wie let er nou specifiek op c1000 VAATJES, ze letten gewoon op c1000 denk ik, later komen ze er misschien achter dat het vaatjes isquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee, want er zit geen c1000 vaatjes in je buurt
ik heb zo'n vermoeden dat ik daar helemaal geen moeite voor hoef te doen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
Anders zorg jij daar wel voor hè, Eucalypta?
Jij wilt echt graag gebanned worden he?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:59 schreef Ringo het volgende:
Tering. Eerst massaal de proleet uithangen, er lol in vinden om AH-personeel te terroriseren, snelcursusje hoe-speel-ik-een-verongelijkte-geldwolf -- en dan nog moeilijk durven doen als blijkt dat men dit verwerpelijke gedrag een halt toeroept middels nieuwe regelgeving.
Zeer terechte beslissing van AH.Domme actie vanaf het begin natuurlijk, dat ook.
Je kan ook gewoon lekker in KLB gaan klagen en optieven hier met je getroll.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
Kun je niet naar Klaagbaak, daar loopt ook een topic over deze actie.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
jij bent schnellquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon lekker in KLB gaan klagen en optieven hier met je getroll.
Ja, leuk, maar hij wordt nu al enkele pagina's gewaarschuwd...quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon lekker in KLB gaan klagen en optieven hier met je getroll.
Ik heb alles niet heel erg op de voet gevolgd, maar volgens mij staan de nieuwe regels zoals 6 producten max toch niet in de papieren folder van de ah? Volgens mij staat er ook nergens in de folder dat de ah het recht heeft om de voorwaarden tussentijds aan te passen....Dat zou betekenen dat al deze nieuwe "regels"wel ingevoerd kunnen zijn maar nog steeds niet geldig zijn, omdat de actie folder de hele week loopt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Per vandaag. Dus die folders zijn overbodig.
Nogmaals ; Ik citeer de AH meeuwenstraat hierzo . Niet precies, maar in de strekking van ;quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:16 schreef canin het volgende:
[..]
Ik heb alles niet heel erg op de voet gevolgd, maar volgens mij staan de nieuwe regels zoals 6 producten max toch niet in de papieren folder van de ah? Volgens mij staat er ook nergens in de folder dat de ah het recht heeft om de voorwaarden tussentijds aan te passen....Dat zou betekenen dat al deze nieuwe "regels"wel ingevoerd kunnen zijn maar nog steeds niet geldig zijn, omdat de actie folder de hele week loopt.
(correct me if im wrong)
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:16 schreef canin het volgende:
[..]
Ik heb alles niet heel erg op de voet gevolgd, maar volgens mij staan de nieuwe regels zoals 6 producten max toch niet in de papieren folder van de ah? Volgens mij staat er ook nergens in de folder dat de ah het recht heeft om de voorwaarden tussentijds aan te passen....Dat zou betekenen dat al deze nieuwe "regels"wel ingevoerd kunnen zijn maar nog steeds niet geldig zijn, omdat de actie folder de hele week loopt.
(correct me if im wrong)
quote:4. Prijzen, aanbiedingen en acties
De meeste AH Bonusaanbiedingen die op ah.nl staan vermeld, zijn verkrijgbaar in alle Albert Heijn-winkels. Minder alledaagse aanbiedingen zijn in een aantal winkels verkrijgbaar vanaf dinsdag. Voor deze aanbiedingen geldt: Op=Op. AH Bonusaanbiedingen gelden niet bij AH to go. Een selectie van de AH Bonusaanbiedingen is ook verkrijgbaar via de AH Webwinkels. U herkent ze aan het AH Webwinkels logo.
De AH Bonusaanbiedingen zijn alleen geldig met een AH Bonuskaart gedurende de aangegeven actieperiode.
Voor alle XL-aanbiedingen geldt: Op=Op en maximaal 10 artikelen per klant.
Hoewel deze website met de grootste zorgvuldigheid tot stand is gekomen, kan het voorkomen dat kenmerken van producten (prijs, uiterlijk, allergenen vermelding) niet juist worden weergegeven of afgebeeld. In dat geval gelden de op de verpakking van het product zelf weergegeven kenmerken en kunt u geen aanspraak maken op levering op grond van foutief weergegeven informatie.
Albert Heijn bv behoudt zich het recht voor actievoorwaarden tussentijds te wijzigen en acties voortijdig te beëindigen.
jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:19 schreef Ivo1986 het volgende:
Als ze toch maar alleen het verschil uitbetalen kunnen ze het limiet van 3 stuks toch weg doen.
Er staat wel in de voorwaarden dat AH het recht heeft de voorwaarden aan te passenquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:16 schreef canin het volgende:
[..]
(correct me if im wrong)
kutquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Er staat wel in de voorwaarden dat AH het recht heeft de voorwaarden aan te passen
Nop helaas, ze zijn de goedkoopste...quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:21 schreef asbez het volgende:
Kan ik nog ergens goedkoop iets halen?
met folder van jumbo , hoogvliet, c1000 , nettorama , lidl, aldi?
iets wat bij mij in buurt zit??
6x 3 cent retourquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:25 schreef asbez het volgende:
dat ook nie,
want sanders kan nog steeds maar helaas geen folder van
6 flesse voor 6.69
en bij appie
6 flesse voor 7.02
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:28 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
6x 3 cent retour
o nee...
limiet van 3
3x 3 cent retour
yeah!