quote:Er was behoefte aan een handleiding, dus hierbij. Met dank aan o.a. fosfolipide!
1. Stap de AH binnen
2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH)
3. Let op: scan de artikelen eerst bij de scanner in de winkel, zodat je zeker weet dat de prijs nog niet is aangepast.
4. Laat ze scannen bij de kassa, laat je BONUSKAART zien, BELANGRIJK! en betaal bv het bedrag van ¤20,-
5. Ga naar de servicebalie, neem de kassabon mee en zeg dat je je aankoopbedrag terugwil en je laat de folder van de betreffende concurrent zien.
6. Nu wordt er SM bijgehaald en gebeld blalbalbal ff wachten
7. Enjoy!
http://www.folderz.nlquote:De spelregels van de AH:
Garantie
- De laagste actieprijs van Nederland is herkenbaar aan de rode portemonnee met de ‘laagste actieprijsgarantie’. Deze staat bij alle A-merk producten in de AH Bonus folder.
- Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.
Spelregels
- De laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merken met deze rode portemonnee. De garantie geldt niet voor andere A-merk aanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de folder vindt.
De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (o.a. merk, verpakking, inhoud, smaak).
- De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Uw recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het appeltaartje geldt t/m de maandag na de actieperiode. Een appeltaartje per artikel en per klant.
- Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
- Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
-Lees hierrrrrr de nieuwe interne memo spelregels van de AH.
Verder heb ik even een lijstje gemaakt met andere supermarkten/drogisterijen
Supermarkten:
Albert Heijn www.ah.nl
C1000 www.c1000.nl
Aldi www.aldi.nl
Super de Boer www.superdeboer.nl
Spar www.spar.nl
Lidl www.lidl.nl
Plus www.plus.nl
Co-op www.coop.nl
Troefmarkt www.troefmarkt.nl
Supercoop www.supercoop.nl
Jumbo www.jumbosupermarkten.nl
Golff supermarkten www.golff.nl
DekaMarkt www.dekamarkt.nl
Em-Te www.em-te.nl
Attent www.attent.nl
Hoogvliet www.hoogvliet.com
Deen Supermarkt www.deen.nl
Jan Linders www.janlinders.nl
Vomar Voordeelmarkt www.vomar.nl
Dirk, bas, digros www.lekkerdoen.nl
Poiesz supermarkten www.poiesz-supermarkten.nl
Boni Markt www.bonisupermarkt.nl
Nettorama www.nettorama.nl
MCD www.mcd-supermarkt.nl
Sanders Supermarkten www.sanders-supermarkt.nl
Die 2 bruder www.2bruder.com
Drogisten:
DA www.da.nl
Etos www.etos.nl
Trekpleister www.trekpleister.nl
Kruidvat www.kruidvat.nl
Schlecker www.schlecker.nl
quote:Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
goedzo!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef Fosfolipide het volgende:
Lol ik ben net terug.
Eerst naar de Makro in Hengelo gereden en 10 folders gepakt.
Toen naar AH
Bij 1 AH kregen we het niet mee omdat volgens hun de Makro geen winkel is en wilde ook geen discussie voeren.
Bij een andere AH deed de SM/ASM heel moeilijk omdat ze zo overtuigt was van zichzelf dat AH goedkoper is dan de Makro, na heel veel gezeur en uitleg was ze het zat en kregen we het mee(en het is nog wel zo'n simpele berekening).
Volgende AH deed helemaal niet moeilijk.
Omdat in de folder van de Makro alleen griesmeelpudding staat durfden we het niet aan om andere smaken te kopen ookal staat er mousse blablabla, laten we het maar simpel houden dacht we.
Resultaat 36 Griesmeelpuddings:
[ afbeelding ]
Ik weet niet eens of ik griesmeelpudding wel lust. Ondanks dat hebben we dit gewoon gedaan "Omdat het kan!"en de lekkere appeltaarten natuurlijk!
Cheers!
Bedankt Albert Heijn
Dat mag sowieso nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef sjaakje324 het volgende:
Dus.. een echte folder is verplicht? Maar wat nou als die niet bestaat, maar het wel een aanbieding is? Mag zeker ook niet.. (Wel vermeld op website supermarkt en met printjes aan de kassa van de supermarkt geloof ik..)
Hier is (alleen) vrijdag de big american pizza en de coca cola regular 1.5 l. goedkoper..
Welke winkel?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef sjaakje324 het volgende:
Dus.. een echte folder is verplicht? Maar wat nou als die niet bestaat, maar het wel een aanbieding is? Mag zeker ook niet.. (Wel vermeld op website supermarkt en met printjes aan de kassa van de supermarkt geloof ik..)
Hier is (alleen) vrijdag de big american pizza en de coca cola regular 1.5 l. goedkoper..
Die heb geen folderquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:09 schreef Fosfolipide het volgende:
Ik zou graag de folder van de C1000 Vaartjes willen hebben, wie o wie kan daar aan komen(ivm zaterdag pizza)
Gewoon omdat het kan prima, maar je koopt nu bederfelijk waar, waarvan je niet eens weet of je het lust. Na een aantal dagen is de houdbaarheidsdatum verstreken en flikker je alles in de ton...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef Fosfolipide het volgende:
Lol ik ben net terug.
Eerst naar de Makro in Hengelo gereden en 10 folders gepakt.
Toen naar AH
Bij 1 AH kregen we het niet mee omdat volgens hun de Makro geen winkel is en wilde ook geen discussie voeren.
Bij een andere AH deed de SM/ASM heel moeilijk omdat ze zo overtuigt was van zichzelf dat AH goedkoper is dan de Makro, na heel veel gezeur en uitleg was ze het zat en kregen we het mee(en het is nog wel zo'n simpele berekening).
Volgende AH deed helemaal niet moeilijk.
Omdat in de folder van de Makro alleen griesmeelpudding staat durfden we het niet aan om andere smaken te kopen ookal staat er mousse blablabla, laten we het maar simpel houden dacht we.
Resultaat 36 Griesmeelpuddings:
[ afbeelding ]
Ik weet niet eens of ik griesmeelpudding wel lust. Ondanks dat hebben we dit gewoon gedaan "Omdat het kan!"en de lekkere appeltaarten natuurlijk!
Cheers!
Bedankt Albert Heijn
Dankje AH niet meer mogelijkquote:
Aan de voedselbank geven is eigenlijk nog zo'n slecht idee nog niet...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan prima, maar je koopt nu bederfelijk waar, waarvan je niet eens weet of je het lust. Na een aantal dagen is de houdbaarheidsdatum verstreken en flikker je alles in de ton...![]()
Doe het dan met artikelen die je op kan krijgen, niet bederfelijk zijn, of rij direct door naar de voedselbank...
Leuk idee trouwens, de AH de voedselbank laten spekken. Dat zou dan weer net het verschil zijn tussen GeenStijl en Fok!
Alsof de AH de prijs niet zal aanpassen voor zaterdag.quote:
Zijn ze heel gevoelig hoor. Vorige keer is er een kar met VERS brood niet geaccepteerd omdat het niet gesneden was. Geen grapquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:13 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Aan de voedselbank geven is eigenlijk nog zo'n slecht idee nog niet...
ik vraag me af of er echt mensen naar de winkel er mee zijn gegaan of dat die lafaards hier mee lezenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat ik in het vorig topic al zei, zo kunnen ze lekker makkelijk de laagste prijs garanderen. Want hier in Groningen is geen Hoogvliet, Dirk of Boni. AH heeft hier een monopoly-positie met 14 supermarkten. Zo kan ik het ook, ze hebben absoluut de laagste prijs in deze stad. En folders van concurrenten krijgen we dus niet, want die zijn hier niet.
Ik vraag me af als dat gephotoshop niet had plaatsgevonden, of die regel wel of niet zou zijn geschrapt.
klopt jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:14 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Zijn ze heel gevoelig hoor. Vorige keer is er een kar met VERS brood niet geaccepteerd omdat het niet gesneden was. Geen grap
Voor mij 15 minuten rijdenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:11 schreef UncleSam het volgende:
Vaartjes zit in Wageningen, iemand die rond de buurt van Wageningen woont die wat folders kan oppikken?
Nee dat denk ik niet, ik denk dat de AH dan alleen plaatselijk/regionaal de prijzen gaat vervangen en niet landelijk. Waarom zouden ze ook als je voortaan "echte" folders moet hebben...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:13 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Alsof de AH de prijs niet zal aanpassen voor zaterdag.
Nou, doe dat! Maak daar een foto van en dan ben je OP waardig!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:13 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Aan de voedselbank geven is eigenlijk nog zo'n slecht idee nog niet...
dan hadden ze het beter aan moeten pakken, bijvoorbeeld het verschil in prijs moeten teruggeven, zoals je ook vaak ziet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:08 schreef MikeyMo het volgende:
Mjah ze wrichten zich nu natuurlijk in allerlei bochten om er maar onderuit te komen. Zo'n actie om je eigen als goedkoopste neer te zetten Prima, maar dan moet natuurlijk niet mensen echt met gratis spul de winkel uit kunnen gaan
en dat gebeurde nou wel, ja maar dat is natuurlijk niet de bedoeling van die actie
Het idee was dat nadat je de laagste prijs kon aantonen je het geld terug kreeg en ze ook de prijs gingen veranderen. Wat je nu krijgt is dat Groningen het niet kan aantonen en dat de supermarkten in Groningen dus hogere prijzen aan kunnen blijven houden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:08 schreef MikeyMo het volgende:
Mjah ze wrichten zich nu natuurlijk in allerlei bochten om er maar onderuit te komen. Zo'n actie om je eigen als goedkoopste neer te zetten Prima, maar dan moet natuurlijk niet mensen echt met gratis spul de winkel uit kunnen gaan
en dat gebeurde nou wel, ja maar dat is natuurlijk niet de bedoeling van die actie
en mij ! ik maak wel centen over ervoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:15 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, ik denk dat de AH dan alleen plaatselijk/regionaal de prijzen gaat vervangen en niet landelijk. Waarom zouden ze ook als je voortaan "echte" folders moet hebben...
Anyways, iemand in Wageningen die een doos met folders mee kan nemen en o.a. naar mij kan sturen?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:15 schreef Snever het volgende:
[..]
Voor mij 15 minuten rijden
Pizza Pizza Pizza!
als er iemand genoeg mee neemt, hoeft er niet meer geboden te wordenquote:
Als ik morgen nog tijd over heb na die toetjestocht scheur is miss ff langs. Maar wordt waarschijnlijk donderdagquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:16 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Zou je daar naar toe willen gaan en kijken of die er in die folder bij staat? Ze passen waarschijnlijk toch regionaal aan en niet landelijk
Dat klopt, maar elke voedeslbank hanteert zijn eigen regels en aangezien dit toen in de landelijke pers breed is uitgemeten zullen ze er nu wel iets anders mee omgaan...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:14 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Zijn ze heel gevoelig hoor. Vorige keer is er een kar met VERS brood niet geaccepteerd omdat het niet gesneden was. Geen grap
Link: Voedselbank weigert ongesneden brood
telt niet. In de nieuwe spelregels staat "hardcopy" echte folderquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:18 schreef Scorpie het volgende:
Morgen ga ik eens ff wraak nemen. Mijn moeder kreeg de 6 flessen cola niet gratis, ik wel. Bij haar had die lulhannes van een ABL een smoes opgehangen dat het concurrenten in de buurt moesten zijn. Dikke vinger, morgen is hij van mij. Enige wat hij kan zeggen is dat hij echte uitgeprinte folders wil hebben, maar ik kan hem op mijn laptop laten zien, die kutfolder van hem, dus hij is sowieso de sjaak.
Dealquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:18 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Ik bied 2 gratis cola 4-packs.
Op te halen in Alkmaar
En dat voor een paar flessenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:18 schreef Scorpie het volgende:
Morgen ga ik eens ff wraak nemen. Mijn moeder kreeg de 6 flessen cola niet gratis, ik wel. Bij haar had die lulhannes van een ABL een smoes opgehangen dat het concurrenten in de buurt moesten zijn. Dikke vinger, morgen is hij van mij. Enige wat hij kan zeggen is dat hij echte uitgeprinte folders wil hebben, maar ik kan hem op mijn laptop laten zien, die kutfolder van hem, dus hij is sowieso de sjaak.
En dan nemen ze in plaats van je folder, je laptop in?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:18 schreef Scorpie het volgende:
Ze gaan hun eigen actie dus voorbij, want het ging om het aan kunnen tonen van de laagste prijs bij de concurrentquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
telt niet. In de nieuwe spelregels staat "hardcopy" echte folder
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:20 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
En dan nemen ze in plaats van je folder, je laptop in?
Nieten ze dan daarna het bonnetje aan je laptop?
Lijersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is ook nog niet officieelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:21 schreef Stephan1237 het volgende:
De nieuwe spelregels kan ik nog niet op de site vinden
Het gaat gewoon om het principe. Je wilt roepen dat je de goedkoopste bent? Prima, maar dan zal je ook op de blaren zitten. Het was allemaal leuk en aardig, maar met die smeerlapperij die ze nu gebruiken wordt het voor mij een sport om zoveel mogelijk kwaad bloed te zetten bij die BLquote:
Zekerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:07 schreef Bill_Board het volgende:
Griesmeelpudding
Dat is echt zo ranzig niet te geloven.
nu is het alleen zo veel mogelijk inperkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ze gaan hun eigen actie dus voorbij, want het ging om het aan kunnen tonen van de laagste prijs bij de concurrent
nee die staan er ook niet. En dan kon dat wijf bij de KS geen reet schelen. Dat was het probleem van het HK.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:21 schreef Stephan1237 het volgende:
De nieuwe spelregels kan ik nog niet op de site vinden
same herequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat gewoon om het principe. Je wilt roepen dat je de goedkoopste bent? Prima, maar dan zal je ook op de blaren zitten. Het was allemaal leuk en aardig, maar met die smeerlapperij die ze nu gebruiken wordt het voor mij een sport om zoveel mogelijk kwaad bloed te zetten bij die BL
hardcopyquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is daar al een officiele bron van? Want tot nu toe heb ik het nog nergens zwart op wit zien staan...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
"computerterm afdruk op papier van de informatie die op het beeldscherm staat"quote:
AH naait de consument ook. Groot van de daken roepen " WIJ ZIJN DE GOEDKOOPSTE!!!!!!" en dan vervolgens als blijkt van niet, ipv hun verlies te nemen en sportief te zijn om vervolgens de prijzen aan te passen, komen ze met naai regels die kant noch wal raken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef TNA het volgende:
Wel prachtig hoe deze reeks begon als "Leuk, gratis spullen!" en in een paar dagen is getransformeerd tot een supermarktmanager-bashreeks waarbij de meest sneaky tactieken worden bedacht om de AH te naaien
Mooi kut. Ik heb die mars ijs nooit meegekregenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:28 schreef Fosfolipide het volgende:
Tot nu toe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat dus en van vaartjes en hoogvlietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:28 schreef Scorpie het volgende:
Iemand nog een folder van die Sanders supermarkt die hij op wil sturen?
Voor?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:28 schreef Scorpie het volgende:
Iemand nog een folder van die Sanders supermarkt die hij op wil sturen?
ja. dat hoef je mij niet te vertellen. Zie het ze bij de ah maar eens duidelijk te krijgenquote:
graagquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoogvliet folders kan ik wel fixen, zit op 1 minuut afstand van een Hoogvliet.
Waarom? nu die echte folders tellen, neem ik aan dat ze het niet aanpassen. De dichtsbijzijnde hoogvliet zit hier in hilversum of amersfoort. Beide 1,5u verderop.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:31 schreef Chantalmv2 het volgende:
Qweo maar dan heb je Hoogvliet folder toch pas overmorgen en kun je niet morgen halen? Dan ben je echt te laat vrees ik!
Ik baal ook!
Ik kreeg zelfs mijn bon mee terug en folder.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:20 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
En dan nemen ze in plaats van je folder, je laptop in?
Nieten ze dan daarna het bonnetje aan je laptop?
Het terugvorderen van mijn moeders geld! Ze heeft gewoon betaald voor die 6 flessen, en ik wil dat graag even recht zettenquote:
Koop morgen alvast die shizzle, haal later je geld terug!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom? nu die echte folders tellen, neem ik aan dat ze het niet aanpassen. De dichtsbijzijnde hoogvliet zit hier in hilversum of amersfoort. Beide 1,5u verderop.
Probeer het gewoon.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:39 schreef onderscheid het volgende:
kut sta ik klaar met 4 autos inclusief dubbelas aanhangers en spanbanden en dan accepteren ze geen kopietjes meer![]()
Op al je vragen ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:39 schreef leolinedance het volgende:
Ik woon in WageningenEn heb een folder!
![]()
Die folder loopt van maandag 15e t/m het eind van de week. En bij de AH ook. Dus morgen kan ik in principe 6 gratis flessen cola en 6 pizza's halen? Of worden de prijzen tussendoor ook aangepast?
En het is een multipack cola met 4 flessen. Kan ik dan 6x 4 flessen halen en mijn vriendin ook? dus 2*4*6 = 48?
En die Big Amerikan pizza's gaan per 3 bij de AH. Dus ik kan 2*3*6= 36 pizza's halen voor niks?
Dan ga ik morgen wel wat later naar mijn werk!
Ik heb net om 22.00 uur nog met een kopieetje van de Makro en Sanders alles kunnen doen, begonnen totaal niet over een originele folder te praten, alleen vroeg de manager wat ik nou zelf eigenlijk er van vond wat ik deedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:39 schreef onderscheid het volgende:
kut sta ik klaar met 4 autos inclusief dubbelas aanhangers en spanbanden en dan accepteren ze geen kopietjes meer![]()
Eh, het is toch hun ideequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:41 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Ik heb net om 22.00 uur nog met een kopieetje van de Makro en Sanders alles kunnen doen, begonnen totaal niet over een originele folder te praten, alleen vroeg de manager wat ik nou zelf eigenlijk er van vond wat ik deed![]()
je kan vandaag dus wel die edet papier halen?? ondanks dat die korting pas morgen ingaat?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:08 schreef DJMarcel.nl het volgende:
oja omdat dit ook een beetje kon vandaag:
[ afbeelding ]
Kan je misschien aan meer folders komen en opsturen naar mij? Zou geweldig zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:39 schreef leolinedance het volgende:
Ik woon in WageningenEn heb een folder!
![]()
Die folder loopt van maandag 15e t/m het eind van de week. En bij de AH ook. Dus morgen kan ik in principe 6 gratis flessen cola en 6 pizza's halen? Of worden de prijzen tussendoor ook aangepast?
En het is een multipack cola met 4 flessen. Kan ik dan 6x 4 flessen halen en mijn vriendin ook? dus 2*4*6 = 48?
En die Big Amerikan pizza's gaan per 3 bij de AH. Dus ik kan 2*3*6= 36 pizza's halen voor niks?
Dan ga ik morgen wel wat later naar mijn werk!
Das wel een heel goed idee. Morgen sowieso edet kopen, als scorpie dan me die folder opstuurtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:33 schreef matthewk het volgende:
gewoon morgen kopen en alsje defolder hebt geld terug halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |