Omdat ze alleen maar echte folders accepteren nu, en omdat sommige filialen ze innemen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:55 schreef LasTeR het volgende:
Waarom wil iedereen zoveel folders? Dat is op het moment het enige dat ik nog niet begrijp.
ik heb geen vaste lijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:02 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
met vaste lijn bellen en de mobiel laten opnemen (mic tegen het oorgedeelte houden)
Heb geen 2e PM gehad?!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:03 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Jij ook
Nog 1 beschikbaar... mijn allerlaatste!!!
landelijk, vanuit het HKquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:01 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
niet. edet is regionaal aangepast.
ja! makro folder! hier ook 1 graagquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:04 schreef Rowinvd het volgende:
Er was hier toch ook iemand die stapel Makro folders had?
Zou ik daar misschien 1 van kunnen ontvangen? In de interne brief van de AH staat namelijk direct achter de regel dat groothandels ook mee doen dat er een papieren folder nodig is, dus dat gaat lastig worden...
Is daar een folder van dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:01 schreef MaddoxX het volgende:
Ik intereseer me alleen voor de folder van C1000 Vaartjes![]()
ik heb nog 1 makro (food) folder over...quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:04 schreef Rowinvd het volgende:
Er was hier toch ook iemand die stapel Makro folders had?
Zou ik daar misschien 1 van kunnen ontvangen? In de interne brief van de AH staat namelijk direct achter de regel dat groothandels ook mee doen dat er een papieren folder nodig is, dus dat gaat lastig worden...
Die Mona puddingquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:06 schreef MaddoxX het volgende:
wat is bij de makro goedkoper (dit hebk niet gezien?) ik heb makro pasje dus kan wel ff folders ophalen enzo
Ook nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:05 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
tweede mobiel (van je vriend of whoever) op luidspreker zetten, opnemen met gsm1.
ik ook niequote:Op woensdag 17 juni 2009 14:06 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ik snap niet wat mensen met Hoogvliet-folders willen nu Edet landelijk is aangepast?
Ik heb vanochtend Edet gekocht toen het nog niet aangepast was...quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:06 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ik snap niet wat mensen met Hoogvliet-folders willen nu Edet landelijk is aangepast?
Kan je dat aub in de volgende OP zetten?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:55 schreef Qwea het volgende:
hey nou wil ik niet piepen, maar kunnen we niet ff massaal AH gaan mailen? Dat ze op deze manier wel erg de actie verneuken?
quote:Geachte heer Van *********,
Wij kunnen uw standpunt begrijpen. Echter het gaat echt om een folder op
folder vergelijking. Dus als u aanspraak wilt maken op de laagste
actieprijs garantie, dan heeft u een folder met de originele folderpijs én
uw AH kassabon nodig. De actieprijs uit een concurrerende folder moet dus
lager zijn dan het bedrag waarvoor u het actie-artikel bij AH hebt gekocht
om aanspraak te maken op de laagste actieprijs garantie.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
Wendy Denie
Origineel bericht:
Naam: Sander
E-mail adres: sander@colasiteoflife.com
Onderwerp: internetklantenservice@ah.nl
Uw reactie:
Geachte AH Klantenservice,
Ik hoorde dat er na een photoshop incident, een nieuwe regel bij is
gekomen, namelijk dat geprinte folders niet meer zijn toegestaan.
Deze nieuwe regel is volkomen te begrijpen, photoshoppen kan ECHT niet
bij een situatie waar het om zoveel geld gaat.
Maar wat nou als ik een duidelijke bronvermelding erbij genoteerd heb,
en een telefoonnummer van de betreffende winkel?
Het gaat er immers om dat ik de echtheid kan bewijzen, en niet van wat
voor papier de folder gemaakt is, toch?
Met vriendelijke groeten,
Sander van ******
Ontvangen: 16-06-2009 21:02
nee daarvoor ga ik er niet heen rijdenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |