Je had een dag vantevoren net voor sluitingstijd nog even kunnen checken via de scanner in de zaken zelf. Meestal passen ze dat 's ochtends voor de openingstijd aan (dat denk ik eerder als na sluit - correct me if i'm wrong)quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:12 schreef Chantalmv2 het volgende:
DJMarcel.....ja klopt maar zelfs om 8:00 hadden sommige AH's hun prijs al aangepast helaas! Van de 4 winkels hebben wij bij 1 kunnen halen...gelukkig! Wel erg leuk! Ook nog met gastendoekjes!
Vraag me af of het nu gaat lukken vrijdag met folder uit Wageningen als ze ook nu letten op winkels in de buurt!
Cola met H'vliet folder?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zou ook nog wel graag een folder van de hoogvliet willen hebben , kan ik wellicht me cola nog terugkrijgen maar ja dan zul je net zien dat ie zegt dat de winkel ook in de buurt moet liggen.
Volgens mij zie je dat verschil pas bij de inventarisatie. Er is teruggegeven wat op de bon stond. Het aantal artikelen klopt niet wat is ingenomen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:13 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
En wie mag het kassaverschil betalen? De 16-jarige caissière... Triest
Je moet niet de 4x pak pakken, maar 6 losse flessen van 1.5 ltrquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:20 schreef WJCra het volgende:
MaddoxX, ik zit er aan te denken om te gaan. Ben nog steeds niet naar Wageningen geweest. Ik wil best de trein in stappen, maar zometeen blijkt dat t toch geen nut heeft voor de cola. De pizza kan wel, maar om alleen voor een kwak pizzas 2 uur heen en 2 uur terug te gaan hebk ook geen zin in.
int kort;
Bij de Vaartjes:
1 fles cola 0,89 cent.
Bij de AH:
4 flessen cola 4,39
Per fles ben je dan goedkoper uit bij de Vaartjes. Maar is dit wel "geldig" ?
Haha goed bezig!quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:17 schreef Rowinvd het volgende:
Zowww!!
Mijn AH dag zit er ook weer op, denk ik
Om 08.00 uur voor de 1e AH, kar vol geladen met 6 pakken WC papier, loop al naar balie toe, komt chagrijnige manager naar me toe lopen en zegt al "Zow, laten we dit maar eens even gaan regelen!"
Kwam ie met verhaal dat zijn filiaal niet meer mee deed aan de actie, en dat we 1 pak gratis mee mochten nemen en een appeltaart.
OK, na ff gezeik te hebben vond ik het wel best, 1 rol papier mee genomen, andere 5 rollen terug gegeven en een appeltaartje gekregen.
Rekenen met geld is ook lastig voor ze, betaalde aan de kassa ¤25,xx, en kreeg ¤31,xx terug.
Dat was dus het 1e pak.
Daarna door naar de volgende AH, na wat gepraat kwam het er toch op neer dat ze de echte folder wilde zien, dus alle 6 de rollen betaald en meegenomen, hier later op de dag terug gekomen.
Op naar volgend filiaal, dit keer de cola geprobeerd, in de winkel en op de scanner stond nog de oude prijs maar aan de kassa werd het wel gecorrigeerd, dus spullen maar weer terug gelegd.
Hierna door naar de Hoogvliet, stapel folders opgehaald (stuk of 30), en nog naar een andere AH gegaan, ging dit keer voor de Mona toetjes maar ze bleven maar volhouden dat de Makro geen winkel was, en toen ik het terug wilde geven kon dat niet meer omdat het een koelingsproduct was... :S
Goed, terug naar de 2e AH en daar me geld van de 6 rollen plee papier terug gekregen, met een appeltaart bonnetje.
Toch nog maar even door naar een andere AH, maar ook daar waren inmiddels de prijzen van de WC rollen aangepast, dus maar weer terug naar huis gegaan.
Op de terug weg nog even langs een AH geweest, om de 4 appeltaarten op te halen. Werden uit de oven gehaald, waren dus zéér vers! En gloeiend heet! Medewerker had ze in een papieren zak gedaan, met onderop de streepjescode, bij de kassa was deze al helemaal zwart geworden en dus niet meer te lezen, dus moesten ze nieuwe streepjescode gaan halenKassamedewerkster overigens nog haar handen verbrand aan de hete appeltaart
![]()
Kortom; 7 pakken WC papier (gratis, zelfs geld toegekregen), 6 Mona toetjes (betaald) en 4 appeltaarten! Wel geslaagd dacht ik zo![]()
![]()
(Ik ga nu eerst alle mensen de folders sturen die al een berichtje hadden gestuurd, als ik wat over houd horen jullie het wel)
Wie weet registreert de kassa na 4 flessen automatisch een 4-pack.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:33 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Je moet niet de 4x pak pakken, maar 6 losse flessendan sta jij in je gelijk.
Nee hoor. Doet ie echt niet. Ik heb gisteren totaal 24 flessen gehaald. 6 flessen per keer, totaal 4 keer.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:35 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Wie weet registreert de kassa na 4 flessen automatisch een 4-pack.
Nope, de 4-pack heeft een aparte barcodequote:Op woensdag 17 juni 2009 13:35 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Wie weet registreert de kassa na 4 flessen automatisch een 4-pack.
Of je leest gewoon even het topicquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:36 schreef larry_flynt het volgende:
Maar zijn er nog gratis producten te halen?
Welke brief ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maareh rowinvd, ik zou dus met die bief van AH teruggaan vanwege de mona-toetjes als ik jou was. heb je de bon nog?
Zou hem toch graag willen hebben , mischien kan ik dan nog terug met me bon.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:30 schreef larry_flynt het volgende:
Hoogvliet folder heb ik ook, maar alles is al aangepast hoor. Of hebben jullie nog iets ontdekt?
Ja, ik ga dat nog wel ff proberen, misschien straks nog eens richting de Hoogvliet aangezien de vele interesse in de Hoogvliet foldersquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maareh rowinvd, ik zou dus met die bief van AH teruggaan vanwege de mona-toetjes als ik jou was. heb je de bon nog?
omdat ze gister de regels hadden veranderd en mensen een echte folder moet hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:39 schreef P8 het volgende:
ik was van plan om vanavond monatoetjes met appeltaart te eten, maar waarom is dit anderen niet gelukt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |