abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:26:28 #176
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70093761
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:12 schreef Chantalmv2 het volgende:
DJMarcel.....ja klopt maar zelfs om 8:00 hadden sommige AH's hun prijs al aangepast helaas! Van de 4 winkels hebben wij bij 1 kunnen halen...gelukkig! Wel erg leuk! Ook nog met gastendoekjes!

Vraag me af of het nu gaat lukken vrijdag met folder uit Wageningen als ze ook nu letten op winkels in de buurt!
Je had een dag vantevoren net voor sluitingstijd nog even kunnen checken via de scanner in de zaken zelf. Meestal passen ze dat 's ochtends voor de openingstijd aan (dat denk ik eerder als na sluit - correct me if i'm wrong)
pi_70093787
Zou ook nog wel graag een folder van de hoogvliet willen hebben , kan ik wellicht me cola nog terugkrijgen maar ja dan zul je net zien dat ie zegt dat de winkel ook in de buurt moet liggen.
pi_70093797
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:26 schreef Chantalmv2 het volgende:
P8 Cola zit gewoon bij LAPG hoor!
my bad
Extremistisch gematigd.
pi_70093812
Alles is nu toch aangepast? Of zijn er nog spullen die ik kan halen?
pi_70093826
Bij de AH zie ik alleen 4-packs staan van 1,5l. De losse flessen zijn van 0,5, 1 en 2 liter. Bij de C1000 gaat t om 1,5l flessen.
pi_70093836
@ JuiceJuice volgensmij is dat maar 1 liter cola.
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:28:09 #182
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70093837
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zou ook nog wel graag een folder van de hoogvliet willen hebben , kan ik wellicht me cola nog terugkrijgen maar ja dan zul je net zien dat ie zegt dat de winkel ook in de buurt moet liggen.
Cola met H'vliet folder?
pi_70093840
Hoogvliet folder heb ik wel, als iemand anders dan Sanders voor mij kan regelen?
pi_70093932
Hoogvliet folder heb ik ook, maar alles is al aangepast hoor. Of hebben jullie nog iets ontdekt?
  Milf woensdag 17 juni 2009 @ 13:33:02 #185
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_70094012
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:13 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

En wie mag het kassaverschil betalen? De 16-jarige caissière... Triest
Volgens mij zie je dat verschil pas bij de inventarisatie. Er is teruggegeven wat op de bon stond. Het aantal artikelen klopt niet wat is ingenomen.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 juni 2009 @ 13:33:12 #186
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70094017
Maareh rowinvd, ik zou dus met die bief van AH teruggaan vanwege de mona-toetjes als ik jou was. heb je de bon nog?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:33:24 #187
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_70094027
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:20 schreef WJCra het volgende:
MaddoxX, ik zit er aan te denken om te gaan. Ben nog steeds niet naar Wageningen geweest. Ik wil best de trein in stappen, maar zometeen blijkt dat t toch geen nut heeft voor de cola. De pizza kan wel, maar om alleen voor een kwak pizzas 2 uur heen en 2 uur terug te gaan hebk ook geen zin in.

int kort;

Bij de Vaartjes:
1 fles cola 0,89 cent.

Bij de AH:
4 flessen cola 4,39

Per fles ben je dan goedkoper uit bij de Vaartjes. Maar is dit wel "geldig" ?
Je moet niet de 4x pak pakken, maar 6 losse flessen van 1.5 ltr dan sta jij in je gelijk.
Heb ik gistere ook gedaan (met de print van sanders)

Voor mij is wageningen 2.5 uur reizen anders was ik wel ff een boel c1000 folders gaan halen
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_70094046
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:17 schreef Rowinvd het volgende:
Zowww!!
Mijn AH dag zit er ook weer op, denk ik

Om 08.00 uur voor de 1e AH, kar vol geladen met 6 pakken WC papier, loop al naar balie toe, komt chagrijnige manager naar me toe lopen en zegt al "Zow, laten we dit maar eens even gaan regelen! "
Kwam ie met verhaal dat zijn filiaal niet meer mee deed aan de actie, en dat we 1 pak gratis mee mochten nemen en een appeltaart.
OK, na ff gezeik te hebben vond ik het wel best, 1 rol papier mee genomen, andere 5 rollen terug gegeven en een appeltaartje gekregen.
Rekenen met geld is ook lastig voor ze, betaalde aan de kassa ¤25,xx, en kreeg ¤31,xx terug.
Dat was dus het 1e pak.

Daarna door naar de volgende AH, na wat gepraat kwam het er toch op neer dat ze de echte folder wilde zien, dus alle 6 de rollen betaald en meegenomen, hier later op de dag terug gekomen.

Op naar volgend filiaal, dit keer de cola geprobeerd, in de winkel en op de scanner stond nog de oude prijs maar aan de kassa werd het wel gecorrigeerd, dus spullen maar weer terug gelegd.

Hierna door naar de Hoogvliet, stapel folders opgehaald (stuk of 30), en nog naar een andere AH gegaan, ging dit keer voor de Mona toetjes maar ze bleven maar volhouden dat de Makro geen winkel was, en toen ik het terug wilde geven kon dat niet meer omdat het een koelingsproduct was... :S

Goed, terug naar de 2e AH en daar me geld van de 6 rollen plee papier terug gekregen, met een appeltaart bonnetje.

Toch nog maar even door naar een andere AH, maar ook daar waren inmiddels de prijzen van de WC rollen aangepast, dus maar weer terug naar huis gegaan.

Op de terug weg nog even langs een AH geweest, om de 4 appeltaarten op te halen. Werden uit de oven gehaald, waren dus zéér vers! En gloeiend heet! Medewerker had ze in een papieren zak gedaan, met onderop de streepjescode, bij de kassa was deze al helemaal zwart geworden en dus niet meer te lezen, dus moesten ze nieuwe streepjescode gaan halen Kassamedewerkster overigens nog haar handen verbrand aan de hete appeltaart

Kortom; 7 pakken WC papier (gratis, zelfs geld toegekregen), 6 Mona toetjes (betaald) en 4 appeltaarten! Wel geslaagd dacht ik zo

(Ik ga nu eerst alle mensen de folders sturen die al een berichtje hadden gestuurd, als ik wat over houd horen jullie het wel )
Haha goed bezig! ik ga het zometeen proberen bij de AH's hier in Deventer...hou jullie op de hoogte
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:35:47 #189
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70094120
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:33 schreef MaddoxX het volgende:

[..]

Je moet niet de 4x pak pakken, maar 6 losse flessen dan sta jij in je gelijk.
Wie weet registreert de kassa na 4 flessen automatisch een 4-pack.
pi_70094149
Maar zijn er nog gratis producten te halen?
pi_70094178
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:35 schreef DJMarcel.nl het volgende:

[..]

Nee hoor. Doet ie echt niet. Ik heb gisteren totaal 24 flessen gehaald. 6 flessen per keer, totaal 4 keer.
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:37:49 #192
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_70094192
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:35 schreef DJMarcel.nl het volgende:

[..]

Nope, de 4-pack heeft een aparte barcode
Gewoon 6 losse flessen van 1.5 liter pakken die kosten 1.12 eurie

--

Sanders heeft atm. voor 3 cent de cola goedkoper ( alleen als je met pin betaald )!!!
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_70094196
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:36 schreef larry_flynt het volgende:
Maar zijn er nog gratis producten te halen?
Of je leest gewoon even het topic .
pi_70094214
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:37 schreef MaddoxX het volgende:

( alleen als je met pin betaald )!!!
En alleen als je de echte folder heb!!
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:38:19 #195
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70094216
Oke, poging 2. Mijn verhaal was weg.

Ik ging dus naar de AH in de schooten. Daar werkt ene Aukje (Aukje, als je meeleest, super bedankt voor de goeie service en de moeite!)

Edet was volgens haar toen ik haar aan de foon had niet aangepast. dus ik kon het komen halen, kom ik daar, wel aangepast. Bleek dat het hoofdkantoor dat net had gedaan. Nou, uit coulance 1 meegekregen en een appeltaart (nog meer ) afijn... gelijk maar even omdat ze me echt uitleg wou geven gevraagd hoe het nou zat met de geprinte folders. 3 van de 4 ah's nemen ze hier wel aan. Blijkt dus (ze heeft net winkel web afgespeurd en het HK gebeld van zij was NIET op de hoogte) dat dit is gedaan omdat er eikel met photoshops zijn.

Zij had voordat ze mij belde een belletje van een andere AH hier in de stad gehad, dat jongens op pad zijn, met een gephotoshopte folder. Heb haar ook gelijk even gewezen op c1000amsterdam.tk en haar gevraagd of ze in godsnaam die eikels flink kan aanpakken, want ze verpesten het voor de andere klanten.

Ze zou kijken wat er mogelijk was qua politie en fraude, en zou die jongens opwachten. Maar daarom dus grotendeels geen uitgeprinte folders meer... Maar een AH kan zelf de beslissing nemen (doet de schooten ook) of ze het wel of niet doen. Aukje heeft gezegd, indien er iemand met een print van een folder komt, moet zij of haar baas geroepen worden, en maken zij de beslissen. De kassamieps mogen in de schooten die beslissing NIET meer nemen.

Ook blijkt dus, dat niet alle prijzen landelijk worden aangepast. Als je dus zo'n c1000 vaartjes actie hebt, die alleen in wageningen zit, dan wordt het dus daar bij de AH aangepast. En niet in de rest van Nederland. Kwestie van folders laten opsturen volgens haar dus

De LAPG is blijvend officieel... maar omdat het niet naar buiten is gebracht in een persbericht, kan AH alle kanten er mee op. Zij gaat iig naar het hoofdkantoor mailen, dat het op deze manier en met deze regels niet werkt, en enkel klanten kost ipv oplevert.

Nogmaals ; Aukje (AH schooten Den Helder) bedankt voor de moeite!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_70094233
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maareh rowinvd, ik zou dus met die bief van AH teruggaan vanwege de mona-toetjes als ik jou was. heb je de bon nog?
Welke brief ?

( zit op me 'werk' dus kan ff niet alles lezen )
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:30 schreef larry_flynt het volgende:
Hoogvliet folder heb ik ook, maar alles is al aangepast hoor. Of hebben jullie nog iets ontdekt?
Zou hem toch graag willen hebben , mischien kan ik dan nog terug met me bon.
  FOK!Fotograaf woensdag 17 juni 2009 @ 13:39:25 #197
235287 Rowinvd
pi_70094256
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ja, ik ga dat nog wel ff proberen, misschien straks nog eens richting de Hoogvliet aangezien de vele interesse in de Hoogvliet folders
pi_70094260
ik was van plan om vanavond monatoetjes met appeltaart te eten, maar waarom is dit anderen niet gelukt?
Extremistisch gematigd.
pi_70094336
@ P8: Nergens anders staan mona toetjes in de folder. Ook is alles al aangepast.
pi_70094346
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:39 schreef P8 het volgende:
ik was van plan om vanavond monatoetjes met appeltaart te eten, maar waarom is dit anderen niet gelukt?
omdat ze gister de regels hadden veranderd en mensen een echte folder moet hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')