abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70093005
Ik ben overal in Overvecht en Tuindorp langs AH geweest met folders van Jumbo, Hoogvliet, c1000 en Dirk. Helemaal niets, alles is al aangepast......
pi_70093035
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:04 schreef Skiet het volgende:
Ik kom net van de AH op de Overtoom (eerste als je uit richting leidseplein komt) en daar staat volop Edet voor de oude prijs. Heb hem niet gescand, maar de bordjes laten gewoon de "oude" prijs zien. Moet lukken dus.
Nou ik kan je zeggen dat bij alle winkels hier de oude prijs nog hangt maar de nieuwe is af te rekenen
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:06:48 #153
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70093054
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:04 schreef Skiet het volgende:
Ik kom net van de AH op de Overtoom (eerste als je uit richting leidseplein komt) en daar staat volop Edet voor de oude prijs. Heb hem niet gescand, maar de bordjes laten gewoon de "oude" prijs zien. Moet lukken dus.
scannen = fail
pi_70093060
Nog meer gekeken in Amsterdam?
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:10:23 #155
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70093184
Als je perse had gewild vandaag: eentje haalt de folder op bij Hoogvliet om 8h, ondertussen de ander(en) Edet aankopen bij de Ah's en later op de dag geld terugvorderen met de folder.
pi_70093253
DJMarcel.....ja klopt maar zelfs om 8:00 hadden sommige AH's hun prijs al aangepast helaas! Van de 4 winkels hebben wij bij 1 kunnen halen...gelukkig! Wel erg leuk! Ook nog met gastendoekjes!

Vraag me af of het nu gaat lukken vrijdag met folder uit Wageningen als ze ook nu letten op winkels in de buurt!
pi_70093275
tvp
Extremistisch gematigd.
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:13:51 #158
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_70093301
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:53 schreef appeltaart20 het volgende:
Vanmorgen met 3 man sterk bij winkel 1 om 8 uur op de stoep met print van Hoogvliet en andere prints waar bij stond dat printjes mochten.
Ze deden totaal niet moeilijk over de printjes. We hadden alleen wel per ongeluk de 12 packs zonder gastendoekje gepakt, en die pakte niet al bonus aanbieding. Snel omgeruild voor de pakken met gastendoekjes. Door alle commotie nog 12 euro teveel terug gekregen. (namelijk 18 * 4.99 ipv de 18 * 4.30 die afgerekend waren).

Dus winst 18 pakken Edet (prijs was daar nog ¤ 4.30)

Toen met 2 man naar winkel 2 om 08.45. Was ik maandag ook al geweest voor de cola en ze waren niet blij me te zien. De manager was niet aanwezig, dus moest gebeld worden bla bla bla. Heel gedoe en na een uur bleek dat ze daar geen printjes meer accepteerden. Dus de hele bende teruggebracht. Maar bij het retournemen pakte die de normale prijs. Dus 75 euro terug gehad en 51.60 betaald. Dus nog eens een keer 23.40 winst.Bij terugkomst in de auto bleek dat we per ongeluk (ja echt!) 1 pak in de auto hadden laten liggen, maar geen van beide durfte meer terug te gaan om die terug te brengen omdat ze dan misschien het verschil doorhadden.

Eindstand 19 pakken Edet gratis en ¤ 35.40 toe. Oh ja en 3 appeltaartbonnetjes natuurlijk!

Haha wat een giller!
En wie mag het kassaverschil betalen? De 16-jarige caissière... Triest
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  FOK!Fotograaf woensdag 17 juni 2009 @ 13:17:41 #159
235287 Rowinvd
pi_70093437
Zowww!!
Mijn AH dag zit er ook weer op, denk ik

Om 08.00 uur voor de 1e AH, kar vol geladen met 6 pakken WC papier, loop al naar balie toe, komt chagrijnige manager naar me toe lopen en zegt al "Zow, laten we dit maar eens even gaan regelen! "
Kwam ie met verhaal dat zijn filiaal niet meer mee deed aan de actie, en dat we 1 pak gratis mee mochten nemen en een appeltaart.
OK, na ff gezeik te hebben vond ik het wel best, 1 rol papier mee genomen, andere 5 rollen terug gegeven en een appeltaartje gekregen.
Rekenen met geld is ook lastig voor ze, betaalde aan de kassa ¤25,xx, en kreeg ¤31,xx terug.
Dat was dus het 1e pak.

Daarna door naar de volgende AH, na wat gepraat kwam het er toch op neer dat ze de echte folder wilde zien, dus alle 6 de rollen betaald en meegenomen, hier later op de dag terug gekomen.

Op naar volgend filiaal, dit keer de cola geprobeerd, in de winkel en op de scanner stond nog de oude prijs maar aan de kassa werd het wel gecorrigeerd, dus spullen maar weer terug gelegd.

Hierna door naar de Hoogvliet, stapel folders opgehaald (stuk of 30), en nog naar een andere AH gegaan, ging dit keer voor de Mona toetjes maar ze bleven maar volhouden dat de Makro geen winkel was, en toen ik het terug wilde geven kon dat niet meer omdat het een koelingsproduct was... :S

Goed, terug naar de 2e AH en daar me geld van de 6 rollen plee papier terug gekregen, met een appeltaart bonnetje.

Toch nog maar even door naar een andere AH, maar ook daar waren inmiddels de prijzen van de WC rollen aangepast, dus maar weer terug naar huis gegaan.

Op de terug weg nog even langs een AH geweest, om de 4 appeltaarten op te halen. Werden uit de oven gehaald, waren dus zéér vers! En gloeiend heet! Medewerker had ze in een papieren zak gedaan, met onderop de streepjescode, bij de kassa was deze al helemaal zwart geworden en dus niet meer te lezen, dus moesten ze nieuwe streepjescode gaan halen Kassamedewerkster overigens nog haar handen verbrand aan de hete appeltaart

Kortom; 7 pakken WC papier (gratis, zelfs geld toegekregen), 6 Mona toetjes (betaald) en 4 appeltaarten! Wel geslaagd dacht ik zo

(Ik ga nu eerst alle mensen de folders sturen die al een berichtje hadden gestuurd, als ik wat over houd horen jullie het wel )
pi_70093450
Heeft iemand een foldertje van Sanders supermarkt. Zo ja, kan iemand deze opsturen. Zit misschien nog wel een leuke vergoeding aan vast als je hem opstuurt!
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:18:36 #161
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70093472
ik ben terug met een heel verhaal. Ik ga hem ff typen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_70093473
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:13 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

En wie mag het kassaverschil betalen? De 16-jarige caissière... Triest
Niemand, alleen moet diegene verklaren waarom hij/zij een kasverschil heeft en eventueel een waarschuwing.
Alleen de overwinnaars beslissen wat de oorlogsmisdaden waren.
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:19:11 #163
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70093495
Wat heeft Sanders dan?
pi_70093533
1,5 liter flessen goedkoper. Meneer van de albert heijn zei mij als ik met de folder kwam ik ze wel gratis kreeg! Op sturen die folder dus!
pi_70093551
MaddoxX, ik zit er aan te denken om te gaan. Ben nog steeds niet naar Wageningen geweest. Ik wil best de trein in stappen, maar zometeen blijkt dat t toch geen nut heeft voor de cola. De pizza kan wel, maar om alleen voor een kwak pizzas 2 uur heen en 2 uur terug te gaan hebk ook geen zin in.

int kort;

Bij de Vaartjes:
1 fles cola 0,89 cent.

Bij de AH:
4 flessen cola 4,39

Per fles ben je dan goedkoper uit bij de Vaartjes. Maar is dit wel "geldig" ?
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:21:11 #166
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70093576
OK! Nou als iemand er nog 1 over heeft houd ik me ook aanbevolen PM oid... Uiteraard tegen vergoeding
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:21:46 #167
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_70093601
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:17 schreef Rowinvd het volgende:

Hierna door naar de Hoogvliet, stapel folders opgehaald (stuk of 30), en nog naar een andere AH gegaan, ging dit keer voor de Mona toetjes maar ze bleven maar volhouden dat de Makro geen winkel was, en toen ik het terug wilde geven kon dat niet meer omdat het een koelingsproduct was... :S
Wat is dat nou weer voor bullshit
De smoesjes van de AH worden ook steeds slechter
pi_70093650
WJCra maar cola is ook per fles in de aanbieding hoor bij AH dus je kunt zowiezo 6 flessen gratis halen per filiaal!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 juni 2009 @ 13:23:54 #169
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70093668
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:17 schreef Rowinvd het volgende:
Die laatste wijziging van de regels, als je die er even bijpakt (is een foto van hier ergens), dan staat daar volgens mij dat groothandels ook meedoen

bovenaan, eerste vraag
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_70093672
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:20 schreef WJCra het volgende:
MaddoxX, ik zit er aan te denken om te gaan. Ben nog steeds niet naar Wageningen geweest. Ik wil best de trein in stappen, maar zometeen blijkt dat t toch geen nut heeft voor de cola. De pizza kan wel, maar om alleen voor een kwak pizzas 2 uur heen en 2 uur terug te gaan hebk ook geen zin in.

int kort;

Bij de Vaartjes:
1 fles cola 0,89 cent.

Bij de AH:
4 flessen cola 4,39

Losse flessen cola zijn bij de AH ook LAPG, prijs is 1.12

C1000 is dus goedkoper .
pi_70093682
Kan iemand gewoon voor mij een folder regelen waar ik sowieso cola gratis mee krijg. PB me even!
pi_70093701
quote:

int kort;

Bij de Vaartjes:
1 fles cola 0,89 cent.

Bij de AH:
4 flessen cola 4,39

Maar de cola zit deze week niet meer in de " laagsteprijsgarantie". Op de site van AH kun je zien om welke producten het gaat.

Maar dit zou wel " geldig" zijn ja.
Extremistisch gematigd.
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:24:55 #173
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_70093705
quote:

int kort;

Bij de Vaartjes:
1 fles cola 0,89 cent.

Bij de AH:
4 flessen cola 4,39

Op de AH site staat een lossen fles voor 93 cent.
pi_70093718
c1000 is pas vanaf vrijdag!
pi_70093751
P8 Cola zit gewoon bij LAPG hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')