haha goedwerk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:17 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Je kunt dit wel gebruiken:
Voorwaarden AH.
- Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.
[..]
[..]
Gewoon een winkeltje aan huis
Laptop is net zoals een uitgeprint A4'tje niet voldoende denk ik zoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:18 schreef Scorpie het volgende:
Morgen ga ik eens ff wraak nemen. Mijn moeder kreeg de 6 flessen cola niet gratis, ik wel. Bij haar had die lulhannes van een ABL een smoes opgehangen dat het concurrenten in de buurt moesten zijn. Dikke vinger, morgen is hij van mij. Enige wat hij kan zeggen is dat hij echte uitgeprinte folders wil hebben, maar ik kan hem op mijn laptop laten zien, die kutfolder van hem, dus hij is sowieso de sjaak.
Een hoop gezeur over of printjes zijn toegestaan of niet. In het ene filiaal wordt het toegestaan, in de andere niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand een samenvatting van de laatste 2 topics?
Helder bedanktquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:38 schreef Sneijder5 het volgende:
Een hoop gezeur over of printjes zijn toegestaan of niet. In het ene filiaal wordt het toegestaan, in de andere niet.
Volgens de voorwaarden van de AH op internet staat daar niks van, maar via het systeem van de AH's onder elkaar wel.
Gewoon proberen, het werd al in de middag gezegd dat dat ook al over zou zijn maar ik heb afgelopen avond nog 2x met een uitgeprinte aanbieding van de Makro en de Sanders me geld terug gekregen, en een appeltaartquote:
Met welke folder?quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:17 schreef MaddoxX het volgende:
Dit was iig mijn aanwinst vandaag:
[ afbeelding ]
Printjes, en daar lukte het om 22.00 uur nog hartstikke goed mee in de AHquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:24 schreef Omnifacer het volgende:
Heeft iemand die Sanders folder nog? Of was het een printje?
quote:
Ik zit in dezelfde boot.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:39 schreef MaddoxX het volgende:
Ik vind het ontzettend triest wat ze nu flikken.. ik heb toch vrij en ik heb OV ik ga lekker naar wageningen om folders te scoren--> j/k dat is een beetje overkill
Ik ben even aan het teruglezen, maar WTF!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
telt niet. In de nieuwe spelregels staat "hardcopy" echte folder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |