Heerlijk, met je face in het zonnetje, je schone longen de frisse morgenlucht inhalerend, je benen in een vaste cadans, rode stoplichten negerend, fier rechtop zittend en herrie rechstreeks je oren in. Je zou zo doorfietsen richting Zuid-Frankrijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:51 schreef Copycat het volgende:
Wakker!
Kan ook niet anders met dit op je oren op je fiets:
Knoop mij dan onder je snelbindersquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:57 schreef Copycat het volgende:
Ja!
Ware het niet dat ik 's ochtends naar het noorden moet fietsen. Wie weet trap ik vanavond wel door tot Cannes.
Nee, nog vier weken te gaan, dan ben ik zeven weken vrij.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:22 schreef Manu82 het volgende:
Dagje vrij NMNS?
klinkt goed 7 wekenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, nog vier weken te gaan, dan ben ik zeven weken vrij.
Wat een heerlijk vooruitzicht!quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, nog vier weken te gaan, dan ben ik zeven weken vrij.
Om eerlijk te zijn, zes weken en drie dagen, net geen zeven weken. Onderwijs hè, laag salaris maar redelijk veel vrij. Ik ben d'r ook blij meequote:Op donderdag 18 juni 2009 09:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een heerlijk vooruitzicht!
Kom ik aan, met mijn 24 dagen op jaarbasis.
Ja dat dus.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:26 schreef Copycat het volgende:
Wat een heerlijk vooruitzicht!
Kom ik aan, met mijn 24 dagen op jaarbasis.
Kom op Pietje, jij werkt net en hebt jaaaaaaaaaaren van vakantie achter de rugquote:
Hoe was het in Den Haag Manu, of moet je daar nog heen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:45 schreef Manu82 het volgende:
Vanaf volgende week donderdag heb ik ook weer vakantie trouwens
Uhm nee.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trouwens Cc, nu je niet meer rookt kun je ook 32 uur gaan werken en een dag opsparen?
Had je maar meer moeten rokenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm nee.
Dat geld dat ik met roken uitspaar, compenseert helaas niet het salaris van een dag per werkweek. Nou ja, helaas. Gelukkig maar. Anders zou ik slechts een kleine 30 Euro per dag verdienen.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe was het in Den Haag Manu, of moet je daar nog heen?
En dan jij nog een baan hè! Lekker hoor, tweeverdiener, dat schiet tenminste op.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:51 schreef Manu82 het volgende:
Tweede ging stuk beter, maar voor beiden geldt dat er nog een ronde is als ze door isAfwachten dus
Ik moet eerst eens klaar zijn, maar als het goed is gebeurd dat binnenkort, moet alleen een ander onderwerp verzinnen...quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dan jij nog een baan hè! Lekker hoor, tweeverdiener, dat schiet tenminste op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |