quote:Er was behoefte aan een handleiding, dus hierbij. Met dank aan o.a. fosfolipide!
1. Stap de AH binnen
2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH)
3. Let op: scan de artikelen eerst bij de scanner in de winkel, zodat je zeker weet dat de prijs nog niet is aangepast.
4. Laat ze scannen bij de kassa, laat je BONUSKAART zien, BELANGRIJK! en betaal bv het bedrag van ¤20,-
5. Ga naar de servicebalie, neem de kassabon mee en zeg dat je je aankoopbedrag terugwil en je laat de folder van de betreffende concurrent zien.
6. Nu wordt er SM bijgehaald en gebeld blalbalbal ff wachten
7. Enjoy!
http://www.folderz.nlquote:De spelregels van de AH:
Garantie
- De laagste actieprijs van Nederland is herkenbaar aan de rode portemonnee met de ‘laagste actieprijsgarantie’. Deze staat bij alle A-merk producten in de AH Bonus folder.
- Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.
Spelregels
- De laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merken met deze rode portemonnee. De garantie geldt niet voor andere A-merk aanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de folder vindt.
De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (o.a. merk, verpakking, inhoud, smaak).
- De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Uw recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het appeltaartje geldt t/m de maandag na de actieperiode. Een appeltaartje per artikel en per klant.
- Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
- Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
-Lees hierrrrrr de nieuwe interne memo spelregels van de AH.
Verder heb ik even een lijstje gemaakt met andere supermarkten/drogisterijen
Supermarkten:
Albert Heijn www.ah.nl
C1000 www.c1000.nl
Aldi www.aldi.nl
Super de Boer www.superdeboer.nl
Spar www.spar.nl
Lidl www.lidl.nl
Plus www.plus.nl
Co-op www.coop.nl
Troefmarkt www.troefmarkt.nl
Supercoop www.supercoop.nl
Jumbo www.jumbosupermarkten.nl
Golff supermarkten www.golff.nl
DekaMarkt www.dekamarkt.nl
Em-Te www.em-te.nl
Attent www.attent.nl
Hoogvliet www.hoogvliet.com
Deen Supermarkt www.deen.nl
Jan Linders www.janlinders.nl
Vomar Voordeelmarkt www.vomar.nl
Dirk, bas, digros www.lekkerdoen.nl
Poiesz supermarkten www.poiesz-supermarkten.nl
Boni Markt www.bonisupermarkt.nl
Nettorama www.nettorama.nl
MCD www.mcd-supermarkt.nl
Sanders Supermarkten www.sanders-supermarkt.nl
Die 2 bruder www.2bruder.com
Drogisten:
DA www.da.nl
Etos www.etos.nl
Trekpleister www.trekpleister.nl
Kruidvat www.kruidvat.nl
Schlecker www.schlecker.nl
quote:Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
goedzo!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef Fosfolipide het volgende:
Lol ik ben net terug.
Eerst naar de Makro in Hengelo gereden en 10 folders gepakt.
Toen naar AH
Bij 1 AH kregen we het niet mee omdat volgens hun de Makro geen winkel is en wilde ook geen discussie voeren.
Bij een andere AH deed de SM/ASM heel moeilijk omdat ze zo overtuigt was van zichzelf dat AH goedkoper is dan de Makro, na heel veel gezeur en uitleg was ze het zat en kregen we het mee(en het is nog wel zo'n simpele berekening).
Volgende AH deed helemaal niet moeilijk.
Omdat in de folder van de Makro alleen griesmeelpudding staat durfden we het niet aan om andere smaken te kopen ookal staat er mousse blablabla, laten we het maar simpel houden dacht we.
Resultaat 36 Griesmeelpuddings:
[ afbeelding ]
Ik weet niet eens of ik griesmeelpudding wel lust. Ondanks dat hebben we dit gewoon gedaan "Omdat het kan!"en de lekkere appeltaarten natuurlijk!
Cheers!
Bedankt Albert Heijn
Dat mag sowieso nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef sjaakje324 het volgende:
Dus.. een echte folder is verplicht? Maar wat nou als die niet bestaat, maar het wel een aanbieding is? Mag zeker ook niet.. (Wel vermeld op website supermarkt en met printjes aan de kassa van de supermarkt geloof ik..)
Hier is (alleen) vrijdag de big american pizza en de coca cola regular 1.5 l. goedkoper..
Welke winkel?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef sjaakje324 het volgende:
Dus.. een echte folder is verplicht? Maar wat nou als die niet bestaat, maar het wel een aanbieding is? Mag zeker ook niet.. (Wel vermeld op website supermarkt en met printjes aan de kassa van de supermarkt geloof ik..)
Hier is (alleen) vrijdag de big american pizza en de coca cola regular 1.5 l. goedkoper..
Die heb geen folderquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef Fosfolipide het volgende:
Ik zou graag de folder van de C1000 Vaartjes willen hebben, wie o wie kan daar aan komen(ivm zaterdag pizza)
Gewoon omdat het kan prima, maar je koopt nu bederfelijk waar, waarvan je niet eens weet of je het lust. Na een aantal dagen is de houdbaarheidsdatum verstreken en flikker je alles in de ton...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef Fosfolipide het volgende:
Lol ik ben net terug.
Eerst naar de Makro in Hengelo gereden en 10 folders gepakt.
Toen naar AH
Bij 1 AH kregen we het niet mee omdat volgens hun de Makro geen winkel is en wilde ook geen discussie voeren.
Bij een andere AH deed de SM/ASM heel moeilijk omdat ze zo overtuigt was van zichzelf dat AH goedkoper is dan de Makro, na heel veel gezeur en uitleg was ze het zat en kregen we het mee(en het is nog wel zo'n simpele berekening).
Volgende AH deed helemaal niet moeilijk.
Omdat in de folder van de Makro alleen griesmeelpudding staat durfden we het niet aan om andere smaken te kopen ookal staat er mousse blablabla, laten we het maar simpel houden dacht we.
Resultaat 36 Griesmeelpuddings:
[ afbeelding ]
Ik weet niet eens of ik griesmeelpudding wel lust. Ondanks dat hebben we dit gewoon gedaan "Omdat het kan!"en de lekkere appeltaarten natuurlijk!
Cheers!
Bedankt Albert Heijn
Dankje AH niet meer mogelijkquote:
Aan de voedselbank geven is eigenlijk nog zo'n slecht idee nog niet...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan prima, maar je koopt nu bederfelijk waar, waarvan je niet eens weet of je het lust. Na een aantal dagen is de houdbaarheidsdatum verstreken en flikker je alles in de ton...![]()
Doe het dan met artikelen die je op kan krijgen, niet bederfelijk zijn, of rij direct door naar de voedselbank...
Leuk idee trouwens, de AH de voedselbank laten spekken. Dat zou dan weer net het verschil zijn tussen GeenStijl en Fok!
Alsof de AH de prijs niet zal aanpassen voor zaterdag.quote:
Zijn ze heel gevoelig hoor. Vorige keer is er een kar met VERS brood niet geaccepteerd omdat het niet gesneden was. Geen grapquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:13 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Aan de voedselbank geven is eigenlijk nog zo'n slecht idee nog niet...
ik vraag me af of er echt mensen naar de winkel er mee zijn gegaan of dat die lafaards hier mee lezenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat ik in het vorig topic al zei, zo kunnen ze lekker makkelijk de laagste prijs garanderen. Want hier in Groningen is geen Hoogvliet, Dirk of Boni. AH heeft hier een monopoly-positie met 14 supermarkten. Zo kan ik het ook, ze hebben absoluut de laagste prijs in deze stad. En folders van concurrenten krijgen we dus niet, want die zijn hier niet.
Ik vraag me af als dat gephotoshop niet had plaatsgevonden, of die regel wel of niet zou zijn geschrapt.
klopt jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:14 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Zijn ze heel gevoelig hoor. Vorige keer is er een kar met VERS brood niet geaccepteerd omdat het niet gesneden was. Geen grap
Voor mij 15 minuten rijdenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:11 schreef UncleSam het volgende:
Vaartjes zit in Wageningen, iemand die rond de buurt van Wageningen woont die wat folders kan oppikken?
Nee dat denk ik niet, ik denk dat de AH dan alleen plaatselijk/regionaal de prijzen gaat vervangen en niet landelijk. Waarom zouden ze ook als je voortaan "echte" folders moet hebben...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:13 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Alsof de AH de prijs niet zal aanpassen voor zaterdag.
Nou, doe dat! Maak daar een foto van en dan ben je OP waardig!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:13 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Aan de voedselbank geven is eigenlijk nog zo'n slecht idee nog niet...
dan hadden ze het beter aan moeten pakken, bijvoorbeeld het verschil in prijs moeten teruggeven, zoals je ook vaak ziet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:08 schreef MikeyMo het volgende:
Mjah ze wrichten zich nu natuurlijk in allerlei bochten om er maar onderuit te komen. Zo'n actie om je eigen als goedkoopste neer te zetten Prima, maar dan moet natuurlijk niet mensen echt met gratis spul de winkel uit kunnen gaan
en dat gebeurde nou wel, ja maar dat is natuurlijk niet de bedoeling van die actie
Het idee was dat nadat je de laagste prijs kon aantonen je het geld terug kreeg en ze ook de prijs gingen veranderen. Wat je nu krijgt is dat Groningen het niet kan aantonen en dat de supermarkten in Groningen dus hogere prijzen aan kunnen blijven houden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:08 schreef MikeyMo het volgende:
Mjah ze wrichten zich nu natuurlijk in allerlei bochten om er maar onderuit te komen. Zo'n actie om je eigen als goedkoopste neer te zetten Prima, maar dan moet natuurlijk niet mensen echt met gratis spul de winkel uit kunnen gaan
en dat gebeurde nou wel, ja maar dat is natuurlijk niet de bedoeling van die actie
en mij ! ik maak wel centen over ervoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:15 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, ik denk dat de AH dan alleen plaatselijk/regionaal de prijzen gaat vervangen en niet landelijk. Waarom zouden ze ook als je voortaan "echte" folders moet hebben...
Anyways, iemand in Wageningen die een doos met folders mee kan nemen en o.a. naar mij kan sturen?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:15 schreef Snever het volgende:
[..]
Voor mij 15 minuten rijden
Pizza Pizza Pizza!
als er iemand genoeg mee neemt, hoeft er niet meer geboden te wordenquote:
Als ik morgen nog tijd over heb na die toetjestocht scheur is miss ff langs. Maar wordt waarschijnlijk donderdagquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:16 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Zou je daar naar toe willen gaan en kijken of die er in die folder bij staat? Ze passen waarschijnlijk toch regionaal aan en niet landelijk
Dat klopt, maar elke voedeslbank hanteert zijn eigen regels en aangezien dit toen in de landelijke pers breed is uitgemeten zullen ze er nu wel iets anders mee omgaan...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:14 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Zijn ze heel gevoelig hoor. Vorige keer is er een kar met VERS brood niet geaccepteerd omdat het niet gesneden was. Geen grap
Link: Voedselbank weigert ongesneden brood
telt niet. In de nieuwe spelregels staat "hardcopy" echte folderquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:18 schreef Scorpie het volgende:
Morgen ga ik eens ff wraak nemen. Mijn moeder kreeg de 6 flessen cola niet gratis, ik wel. Bij haar had die lulhannes van een ABL een smoes opgehangen dat het concurrenten in de buurt moesten zijn. Dikke vinger, morgen is hij van mij. Enige wat hij kan zeggen is dat hij echte uitgeprinte folders wil hebben, maar ik kan hem op mijn laptop laten zien, die kutfolder van hem, dus hij is sowieso de sjaak.
Dealquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:18 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Ik bied 2 gratis cola 4-packs.
Op te halen in Alkmaar
En dat voor een paar flessenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:18 schreef Scorpie het volgende:
Morgen ga ik eens ff wraak nemen. Mijn moeder kreeg de 6 flessen cola niet gratis, ik wel. Bij haar had die lulhannes van een ABL een smoes opgehangen dat het concurrenten in de buurt moesten zijn. Dikke vinger, morgen is hij van mij. Enige wat hij kan zeggen is dat hij echte uitgeprinte folders wil hebben, maar ik kan hem op mijn laptop laten zien, die kutfolder van hem, dus hij is sowieso de sjaak.
En dan nemen ze in plaats van je folder, je laptop in?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:18 schreef Scorpie het volgende:
Ze gaan hun eigen actie dus voorbij, want het ging om het aan kunnen tonen van de laagste prijs bij de concurrentquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
telt niet. In de nieuwe spelregels staat "hardcopy" echte folder
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:20 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
En dan nemen ze in plaats van je folder, je laptop in?
Nieten ze dan daarna het bonnetje aan je laptop?
Lijersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is ook nog niet officieelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:21 schreef Stephan1237 het volgende:
De nieuwe spelregels kan ik nog niet op de site vinden
Het gaat gewoon om het principe. Je wilt roepen dat je de goedkoopste bent? Prima, maar dan zal je ook op de blaren zitten. Het was allemaal leuk en aardig, maar met die smeerlapperij die ze nu gebruiken wordt het voor mij een sport om zoveel mogelijk kwaad bloed te zetten bij die BLquote:
Zekerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:07 schreef Bill_Board het volgende:
Griesmeelpudding
Dat is echt zo ranzig niet te geloven.
nu is het alleen zo veel mogelijk inperkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ze gaan hun eigen actie dus voorbij, want het ging om het aan kunnen tonen van de laagste prijs bij de concurrent
nee die staan er ook niet. En dan kon dat wijf bij de KS geen reet schelen. Dat was het probleem van het HK.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:21 schreef Stephan1237 het volgende:
De nieuwe spelregels kan ik nog niet op de site vinden
same herequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat gewoon om het principe. Je wilt roepen dat je de goedkoopste bent? Prima, maar dan zal je ook op de blaren zitten. Het was allemaal leuk en aardig, maar met die smeerlapperij die ze nu gebruiken wordt het voor mij een sport om zoveel mogelijk kwaad bloed te zetten bij die BL
hardcopyquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is daar al een officiele bron van? Want tot nu toe heb ik het nog nergens zwart op wit zien staan...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
"computerterm afdruk op papier van de informatie die op het beeldscherm staat"quote:
AH naait de consument ook. Groot van de daken roepen " WIJ ZIJN DE GOEDKOOPSTE!!!!!!" en dan vervolgens als blijkt van niet, ipv hun verlies te nemen en sportief te zijn om vervolgens de prijzen aan te passen, komen ze met naai regels die kant noch wal raken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef TNA het volgende:
Wel prachtig hoe deze reeks begon als "Leuk, gratis spullen!" en in een paar dagen is getransformeerd tot een supermarktmanager-bashreeks waarbij de meest sneaky tactieken worden bedacht om de AH te naaien
Mooi kut. Ik heb die mars ijs nooit meegekregenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:28 schreef Fosfolipide het volgende:
Tot nu toe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat dus en van vaartjes en hoogvlietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:28 schreef Scorpie het volgende:
Iemand nog een folder van die Sanders supermarkt die hij op wil sturen?
Voor?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:28 schreef Scorpie het volgende:
Iemand nog een folder van die Sanders supermarkt die hij op wil sturen?
ja. dat hoef je mij niet te vertellen. Zie het ze bij de ah maar eens duidelijk te krijgenquote:
graagquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoogvliet folders kan ik wel fixen, zit op 1 minuut afstand van een Hoogvliet.
Waarom? nu die echte folders tellen, neem ik aan dat ze het niet aanpassen. De dichtsbijzijnde hoogvliet zit hier in hilversum of amersfoort. Beide 1,5u verderop.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:31 schreef Chantalmv2 het volgende:
Qweo maar dan heb je Hoogvliet folder toch pas overmorgen en kun je niet morgen halen? Dan ben je echt te laat vrees ik!
Ik baal ook!
Ik kreeg zelfs mijn bon mee terug en folder.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:20 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
En dan nemen ze in plaats van je folder, je laptop in?
Nieten ze dan daarna het bonnetje aan je laptop?
Het terugvorderen van mijn moeders geld! Ze heeft gewoon betaald voor die 6 flessen, en ik wil dat graag even recht zettenquote:
Koop morgen alvast die shizzle, haal later je geld terug!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom? nu die echte folders tellen, neem ik aan dat ze het niet aanpassen. De dichtsbijzijnde hoogvliet zit hier in hilversum of amersfoort. Beide 1,5u verderop.
Probeer het gewoon.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:39 schreef onderscheid het volgende:
kut sta ik klaar met 4 autos inclusief dubbelas aanhangers en spanbanden en dan accepteren ze geen kopietjes meer![]()
Op al je vragen ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:39 schreef leolinedance het volgende:
Ik woon in WageningenEn heb een folder!
![]()
Die folder loopt van maandag 15e t/m het eind van de week. En bij de AH ook. Dus morgen kan ik in principe 6 gratis flessen cola en 6 pizza's halen? Of worden de prijzen tussendoor ook aangepast?
En het is een multipack cola met 4 flessen. Kan ik dan 6x 4 flessen halen en mijn vriendin ook? dus 2*4*6 = 48?
En die Big Amerikan pizza's gaan per 3 bij de AH. Dus ik kan 2*3*6= 36 pizza's halen voor niks?
Dan ga ik morgen wel wat later naar mijn werk!
Ik heb net om 22.00 uur nog met een kopieetje van de Makro en Sanders alles kunnen doen, begonnen totaal niet over een originele folder te praten, alleen vroeg de manager wat ik nou zelf eigenlijk er van vond wat ik deedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:39 schreef onderscheid het volgende:
kut sta ik klaar met 4 autos inclusief dubbelas aanhangers en spanbanden en dan accepteren ze geen kopietjes meer![]()
Eh, het is toch hun ideequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:41 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Ik heb net om 22.00 uur nog met een kopieetje van de Makro en Sanders alles kunnen doen, begonnen totaal niet over een originele folder te praten, alleen vroeg de manager wat ik nou zelf eigenlijk er van vond wat ik deed![]()
je kan vandaag dus wel die edet papier halen?? ondanks dat die korting pas morgen ingaat?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:08 schreef DJMarcel.nl het volgende:
oja omdat dit ook een beetje kon vandaag:
[ afbeelding ]
Kan je misschien aan meer folders komen en opsturen naar mij? Zou geweldig zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:39 schreef leolinedance het volgende:
![]()
Die folder loopt van maandag 15e t/m het eind van de week. En bij de AH ook. Dus morgen kan ik in principe 6 gratis flessen cola en 6 pizza's halen? Of worden de prijzen tussendoor ook aangepast?
En het is een multipack cola met 4 flessen. Kan ik dan 6x 4 flessen halen en mijn vriendin ook? dus 2*4*6 = 48?
En die Big Amerikan pizza's gaan per 3 bij de AH. Dus ik kan 2*3*6= 36 pizza's halen voor niks?
Das wel een heel goed idee. Morgen sowieso edet kopen, als scorpie dan me die folder opstuurtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:33 schreef matthewk het volgende:
gewoon morgen kopen en alsje defolder hebt geld terug halen
doe ik, zie je PM eens!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Koop morgen alvast die shizzle, haal later je geld terug!
Laptop meenemen zal ook wel lukken ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:46 schreef Byte_Me het volgende:
wat is eigenlijk een "echte" folder? een uitgeprintte kennelijk niet, maar wat als ik mn laptop meeneem? ik heb een nee nee sticker op de brievenbus, dus voor mij zijn digitale folders de echte.
klinkt stom maar acepteren ze ook niet , wou het ook op me mobiel laten zien maar daar wou die niet in mee.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:46 schreef Byte_Me het volgende:
wat is eigenlijk een "echte" folder? een uitgeprintte kennelijk niet, maar wat als ik mn laptop meeneem? ik heb een nee nee sticker op de brievenbus, dus voor mij zijn digitale folders de echte.
Laptop is toch wel wat overtuigender?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
klinkt stom maar acepteren ze ook niet , wou het ook op me mobiel laten zien maar daar wou die niet in mee.
Dan hou ik me ook warm aanbevolenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoogvliet folders kan ik wel fixen, zit op 1 minuut afstand van een Hoogvliet.
Via mobiel internet toch ookquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:48 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Laptop is toch wel wat overtuigender?
Wees es lief? Stuur me een folder (tegen een vergoeding) eens toe?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:39 schreef leolinedance het volgende:
![]()
fotos aubquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef appelsjap het volgende:
Ik heb de complete voorwaarde van de AH manager gekregen, geprint op papier. Daar staat oa in dat groothandels ook meedoen, buitenlandse winkels niet + alleen een echte folder, dus geen geprinte folder van internet, (staat er letterlijk in)
ZOu je ook een folder naar mij willen sturenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:39 schreef leolinedance het volgende:
![]()
een geprinte is dus nooit geldig geweest?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef appelsjap het volgende:
Ik heb de complete voorwaarde van de AH manager gekregen, geprint op papier. Daar staat oa in dat groothandels ook meedoen, buitenlandse winkels niet + alleen een echte folder, dus geen geprinte folder van internet, (staat er letterlijk in)
jawel is wel geldig geweest maar nu niet meer, fotos komen eraan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:53 schreef onderscheid het volgende:
[..]
een geprinte is dus nooit geldig geweest?
Morgenvroeg gaat mijn vriendin naar de Vaartjes C1000 (ik moet werkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:52 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
ZOu je ook een folder naar mij willen sturen
zie je PMquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Morgenvroeg gaat mijn vriendin naar de Vaartjes C1000 (ik moet werken). Tegen een geringe vergoeding kan ik morgenavond wel een lading folders op de bus doen natuurlijk (als ze nog te krijgen zijn)
![]()
Laat maar weten wie er interesse heeft en wat je ervoor over hebt
Prima, PM me maar en dan laat ik morgen weten of ik de folders heb.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wees es lief? Stuur me een folder (tegen een vergoeding) eens toe?
Die postzegel vergoed ik wel , moet ze hier ff terugpakken , het liefst meerdere foldersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Morgenvroeg gaat mijn vriendin naar de Vaartjes C1000 (ik moet werken). Tegen een geringe vergoeding kan ik morgenavond wel een lading folders op de bus doen natuurlijk (als ze nog te krijgen zijn)
![]()
Laat maar weten wie er interesse heeft en wat je ervoor over hebt
ik heb je al gepmtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Prima, PM me maar en dan laat ik morgen weten of ik de folders heb.
Nee elke afzonderlijke pizza telt als 1 vergoeding, dus je krijgt max 6 pizzas per vesteging (lees ik op de andere pagina van de voorwaarde)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb je al gepmtook met de vraag of ik er 4 mocht, en wat je ervoor moest jhebben
werkt het echt zo dat ik 6x 3 pizza's bij AH mag ?
PM maar. Kleine vergoeding voor de moeite zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Die postzegel vergoed ik wel , moet ze hier ff terugpakken , het liefst meerdere folders
edet plee papierquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:02 schreef Mr_DG het volgende:
Hoogvliet folder staat niks tussen![]()
Nu maar hopen dat de Jumbo de Cola, Pizza's, tuc's en Toetjes flink omlaag doet.
hmm toch apart want op de website van ah staat nog steeds in de voorwaarden vermeld dat een folder geldig is en een kopie van een internetfolder. dus tja, dan lijkt me dat wat naar buiten gebracht word juist, en niet dit.quote:
nou ja, dan nogquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:01 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nee elke afzonderlijke pizza telt als 1 vergoeding, dus je krijgt max 6 pizzas per vesteging (lees ik op de andere pagina van de voorwaarde)
Met de vaartjes folder neem ik aan? Ik heb zeer veel intresse in de betreffende folder, wie wil er eentje sturen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou ja, dan nog6x 4 = 24 pizza's. Ik weet niet eens waar ik het moet laten!
![]()
Ow, over het hoofd gezien, goed dat je het zegt, morgen maar ff kijken.quote:
mail maar naar c1000folder@gmail.comquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:05 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Met de vaartjes folder neem ik aan? Ik heb zeer veel intresse in de betreffende folder, wie wil er eentje sturen?Ik geef je er 2 euro voor
Ik zal B doenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:08 schreef -Kadev- het volgende:
http://www.c1000.nl/winkels/alle-c1000-winkels
Misschien hebben wel meer C1000 winkels een aanbieding, wie zoekt welke filialen uit?
Ik zal de A doen.
bij de AH in Nijmegenquote:
Ja, oa. ouderen en gehandicapten zijn ook in staat goed plakken van brood te snijden. Sta je s'ochtends eerst een uur te zagen voor je ontbijt. In plaats van dat die bakker het brood door de snijdmachine haalt...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:14 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Link: Voedselbank weigert ongesneden brood
Ok.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
mail maar naar c1000folder@gmail.comDe huidige marktprijs ligt op 3,50 euro voor een enkele folder + 50 cent voor de postzegel. Voor 5 euro stuur ik er 4. Dit alles onder voorbehoud dat ik ze morgen kan krijgen.
neuh, ze printte alles uit toen ik niet geloofde dat je alleen met de echte folder geld terug kreeg.quote:
Ik geef je gelijk hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
AH naait de consument ook. Groot van de daken roepen " WIJ ZIJN DE GOEDKOOPSTE!!!!!!" en dan vervolgens als blijkt van niet, ipv hun verlies te nemen en sportief te zijn om vervolgens de prijzen aan te passen, komen ze met naai regels die kant noch wal raken.
lijkt me raar dat een winkel geen folders meer heeftquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:21 schreef leolinedance het volgende:
Ik ga overigens over een klein half uurtje naar bed. Dus tot die tijd kun je reageren op c1000folder@gmail.com als je interesse hebt in een (of twee) folder(s). Ik zeg er wel nogmaals duidelijk bij dat het onder voorbehoud is dat ze er nog zijn.
Ik ben gestoptquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:21 schreef Fosfolipide het volgende:
Ik heb de E gedaan niks gevonden
quote:Misbruik
De 6 prijsafspraken zijn bedoeld voor alle C1000 klanten tijdens het normale aankoopproces. Indien het echter overduidelijk is of het sterke vermoeden bestaat dat een bezoeker voornamelijk of zelfs enkel en alleen het doel heeft om zich al dan niet beroepend op de 6 prijsafspraken gratis producten te verkrijgen, behouden wij ons het recht voor niet tot verstrekking of vergoeding van producten over te gaan. Dit geldt tevens bij vermoeden van misbruik of manipulatie van de 6 prijsafspraken.
S gedaan en Equote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:30 schreef Fosfolipide het volgende:
IJKWEZ gedaan
Hoe kan ik jullie geloven, dalijk zijn jullie van de AH zelf en zeggen jullie dat zodat we niet nog meer misbruik maken van de actiequote:
Hier moet ik het voor Geenstijl opnemen die alle fokkers die dit doen uitlachen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan prima, maar je koopt nu bederfelijk waar, waarvan je niet eens weet of je het lust. Na een aantal dagen is de houdbaarheidsdatum verstreken en flikker je alles in de ton...![]()
Doe het dan met artikelen die je op kan krijgen, niet bederfelijk zijn, of rij direct door naar de voedselbank...
Leuk idee trouwens, de AH de voedselbank laten spekken. Dat zou dan weer net het verschil zijn tussen GeenStijl en Fok!
ja, daarom heb ik ook tig liter cola in mn kelderquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoe kan ik jullie geloven, dalijk zijn jullie van de AH zelf en zeggen jullie dat zodat we niet nog meer misbruik maken van de actie![]()
IK CHECK HET ZELF WEL JA!
2 van de 3 die aan het zoeken waren werken inderdaad bij AHquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoe kan ik jullie geloven, dalijk zijn jullie van de AH zelf en zeggen jullie dat zodat we niet nog meer misbruik maken van de actie![]()
IK CHECK HET ZELF WEL JA!
nee, ze voorkomen ook niks. Want nu gaat iedereen elkaar folders opsturenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:38 schreef snabbi het volgende:
Overigens vreemde voorwaarden in mijn ogen. Ik heb een Nee-Nee sticker op de brievenbus, en daardoor ook geen actiefolders in huis. Snap best dat ze het hamsteren willen tegengaan, maar fraude voorkom je hier niet mee.
Ze zouden eigenlijk een periode moeten bouwen voordat er terugbetaald wordt zodat ze dat actieteam de tijd geven echte prijsverschillen uit te zoeken.
Denk dat de administratiekosten dan hoger liggen dan de kosten die ze nu door die paar photoshop fraude gevallen hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:38 schreef snabbi het volgende:
Ze zouden eigenlijk een periode moeten bouwen voordat er terugbetaald wordt zodat ze dat actieteam de tijd geven echte prijsverschillen uit te zoeken.
vraag madoxxquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:41 schreef -Kadev- het volgende:
Als je hier nou eens in kon:
http://www.jumbonet.nl/
Ik bedoel ook niet dat ze het uitbetalen door dat team laten doen, maar je kan allicht zeggen dat je pas de volgende dag je geld terug kan krijgen. Tegen die tijd hebben ze via dat interne prijsaanpasgedoe ook wel achterhaald of iets echt is of niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:40 schreef MljoeK het volgende:
[..]
Denk dat de administratiekosten dan hoger liggen dan de kosten die ze nu door die paar photoshop fraude gevallen hebben.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:45 schreef Qwea het volgende:
ik ga slapen.
Tja, als je iedere dag bezig bent met klanten deze LAPG te geven, wordt je er een beetje gek vanquote:
Met 6 karren of zo iets?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:46 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
morgen 8 uur bij ah voor toiletpapier dus?
Werk je toevallig in Oosterhout?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:50 schreef Daan1992 het volgende:
[..]
Tja, als je iedere dag bezig bent met klanten deze LAPG te geven, wordt je er een beetje gek van
Ah wacht: beroep: Vulploegmedewerker Bquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:50 schreef Daan1992 het volgende:
[..]
Tja, als je iedere dag bezig bent met klanten deze LAPG te geven, wordt je er een beetje gek van
Ja zeker wel, 100%, nu ik in je profiel je naam enzo zie weet ik t 100%.quote:
Ik werk daar echt niet! Sorry!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja zeker wel, 100%, nu ik in je profiel je naam enzo zie weet ik t 100%.
Deze dusquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja zeker wel, 100%, nu ik in je profiel je naam enzo zie weet ik t 100%.
Dit is m idd, werkt in de AH in Oosterhout GLD.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:54 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Deze dus
[ afbeelding ]
Bedrijven: AH1303
Beschrijving:
dit is de hyves. voor allemensen die in het gezellig filiaal 1303 in oosterhout hebben gewerkt. of werken.
Lul niet gast![]()
ownedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:54 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Deze dus
[ afbeelding ]
Bedrijven: AH1303
Beschrijving:
dit is de hyves. voor allemensen die in het gezellig filiaal 1303 in oosterhout hebben gewerkt. of werken.
Lul niet gast![]()
Ik, maar dan voor andere doeleindequote:Op woensdag 17 juni 2009 00:01 schreef Fosfolipide het volgende:
Wie gaat er om 8 uur toiletpapier halen dan
Kom op zegquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:01 schreef Fosfolipide het volgende:
Wie gaat er om 8 uur toiletpapier halen dan
Dit gaat overigens wel alleen op als ik zelf aan de folders kan komen, maar dat is wel duidelijk lijkt me zo.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:36 schreef Rowinvd het volgende:
Hier morgen ook Hoogvliet folder beschikbaar, dus bij interesse maar even een PM/mail sturen, en dan komen ze morgen jullie kant op!
Gaat wel alleen op als het de moeite is voor mij om naar de Hoogvliet te rijden, en dat is het geval als ik hier bij de plaatselijke AH's het WC papier voor meer als 4 euro kan kopen
Volgens mij is meneertje wel genoeg geowned voor vandaagquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:01 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wel raar dat je in oosterhout woont, en ook bij een AH werkt, maar niet bij 1303
Kneus.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:02 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Kom op zeg
Ik ga mn eigen internetwinkel opzetten (AH zegt dat dat ook mag volgens nieuwe memo), druk zelf de folders en verspreid deze aan wie dat maar willen. Mn winkel werkt dan wel volgens het credo op=op natuurlijk.
Ik was vandaag bij hun in de AH, mevrouw de manager (?) wilde me geen geld terug geven. Toen maar het hoofdkantoor gebeld, hoofdkantoor heeft haar toen gebeld en toen kon het ineens wel. Meneer - stond daar ook bij.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:03 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Volgens mij is meneertje wel genoeg geowned voor vandaag. Kom gewoon ons niet uitschelden voor paupers ofzo, terwijl je met naam en toenaam in je profiel staat. Trieste figuren
Haha prachtigquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:05 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij hun in de AH, mevrouw de manager (?) wilde me geen geld terug geven. Toen maar het hoofdkantoor gebeld, hoofdkantoor heeft haar toen gebeld en toen kon het ineens wel. Meneer Daan Janssen stond daar ook bij.
Ik vind m leuk bedacht vandaar dequote:
Daarom. Dat is allemaal al uitgezocht. Folders worden gewoon verspreid dus daarmee kun je naar de AH toe.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:06 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik vind m leuk bedacht vandaar de
En omdat het winkeltje een hobby is en de omzet minder dan een paar honderd euro is op jaarbasis hoef je ook geen kvk en/of belasting te betalen
Je kan ook gewoon alleen een folder drukken en even snel een webwinkel in elkaar zetten. Zijn genoeg gratis templates beschikbaarquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:06 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik vind m leuk bedacht vandaar de
En omdat het winkeltje een hobby is en de omzet minder dan een paar honderd euro is op jaarbasis hoef je ook geen kvk en/of belasting te betalen
Ik zat daar ook al aan te denken, hoe zouden ze hierop reageren?quote:
Exactly. Even snel actie ondernemen voor AH dit dichttimmert.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:08 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Ik zat daar ook al aan te denken, hoe zouden ze hierop reageren?
KVK nodig misschien?
Als je gewoon KVK hebt, folder maakt met cola voor ¤0,20 enz. en dan erbij zet OP=OP.
Je voldoet dan toch aan de actievoorwaarden?
En dan voor 20 cent wel de cola verkoopt aan je buurman, dan heb je ook echt een aanbieding gehad en omzet gedraaidquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:08 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Ik zat daar ook al aan te denken, hoe zouden ze hierop reageren?
KVK nodig misschien?
Als je gewoon KVK hebt, folder maakt met cola voor ¤0,20 enz. en dan erbij zet OP=OP.
Je voldoet dan toch aan de actievoorwaarden?
En je verkoopt gewoon de artikelen die je de week daarvoor gratis opgehaald hebt bij AHquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:09 schreef appelsjap het volgende:
[..]
En dan voor 20 cent wel de cola verkoopt aan je buurman, dan heb je ook echt een aanbieding gehad en omzet gedraaid
Ja bijvoorbeeld, of je verkoopt niks, als de voorraad op is natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:10 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
En je verkoopt gewoon de artikelen die je de week daarvoor gratis opgehaald hebt bij AH
Zeker doen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:09 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Exactly. Even snel actie ondernemen voor AH dit dichttimmert.
Deze week nog.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:13 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Zeker doen!
Graag met camera de winkel in en alles opnemen
Je kunt gewoon alle bonusproducten in je eigen folder zetten. Dan van ieder 6 kopen.....![]()
Wanneer ga je dit uitvoeren?
Soest heeft ook een hoogvliet, tussen H'sum en Amersfoort.. is micchien dichterbij (misschien iets minder dan 1,5 uurquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom? nu die echte folders tellen, neem ik aan dat ze het niet aanpassen. De dichtsbijzijnde hoogvliet zit hier in hilversum of amersfoort. Beide 1,5u verderop.
Ik wilde de folder ookquote:
dacht je nou echt dat mijn msn was appelsjap@KINGOFALL.comquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:16 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Werkt jou msn uit je profiel niet of wat?
Je kunt dit wel gebruiken:quote:
quote:win·kel de; m -s gebouw waar goederen aan consumenten verkocht worden
Gewoon een winkeltje aan huisquote:ge·bouw het; o -en iets dat gebouwd is: huis, kantoor, fabriek enz.
Je hebt rare mensen hier hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:17 schreef appelsjap het volgende:
[..]
dacht je nou echt dat mijn msn was appelsjap@KINGOFALL.comIk PM
haha goedwerk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:17 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Je kunt dit wel gebruiken:
Voorwaarden AH.
- Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.
[..]
[..]
Gewoon een winkeltje aan huis
Laptop is net zoals een uitgeprint A4'tje niet voldoende denk ik zoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:18 schreef Scorpie het volgende:
Een hoop gezeur over of printjes zijn toegestaan of niet. In het ene filiaal wordt het toegestaan, in de andere niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand een samenvatting van de laatste 2 topics?
Helder bedanktquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:38 schreef Sneijder5 het volgende:
Een hoop gezeur over of printjes zijn toegestaan of niet. In het ene filiaal wordt het toegestaan, in de andere niet.
Volgens de voorwaarden van de AH op internet staat daar niks van, maar via het systeem van de AH's onder elkaar wel.
Gewoon proberen, het werd al in de middag gezegd dat dat ook al over zou zijn maar ik heb afgelopen avond nog 2x met een uitgeprinte aanbieding van de Makro en de Sanders me geld terug gekregen, en een appeltaartquote:
Met welke folder?quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:17 schreef MaddoxX het volgende:
Dit was iig mijn aanwinst vandaag:
[ afbeelding ]
Printjes, en daar lukte het om 22.00 uur nog hartstikke goed mee in de AHquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:24 schreef Omnifacer het volgende:
Heeft iemand die Sanders folder nog? Of was het een printje?
quote:
Ik zit in dezelfde boot.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:39 schreef MaddoxX het volgende:
Ik vind het ontzettend triest wat ze nu flikken.. ik heb toch vrij en ik heb OV ik ga lekker naar wageningen om folders te scoren--> j/k dat is een beetje overkill
Ik ben even aan het teruglezen, maar WTF!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nice! Wil je er mij 1 of 2 opsturen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 06:52 schreef Babbatuur het volgende:
De Sanders-actiefolder is ook gewoon te verkrijgen in de winkels zelf? Dan ga ik maar eens kijken straks
ja, maar het wordt een beetje een prestige kwestie nu.quote:
Ik kon het niet beter verwoorden. Steeds maar weer bij elke AH deden de mensen super chagrijnig tegen me en geirriteerd en ze deden er werkelijk ALLES aan om de korting niet te hoeven geven. Steeds maar weer zat ik een kwartier te discussiëren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja, maar het wordt een beetje een prestige kwestie nu.
Die aimabele supermarkt eigenaar in de reclames brengt het zo vriendelijk, de reclame folder rept dat ze heel blij zijn wanneer je ze attendeert op een lagere prijs elders en daarom belonen ze je met een appeltaartje.
De werkelijkheid: medewerkers en supermarkteigenaren kijken je zuur aan wanneer je aan de actie mee doet. Er worden allerlei smoesjes bedacht om maar niet te hoeven toegeven aan de klant wat hele discussies bij zo'n balie genereert. En ondertussen past de AH de actie telkens steeds strakker aan zodat ze straks op papier die actie nog wel hebben maar vrijwel niemand er gebruik meer van kan maken. Bovendien sluiten ze direct een groep mensen uit die een Nee-nee sticker hebben en van sites als brievenbusdigitaal.nl gebruik maken.
Mja fgeen appeltaartquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:59 schreef daniel1985 het volgende:
Mensen zie dit net op de C1000 site staan:-) kunnen het natuurlijk ook gewoon andersom gaan doen!!
Gegarandeerd elke dag scherpe prijzen op alle grote merken.
Onze prijsmeters controleren dagelijks de prijzen bij andere supermarkten. Zo zorgen we elke dag weer dat zoveel mogelijk merken goedkoper zijn dan bij andere supermarkten en hoe dan ook nooit duurder zijn dan bij Albert Heijn! Vindt u toch een A-merk product dat duurder is? Dan hebben wij de afprijzing helaas nog niet gezien. Meldt het in een van onze winkels, met een kassabon van een Albert Heijn uit dezelfde vestigingsplaats. Dan passen wij zo snel mogelijk de prijs aan en als dank krijgt u het product gratis mee.
dus alles wat je gekocht hebt bij AH en wat bij c1000 duurder is, even langs gaan en je krijgt er een gratis product van. (wel even bonnetje van de AH meenemen)
Dus dan kost zo'n pak bij de AH (12.90/3) 4.30.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:18 schreef Fosfolipide het volgende:
Oke ik heb mijn toiletpapier net gehaald en betaald
Op het bonnetje staat: 3 x 6,30 = 18,90
BONUS 3x -2,00 = -6,00
= 12,90
Oftewel AH is duurder want bij hoogvliet is 3x4 = 12
Nu nog wachten op de folder die iemand van fok mij gaat sturen en dan geld terug vragen
Ik scande die Edet bij zo`n prijsscanner en die gaf 4 euro aan, dus dacht dat het niet meer kon?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:18 schreef Fosfolipide het volgende:
BONUS 3x -2,00 = -6,00
= 12,90
Nu nog wachten op de folder die iemand van fok mij gaat sturen en dan geld terug vragen
ja dan kan het idd niet meer.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik scande die Edet bij zo`n prijsscanner en die gaf 4 euro aan, dus dacht dat het niet meer kon?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik scande die Edet bij zo`n prijsscanner en die gaf 4 euro aan, dus dacht dat het niet meer kon?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:18 schreef Fosfolipide het volgende:
BONUS 3x -2,00 = -6,00
= 12,90
Klopt, ik zit op 1 minuut afstand van de hoogvliet, en 20 seconden van een Appiequote:Op woensdag 17 juni 2009 09:17 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Ik denk omdat er in het oosten van het land geen Hoogvliet zit dat ze de prijzen REGIONAAL hebben aangepast. Jij woont denk ik ergens in de buurt van een Hoogvliet, daarom is het daar wel aangepast en bij mij niet.
Een kleuren print kost bijna netzoveel als een pak pleepapierquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:21 schreef onderscheid het volgende:
[..]
en gister stond de edet al op 4 euro op de website. vreemd.
probeer het trouwens gewoon eens met eeen kleurenprintje, nee heb je, ja kan je krijgen
Gewoon printen !quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:32 schreef S-Two het volgende:
Hier in het noorden zit geen Hoogvliet of iets dergelijks, dus voor mij geen mogelijkheid om een hardcopy folder op te halen. Zie wel dat morgen de Edet in de Jumbo folder ook goedkoper is, maar de kans dat de prijs dan aangepast is is natuurlijk wel aanwezig.
zelfde prijs dus hier in enschede.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:28 schreef gr1m het volgende:
Jawel, in Heerlen kun je gewoon met een uitdraai van de Hoogvliet je wc papier halen !6,30 euro - 2,00 bonus = 4,30
Klopt, maar als je het terugrekend per rol is de Jumbo wel goedkoper. Dacht dat mensen dat al eens eerder hadden gedaan en dat wel werkte?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:33 schreef Chantalmv2 het volgende:
S-Two.....de aanbieding van Jumbo is voor 16 rollen en dat is niet zelfde inhoud dus denk niet dat je die kunt vergelijken...
In de nieuwe voorwaarde staat dan ook niet hardcopy oid, er staat gewoon dat geprinte folders (van internet) niet mogen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:34 schreef gr1m het volgende:
[..]
Gewoon printen !
' HardCopy '
In information handling, a hard copy is a permanent reproduction, or copy in the form of a physical object, of any media suitable for direct use by a person (in particular paper), of displayed or transmitted data. Examples of hard copy include teleprinter pages, continuous printed tapes, facsimile pages, computer printouts, and radio photo prints.
moet je trouwens de hele folder afdrukken? want op de betreffende pagina staat geen datum. of gewoon de voorkant + de goede pagina?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:54 schreef Ferdii het volgende:
4,99 was de oude prijs
hierbij mijn aanwinst, bij elk pak zit nog een gratis gastendoekje ook![]()
van de 4 AH's waren er 2 met aangepaste prijzen
[ afbeelding ]
Piekema bedankt!
dit is trouwens gelukt met een zwart/wit gekopieerde Hoogvliet folder
Nee, ben naar MIRO geweest, voor coca cola esmarke en stad, voor mars ijs alle ah's in enschede.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:56 schreef Darklight het volgende:
Fosfo, welke AH ga je naartoe? WC Deppenbroek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |