lijkt me raar dat een winkel geen folders meer heeftquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:21 schreef leolinedance het volgende:
Ik ga overigens over een klein half uurtje naar bed. Dus tot die tijd kun je reageren op c1000folder@gmail.com als je interesse hebt in een (of twee) folder(s). Ik zeg er wel nogmaals duidelijk bij dat het onder voorbehoud is dat ze er nog zijn.
Ik ben gestoptquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:21 schreef Fosfolipide het volgende:
Ik heb de E gedaan niks gevonden
quote:Misbruik
De 6 prijsafspraken zijn bedoeld voor alle C1000 klanten tijdens het normale aankoopproces. Indien het echter overduidelijk is of het sterke vermoeden bestaat dat een bezoeker voornamelijk of zelfs enkel en alleen het doel heeft om zich al dan niet beroepend op de 6 prijsafspraken gratis producten te verkrijgen, behouden wij ons het recht voor niet tot verstrekking of vergoeding van producten over te gaan. Dit geldt tevens bij vermoeden van misbruik of manipulatie van de 6 prijsafspraken.
S gedaan en Equote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:30 schreef Fosfolipide het volgende:
IJKWEZ gedaan
Hoe kan ik jullie geloven, dalijk zijn jullie van de AH zelf en zeggen jullie dat zodat we niet nog meer misbruik maken van de actiequote:
Hier moet ik het voor Geenstijl opnemen die alle fokkers die dit doen uitlachen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan prima, maar je koopt nu bederfelijk waar, waarvan je niet eens weet of je het lust. Na een aantal dagen is de houdbaarheidsdatum verstreken en flikker je alles in de ton...![]()
Doe het dan met artikelen die je op kan krijgen, niet bederfelijk zijn, of rij direct door naar de voedselbank...
Leuk idee trouwens, de AH de voedselbank laten spekken. Dat zou dan weer net het verschil zijn tussen GeenStijl en Fok!
ja, daarom heb ik ook tig liter cola in mn kelderquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoe kan ik jullie geloven, dalijk zijn jullie van de AH zelf en zeggen jullie dat zodat we niet nog meer misbruik maken van de actie![]()
IK CHECK HET ZELF WEL JA!
2 van de 3 die aan het zoeken waren werken inderdaad bij AHquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoe kan ik jullie geloven, dalijk zijn jullie van de AH zelf en zeggen jullie dat zodat we niet nog meer misbruik maken van de actie![]()
IK CHECK HET ZELF WEL JA!
nee, ze voorkomen ook niks. Want nu gaat iedereen elkaar folders opsturenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:38 schreef snabbi het volgende:
Overigens vreemde voorwaarden in mijn ogen. Ik heb een Nee-Nee sticker op de brievenbus, en daardoor ook geen actiefolders in huis. Snap best dat ze het hamsteren willen tegengaan, maar fraude voorkom je hier niet mee.
Ze zouden eigenlijk een periode moeten bouwen voordat er terugbetaald wordt zodat ze dat actieteam de tijd geven echte prijsverschillen uit te zoeken.
Denk dat de administratiekosten dan hoger liggen dan de kosten die ze nu door die paar photoshop fraude gevallen hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:38 schreef snabbi het volgende:
Ze zouden eigenlijk een periode moeten bouwen voordat er terugbetaald wordt zodat ze dat actieteam de tijd geven echte prijsverschillen uit te zoeken.
vraag madoxxquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:41 schreef -Kadev- het volgende:
Als je hier nou eens in kon:
http://www.jumbonet.nl/
Ik bedoel ook niet dat ze het uitbetalen door dat team laten doen, maar je kan allicht zeggen dat je pas de volgende dag je geld terug kan krijgen. Tegen die tijd hebben ze via dat interne prijsaanpasgedoe ook wel achterhaald of iets echt is of niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:40 schreef MljoeK het volgende:
[..]
Denk dat de administratiekosten dan hoger liggen dan de kosten die ze nu door die paar photoshop fraude gevallen hebben.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:45 schreef Qwea het volgende:
ik ga slapen.
Tja, als je iedere dag bezig bent met klanten deze LAPG te geven, wordt je er een beetje gek vanquote:
Met 6 karren of zo iets?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:46 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
morgen 8 uur bij ah voor toiletpapier dus?
Werk je toevallig in Oosterhout?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:50 schreef Daan1992 het volgende:
[..]
Tja, als je iedere dag bezig bent met klanten deze LAPG te geven, wordt je er een beetje gek van
Ah wacht: beroep: Vulploegmedewerker Bquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:50 schreef Daan1992 het volgende:
[..]
Tja, als je iedere dag bezig bent met klanten deze LAPG te geven, wordt je er een beetje gek van
Ja zeker wel, 100%, nu ik in je profiel je naam enzo zie weet ik t 100%.quote:
Ik werk daar echt niet! Sorry!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja zeker wel, 100%, nu ik in je profiel je naam enzo zie weet ik t 100%.
Deze dusquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja zeker wel, 100%, nu ik in je profiel je naam enzo zie weet ik t 100%.
Dit is m idd, werkt in de AH in Oosterhout GLD.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:54 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Deze dus
[ afbeelding ]
Bedrijven: AH1303
Beschrijving:
dit is de hyves. voor allemensen die in het gezellig filiaal 1303 in oosterhout hebben gewerkt. of werken.
Lul niet gast![]()
ownedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:54 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Deze dus
[ afbeelding ]
Bedrijven: AH1303
Beschrijving:
dit is de hyves. voor allemensen die in het gezellig filiaal 1303 in oosterhout hebben gewerkt. of werken.
Lul niet gast![]()
Ik, maar dan voor andere doeleindequote:Op woensdag 17 juni 2009 00:01 schreef Fosfolipide het volgende:
Wie gaat er om 8 uur toiletpapier halen dan
Kom op zegquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:01 schreef Fosfolipide het volgende:
Wie gaat er om 8 uur toiletpapier halen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |