quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Yup, dat kunnen mijn hersenen nog net aan. Thanks!
Al maanden niet meer! Wel jammer eik, maar ik kom er gewoon niet meer aan toe.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het? Nog steeds bezig met WoW?
Nice!quote:
Oh!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:09 schreef CarOnline het volgende:
Buuv als je alsnog wil:
Gratis kaartje!
![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Al maanden niet meer! Wel jammer eik, maar ik kom er gewoon niet meer aan toe.
Hoestie bij jou? Ik las dat je naar Den Haag ging verhuizen? Mooie stad.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Versabommie is van de twitterpage gelazerd?
neuh,,,quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:08 schreef Deisyy het volgende:
Is het heel voorbarig dat ik al een Geslaagd!-taart voor mij dochter heb besteld?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:08 schreef Deisyy het volgende:
Hebben we ons daarom een muisarm zitten klikken
Ja..en dan doe je er gewoon een ander plaatje op.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:12 schreef Deisyy het volgende:
Neuh.... dan is feliciteren ook niet voorbarig![]()
En als ze dan toch gezakt is vreet ik gewoon het marsepeinenplaatje met Geslaagd! erop er eerst af
Hey wat leuk! Heb je hier een bedrijf gevonden waar je aan de slag kunt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Is wel de planning, komende weken even kijken of het allemaal door kan gaan
Dat meen je niet, heb ik voor niks zitten plussen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Versabommie is van de twitterpage gelazerd?
Mwoah, alvast gefeliciteerd danquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:08 schreef Deisyy het volgende:
Is het heel voorbarig dat ik al een Geslaagd!-taart voor mij dochter heb besteld?
Beton!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:48 schreef Copycat het volgende:
Ik word echt gek van beton. Ik ga dadelijk voor straf tegen een betonnen muur schoppen.
Je weet wat ze zeggen (of niet natuurlijk), je kunt er beter over schrijven dan er op vallen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:17 schreef Copycat het volgende:
Beton is kut. Zwaar kut. Om over te schrijven. Wervend en deskundigheid veinzend.
Dat is waar. Ik ben er gelukkig klaar mee. Morgen mag ik me fijn op computerprogramma's richten. Daar heb ik ook al zoveel verstand vanquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:29 schreef Dementor het volgende:
Je weet wat ze zeggen (of niet natuurlijk), je kunt er beter over schrijven dan er op vallen.
Of niet dan?! que.
Ga eens praten met die psycholoogquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:17 schreef Copycat het volgende:
Beton is kut. Zwaar kut. Om over te schrijven. Wervend en deskundigheid veinzend.
Robert is lievquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga eens praten met die psycholoog![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Robert is lievOok zonder make-upje
Ik wil wel psycholoog zijn voor een gereduceerd tarief in Bunker IIquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Robert is lievOok zonder make-upje
Dan moet je geld toegeven, Robert deed het toch vrijwillig??quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wil wel psycholoog zijn voor een gereduceerd tarief in Bunker II
Ja, maar dat was een amateur en hij zag nogal bleekjesquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan moet je geld toegeven, Robert deed het toch vrijwillig??
ik wil je wel een beeld zien met wat advies voor de bunkerbewonersquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar dat was een amateur en hij zag nogal bleekjes
Wat je wil.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:53 schreef Copycat het volgende:
Mag ik dan de Dottey spelen? Of Nmns?
Of mezelf.
Zal ik een scriptje schrijven dat willekeurig ja of nee antwoordt op je vragen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:36 schreef Marrije het volgende:
Nou nee, ik ben meer voor een online psycholoog.
http://www.telegraaf.nl/t(...)uvuzela__.html?p=2,1quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn wat een getoeter bij de confederations cup, zou dat volgend jaar WK bij alle wedstrijden zo zijn?
Zou ook een leuke zijn om ze helemaal over de zeik te krijgen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Zal ik een scriptje schrijven dat willekeurig ja of nee antwoordt op hun vragen?
Ah, dat wordt een stadionverbodquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)uvuzela__.html?p=2,1
Ik ben bang dat het nog wel wat voeten in de aarde heeft maar dat het daar op uit al draaienquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah, dat wordt een stadionverbod.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:35 schreef Soury het volgende:
Ik heb een serieuse bruiloft morgen das pas erg...Fuck sport
Ga liever werkenquote:
Het kind is gisteravond weer terug gekeerd op het nest, dus ik heb gisteravond 791 vakantiefoto's uit Lloret zitten kijken, echt he 791!quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat je wil.
Flexibel!![]()
En Deisyy, weet je al iets of duurt het nog even? En is dochterlief al uitgeslet aan de Costa?![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kind is gisteravond weer terug gekeerd op het nest, dus ik heb gisteravond 791 vakantiefoto's uit Lloret zitten kijken, echt he 791!![]()
De uitslag is morgen pas, de champagne ligt al koud en de taart is besteld
Dat is juist topquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:42 schreef Deisyy het volgende:
Het kind is gisteravond weer terug gekeerd op het nest, dus ik heb gisteravond 791 vakantiefoto's uit Lloret zitten kijken, echt he 791!![]()
Heb je nog koorts?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee...ben zelfs weer terug naar bed geweest vandaag
En je kan het halveren vanwegen de zelfde zwembad/strand foto's !!!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De uitslag is morgen pas, de champagne ligt al koud en de taart is besteld
Uh wat wattjequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb ondertussen pijn in mijn buik, heb geprobeerd om een pizza van 42 cm op te eten (met z'n tweeën) maar 't is niet gelukt
ja doet ik....en als ik wat nodig heb komt mn grote broer ff langs.....kumt goequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je nog koorts?
Je moet wel goed voor jezelf (laten) zorgen, vitamineshotjes enzo
Het was ook topquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb ondertussen pijn in mijn buik, heb geprobeerd om een pizza van 42 cm op te eten (met z'n tweeën) maar 't is niet gelukt
Jaaa!!! het gaat weer over etenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Slim, zo weet ze zeker dat ze nog een keer weg magquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Het was ook top![]()
Echt van alles had ze foto's gemaakt
Das lief van je broerquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja doet ik....en als ik wat nodig heb komt mn grote broer ff langs.....kumt goe
ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaa!!! het gaat weer over eten![]()
Maar ik ben deze keer niet begonnen![]()
De hele lieve echtgenoot van een collega kwam vandaag haring langs brengen, ik heb er 2 op
jaja...slapenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga maar slapen, dan voel ik ook niets![]()
Of juist nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Slim, zo weet ze zeker dat ze nog een keer weg mag. winwin
Als je er echt zo'n last van hebt moe je zorgen dat je eraf komtquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga maar slapen, dan voel ik ook niets![]()
Ohh de mooie ouwe dagen met vriendinnen op stap. (Ik ging niet naar Spanje maar Egmond aan zee)quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of juist niet![]()
Die kamer was één grote bende en ze was vergeten de drankflessen weg te halen voordat ze foto's ging nemen
Dat hoort erbij, anders is 't niet 'geloofwaardig'quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of juist niet![]()
Die kamer was één grote bende en ze was vergeten de drankflessen weg te halen voordat ze foto's ging nemen
Same differencequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh de mooie ouwe dagen met vriendinnen op stap. (Ik ging niet naar Spanje maar Egmond aan zee)
Kan me alleen maar zon herinneren. Maar zal de lol wel zijn geweestquote:
Vroegah hadden we nog echte zomers met zonquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan me alleen maar zon herinneren. Maar zal de lol wel zijn geweest
Vroegah vermaakten we ons wel ook zonder zon ...Viel domweg niet opquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vroegah hadden we nog echte zomers met zon
Vroegah vermaakten we ons zelfs zonder internetquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Vroegah vermaakten we ons wel ook zonder zon ...Viel domweg niet op
Hee ik was zaterdag nog in Den Haag !! Was gezelligquote:
Ja ik was erbijquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Vroegah vermaakten we ons zelfs zonder internet
volgende keer effe hier langs hè!quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee ik was zaterdag nog in Den Haag !! Was gezellig
Ja heb nog aan je gedacht maar ja was met bob mee he ??quote:
O, in die krottenwijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja heb nog aan je gedacht maar ja was met bob mee he ??Ik was in de Hendrik Zwaardecroonstraat
toch niet toevallig onlangs in Mexico geweest he?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja doet ik....en als ik wat nodig heb komt mn grote broer ff langs.....kumt goe
Heerlijk, met je face in het zonnetje, je schone longen de frisse morgenlucht inhalerend, je benen in een vaste cadans, rode stoplichten negerend, fier rechtop zittend en herrie rechstreeks je oren in. Je zou zo doorfietsen richting Zuid-Frankrijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:51 schreef Copycat het volgende:
Wakker!
Kan ook niet anders met dit op je oren op je fiets:
Knoop mij dan onder je snelbindersquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:57 schreef Copycat het volgende:
Ja!
Ware het niet dat ik 's ochtends naar het noorden moet fietsen. Wie weet trap ik vanavond wel door tot Cannes.
Nee, nog vier weken te gaan, dan ben ik zeven weken vrij.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:22 schreef Manu82 het volgende:
Dagje vrij NMNS?
klinkt goed 7 wekenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, nog vier weken te gaan, dan ben ik zeven weken vrij.
Wat een heerlijk vooruitzicht!quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, nog vier weken te gaan, dan ben ik zeven weken vrij.
Om eerlijk te zijn, zes weken en drie dagen, net geen zeven weken. Onderwijs hè, laag salaris maar redelijk veel vrij. Ik ben d'r ook blij meequote:Op donderdag 18 juni 2009 09:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een heerlijk vooruitzicht!
Kom ik aan, met mijn 24 dagen op jaarbasis.
Ja dat dus.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:26 schreef Copycat het volgende:
Wat een heerlijk vooruitzicht!
Kom ik aan, met mijn 24 dagen op jaarbasis.
Kom op Pietje, jij werkt net en hebt jaaaaaaaaaaren van vakantie achter de rugquote:
Hoe was het in Den Haag Manu, of moet je daar nog heen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:45 schreef Manu82 het volgende:
Vanaf volgende week donderdag heb ik ook weer vakantie trouwens
Uhm nee.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trouwens Cc, nu je niet meer rookt kun je ook 32 uur gaan werken en een dag opsparen?
Had je maar meer moeten rokenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm nee.
Dat geld dat ik met roken uitspaar, compenseert helaas niet het salaris van een dag per werkweek. Nou ja, helaas. Gelukkig maar. Anders zou ik slechts een kleine 30 Euro per dag verdienen.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe was het in Den Haag Manu, of moet je daar nog heen?
En dan jij nog een baan hè! Lekker hoor, tweeverdiener, dat schiet tenminste op.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:51 schreef Manu82 het volgende:
Tweede ging stuk beter, maar voor beiden geldt dat er nog een ronde is als ze door isAfwachten dus
Ik moet eerst eens klaar zijn, maar als het goed is gebeurd dat binnenkort, moet alleen een ander onderwerp verzinnen...quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dan jij nog een baan hè! Lekker hoor, tweeverdiener, dat schiet tenminste op.
Even doen dan hè! Ik wil na de vakantie ook maar weer eens wat oppakken, eens kijken of er nog ergens geld in een opleidingspotje zitquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik moet eerst eens klaar zijn, maar als het goed is gebeurd dat binnenkort, moet alleen een ander onderwerp verzinnen...
Ik gun 't je wel, ouwe brombeer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kom op Pietje, jij werkt net en hebt jaaaaaaaaaaren van vakantie achter de rug
Ik buffel al vanaf m'n zestiende hè
nee......dat had ik idd geval nog een leuke vakantie gehadquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
toch niet toevallig onlangs in Mexico geweest he?
Ik ben een schaduwquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zet je de radio aan, Frank Boeijen.![]()
Ik steuk er nog een bakkie pleur bij.
werk zequote:Op donderdag 18 juni 2009 10:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goed, tijd om echt wat te gaan doen! Veel plezier vandaag
En dan spreken we niet even af?quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]vorige week donderdag en vrijdag geweest.
Was wel super, veel op het plein gezeten en even bij boulevard
Sollicitaties zijn waarschijnlijk redelijk gegaan, over eerste had ze niet zo'n goed gevoel, maar was wel een goede evaluatie van de recruiter. Alles was tenminste voldoende tot ruim voldoende
Tweede ging stuk beter, maar voor beiden geldt dat er nog een ronde is als ze door isAfwachten dus
Valt niet mee om af en toe de dag door te komen, lukt dat beter in Spanje? Of is het dan te warm?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:25 schreef hondjes het volgende:
De boodschappen zijn ook weer in huis,,verder nog wat dingen vooor mijn huis gekocht.
gadverdamme, wat ben ik gaar en moe.
wel met frisse moed dan zomaar weer aan het eten beginnen. en dan is het weer weekend.
nou ja, dat is het iedere dag voor mij
Daar gaat alles veel relaxer, je bent de hele dag buiten, de tijden zijn anders, en het gekke is, je pastquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Valt niet mee om af en toe de dag door te komen, lukt dat beter in Spanje? Of is het dan te warm?
Eet smakelijk.
-Edit- lees ik net op de site.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_vlucht__.html?p=1,1
Lies, ken jij de Vondst, is die gele krant met allemaal spullen te koop uit het hele land, heeft ook een " gratis afhalen" rubriek, ideetje?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
Coos (of 1 van de andere hagenezen) heb jij niet toevallig een oude grasmaaier over waar je niets meer mee doet? Ik vind het zonde om een nieuwe te kopen eigenlijk.
Meer buitenleven, blijft denk ik voelen als vakantie hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:13 schreef hondjes het volgende:
Daar gaat alles veel relaxer, je bent de hele dag buiten, de tijden zijn anders,
nu is er een hittegolf, maar dat heb ik daar nog niet mee gemaakt, volgende week misschien.,
maar dan duik ik wel constant het zwembad in, denk ik.
En ik heb airco,
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:13 schreef hondjes het volgende:
[..]
nu is er een hittegolf, maar dat heb ik daar nog niet mee gemaakt, volgende week misschien., maar dan duik ik wel constant het zwembad in, denk ik.
En ik heb airco,
Yep, gelukt !!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:19 schreef tuinfluiter het volgende:
Fann hoe gaat het met de emails uit US .
Lukt het blokkeren?
Krijg je nog mails .
Mooi.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:22 schreef FANN het volgende:
Yep, gelukt !!!
Al zeker een week niets meer gezien![]()
Nog bedankt voor de tip, de truc zat hem in alle mails apart blokkeren,
volgens mij hebben die gasten tig emailadressen...
Wat goed, van harte gefeliciteerd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:26 schreef Deisyy het volgende:
De vlag hangt uit, mijn dochter is geslaagd
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Bedanktquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Is ze al bijgekomen van haar tripje naar Lloret?
pffff Fluitertje, toch wel zeker 20x of meer...quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mooi.
Hoe vaak heb je ongeveer die handeling gedaan als het tig emailadressen waren
die je apart moest blokkeren?
[..]
Wat goed, van harte gefeliciteerd.
heeeeeej gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Zo dat was goed mis .quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:30 schreef FANN het volgende:
pffff Fluitertje, toch wel zeker 20x of meer...
En dit hartelijk in ontvangst neemt, jammie.quote:
Fijne avond en slaap lekker voor strakkiesquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dit hartelijk in ontvangst neemt, jammie.![]()
Ga bankhangen, fijne avond allemaal en voor straks weltrusten.
Dan ploppen we wel een verse fles openquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
ghehehe nah...bewaar die van mij maar voor morgen
omdat ik niet 'Bien 'benquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ploppen we wel een verse fles open![]()
Maar waarom morgen?
Tuurlijk, je was ziekquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
omdat ik niet 'Bien 'ben...ik ga slapen doeiiii
Alleen aan de achterkant nog een paar, en de rest zit er nog steeds inquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Godsamme bofkont, wil jij noooooooooooooit meer klagen !
![]()
Hoe zijn de hairextensions ? is het gelukt ????
Niet elke dag gaan tangen he Hondjesquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
Alleen aan de achterkant nog een paar, en de rest zit er nog steeds in![]()
ik ben goed he,, lijk wel een kapster.
En in Spanje haal je ze d'r weer uit.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nee Lies ik heb er maar één.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
Coos (of 1 van de andere hagenezen) heb jij niet toevallig een oude grasmaaier over waar je niets meer mee doet? Ik vind het zonde om een nieuwe te kopen eigenlijk.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:11 schreef Coos het volgende:
En in Spanje haal je ze d'r weer uit.Veuls te warm die dingen.
Nee joh Lies ik ben hartstikke aan het werk!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
Coos! Hoe is het op het strand?
En heeft Martin alles overleefd?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee joh Lies ik ben hartstikke aan het werk!!Gisteren naar het strand geweest en toen ik goed en wel lag werd het bewolkt en ben ik maar weer terug gegaan. . Hahaha....Martin moet aan het zuurstof...pfftt.... die bouwvakkers worden ook helemaal doodmoe van hem.
![]()
Misschien heeft Martin wel een grasmaaier in het magazijn. Da's net malle Pietje.![]()
Zal het vragen.
In huis natuurlijk!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
brak toch de zon een beetje door. Waar ben je mee aan het werk?
Nog een maandje en dat Spanje
Moet ik nog een dagje komen helpen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:30 schreef Coos het volgende:
[..]
In huis natuurlijk!![]()
Ja, over vijf weken Spanje maar dat houdt in dat ik over negen weken alweer terug ben.
Mooi verhaal.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ohwja dat lijkt mij geen pretje om bij hem in huis te moeten klussen
Nee alleen nog de hal en de binnenkant van het kozijn in de douche en een paar deuren. Maar die zijn nieuw dus een kwestie van alleen maar verven. Na de vakantie ga ik toch ook het trappenhuis nog maar doen en in oktober als ik stop met roken de woonkamer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet ik nog een dagje komen helpen?![]()
Ja en dan is het hartje zomer en dan kan je tot oktober op het strand liggen![]()
(Ja dat is wisfullthinking)
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Mooi verhaal.
Bij mij in de keuken zitten nu wel tien stopcontacten. Martin die natuurlijk regelmatig kwam kijken was dat niet ontgaan. Hij kwam zelfs foto's maken. Toen ze bij hem maar drie stopcontacten wilde aanleggen is ie naar die uitvoerder gegaan en heeft een partij stampij staan maken.Uitvoerig!!
Resultaat al zijn wensen zijn in vervulling gegaan.
![]()
Maar die lul van een uitvoerder kijkt mij er op aan.Maar daar heb ik schijt aan.
Hij gaat steeds psychotischer uit z'n ogen kijken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whahahaha arme arme uitvoerder, die zijn toe aan vakantie straks
Verbouwen is gaafquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij gaat steeds psychotischer uit z'n ogen kijken.![]()
Van mij wordt ie ook gek. Ik zeg alles zonder enig voorbehoud en daar kunnen die boeren toch niet goed tegen.Vandaag kwam ie het schadeformulier brengen ivm die lekkage. Hij zei dat ie mijn formele aansprakelijkheidsstelling had gelezen en daar niet blij mee was.
Nee, dat snap ik. Hij zei we hadden toch een mondelinge afspraak. Ik zei alleen maar ik dek me in. Doen jullie toch ook.
dus tis nog écht gelukt ook? knap...... denk dat die man van je dochter ofzo beter de achterkant effe kan doenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
ieder winkel waar je ooit bij hebt gekocht, bombardeerd je tegenwoordig met spam,quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo dat was goed mis .
Had iets gekocht bij Marktplaats en krijg nu ook emails van Marktplaats, je kan je afmelden
maar wanneer ik het aanklik wordt het afgebroken, nou dan maar via
afzender blokkeren, makkelijk hoor.
Damn wat een tijd, in hemelsnaam, waaromquote:
Ja kon me ogen niet meer open houden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:05 schreef FANN het volgende:ik kom een beetje laat binnenvallen volgens mij is iedereen al naar zijn nest....
Was weer vroeg gaan slapenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn wat een tijd, in hemelsnaam, waarom?
Zie alleen een rood kruis...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:14 schreef Kaat38 het volgende:
Smorgens hier ook, zit naar de laatste uil te staren, hoe erg kan ik zijn! http://www.beleefdelente.nl/steenuil
Alkmaar: beetje zon maar nog niet geweldig, wel droog.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:47 schreef Manu82 het volgende:
Het is hier niet echt bewolkt, maar ik zie ook geen zon
Troost je, je bent niet de enige die z'n hersens aan pijnigen isquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:06 schreef Copycat het volgende:
En vanochtend eerste werk brainstormen over windmolens. Geen goede combinatie.
Gezellig, en mocht ik het vergeten, al vast van harte gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:13 schreef CarOnline het volgende:
Mogge, stralend weer hier, boodschappen binnen, zometeen de buuf op de koffie.
En nu even een uitnodiging maken voor mn verjaardag / housewarming voor de Straße und mijn familie.
Volgende week zaterdag. Hopelijk kunnen ze allemaal![]()
Dank uquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gezellig, en mocht ik het vergeten, al vast van harte gefeliciteerd.
Ga je nog zingen vanavond of is APK geveld door de griep?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dank u
Oh tis nietde buuv
van hier, maar mn andere buuf, ook gezellig.
Ik heb geen idee, is ie ziek dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga je nog zingen vanavond of is APK geveld door de griep?
Maak je niet ongerust, er zijn tegenwoordig prachtige protheses in de handelquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:38 schreef Noek het volgende:
Ik denk dat ik mijn achillespees door midden heb ofzo. Nu moet ik eerst kruipend aan een kop koffie zien te komen. Dan kijken hoe ik bij de dokter kan komen. Auto rijden gaat vast niet.
Oooh.Het doet verdomd pijn en ik heb al heel dramatisch liggen huilen maar het helpt niks.
Ongelooflijk hoe vaak je een been/voet nodig hebt. Niet te geleuve!![]()
Nooit meer scheren.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak je niet ongerust, er zijn tegenwoordig prachtige protheses in de handel
Watsgebeurt, sporten de oorzaak?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Nooit meer scheren.![]()
Ik hoop dat ze hem eraf halen. Ben ik van die teringpijn af.
Kweenie. Gisteravond nog wel een flinke ronde gefietst en wel iets last naderhand en vanmorgen sta ik op en ik voel en hoor iets scheuren achter in mijn poot en toen kon ik niks meer.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Watsgebeurt, sporten de oorzaak?
Die dokter moet natuurlijk eerst voelen, knijpen en zulks om daarna te zeggen "Je moet naar het ziekenhuis". Het lijkt op een gescheurde pees? Voetje in het gips, lekker liggen, je laten verwennen en Fokken de komende wekenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Kweenie. Gisteravond nog wel een flinke ronde gefietst en wel iets last naderhand en vanmorgen sta ik op en ik voel en hoor iets scheuren achter in mijn poot en toen kon ik niks meer.
Wat een jjedoe. Maar ik mag zo naar de dokter en dan wil ik een spuit. De grootste die hij heeft.![]()
Wanneer ben je jarig dan, CarO?
Auww jeetje!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Kweenie. Gisteravond nog wel een flinke ronde gefietst en wel iets last naderhand en vanmorgen sta ik op en ik voel en hoor iets scheuren achter in mijn poot en toen kon ik niks meer.
Wat een jjedoe. Maar ik mag zo naar de dokter en dan wil ik een spuit. De grootste die hij heeft.![]()
Wanneer ben je jarig dan, CarO?
Ja, en als ik er nu overheen glijd met mijn vinger dan hoor je gekraak. Echt super!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:55 schreef CarOnline het volgende:
Ik las er even overheen maar je hóórde iets scheuren?![]()
![]()
*alsnog flauw valt*
Hoe kom je bij de dok dan?
Heb je wel iemand die je ff brengt?
Joh, bel dan even een taxi, je gaat toch niet die enkel/voet nog meer belasten?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, en als ik er nu overheen glijd met mijn vinger dan hoor je gekraak. Echt super!
Ik weet niet hoe ik er kom want de buren zijn weg en meneer is te ver weg en paps en mams ook.
Vriendin gebeld maar die pakt niet op dus..Hopelijk kan ik net als vroeger fietsen met één been. Ik heb nog een half uurtje en ik heb net koffie kunnen kruipen. Daar knapt een mens van op.
Jeetje, wat een toestand, woont er geen Fokker in de buurt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, en als ik er nu overheen glijd met mijn vinger dan hoor je gekraak. Echt super!
Ik weet niet hoe ik er kom want de buren zijn weg en meneer is te ver weg en paps en mams ook.
Vriendin gebeld maar die pakt niet op dus..Hopelijk kan ik net als vroeger fietsen met één been. Ik heb nog een half uurtje en ik heb net koffie kunnen kruipen. Daar knapt een mens van op.
wat een goed idee, gewoon een taxi nemen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, bel dan even een taxi, je gaat toch niet die enkel/voet nog meer belasten?
En anders komt die dok maar even bij jou
Of een regiotaxi als ze die bij je in de buurt hebben....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:08 schreef Copycat het volgende:
Bel een taxi!
Gadver dat klinkt niet goed !quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:05 schreef Noek het volgende:
[..]
heb jij die dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Troost je, je bent niet de enige die z'n hersens aan pijnigen is
Ik heb een paar hersencellen jah, en als je dan een oplossing zoekt moeten die paar cellen natuurlijk veel harder werken dan bij iemand die er heel erg veel heeft.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:31 schreef FANN het volgende:
[..]
heb jij die dan?
sorry ben in een vrolijke bui
![]()
hoeveel hercencellen heb jij denk je?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb een paar hersencellen jah, en als je dan een oplossing zoekt moeten die paar cellen natuurlijk veel harder werken dan bij iemand die er heel erg veel heeft.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:43 schreef FANN het volgende:
[..]
hoeveel hercencellen heb jij denk je?![]()
weet je dat ik bij mijn laatste IQ test 112 punten scoorde?
ik kon het zelluf ook niet geloven![]()
is wel het dubbele als ''Bonnie kom je buiten spelen" St. Clair
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Je bent dus een VMBO typetje, met enige moeite kun je de theoretische leerweg volgen
What else is new
Het zit er een beetje tussenin hè. 't Kan net niet koken en net niet een puzzeltje afmakenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet onder welk ''typenummer'' ik val
![]()
Is dat goed VMBO type of juist weer helemaal fout, ik heb geen flauw idee...
maar ik vin het wel best
etter...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zit er een beetje tussenin hè. 't Kan net niet koken en net niet een puzzeltje afmaken
Ik ga niet pimpen, maar ondanks mijn hoger getal, maak ik op veel gebieden toch vervelende fouten, mijn hele leven al. En daar gaat het een beetje om denk ik? Het gaat er niet om wat je hebt, het gaat er om wat je er mee doet!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:54 schreef FANN het volgende:
[..]
etter...![]()
gemiddelde ligt toch bij 100 punten ofzo? nah, vin ik het nog best meevallen![]()
wat heb jij dan?
psies.........quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga niet pimpen, maar ondanks mijn hoger getal, maak ik op veel gebieden toch vervelende fouten, mijn hele leven al. En daar gaat het een beetje om denk ik? Het gaat er niet om wat je hebt, het gaat er om wat je er mee doet!
Als je moeder lager zit, dan begrijpt ze er sowieso niets vanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:57 schreef FANN het volgende:
Hé !!!
![]()
![]()
Tabel IQ-waarden
IQ omschrijving
90-110 gemiddeld
110-120 boven gemiddeld
ik ben boven gemiddeld
dat ga ik mijn moeder morgen vertellen die geloofd dat nooooooooooooooooit
Join the club!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
Jeetje Noek, dat klinkt heftig! Sterkte met de pijn!![]()
Goedemorgen
Ik ben al uren aan het rennen en vliegen want mijn ouders komen deze week naar kijkduin en ze hebben mijn huisje nog niet gezien dus alles moet schoon, en glimmend enzo.
En toen stond ik net in de keuken he? en toen liep mijn hele wasmachine leeg, het stroomde er gewoon uit.
Doordat ik zo de kalmte zelve ben heb ik iets te hard de was erin gepropt, en daar houden rubbers niet zo van
Let je in het vervolg een beetje op met "hard", "rubbers" en "erin stoppen"quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Ik ben al uren aan het rennen en vliegen want mijn ouders komen deze week naar kijkduin en ze hebben mijn huisje nog niet gezien dus alles moet schoon, en glimmend enzo.
En toen stond ik net in de keuken he? en toen liep mijn hele wasmachine leeg, het stroomde er gewoon uit.
Doordat ik zo de kalmte zelve ben heb ik iets te hard de was erin gepropt, en daar houden rubbers niet zo van
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je moeder lager zit, dan begrijpt ze er sowieso niets van
hé heb je al reacties op [GEZ] Grasmaaierquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Ja tuurlijk, Einstein is er niets bijquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:00 schreef FANN het volgende:
nee die is zo pienter en helder als de neten ondanks dat ze de 80 jaar is gepasseerd, dus zal we
meevallen
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:58 schreef debuurvrouw het volgende:
het is vrijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdag!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Let je in het vervolg een beetje op met "hard", "rubbers" en "erin stoppen"
Oh noeksel, peesschede-ontstekingquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:05 schreef Noek het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, Einstein is er niets bij![]()
je moet ook een oproep neerzetten daar doos...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
@Fan ja gezien, thanks, alleen de omegeving is een beetje beperkt, ik kan moeilijk naar Friesland fietsen ofzo
Dat is helemaal niet moeilijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
@Fan ja gezien, thanks, alleen de omegeving is een beetje beperkt, ik kan moeilijk naar Friesland fietsen ofzo
Ok, hier een paar tips voor Liesjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:05 schreef FANN het volgende:
[..]
geef dat kind is een paar tips met die hersenscellen van je...
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet moeilijk.Als je kan fietsen kan je overal naartoe.
Ja okquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet moeilijk.Als je kan fietsen kan je overal naartoe.
nou wil ik nummertje 5 wel even weten...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, hier een paar tips voor Liesje
1. Ga uit met Remlof of een paar andere moderators
2. Zuip veel, net iets teveel breezers
3. Ga lopend naar huis
4. Kijk in tuintjes van nette burgers
5. .........![]()
6. Vertel het niet op Fok!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, hier een paar tips voor Liesje
1. Ga uit met Remlof of een paar andere moderators
3. Ga lopend naar huis
4. Kijk in tuintjes van nette burgers
5. .........![]()
6. Vertel het niet op Fok!
Nasi goreng extra speciaalquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:09 schreef FANN het volgende:
[..]
nou wil ik nummertje 5 wel even weten...
Liesje is volgens mij verre van een Breezerstypje.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bij jou zeker... met sambal bij...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nasi goreng extra speciaal![]()
oh.. nee dan is het ook niks voor mij, wijntje dan maar..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:14 schreef Copycat het volgende:
Breezers zijn vooral mierzoet. Ik vind ze dan ook niet te zuipen.
Het schijnt na de vijfde beter te worden. Je moet wel een beetje doorzettenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:14 schreef Copycat het volgende:
Breezers zijn vooral mierzoet. Ik vind ze dan ook niet te zuipen.
hoeveel alcohol zit er in die troep?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het schijnt na de vijfde beter te worden. Je moet wel een beetje doorzetten
zo'n 5 procent, nah zelfs ik kan dat nog wel hebbenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=acoholpercentage+breezers
lekker koud pilsie op een terasje met die bloedhitte....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb nog nooit een breezer gehad, in mijn tijd () Deden we passoa-justjes enzo
En BessenEn Apfelcorn enzo. Meuk!
Nu doe ik wijn soms een keer een vodkaatje en een biertje op zijn tijd gaat er ook wel in.
ook een goed idee !quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:28 schreef Coos het volgende:
Lies ga eens bij de kringloopwinkel op de hoek van de Neherkade kijken? Misschien hebben ze daar wel iets.
Mijn vodka smaakt vanaf de eerste slok prima. Meer value for money, dus. En daar ben ik helemaal voorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het schijnt na de vijfde beter te worden. Je moet wel een beetje doorzetten
Jij gaat naar Muse!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:34 schreef CarOnline het volgende:
Dikke poep allemaal, ik ga naar Muse en ik fiets zo maar even nach de Volksbank om te zahlen
maar ik heb geen gras meer staat erbijquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor Liesje
http://link.marktplaats.nl/257912626
Zahlen, dat kan ik ook weer, kreeg vanorgen de blauwe envelop binnen met de mededeling dat er een mooi bedrag gestort is/gaat wordenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:34 schreef CarOnline het volgende:
Dikke poep allemaal, ik ga naar Muse en ik fiets zo maar even nach de Volksbank om te zahlen
Tja,"Kaal of Baal" hèquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:37 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ik heb geen gras meer staat erbij![]()
wel een koopje
Muse? doe 's een muziekkie ofzo kan ik ook effe mijn mening gevenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:34 schreef CarOnline het volgende:
Wij ook, 250 euro en dat gaat in maandelijkse termijnen gestort worden vanaf Juni!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zahlen, dat kan ik ook weer, kreeg vanorgen de blauwe envelop binnen met de mededeling dat er een mooi bedrag gestort is/gaat worden
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:51 schreef CarOnline het volgende:
3:32![]()
Ik ga een Muse tattoo nemen. En parfum. En ook zo'n trainingsjasje. En mn haar weer zwart.
En en en een wafel zonder slagroom
een wafel zonder ijs....you go girlquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:53 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je ook gewoon doen, maar ik blijf liever thuis als je het niet errug vindt,
sjesus....
zo is dat !quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:54 schreef CarOnline het volgende:
Mooi zo, hoe meer haters, hoe minder volk in Keulen![]()
Aufrotzen bitte
nouwwwwww haten is een groot woord maar ik schrok me wel ff de touwtyffus ...ik had de muziek nogal hard staanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:54 schreef CarOnline het volgende:
Aufrotzen bitte
Ik ben een nieuwe liefhebberquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:54 schreef CarOnline het volgende:
Aufrotzen bitte
Dat is balenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wij ook, 250 euro en dat gaat in maandelijkse termijnen gestort worden vanaf Juni!
Das ff 41 euro per maand![]()
Onnodig om te zeggen dat er iets niet goed is gegaan?
Bij Caro wel misschien maar bij mij niet denk ikquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
....en zwart haar is dan wel weer errgu oke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |