lief? Stuur me een folder (tegen een vergoeding) eens toe?
pi_70078089
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Scorpie wil je morgenochtend hoogvliet folders pakken en naar mij opsturen?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:50:34 #110
167923 appelsjap
All the above
pi_70078092
Ik heb de complete voorwaarde van de AH manager gekregen, geprint op papier. Daar staat oa in dat groothandels ook meedoen, buitenlandse winkels niet + alleen een echte folder, dus geen geprinte folder van internet, (staat er letterlijk in)
pi_70078130
Al iets gratis te halen deze week met betrekking tot de Jumbo en de AH? Die zitten bij mij dicht bij elkaar.
pi_70078154
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef appelsjap het volgende:
Ik heb de complete voorwaarde van de AH manager gekregen, geprint op papier. Daar staat oa in dat groothandels ook meedoen, buitenlandse winkels niet + alleen een echte folder, dus geen geprinte folder van internet, (staat er letterlijk in)
fotos aub
pi_70078201
quote:

ZOu je ook een folder naar mij willen sturen
pi_70078213
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef appelsjap het volgende:
een geprinte is dus nooit geldig geweest?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:53:10 #115
82589 S-Two
barba macacu
pi_70078219
Hmmsz.. geprinte folders dus niet meer, jammer. Anders was ik morgen denk ik ook even langs gegaan. Aan een folder van bijv. de Hoogvliet kan ik niet komen. Maar de folder van Jumbo komt morgen ook weer uit toch? Misschien dat daar dan wat moois instaat.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:53:56 #116
167923 appelsjap
All the above
pi_70078246
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:53 schreef onderscheid het volgende:

[..]

een geprinte is dus nooit geldig geweest?
jawel is wel geldig geweest maar nu niet meer, fotos komen eraan.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:56:00 #117
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_70078337
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:52 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

ZOu je ook een folder naar mij willen sturen
Morgenvroeg gaat mijn vriendin naar de Vaartjes C1000 (ik moet werken ). Tegen een geringe vergoeding kan ik morgenavond wel een lading folders op de bus doen natuurlijk (als ze nog te krijgen zijn)

Laat maar weten wie er interesse heeft en wat je ervoor over hebt
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:57:10 #118
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70078393
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:56 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Morgenvroeg gaat mijn vriendin naar de Vaartjes C1000 (ik moet werken ). Tegen een geringe vergoeding kan ik morgenavond wel een lading folders op de bus doen natuurlijk (als ze nog te krijgen zijn)

zie je PM
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:57:15 #119
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_70078399
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wees es lief? Stuur me een folder (tegen een vergoeding) eens toe?
Prima, PM me maar en dan laat ik morgen weten of ik de folders heb.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:57:19 #120
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_70078404
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:56 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Die postzegel vergoed ik wel , moet ze hier ff terugpakken , het liefst meerdere folders
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:58:01 #121
167923 appelsjap
All the above
pi_70078431

dinsdag 16 juni 2009 @ 22:58:10 #122
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70078439
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:57 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Prima, PM me maar en dan laat ik morgen weten of ik de folders heb.
ik heb je al gepmt ook met de vraag of ik er 4 mocht, en wat je ervoor moest jhebben

werkt het echt zo dat ik 6x 3 pizza's bij AH mag ?
pi_70078467
Donderdag eens naar die C1000 Vaartjes rijden, is toch vlakbij
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:01:05 #124
167923 appelsjap
All the above
pi_70078560
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

ik heb je al gepmt ook met de vraag of ik er 4 mocht, en wat je ervoor moest jhebben

werkt het echt zo dat ik 6x 3 pizza's bij AH mag ?
Nee elke afzonderlijke pizza telt als 1 vergoeding, dus je krijgt max 6 pizzas per vesteging (lees ik op de andere pagina van de voorwaarde)
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:02:10 #125
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_70078618
Hoogvliet folder staat niks tussen
Nu maar hopen dat de Jumbo de Cola, Pizza's, tuc's en Toetjes flink omlaag doet.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:02:56 #126
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_70078647
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:57 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Die postzegel vergoed ik wel , moet ze hier ff terugpakken , het liefst meerdere folders
PM maar. Kleine vergoeding voor de moeite zou leuk zijn.

Ik ben nu een email account aan het open, dat werkt wat prettiger
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:03:13 #127
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70078657
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:02 schreef Mr_DG het volgende:
Hoogvliet folder staat niks tussen
Nu maar hopen dat de Jumbo de Cola, Pizza's, tuc's en Toetjes flink omlaag doet.
edet plee papier
pi_70078672
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:58 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
hmm toch apart want op de website van ah staat nog steeds in de voorwaarden vermeld dat een folder geldig is en een kopie van een internetfolder. dus tja, dan lijkt me dat wat naar buiten gebracht word juist, en niet dit.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:03:50 #129
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70078686
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:01 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Nee elke afzonderlijke pizza telt als 1 vergoeding, dus je krijgt max 6 pizzas per vesteging (lees ik op de andere pagina van de voorwaarde)
nou ja, dan nog 6x 4 = 24 pizza's. Ik weet niet eens waar ik het moet laten!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:05:53 #130
167923 appelsjap
All the above
pi_70078767
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:03 schreef Qwea het volgende:

[..]

nou ja, dan nog 6x 4 = 24 pizza's. Ik weet niet eens waar ik het moet laten!
Met de vaartjes folder neem ik aan? Ik heb zeer veel intresse in de betreffende folder, wie wil er eentje sturen? Ik geef je er 2 euro voor
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:06:05 #131
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_70078777
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:03 schreef Qwea het volgende:

[..]

edet plee papier
Ow, over het hoofd gezien, goed dat je het zegt, morgen maar ff kijken.
pi_70078790
Jumbo en c1000 met ah vergeleken... niets. Alleen bij de Jumbo verkopen ze Mona toetjes halve liter voor 1.19 en bij de AH toetjes van 150g voor 1.29. Dat geld zeker niet? In verband met volume.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:07:40 #133
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_70078841
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:05 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Met de vaartjes folder neem ik aan? Ik heb zeer veel intresse in de betreffende folder, wie wil er eentje sturen? Ik geef je er 2 euro voor
mail maar naar c1000folder@gmail.com De huidige marktprijs ligt op 3,50 euro voor een enkele folder + 50 cent voor de postzegel. Voor 5 euro stuur ik er 4. Dit alles onder voorbehoud dat ik ze morgen kan krijgen.
pi_70078881
http://www.c1000.nl/winkels/alle-c1000-winkels

Misschien hebben wel meer C1000 winkels een aanbieding, wie zoekt welke filialen uit?

Ik zal de A doen.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:08:39 #135
259448 Bill_Board
Vallen en opstaan
pi_70078898
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:58 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]

Waar komt deze weg?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:08:45 #136
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70078903
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:08 schreef -Kadev- het volgende:
http://www.c1000.nl/winkels/alle-c1000-winkels

Misschien hebben wel meer C1000 winkels een aanbieding, wie zoekt welke filialen uit?

Ik zal de A doen.
Ik zal B doen
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:09:39 #137
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70078947
Mocht iemand nog wat vinden in een deen folder, een vomar folder of een deka folder, dan stuur ik ze naar je op. Voor enkel de postzegel!

Wel ff optijd melden dan
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:09:40 #138
167923 appelsjap
All the above
pi_70078949
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:08 schreef Bill_Board het volgende:

[..]

Waar komt deze weg?
bij de AH in Nijmegen
pi_70078958
oh ja let op, onze ah had de edit vanmiddag al aangepast in 4 euro, dus al aangepast naar de hoogvliet prijs.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:10:07 #140
259448 Bill_Board
Vallen en opstaan
pi_70078972
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik zal B doen
Ja en dan? Dan moet je dus specifiek van die vestiging een papieren folder hebben...
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:10:27 #141
259448 Bill_Board
Vallen en opstaan
pi_70078985
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:09 schreef appelsjap het volgende:

[..]

bij de AH in Nijmegen
Jij bent daar intern?
pi_70079013
quote:

[..]

Ja, oa. ouderen en gehandicapten zijn ook in staat goed plakken van brood te snijden. Sta je s'ochtends eerst een uur te zagen voor je ontbijt. In plaats van dat die bakker het brood door de snijdmachine haalt...
La derecha oprime, la izquierda libera
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:12:10 #143
167923 appelsjap
All the above
pi_70079064
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:07 schreef leolinedance het volgende:

[..]

mail maar naar c1000folder@gmail.com De huidige marktprijs ligt op 3,50 euro voor een enkele folder + 50 cent voor de postzegel. Voor 5 euro stuur ik er 4. Dit alles onder voorbehoud dat ik ze morgen kan krijgen.
Ok.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:13:01 #144
167923 appelsjap
All the above
pi_70079102
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:10 schreef Bill_Board het volgende:

[..]

Jij bent daar intern?
neuh, ze printte alles uit toen ik niet geloofde dat je alleen met de echte folder geld terug kreeg.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:14:16 #145
139330 TNA
For the stars that shine
pi_70079163
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

AH naait de consument ook. Groot van de daken roepen " WIJ ZIJN DE GOEDKOOPSTE!!!!!!" en dan vervolgens als blijkt van niet, ipv hun verlies te nemen en sportief te zijn om vervolgens de prijzen aan te passen, komen ze met naai regels die kant noch wal raken.
Ik geef je gelijk hoor
pi_70079164
A was niks verder met C & D
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:16:09 #147
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70079234
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:14 schreef -Kadev- het volgende:
A was niks verder met C & D
stop maar met D die ook niet
pi_70079270
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

stop maar met D die ook niet
zegt ie nu
pi_70079316
Heeft de Jumbo nog nieuwe aanbiedingen?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:18:34 #150
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_70079328
Oke, mail even wie er een folder wilt van de Vaartjes in Wageningen. Morgen gaat mijn vriendin proberen folders te regelen. Ik zal ze morgenavond versturen. Wel graag tegen een redelijke vergoeding, onze vrije tijd is ook wat waard
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:21:35 #151
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_70079432
Ik ga overigens over een klein half uurtje naar bed. Dus tot die tijd kun je reageren op c1000folder@gmail.com als je interesse hebt in een (of twee) folder(s). Ik zeg er wel nogmaals duidelijk bij dat het onder voorbehoud is dat ze er nog zijn.
pi_70079440
Ik heb de E gedaan niks gevonden
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:23:24 #153
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70079509
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:21 schreef leolinedance het volgende:
Ik ga overigens over een klein half uurtje naar bed. Dus tot die tijd kun je reageren op c1000folder@gmail.com als je interesse hebt in een (of twee) folder(s). Ik zeg er wel nogmaals duidelijk bij dat het onder voorbehoud is dat ze er nog zijn.
lijkt me raar dat een winkel geen folders meer heeft

Trusten alvast
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:23:44 #154
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70079526
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:21 schreef Fosfolipide het volgende:
Ik ben gestopt
pi_70079556
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:21 schreef Fosfolipide het volgende:
U ook niet :p
pi_70079619
Als iemand die folder voor mij heeft van de 6 flessen cola van Sanders, graag.

Mensen die Hoogvliet folders nodig hebben moeten ff PM-en, Qwea, ik beantwoord de jouwe zometeen
pi_70079629
Z gedaan en nisk gevonden
pi_70079704
C1000 actievoorwaarden, hoe lol:
quote:
Misbruik
De 6 prijsafspraken zijn bedoeld voor alle C1000 klanten tijdens het normale aankoopproces. Indien het echter overduidelijk is of het sterke vermoeden bestaat dat een bezoeker voornamelijk of zelfs enkel en alleen het doel heeft om zich al dan niet beroepend op de 6 prijsafspraken gratis producten te verkrijgen, behouden wij ons het recht voor niet tot verstrekking of vergoeding van producten over te gaan. Dit geldt tevens bij vermoeden van misbruik of manipulatie van de 6 prijsafspraken.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:29:39 #159
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70079740
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:28 schreef -Kadev- het volgende:
C1000 actievoorwaarden, hoe lol:
[..]
pi_70079760
IJKWEZ gedaan
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:31:26 #161
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70079806
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:30 schreef Fosfolipide het volgende:
IJKWEZ gedaan
S gedaan en E
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:34:31 #162
167923 appelsjap
All the above
pi_70079924
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:31 schreef Qwea het volgende:

[..]

S gedaan en E
Hoe kan ik jullie geloven, dalijk zijn jullie van de AH zelf en zeggen jullie dat zodat we niet nog meer misbruik maken van de actie IK CHECK HET ZELF WEL JA!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:34:51 #163
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_70079936
c1000folder@gmail.com is nog 10 minuten open
pi_70079946
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:11 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Hier moet ik het voor Geenstijl opnemen die alle fokkers die dit doen uitlachen.
Heb al diverse malen op geenstijl gelezen dat het voedsel naar de voedselbanken moet.
pi_70079966
C1000 Wiegmans met hun ambachtelijke pizza's kwam dit tegen:
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:35:48 #166
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70079974
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:34 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Hoe kan ik jullie geloven, dalijk zijn jullie van de AH zelf en zeggen jullie dat zodat we niet nog meer misbruik maken van de actie IK CHECK HET ZELF WEL JA!
ja, daarom heb ik ook tig liter cola in mn kelder
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:35:59 #167
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70079986
Ik kan geen regio gebonden aanbiedingen vinden
:-)
  FOK!fotograaf dinsdag 16 juni 2009 @ 23:36:29 #168
235287 Rowinvd
pi_70080004
Hier morgen ook Hoogvliet folder beschikbaar, dus bij interesse maar even een PM/mail sturen, en dan komen ze morgen jullie kant op!

Gaat wel alleen op als het de moeite is voor mij om naar de Hoogvliet te rijden, en dat is het geval als ik hier bij de plaatselijke AH's het WC papier voor meer als 4 euro kan kopen
pi_70080008
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:34 schreef appelsjap het volgende:

[..]

2 van de 3 die aan het zoeken waren werken inderdaad bij AH
pi_70080058
Overigens vreemde voorwaarden in mijn ogen. Ik heb een Nee-Nee sticker op de brievenbus, en daardoor ook geen actiefolders in huis. Snap best dat ze het hamsteren willen tegengaan, maar fraude voorkom je hier niet mee.

Ze zouden eigenlijk een periode moeten bouwen voordat er terugbetaald wordt zodat ze dat actieteam de tijd geven echte prijsverschillen uit te zoeken.
pi_70080072
H gedaan
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:39:57 #172
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70080112
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:38 schreef snabbi het volgende:
Overigens vreemde voorwaarden in mijn ogen. Ik heb een Nee-Nee sticker op de brievenbus, en daardoor ook geen actiefolders in huis. Snap best dat ze het hamsteren willen tegengaan, maar fraude voorkom je hier niet mee.

Ze zouden eigenlijk een periode moeten bouwen voordat er terugbetaald wordt zodat ze dat actieteam de tijd geven echte prijsverschillen uit te zoeken.
nee, ze voorkomen ook niks. Want nu gaat iedereen elkaar folders opsturen
pi_70080124
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:38 schreef snabbi het volgende:

Denk dat de administratiekosten dan hoger liggen dan de kosten die ze nu door die paar photoshop fraude gevallen hebben.
pi_70080171
Als je hier nou eens in kon:

http://www.jumbonet.nl/
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:42:19 #175
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70080187
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:41 schreef -Kadev- het volgende:
Als je hier nou eens in kon:

http://www.jumbonet.nl/
vraag madoxx
pi_70080214
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:40 schreef MljoeK het volgende:

[..]

Denk dat de administratiekosten dan hoger liggen dan de kosten die ze nu door die paar photoshop fraude gevallen hebben.
Ik bedoel ook niet dat ze het uitbetalen door dat team laten doen, maar je kan allicht zeggen dat je pas de volgende dag je geld terug kan krijgen. Tegen die tijd hebben ze via dat interne prijsaanpasgedoe ook wel achterhaald of iets echt is of niet.
pi_70080219
Als iemand een goede folder heeft die het liefste donderdag ingaat en ook kan opsturen morgen bij voorkeur dan hoor ik het graag!!

Komt Vomar/Deen morgen nog met nieuwe folders?
pi_70080243
paupers
pi_70080287
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:43 schreef Daan1992 het volgende:
paupers
nee, nieuwe hobby
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:45:03 #180
259448 Bill_Board
Vallen en opstaan
pi_70080289
quote:
paupers
Autist
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:45:04 #181
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_70080291
quote:
paupers
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:45:45 #182
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70080308
ik ga slapen.
pi_70080330
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:45 schreef Qwea het volgende:
ik ga slapen.
morgen 8 uur bij ah voor toiletpapier dus?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 juni 2009 @ 23:48:18 #184
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70080396
Overigens is het Bullshit! dat zinnetje over coulant geweest vorige week en dat de klant toen geluk heeft gehad. In de andere memo van afgelopen weekend staat namelijk duidelijk bepaald dat geprinte folders zijn toegestaan. Niks coulance, niks geluk
pi_70080452
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:45 schreef Bill_Board het volgende:

[..]

Autist
Tja, als je iedere dag bezig bent met klanten deze LAPG te geven, wordt je er een beetje gek van
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:50:16 #186
259448 Bill_Board
Vallen en opstaan
pi_70080457
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:46 schreef Fosfolipide het volgende:

[..]

morgen 8 uur bij ah voor toiletpapier dus?
Met 6 karren of zo iets?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:51:02 #187
167923 appelsjap
All the above
pi_70080485
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:50 schreef Daan1992 het volgende:

[..]

Tja, als je iedere dag bezig bent met klanten deze LAPG te geven, wordt je er een beetje gek van
Werk je toevallig in Oosterhout?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:51:15 #188
259448 Bill_Board
Vallen en opstaan
pi_70080493
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:50 schreef Daan1992 het volgende:

[..]

Ah wacht: beroep: Vulploegmedewerker B

Jij moet de hele dag je manager aanhoren met z'n gezeik
pi_70080502
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:51 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Werk je toevallig in Oosterhout?
Nee! Hoezo?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:52:15 #190
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_70080530
9 mensen hebben gemaild, totaal zo'n 25 folders schat ik Ik laat iedereen morgen weten of het gelukt is via email. Ik ga nu slapen
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:53:54 #191
167923 appelsjap
All the above
pi_70080578
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:51 schreef Daan1992 het volgende:

[..]

Nee! Hoezo?
Ja zeker wel, 100%, nu ik in je profiel je naam enzo zie weet ik t 100%.
pi_70080613
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:53 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Ik werk daar echt niet! Sorry!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:54:56 #193
259448 Bill_Board
Vallen en opstaan
pi_70080616
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:53 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Deze dus

Bedrijven: AH1303

Beschrijving:
dit is de hyves. voor allemensen die in het gezellig filiaal 1303 in oosterhout hebben gewerkt. of werken.

Lul niet gast
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:58:03 #194
167923 appelsjap
All the above
pi_70080717
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:54 schreef Bill_Board het volgende:

[..]

Deze dus

[ afbeelding ]

Beschrijving:
dit is de hyves. voor allemensen die in het gezellig filiaal 1303 in oosterhout hebben gewerkt. of werken.

Lul niet gast
Dit is m idd, werkt in de AH in Oosterhout GLD.
Ik weet gewoon 100%, dat hij het is, 100%. Ik heb daaar ooit ook gewerkt
pi_70080745
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:54 schreef Daan1992 het volgende:

[..]

Ik werk daar echt niet! Sorry!
1303 , Groetjes aan de personen die geen fusten kunnen knopen daar
pi_70080749
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:54 schreef Bill_Board het volgende:

[..]

Deze dus

[ afbeelding ]

Beschrijving:

Lul niet gast
owned
pi_70080823
Wie gaat er om 8 uur toiletpapier halen dan
  woensdag 17 juni 2009 @ 00:01:53 #198
167923 appelsjap
All the above
pi_70080847
-geen privé info posten-

[ Bericht 48% gewijzigd door NJ op 17-06-2009 01:31:31 ]
pi_70080868
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:01 schreef Fosfolipide het volgende:
Ik, maar dan voor andere doeleinde
  woensdag 17 juni 2009 @ 00:02:46 #200
259448 Bill_Board
Vallen en opstaan
pi_70080873
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:01 schreef Fosfolipide het volgende:
Kom op zeg

Ik ga mn eigen internetwinkel opzetten (AH zegt dat dat ook mag volgens nieuwe memo), druk zelf de folders en verspreid deze aan wie dat maar willen. Mn winkel werkt dan wel volgens het credo op=op natuurlijk.
  FOK!fotograaf woensdag 17 juni 2009 @ 00:02:49 #201
235287 Rowinvd
pi_70080875
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:36 schreef Rowinvd het volgende:
Hier morgen ook Hoogvliet folder beschikbaar, dus bij interesse maar even een PM/mail sturen, en dan komen ze morgen jullie kant op!

Gaat wel alleen op als het de moeite is voor mij om naar de Hoogvliet te rijden, en dat is het geval als ik hier bij de plaatselijke AH's het WC papier voor meer als 4 euro kan kopen
Dit gaat overigens wel alleen op als ik zelf aan de folders kan komen, maar dat is wel duidelijk lijkt me zo.
En ja, worden morgen (woensdag)middag nog verzonden, kun je donderdag je geld terug gaan halen bij de Albert Heijn
pi_70080896
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:02 schreef -Kadev- het volgende:

[..]

Ik, maar dan voor andere doeleinde
Prijs aanpassen ja
  woensdag 17 juni 2009 @ 00:03:39 #203
259448 Bill_Board
Vallen en opstaan
pi_70080897
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:01 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Wel raar dat je in oosterhout woont, en ook bij een AH werkt, maar niet bij 1303

Kneus.
Volgens mij is meneertje wel genoeg geowned voor vandaag . Kom gewoon ons niet uitschelden voor paupers ofzo, terwijl je met naam en toenaam in je profiel staat. Trieste figuren
  woensdag 17 juni 2009 @ 00:04:26 #204
167923 appelsjap
All the above
pi_70080922
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:02 schreef Bill_Board het volgende:

[..]

Kom op zeg

Ik ga mn eigen internetwinkel opzetten (AH zegt dat dat ook mag volgens nieuwe memo), druk zelf de folders en verspreid deze aan wie dat maar willen. Mn winkel werkt dan wel volgens het credo op=op natuurlijk.
  woensdag 17 juni 2009 @ 00:05:27 #205
259448 Bill_Board
Vallen en opstaan
pi_70080958
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:04 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Vanwaar de ?

Het mag gewoon hoor
  woensdag 17 juni 2009 @ 00:05:48 #206
167923 appelsjap
All the above
pi_70080970
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:03 schreef Bill_Board het volgende:

[..]

Volgens mij is meneertje wel genoeg geowned voor vandaag . Kom gewoon ons niet uitschelden voor paupers ofzo, terwijl je met naam en toenaam in je profiel staat. Trieste figuren
Ik was vandaag bij hun in de AH, mevrouw de manager (?) wilde me geen geld terug geven. Toen maar het hoofdkantoor gebeld, hoofdkantoor heeft haar toen gebeld en toen kon het ineens wel. Meneer - stond daar ook bij.

[ Bericht 0% gewijzigd door NJ op 17-06-2009 01:32:24 ]
  woensdag 17 juni 2009 @ 00:06:24 #207
259448 Bill_Board
Vallen en opstaan
pi_70080989
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:05 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Ik was vandaag bij hun in de AH, mevrouw de manager (?) wilde me geen geld terug geven. Toen maar het hoofdkantoor gebeld, hoofdkantoor heeft haar toen gebeld en toen kon het ineens wel. Meneer Daan Janssen stond daar ook bij.
Haha prachtig
  woensdag 17 juni 2009 @ 00:06:35 #208
167923 appelsjap
All the above
pi_70080995
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:05 schreef Bill_Board het volgende:

[..]

Vanwaar de ?

Het mag gewoon hoor
Ik vind m leuk bedacht vandaar de
En omdat het winkeltje een hobby is en de omzet minder dan een paar honderd euro is op jaarbasis hoef je ook geen kvk en/of belasting te betalen
  woensdag 17 juni 2009 @ 00:08:06 #209
259448 Bill_Board
Vallen en opstaan
pi_70081039
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:06 schreef appelsjap het volgende:

[..]

En omdat het winkeltje een hobby is en de omzet minder dan een paar honderd euro is op jaarbasis hoef je ook geen kvk en/of belasting te betalen
Daarom. Dat is allemaal al uitgezocht. Folders worden gewoon verspreid dus daarmee kun je naar de AH toe.
pi_70081052
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:06 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon alleen een folder drukken en even snel een webwinkel in elkaar zetten. Zijn genoeg gratis templates beschikbaar

Gaat volgende week 1303 eens bezoeken met wat folders
pi_70081055
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:05 schreef Bill_Board het volgende:

[..]

Vanwaar de ?

Het mag gewoon hoor
Ik zat daar ook al aan te denken, hoe zouden ze hierop reageren?
KVK nodig misschien?

Als je gewoon KVK hebt, folder maakt met cola voor ¤0,20 enz. en dan erbij zet OP=OP.
Je voldoet dan toch aan de actievoorwaarden?
  woensdag 17 juni 2009 @ 00:09:51 #212
259448 Bill_Board
Vallen en opstaan
pi_70081100
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:08 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

KVK nodig misschien?

Als je gewoon KVK hebt, folder maakt met cola voor ¤0,20 enz. en dan erbij zet OP=OP.

Exactly. Even snel actie ondernemen voor AH dit dichttimmert.
  woensdag 17 juni 2009 @ 00:09:53 #213
167923 appelsjap
All the above
pi_70081102
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:08 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

KVK nodig misschien?

En dan voor 20 cent wel de cola verkoopt aan je buurman, dan heb je ook echt een aanbieding gehad en omzet gedraaid
pi_70081125
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:09 schreef appelsjap het volgende:

[..]

En dan voor 20 cent wel de cola verkoopt aan je buurman, dan heb je ook echt een aanbieding gehad en omzet gedraaid
En je verkoopt gewoon de artikelen die je de week daarvoor gratis opgehaald hebt bij AH
  woensdag 17 juni 2009 @ 00:11:23 #215
259448 Bill_Board
Vallen en opstaan
pi_70081155
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:10 schreef -Kadev- het volgende:

[..]

En je verkoopt gewoon de artikelen die je de week daarvoor gratis opgehaald hebt bij AH
Ja bijvoorbeeld, of je verkoopt niks, als de voorraad op is natuurlijk Ik moet nog even overleggen met wat maten maar dan horen jullie het nog
  woensdag 17 juni 2009 @ 00:12:41 #216
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70081199
Sjit, net leolinedance (oid) gePMd, maar te laat denk ik.

Ik vrees dat ik overal naast ga grijpen
pi_70081222
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:09 schreef Bill_Board het volgende:

[..]

Exactly. Even snel actie ondernemen voor AH dit dichttimmert.
Zeker doen!
Graag met camera de winkel in en alles opnemen
Je kunt gewoon alle bonusproducten in je eigen folder zetten. Dan van ieder 6 kopen.....

Wanneer ga je dit uitvoeren?
  woensdag 17 juni 2009 @ 00:13:54 #218
259448 Bill_Board
Vallen en opstaan
pi_70081237
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:13 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Zeker doen!
Graag met camera de winkel in en alles opnemen
Je kunt gewoon alle bonusproducten in je eigen folder zetten. Dan van ieder 6 kopen.....

Wanneer ga je dit uitvoeren?
Deze week nog.
pi_70081244
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:32 schreef Qwea het volgende:

[..]

Soest heeft ook een hoogvliet, tussen H'sum en Amersfoort.. is micchien dichterbij (misschien iets minder dan 1,5 uur )
  woensdag 17 juni 2009 @ 00:14:33 #220
167923 appelsjap
All the above
pi_70081256
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:13 schreef Bill_Board het volgende:

[..]

Deze week nog.
Ik wilde de folder ook
pi_70081320
quote:

[..]

Deze week nog.
Krijgen we ook een "Track&Trace"-kaart? (aka Bonuskaart)
  woensdag 17 juni 2009 @ 00:16:24 #222
259448 Bill_Board
Vallen en opstaan
pi_70081332
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:14 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Ik wilde de folder ook
Werkt jou msn uit je profiel niet of wat?
  woensdag 17 juni 2009 @ 00:17:31 #223
167923 appelsjap
All the above
pi_70081363
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:16 schreef Bill_Board het volgende:

[..]

Werkt jou msn uit je profiel niet of wat?
dacht je nou echt dat mijn msn was appelsjap@KINGOFALL.com Ik PM
pi_70081372
quote:

[..]

Deze week nog.
Je kunt dit wel gebruiken:

Voorwaarden AH.
- Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.
quote:
win·kel de; m -s gebouw waar goederen aan consumenten verkocht worden
quote:
ge·bouw het; o -en iets dat gebouwd is: huis, kantoor, fabriek enz.
Gewoon een winkeltje aan huis
  woensdag 17 juni 2009 @ 00:18:00 #225
259448 Bill_Board
Vallen en opstaan
pi_70081374
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:17 schreef appelsjap het volgende:

[..]

dacht je nou echt dat mijn msn was appelsjap@KINGOFALL.com Ik PM
Je hebt rare mensen hier hoor
  woensdag 17 juni 2009 @ 00:18:47 #226
167923 appelsjap
All the above
pi_70081392
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:17 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Je kunt dit wel gebruiken:

Voorwaarden AH.
[..]

[..]

Gewoon een winkeltje aan huis
haha goedwerk.
pi_70081598
quote:
Laptop is net zoals een uitgeprint A4'tje niet voldoende denk ik zo
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_70081797
Anyways, ik ga gewoon om 8 uur naar de AH, en koop 3 Edet toiletrollen, heb deze toch nodig, ook moet ik nog wat andere dingen hebben. dan wachten op hoogvliet folder die iemand mij stuurt en dan me geld terugvragen
pi_70081857
Iemand een samenvatting van de laatste 2 topics?
pi_70081919
Werkt de Milner kaas nog (was goedkoper bij de plus)?
pi_70081943
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand een samenvatting van de laatste 2 topics?
Een hoop gezeur over of printjes zijn toegestaan of niet. In het ene filiaal wordt het toegestaan, in de andere niet.
Volgens de voorwaarden van de AH op internet staat daar niks van, maar via het systeem van de AH's onder elkaar wel.
pi_70081964
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:38 schreef Sneijder5 het volgende:
Een hoop gezeur over of printjes zijn toegestaan of niet. In het ene filiaal wordt het toegestaan, in de andere niet.
Volgens de voorwaarden van de AH op internet staat daar niks van, maar via het systeem van de AH's onder elkaar wel.
Helder bedankt
pi_70081992
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:34 schreef jpg97 het volgende:
dit is zo typisch Nederlands
pi_70082132
Voor de mensen die achterlijk veel halen wat ze eigenlijk niet nodig hebben,
denk aan de voedselbank
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_70082399
Hmmm jammer dat prints niet meer gelden
  woensdag 17 juni 2009 @ 01:13:54 #236
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_70082713
Kankerlijers

Wat een voorwaarden hebben ze nu De manager was dikke zeik aan het bouwen in Valkenburg terwijl hij niet eens de voorwaarden kon overleggen ! Nou hij kon mooi zijn flessen cola terug krijgen waardoor ik het bedrag mooi heb teruggekregen !
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  FOK!fotograaf woensdag 17 juni 2009 @ 01:14:30 #237
235287 Rowinvd
pi_70082728
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:57 schreef Ivo1986 het volgende:
Hmmm jammer dat prints niet meer gelden
Gewoon proberen, het werd al in de middag gezegd dat dat ook al over zou zijn maar ik heb afgelopen avond nog 2x met een uitgeprinte aanbieding van de Makro en de Sanders me geld terug gekregen, en een appeltaart
  woensdag 17 juni 2009 @ 01:17:40 #238
61776 MaddoxX
pi_70082771
Dit was iig mijn aanwinst vandaag:
pi_70082798
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 01:17 schreef MaddoxX het volgende:
Dit was iig mijn aanwinst vandaag:
[ afbeelding ]
Met welke folder?
Is het nog steeds mogelijk?
  woensdag 17 juni 2009 @ 01:21:55 #240
61776 MaddoxX
pi_70082832
Met die van Sanders supermarkten ( cola is 3 cent goedkoper !!! )

Is er trouwens niet een "tijdslimiet" aan het aanbrengen van wijzigingen in de voorwaarden?
De consument moet hier ook van op de hoogte zijn etc. en dat waren/zijn we nog steeds niet.
  woensdag 17 juni 2009 @ 01:24:23 #241
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70082858
Heeft iemand die Sanders folder nog? Of was het een printje?
  FOK!fotograaf woensdag 17 juni 2009 @ 01:26:25 #242
235287 Rowinvd
pi_70082876
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 01:24 schreef Omnifacer het volgende:
Heeft iemand die Sanders folder nog? Of was het een printje?
Printjes, en daar lukte het om 22.00 uur nog hartstikke goed mee in de AH
  woensdag 17 juni 2009 @ 01:39:19 #243
61776 MaddoxX
pi_70083022
Ik vind het ontzettend triest wat ze nu flikken.. ik heb toch vrij en ik heb OV ik ga lekker naar wageningen om folders te scoren --> j/k dat is een beetje overkill

Ben wel een leuke mail aan het opstellen dat het niet eerlijk is wat ze flikken met de voorwaarden...
Niet dat ik geld kwijt ben want ik heb mijn geld teruggevraagd (bij 2 AH's) want ik was niet tevreden over het product !!

Iemand die daaro in Wageningen woont en mij een paar c1000 folders wilt sturen

De cola is me 2x gelukt vandaag met een printje.. maar daarna begonnen ze te zeiken met dingen zoals:
- Uitgeprinte folders mogen niet....
- De winkel ligt niet in de regio waarvan ik de geprinte folder had.. (in de folder staat: ELDERS )

anyways boel zeik zitten bouwen daar maar kreeg mn gelijk niet
pi_70083081
Ik wil er ook
  woensdag 17 juni 2009 @ 02:05:54 #245
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_70083201
quote:
paupers

Nee, student, bijna hetzelfde, maar dan anders...

Trouwens, weet iemand of je gewoon bij de Makro binnen kan lopen voor een folder?
Of moet je daar een pasje voor hebben?
Anders cross ik morgen even richting Duiven en haal ik wat folders...
pi_70083233
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 01:39 schreef MaddoxX het volgende:
Ik vind het ontzettend triest wat ze nu flikken.. ik heb toch vrij en ik heb OV ik ga lekker naar wageningen om folders te scoren --> j/k dat is een beetje overkill
Ik zit in dezelfde boot. OV, geen colleges; Reisje naar Wageningen vanuit Den Bosch zit er wel in. kheb Trein/Bus planning al voor mn neus - morgen de trein pakken om 9:30, en 14:00 heb ik mijn kasteel aan cola en pizza.
  One tough cookie woensdag 17 juni 2009 @ 02:17:07 #247
169210 liesje1979
pi_70083254
Ik heb gewoon 3 delen gemist! In een dag ofzo.

tvp dan maar weer.
  woensdag 17 juni 2009 @ 02:20:45 #248
61776 MaddoxX
pi_70083272
Maar tis gewoon triest... om de dag wijzigingen aanbrengen in de voorwaarden (mag dit eigenlijk wel ?).
Ze konden mij niet eens de nieuwe voorwaarden overleggen en ja als ze dat niet kunnen dan hebben ze ook geen poot om op te staan. (Maarja blablabla hoofdkantoor dit hoofdkantoor dat krijg je dan te horen)
De voorwaarden op de website zijn nog niet eens aangepast, en nergens wordt de consument op de hoogte gehouden van de regels.

Vandaag heb ik 2x voor niks geprint maar ik was "ontevreden" over het product en heb ik mijn geld teruggevraagd whehehe geen verlies niks, noppes, nada, maar wel hun lekker aan het werk zetten
  One tough cookie woensdag 17 juni 2009 @ 02:24:32 #249
169210 liesje1979
pi_70083299
quote:

[..]

Ik ben even aan het teruglezen, maar WTF!
mogen printjes niet meer?
  woensdag 17 juni 2009 @ 02:27:50 #250
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70083315
Deze is ook alweer bijna vol!

@ jongen zonder college: ik denk dat je eerder erbij moet zijn, ze kunnen tussentijds de prijzen aanpassen en ik denk dat ze rond 14.00 dat al gedaan hebben???
  woensdag 17 juni 2009 @ 02:34:26 #251
61776 MaddoxX
pi_70083346
ach die van 3 cent @ cola 1.5ltr is nog lang niet aangepast

-ohjah lezers van deze pagina, iemand die antwoorden heeft op de vraag op de vorige pagina?-
van dat wijzigingen aanbrengen in de voorwaarden, klant die nergens vanaf weet etc.
  woensdag 17 juni 2009 @ 02:57:58 #252
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70083454
Er staat een disclaimer ergens in hun algemene voorwaarden watbetreft deze actie, waarin staat dat zij wijzigingen mogen doorvoeren. Dit betekend dat zij dat naar believen mogen doen (op nagenoeg elk tijdstip), dus is het verstandig om de voorwaarden na te vragen, eventueel uit laat printen, voor je gaat "winkelen".
pi_70083539
hmm ligt het aan mij of is de edet bij de hoogvliet precies even duur als bij de AH? (4 euro)

geen korting daarop te halen? of heb ik nietgoed gekeken?
hardcoholic
pi_70083621
http://www.opentot.nl

handige site om te checken wat er in jouw buurt zit

bij mij 4 appies binnen een rijafstand van 10 minuten

en de hoogvliet op 5 min verder

oftewel om 8 uur voor de deur bij hoogvliet foldertje halen vervolgens om half 9 4 appies af geweest Hopelijk zijn prijzen nog correct

(passen 24 pakken plee papier in een mazda mx-5? :x )
hardcoholic
pi_70083694
bij de AH XL in vlissingen is de prijs van de cola niet aangepast !!
"every day above the ground is a good day"
  woensdag 17 juni 2009 @ 06:52:13 #256
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_70083764
De Sanders-actiefolder is ook gewoon te verkrijgen in de winkels zelf? Dan ga ik maar eens kijken straks
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_70083848
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 06:52 schreef Babbatuur het volgende:
De Sanders-actiefolder is ook gewoon te verkrijgen in de winkels zelf? Dan ga ik maar eens kijken straks
Nice! Wil je er mij 1 of 2 opsturen?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2009 07:19:44 ]
  FOK!fotograaf woensdag 17 juni 2009 @ 07:39:29 #258
235287 Rowinvd
pi_70083948
Goedenmorgen!

Staan we al allemaal voor de deur?
pi_70084016
Mijn man staat voor een Hoogvliet om folder te halen en dan door naar AH ....allemaal in Hoofddorp!
pi_70084022
Ik ga zo naar de AH
pi_70084081
hier live verslag bij de aprie deur gaatnu open haha
hardcoholic
pi_70084199
Ik lees mee, kan zelf geen Edet halen vandaag, geen auto helaas.. Maar ik ben benieuwd of het de andere mensen lukt!

Je hoeft dus bij aankoop van de Edet niet direct de folder te overhandigen, dat kan tot en met de maandag na de actieperiode! Dus ook al heb je de folder van Hoogvliet niet, gewoon naar de AH gaan!
pi_70084254
Oke ik heb mijn toiletpapier net gehaald en betaald

Op het bonnetje staat: 3 x 6,30 = 18,90
BONUS 3x -2,00 = -6,00

= 12,90

Oftewel AH is duurder want bij hoogvliet is 3x4 = 12

Nu nog wachten op de folder die iemand van fok mij gaat sturen en dan geld terug vragen
  woensdag 17 juni 2009 @ 08:35:08 #264
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70084398
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:19 schreef Fosfolipide het volgende:

[..]

ja, maar het wordt een beetje een prestige kwestie nu.

Die aimabele supermarkt eigenaar in de reclames brengt het zo vriendelijk, de reclame folder rept dat ze heel blij zijn wanneer je ze attendeert op een lagere prijs elders en daarom belonen ze je met een appeltaartje.

De werkelijkheid: medewerkers en supermarkteigenaren kijken je zuur aan wanneer je aan de actie mee doet. Er worden allerlei smoesjes bedacht om maar niet te hoeven toegeven aan de klant wat hele discussies bij zo'n balie genereert. En ondertussen past de AH de actie telkens steeds strakker aan zodat ze straks op papier die actie nog wel hebben maar vrijwel niemand er gebruik meer van kan maken. Bovendien sluiten ze direct een groep mensen uit die een Nee-nee sticker hebben en van sites als brievenbusdigitaal.nl gebruik maken.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_70084436
Ja verdomme, nee-nee sticker hier. Kut AH.
  woensdag 17 juni 2009 @ 08:46:45 #266
167923 appelsjap
All the above
pi_70084561
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 08:35 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ja, maar het wordt een beetje een prestige kwestie nu.

Die aimabele supermarkt eigenaar in de reclames brengt het zo vriendelijk, de reclame folder rept dat ze heel blij zijn wanneer je ze attendeert op een lagere prijs elders en daarom belonen ze je met een appeltaartje.

De werkelijkheid: medewerkers en supermarkteigenaren kijken je zuur aan wanneer je aan de actie mee doet. Er worden allerlei smoesjes bedacht om maar niet te hoeven toegeven aan de klant wat hele discussies bij zo'n balie genereert. En ondertussen past de AH de actie telkens steeds strakker aan zodat ze straks op papier die actie nog wel hebben maar vrijwel niemand er gebruik meer van kan maken. Bovendien sluiten ze direct een groep mensen uit die een Nee-nee sticker hebben en van sites als brievenbusdigitaal.nl gebruik maken.
Ik kon het niet beter verwoorden. Steeds maar weer bij elke AH deden de mensen super chagrijnig tegen me en geirriteerd en ze deden er werkelijk ALLES aan om de korting niet te hoeven geven. Steeds maar weer zat ik een kwartier te discussiëren.
pi_70084706
Mijn man heeft bij 1 AH in Hoofddorp 6 pakken gratis kunnen scoren met echte Hoogvliet folder!

Hij heeft ook Dirk folder gehaald...wat was daar ook alweer goedkoper?
pi_70084824
Mensen zie dit net op de C1000 site staan:-) kunnen het natuurlijk ook gewoon andersom gaan doen!!

Gegarandeerd elke dag scherpe prijzen op alle grote merken.
Onze prijsmeters controleren dagelijks de prijzen bij andere supermarkten. Zo zorgen we elke dag weer dat zoveel mogelijk merken goedkoper zijn dan bij andere supermarkten en hoe dan ook nooit duurder zijn dan bij Albert Heijn! Vindt u toch een A-merk product dat duurder is? Dan hebben wij de afprijzing helaas nog niet gezien. Meldt het in een van onze winkels, met een kassabon van een Albert Heijn uit dezelfde vestigingsplaats. Dan passen wij zo snel mogelijk de prijs aan en als dank krijgt u het product gratis mee.

dus alles wat je gekocht hebt bij AH en wat bij c1000 duurder is, even langs gaan en je krijgt er een gratis product van. (wel even bonnetje van de AH meenemen)
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:02:08 #269
167923 appelsjap
All the above
pi_70084877
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 08:59 schreef daniel1985 het volgende:
Mensen zie dit net op de C1000 site staan:-) kunnen het natuurlijk ook gewoon andersom gaan doen!!

Gegarandeerd elke dag scherpe prijzen op alle grote merken.
Onze prijsmeters controleren dagelijks de prijzen bij andere supermarkten. Zo zorgen we elke dag weer dat zoveel mogelijk merken goedkoper zijn dan bij andere supermarkten en hoe dan ook nooit duurder zijn dan bij Albert Heijn! Vindt u toch een A-merk product dat duurder is? Dan hebben wij de afprijzing helaas nog niet gezien. Meldt het in een van onze winkels, met een kassabon van een Albert Heijn uit dezelfde vestigingsplaats. Dan passen wij zo snel mogelijk de prijs aan en als dank krijgt u het product gratis mee.

dus alles wat je gekocht hebt bij AH en wat bij c1000 duurder is, even langs gaan en je krijgt er een gratis product van. (wel even bonnetje van de AH meenemen)
Mja fgeen appeltaart
pi_70085007
Helaas, prijs was al aangepast.
pi_70085028
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 08:18 schreef Fosfolipide het volgende:

BONUS 3x -2,00 = -6,00

= 12,90

Nu nog wachten op de folder die iemand van fok mij gaat sturen en dan geld terug vragen
Dus dan kost zo'n pak bij de AH (12.90/3) 4.30.
Terwijl bij de Hoogvliet hij 4.00 kost.

Maar die 4.30 vind ik zo'n rare prijs, ze waren toch 4.99?
  FOK!fotograaf woensdag 17 juni 2009 @ 09:09:20 #272
842 Zorro
Z
pi_70085038
Ik bedenk me net (Sorry als het al eens is langsgekomen, maar om nou ALLE topics terug te leze is me een beetje teveel):
Wat is dat eigenlijk een onzin dat je en folder moet hebben van een andere winkel. Iets kan toch ook goedkoper zijn zonder dat het in een folder staat? AH zegt dat het nergens goedkoper is, maar ze bedoelen dus: het is nergens IN EEN FOLDER goedkoper.
Of is een kassabon van een andere winkel ook goed?

Niet dat ik hier tegenaan ben gelopen of zo, maar ik vroeg het me af.
Als het al eerder is besproken, gelieve dit als niet geschreven te beschouwen...
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_70085056
quote:

BONUS 3x -2,00 = -6,00

= 12,90

Ik scande die Edet bij zo`n prijsscanner en die gaf 4 euro aan, dus dacht dat het niet meer kon?
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:16:44 #274
167923 appelsjap
All the above
pi_70085230
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 09:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik scande die Edet bij zo`n prijsscanner en die gaf 4 euro aan, dus dacht dat het niet meer kon?
ja dan kan het idd niet meer.
pi_70085256
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 09:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik denk omdat er in het oosten van het land geen Hoogvliet zit dat ze de prijzen REGIONAAL hebben aangepast. Jij woont denk ik ergens in de buurt van een Hoogvliet, daarom is het daar wel aangepast en bij mij niet.
pi_70085363
quote:

BONUS 3x -2,00 = -6,00

= 12,90

en gister stond de edet al op 4 euro op de website. vreemd.

probeer het trouwens gewoon eens met eeen kleurenprintje, nee heb je, ja kan je krijgen
pi_70085395
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 09:17 schreef Fosfolipide het volgende:

[..]

Ik denk omdat er in het oosten van het land geen Hoogvliet zit dat ze de prijzen REGIONAAL hebben aangepast. Jij woont denk ik ergens in de buurt van een Hoogvliet, daarom is het daar wel aangepast en bij mij niet.
Klopt, ik zit op 1 minuut afstand van de hoogvliet, en 20 seconden van een Appie
Anyway, ik ben nog op zoek naar die folder van de 6 flessen cola, iemand die nog voor mij? Daarna vind ik het welletjes, de AH gaat steeds moeilijker doen.
pi_70085432
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 09:21 schreef onderscheid het volgende:

[..]

en gister stond de edet al op 4 euro op de website. vreemd.

probeer het trouwens gewoon eens met eeen kleurenprintje, nee heb je, ja kan je krijgen
Een kleuren print kost bijna netzoveel als een pak pleepapier .
pi_70085440
In welke folder staan die flessen cola ook alweer?

En stond er ook iets goedkoper in Dirk folder?
pi_70085544
Jawel, in Heerlen kun je gewoon met een uitdraai van de Hoogvliet je wc papier halen ! 6,30 euro - 2,00 bonus = 4,30
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:32:07 #281
82589 S-Two
barba macacu
pi_70085645
Hier in het noorden zit geen Hoogvliet of iets dergelijks, dus voor mij geen mogelijkheid om een hardcopy folder op te halen. Zie wel dat morgen de Edet in de Jumbo folder ook goedkoper is , maar de kans dat de prijs dan aangepast is is natuurlijk wel aanwezig.
pi_70085709
S-Two.....de aanbieding van Jumbo is voor 16 rollen en dat is niet zelfde inhoud dus denk niet dat je die kunt vergelijken...
pi_70085749
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 09:32 schreef S-Two het volgende:
Hier in het noorden zit geen Hoogvliet of iets dergelijks, dus voor mij geen mogelijkheid om een hardcopy folder op te halen. Zie wel dat morgen de Edet in de Jumbo folder ook goedkoper is , maar de kans dat de prijs dan aangepast is is natuurlijk wel aanwezig.
Gewoon printen !

' HardCopy '

In information handling, a hard copy is a permanent reproduction, or copy in the form of a physical object, of any media suitable for direct use by a person (in particular paper), of displayed or transmitted data. Examples of hard copy include teleprinter pages, continuous printed tapes, facsimile pages, computer printouts, and radio photo prints.
pi_70085815
Hier de nieuwe Jumbo folder: http://www.jumbosupermark(...)eel.aspx?ItemId=3484

Staat helaas niets in. Behalve Bistro dan, maar die is goedkoper bij de AH.
pi_70085825
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 09:28 schreef gr1m het volgende:
Jawel, in Heerlen kun je gewoon met een uitdraai van de Hoogvliet je wc papier halen ! 6,30 euro - 2,00 bonus = 4,30
zelfde prijs dus hier in enschede.
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:39:44 #286
82589 S-Two
barba macacu
pi_70085888
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 09:33 schreef Chantalmv2 het volgende:
S-Two.....de aanbieding van Jumbo is voor 16 rollen en dat is niet zelfde inhoud dus denk niet dat je die kunt vergelijken...
Klopt, maar als je het terugrekend per rol is de Jumbo wel goedkoper. Dacht dat mensen dat al eens eerder hadden gedaan en dat wel werkte?
pi_70085907
Nee is niet dezelfde verpakking/inhoud, gaan ze echt niet mee akkoord.
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:41:14 #288
167923 appelsjap
All the above
pi_70085935
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 09:34 schreef gr1m het volgende:

[..]

Gewoon printen !

' HardCopy '

In information handling, a hard copy is a permanent reproduction, or copy in the form of a physical object, of any media suitable for direct use by a person (in particular paper), of displayed or transmitted data. Examples of hard copy include teleprinter pages, continuous printed tapes, facsimile pages, computer printouts, and radio photo prints.
In de nieuwe voorwaarde staat dan ook niet hardcopy oid, er staat gewoon dat geprinte folders (van internet) niet mogen.
pi_70086154
Op de website van AH stond Edet toiletpapier eerst voor ¤4,- per stuk nu plotseling weer op ¤4,99,-
pi_70086176
Ja zag het ook op de AH site! Vaag he?
pi_70086208
Ze hebben de prijzen gewoon regionaal aangepast, mooi voor mij want Hoogvliet zit niet bij ons.
pi_70086294
Kan ik nog ergens een originele Hoogvliet folder krijgen? Dan ga ik het hier ook nog eens proberen om de Edet gratis te krijgen? Uiteraard wil ik de verzender best betalen voor de kosten die hij moet maken.
pi_70086314
4,99 was de oude prijs

hierbij mijn aanwinst, bij elk pak zit nog een gratis gastendoekje ook

van de 4 AH's waren er 2 met aangepaste prijzen

Piekema bedankt!

dit is trouwens gelukt met een zwart/wit gekopieerde Hoogvliet folder
hardcoholic
pi_70086354
De hak groente van de AH bonus is dat ook de Appelmoes? Heb dan iets voor mensen rond om Eindhoven.
pi_70086366
Hak heeft ook appelmoes ja

vertel? ben wel benieuwd, kan ook in PM natuurlijk
hardcoholic
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:56:55 #296
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_70086385
Fosfo, welke AH ga je naartoe? WC Deppenbroek?
pi_70086399
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 09:54 schreef Ferdii het volgende:
4,99 was de oude prijs

hierbij mijn aanwinst, bij elk pak zit nog een gratis gastendoekje ook

van de 4 AH's waren er 2 met aangepaste prijzen

[ afbeelding ]

Piekema bedankt!

dit is trouwens gelukt met een zwart/wit gekopieerde Hoogvliet folder
moet je trouwens de hele folder afdrukken? want op de betreffende pagina staat geen datum. of gewoon de voorkant + de goede pagina?
pi_70086407
Het is niet veel maar Jan Linders heeft 3 potten appelmoes voor 1.99.
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:58:28 #299
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_70086424
JanLinders heeft HakGroenten in de reclame
Sappig !!
pi_70086492
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 09:56 schreef Darklight het volgende:
Fosfo, welke AH ga je naartoe? WC Deppenbroek?
Nee, ben naar MIRO geweest, voor coca cola esmarke en stad, voor mars ijs alle ah's in enschede.
pi_70086500
mogelijk gaat dat niet werken omdat het een blijvende prijs verlaging betreft

maar altijd het proberen waard
hardcoholic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')