quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Welke brief ?
( zit op me 'werk' dus kan ff niet alles lezen )
[..]
Zou hem toch graag willen hebben , mischien kan ik dan nog terug met me bon.
Omdat er werd beweerd dat de Makro geen winkel isquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:39 schreef P8 het volgende:
ik was van plan om vanavond monatoetjes met appeltaart te eten, maar waarom is dit anderen niet gelukt?
Dat is t ook niet. Makro is een groothandel, maar met groothandels vergelijken ze OOK. (zie LAPG Vraag & Antwoord hierboven)quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:43 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Omdat er werd beweerd dat de Makro geen winkel is
Hoezo niet hoogvliet? of heb je het nu over bij jou in de regio?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:44 schreef MaddoxX het volgende:
Kunnen alleen nog gebruik maken van de Sanders folder (als iemand deze uberhaubt heeft?) en de folder van de C1000 in Vaartjes (maar daar moet ik 2.5u met de trein voor reizen)...
Ik zoek iemand die die van C1000 kan opsturenZodat ik zaterdag de boel hier kan verzieken met gratisch pizzas enzo
omdat ze zo triest doen met hun regeltjes
Ja wnat aukje zegt een folder (echte folder) moeten ze accepeteren. Ook al is het van een klein winkeltjequote:Op woensdag 17 juni 2009 13:20 schreef WJCra het volgende:
MaddoxX, ik zit er aan te denken om te gaan. Ben nog steeds niet naar Wageningen geweest. Ik wil best de trein in stappen, maar zometeen blijkt dat t toch geen nut heeft voor de cola. De pizza kan wel, maar om alleen voor een kwak pizzas 2 uur heen en 2 uur terug te gaan hebk ook geen zin in.
int kort;
Bij de Vaartjes:
1 fles cola 0,89 cent.
Bij de AH:
4 flessen cola 4,39
Per fles ben je dan goedkoper uit bij de Vaartjes. Maar is dit wel "geldig" ?
Maar nu komen ze er dus weer mee dat die winkel ook in de buurt moet zitten terwijl dat gister niet zo was. dan heb ik straks wellicht een folder en dan heb je datquote:
Nou, dan stap ik nu op de bus naar het station richting Wageningen. Eerst wat pudding regelenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja wnat aukje zegt een folder (echte folder) moeten ze accepeteren. Ook al is het van een klein winkeltje
En de actie van die pizza's, worden dus NIET landelijk aangepast... omdat alleen die winkel in Wageningen zit. Dus als we slim waren gingen we ze via post opsturen zei zequote:Op woensdag 17 juni 2009 13:49 schreef WJCra het volgende:
[..]
Nou, dan stap ik nu op de bus naar het station richting Wageningen. Eerst wat pudding regelen
Stuur mij folderssssquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:49 schreef WJCra het volgende:
[..]
Nou, dan stap ik nu op de bus naar het station richting Wageningen. Eerst wat pudding regelen
Zou je dan wat folders ook voor mij willen inslaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:49 schreef WJCra het volgende:
[..]
Dan wapper je even met die memo. Daar staat namelijk niets in over "in de buurt"quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
Maar nu komen ze er dus weer mee dat die winkel ook in de buurt moet zitten terwijl dat gister niet zo was. dan heb ik straks wellicht een folder en dan heb je dat
En als je mij dan een folder zou willen toesturenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:49 schreef WJCra het volgende:
[..]
Waar moet je dan zijn om in de buurt te zijn van die concurrent?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:52 schreef MaddoxX het volgende:
ach als we die folders hebben kunnen we vrijdag/zaterdag weer lekker asociaal cola en pizza halenmoet je dan die gezichten zien van ze
!!
lol hoi scorpie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |