doe ik, zie je PM eens!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Koop morgen alvast die shizzle, haal later je geld terug!
Laptop meenemen zal ook wel lukken ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:46 schreef Byte_Me het volgende:
wat is eigenlijk een "echte" folder? een uitgeprintte kennelijk niet, maar wat als ik mn laptop meeneem? ik heb een nee nee sticker op de brievenbus, dus voor mij zijn digitale folders de echte.
klinkt stom maar acepteren ze ook niet , wou het ook op me mobiel laten zien maar daar wou die niet in mee.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:46 schreef Byte_Me het volgende:
wat is eigenlijk een "echte" folder? een uitgeprintte kennelijk niet, maar wat als ik mn laptop meeneem? ik heb een nee nee sticker op de brievenbus, dus voor mij zijn digitale folders de echte.
Laptop is toch wel wat overtuigender?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
klinkt stom maar acepteren ze ook niet , wou het ook op me mobiel laten zien maar daar wou die niet in mee.
Dan hou ik me ook warm aanbevolenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoogvliet folders kan ik wel fixen, zit op 1 minuut afstand van een Hoogvliet.
Via mobiel internet toch ookquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:48 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Laptop is toch wel wat overtuigender?
Wees es lief? Stuur me een folder (tegen een vergoeding) eens toe?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:39 schreef leolinedance het volgende:
Ik woon in WageningenEn heb een folder!
![]()
Die folder loopt van maandag 15e t/m het eind van de week. En bij de AH ook. Dus morgen kan ik in principe 6 gratis flessen cola en 6 pizza's halen? Of worden de prijzen tussendoor ook aangepast?
En het is een multipack cola met 4 flessen. Kan ik dan 6x 4 flessen halen en mijn vriendin ook? dus 2*4*6 = 48?
En die Big Amerikan pizza's gaan per 3 bij de AH. Dus ik kan 2*3*6= 36 pizza's halen voor niks?
Dan ga ik morgen wel wat later naar mijn werk!
fotos aubquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef appelsjap het volgende:
Ik heb de complete voorwaarde van de AH manager gekregen, geprint op papier. Daar staat oa in dat groothandels ook meedoen, buitenlandse winkels niet + alleen een echte folder, dus geen geprinte folder van internet, (staat er letterlijk in)
ZOu je ook een folder naar mij willen sturenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:39 schreef leolinedance het volgende:
Ik woon in WageningenEn heb een folder!
![]()
Die folder loopt van maandag 15e t/m het eind van de week. En bij de AH ook. Dus morgen kan ik in principe 6 gratis flessen cola en 6 pizza's halen? Of worden de prijzen tussendoor ook aangepast?
En het is een multipack cola met 4 flessen. Kan ik dan 6x 4 flessen halen en mijn vriendin ook? dus 2*4*6 = 48?
En die Big Amerikan pizza's gaan per 3 bij de AH. Dus ik kan 2*3*6= 36 pizza's halen voor niks?
Dan ga ik morgen wel wat later naar mijn werk!
een geprinte is dus nooit geldig geweest?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef appelsjap het volgende:
Ik heb de complete voorwaarde van de AH manager gekregen, geprint op papier. Daar staat oa in dat groothandels ook meedoen, buitenlandse winkels niet + alleen een echte folder, dus geen geprinte folder van internet, (staat er letterlijk in)
jawel is wel geldig geweest maar nu niet meer, fotos komen eraan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:53 schreef onderscheid het volgende:
[..]
een geprinte is dus nooit geldig geweest?
Morgenvroeg gaat mijn vriendin naar de Vaartjes C1000 (ik moet werkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:52 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
ZOu je ook een folder naar mij willen sturen
zie je PMquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Morgenvroeg gaat mijn vriendin naar de Vaartjes C1000 (ik moet werken). Tegen een geringe vergoeding kan ik morgenavond wel een lading folders op de bus doen natuurlijk (als ze nog te krijgen zijn)
![]()
Laat maar weten wie er interesse heeft en wat je ervoor over hebt
Prima, PM me maar en dan laat ik morgen weten of ik de folders heb.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wees es lief? Stuur me een folder (tegen een vergoeding) eens toe?
Die postzegel vergoed ik wel , moet ze hier ff terugpakken , het liefst meerdere foldersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Morgenvroeg gaat mijn vriendin naar de Vaartjes C1000 (ik moet werken). Tegen een geringe vergoeding kan ik morgenavond wel een lading folders op de bus doen natuurlijk (als ze nog te krijgen zijn)
![]()
Laat maar weten wie er interesse heeft en wat je ervoor over hebt
ik heb je al gepmtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Prima, PM me maar en dan laat ik morgen weten of ik de folders heb.
Nee elke afzonderlijke pizza telt als 1 vergoeding, dus je krijgt max 6 pizzas per vesteging (lees ik op de andere pagina van de voorwaarde)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb je al gepmtook met de vraag of ik er 4 mocht, en wat je ervoor moest jhebben
werkt het echt zo dat ik 6x 3 pizza's bij AH mag ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |