PM maar. Kleine vergoeding voor de moeite zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Die postzegel vergoed ik wel , moet ze hier ff terugpakken , het liefst meerdere folders
edet plee papierquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:02 schreef Mr_DG het volgende:
Hoogvliet folder staat niks tussen![]()
Nu maar hopen dat de Jumbo de Cola, Pizza's, tuc's en Toetjes flink omlaag doet.
hmm toch apart want op de website van ah staat nog steeds in de voorwaarden vermeld dat een folder geldig is en een kopie van een internetfolder. dus tja, dan lijkt me dat wat naar buiten gebracht word juist, en niet dit.quote:
nou ja, dan nogquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:01 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nee elke afzonderlijke pizza telt als 1 vergoeding, dus je krijgt max 6 pizzas per vesteging (lees ik op de andere pagina van de voorwaarde)
Met de vaartjes folder neem ik aan? Ik heb zeer veel intresse in de betreffende folder, wie wil er eentje sturen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou ja, dan nog6x 4 = 24 pizza's. Ik weet niet eens waar ik het moet laten!
![]()
Ow, over het hoofd gezien, goed dat je het zegt, morgen maar ff kijken.quote:
mail maar naar c1000folder@gmail.comquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:05 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Met de vaartjes folder neem ik aan? Ik heb zeer veel intresse in de betreffende folder, wie wil er eentje sturen?Ik geef je er 2 euro voor
Ik zal B doenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:08 schreef -Kadev- het volgende:
http://www.c1000.nl/winkels/alle-c1000-winkels
Misschien hebben wel meer C1000 winkels een aanbieding, wie zoekt welke filialen uit?
Ik zal de A doen.
bij de AH in Nijmegenquote:
Ja, oa. ouderen en gehandicapten zijn ook in staat goed plakken van brood te snijden. Sta je s'ochtends eerst een uur te zagen voor je ontbijt. In plaats van dat die bakker het brood door de snijdmachine haalt...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:14 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Zijn ze heel gevoelig hoor. Vorige keer is er een kar met VERS brood niet geaccepteerd omdat het niet gesneden was. Geen grap
Link: Voedselbank weigert ongesneden brood
Ok.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
mail maar naar c1000folder@gmail.comDe huidige marktprijs ligt op 3,50 euro voor een enkele folder + 50 cent voor de postzegel. Voor 5 euro stuur ik er 4. Dit alles onder voorbehoud dat ik ze morgen kan krijgen.
neuh, ze printte alles uit toen ik niet geloofde dat je alleen met de echte folder geld terug kreeg.quote:
Ik geef je gelijk hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
AH naait de consument ook. Groot van de daken roepen " WIJ ZIJN DE GOEDKOOPSTE!!!!!!" en dan vervolgens als blijkt van niet, ipv hun verlies te nemen en sportief te zijn om vervolgens de prijzen aan te passen, komen ze met naai regels die kant noch wal raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |