Nou ik kan je zeggen dat bij alle winkels hier de oude prijs nog hangt maar de nieuwe is af te rekenenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:04 schreef Skiet het volgende:
Ik kom net van de AH op de Overtoom (eerste als je uit richting leidseplein komt) en daar staat volop Edet voor de oude prijs. Heb hem niet gescand, maar de bordjes laten gewoon de "oude" prijs zien. Moet lukken dus.
scannen = failquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:04 schreef Skiet het volgende:
Ik kom net van de AH op de Overtoom (eerste als je uit richting leidseplein komt) en daar staat volop Edet voor de oude prijs. Heb hem niet gescand, maar de bordjes laten gewoon de "oude" prijs zien. Moet lukken dus.
En wie mag het kassaverschil betalen? De 16-jarige caissière... Triestquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:53 schreef appeltaart20 het volgende:
Vanmorgen met 3 man sterk bij winkel 1 om 8 uur op de stoep met print van Hoogvliet en andere prints waar bij stond dat printjes mochten.
Ze deden totaal niet moeilijk over de printjes. We hadden alleen wel per ongeluk de 12 packs zonder gastendoekje gepakt, en die pakte niet al bonus aanbieding. Snel omgeruild voor de pakken met gastendoekjes. Door alle commotie nog 12 euro teveel terug gekregen. (namelijk 18 * 4.99 ipv de 18 * 4.30 die afgerekend waren).
Dus winst 18 pakken Edet (prijs was daar nog ¤ 4.30)
Toen met 2 man naar winkel 2 om 08.45. Was ik maandag ook al geweest voor de cola en ze waren niet blij me te zien. De manager was niet aanwezig, dus moest gebeld worden bla bla bla. Heel gedoe en na een uur bleek dat ze daar geen printjes meer accepteerden. Dus de hele bende teruggebracht. Maar bij het retournemen pakte die de normale prijs. Dus 75 euro terug gehad en 51.60 betaald. Dus nog eens een keer 23.40 winst.Bij terugkomst in de auto bleek dat we per ongeluk (ja echt!) 1 pak in de auto hadden laten liggen, maar geen van beide durfte meer terug te gaan om die terug te brengen omdat ze dan misschien het verschil doorhadden.
Eindstand 19 pakken Edet gratis en ¤ 35.40 toe. Oh ja en 3 appeltaartbonnetjes natuurlijk!
Haha wat een giller!
Niemand, alleen moet diegene verklaren waarom hij/zij een kasverschil heeft en eventueel een waarschuwing.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:13 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
En wie mag het kassaverschil betalen? De 16-jarige caissière... Triest
Wat is dat nou weer voor bullshitquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:17 schreef Rowinvd het volgende:
Hierna door naar de Hoogvliet, stapel folders opgehaald (stuk of 30), en nog naar een andere AH gegaan, ging dit keer voor de Mona toetjes maar ze bleven maar volhouden dat de Makro geen winkel was, en toen ik het terug wilde geven kon dat niet meer omdat het een koelingsproduct was... :S
Die laatste wijziging van de regels, als je die er even bijpakt (is een foto van hier ergens), dan staat daar volgens mij dat groothandels ook meedoenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:17 schreef Rowinvd het volgende:
Hierna door naar de Hoogvliet, stapel folders opgehaald (stuk of 30), en nog naar een andere AH gegaan, ging dit keer voor de Mona toetjes maar ze bleven maar volhouden dat de Makro geen winkel was, en toen ik het terug wilde geven kon dat niet meer omdat het een koelingsproduct was... :S
Losse flessen cola zijn bij de AH ook LAPG, prijs is 1.12quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:20 schreef WJCra het volgende:
MaddoxX, ik zit er aan te denken om te gaan. Ben nog steeds niet naar Wageningen geweest. Ik wil best de trein in stappen, maar zometeen blijkt dat t toch geen nut heeft voor de cola. De pizza kan wel, maar om alleen voor een kwak pizzas 2 uur heen en 2 uur terug te gaan hebk ook geen zin in.
int kort;
Bij de Vaartjes:
1 fles cola 0,89 cent.
Bij de AH:
4 flessen cola 4,39
Per fles ben je dan goedkoper uit bij de Vaartjes. Maar is dit wel "geldig" ?
Maar de cola zit deze week niet meer in de " laagsteprijsgarantie". Op de site van AH kun je zien om welke producten het gaat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:20 schreef WJCra het volgende:
MaddoxX, ik zit er aan te denken om te gaan. Ben nog steeds niet naar Wageningen geweest. Ik wil best de trein in stappen, maar zometeen blijkt dat t toch geen nut heeft voor de cola. De pizza kan wel, maar om alleen voor een kwak pizzas 2 uur heen en 2 uur terug te gaan hebk ook geen zin in.
int kort;
Bij de Vaartjes:
1 fles cola 0,89 cent.
Bij de AH:
4 flessen cola 4,39
Op de AH site staat een lossen fles voor 93 cent.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:20 schreef WJCra het volgende:
int kort;
Bij de Vaartjes:
1 fles cola 0,89 cent.
Bij de AH:
4 flessen cola 4,39
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |