jaja...slapenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga maar slapen, dan voel ik ook niets![]()
Of juist nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Slim, zo weet ze zeker dat ze nog een keer weg mag. winwin
Als je er echt zo'n last van hebt moe je zorgen dat je eraf komtquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga maar slapen, dan voel ik ook niets![]()
Ohh de mooie ouwe dagen met vriendinnen op stap. (Ik ging niet naar Spanje maar Egmond aan zee)quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of juist niet![]()
Die kamer was één grote bende en ze was vergeten de drankflessen weg te halen voordat ze foto's ging nemen
Dat hoort erbij, anders is 't niet 'geloofwaardig'quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of juist niet![]()
Die kamer was één grote bende en ze was vergeten de drankflessen weg te halen voordat ze foto's ging nemen
Same differencequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh de mooie ouwe dagen met vriendinnen op stap. (Ik ging niet naar Spanje maar Egmond aan zee)
Kan me alleen maar zon herinneren. Maar zal de lol wel zijn geweestquote:
Vroegah hadden we nog echte zomers met zonquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan me alleen maar zon herinneren. Maar zal de lol wel zijn geweest
Vroegah vermaakten we ons wel ook zonder zon ...Viel domweg niet opquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vroegah hadden we nog echte zomers met zon
Vroegah vermaakten we ons zelfs zonder internetquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Vroegah vermaakten we ons wel ook zonder zon ...Viel domweg niet op
Hee ik was zaterdag nog in Den Haag !! Was gezelligquote:
Ja ik was erbijquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Vroegah vermaakten we ons zelfs zonder internet
volgende keer effe hier langs hè!quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee ik was zaterdag nog in Den Haag !! Was gezellig
Ja heb nog aan je gedacht maar ja was met bob mee he ??quote:
O, in die krottenwijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja heb nog aan je gedacht maar ja was met bob mee he ??Ik was in de Hendrik Zwaardecroonstraat
toch niet toevallig onlangs in Mexico geweest he?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja doet ik....en als ik wat nodig heb komt mn grote broer ff langs.....kumt goe
Heerlijk, met je face in het zonnetje, je schone longen de frisse morgenlucht inhalerend, je benen in een vaste cadans, rode stoplichten negerend, fier rechtop zittend en herrie rechstreeks je oren in. Je zou zo doorfietsen richting Zuid-Frankrijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:51 schreef Copycat het volgende:
Wakker!
Kan ook niet anders met dit op je oren op je fiets:
Knoop mij dan onder je snelbindersquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:57 schreef Copycat het volgende:
Ja!
Ware het niet dat ik 's ochtends naar het noorden moet fietsen. Wie weet trap ik vanavond wel door tot Cannes.
Nee, nog vier weken te gaan, dan ben ik zeven weken vrij.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:22 schreef Manu82 het volgende:
Dagje vrij NMNS?
klinkt goed 7 wekenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, nog vier weken te gaan, dan ben ik zeven weken vrij.
Wat een heerlijk vooruitzicht!quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, nog vier weken te gaan, dan ben ik zeven weken vrij.
Om eerlijk te zijn, zes weken en drie dagen, net geen zeven weken. Onderwijs hè, laag salaris maar redelijk veel vrij. Ik ben d'r ook blij meequote:Op donderdag 18 juni 2009 09:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een heerlijk vooruitzicht!
Kom ik aan, met mijn 24 dagen op jaarbasis.
Ja dat dus.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:26 schreef Copycat het volgende:
Wat een heerlijk vooruitzicht!
Kom ik aan, met mijn 24 dagen op jaarbasis.
Kom op Pietje, jij werkt net en hebt jaaaaaaaaaaren van vakantie achter de rugquote:
Hoe was het in Den Haag Manu, of moet je daar nog heen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:45 schreef Manu82 het volgende:
Vanaf volgende week donderdag heb ik ook weer vakantie trouwens
Uhm nee.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Trouwens Cc, nu je niet meer rookt kun je ook 32 uur gaan werken en een dag opsparen?
Had je maar meer moeten rokenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm nee.
Dat geld dat ik met roken uitspaar, compenseert helaas niet het salaris van een dag per werkweek. Nou ja, helaas. Gelukkig maar. Anders zou ik slechts een kleine 30 Euro per dag verdienen.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe was het in Den Haag Manu, of moet je daar nog heen?
En dan jij nog een baan hè! Lekker hoor, tweeverdiener, dat schiet tenminste op.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:51 schreef Manu82 het volgende:
Tweede ging stuk beter, maar voor beiden geldt dat er nog een ronde is als ze door isAfwachten dus
Ik moet eerst eens klaar zijn, maar als het goed is gebeurd dat binnenkort, moet alleen een ander onderwerp verzinnen...quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En dan jij nog een baan hè! Lekker hoor, tweeverdiener, dat schiet tenminste op.
Even doen dan hè! Ik wil na de vakantie ook maar weer eens wat oppakken, eens kijken of er nog ergens geld in een opleidingspotje zitquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik moet eerst eens klaar zijn, maar als het goed is gebeurd dat binnenkort, moet alleen een ander onderwerp verzinnen...
Ik gun 't je wel, ouwe brombeer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kom op Pietje, jij werkt net en hebt jaaaaaaaaaaren van vakantie achter de rug
Ik buffel al vanaf m'n zestiende hè
nee......dat had ik idd geval nog een leuke vakantie gehadquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
toch niet toevallig onlangs in Mexico geweest he?
Ik ben een schaduwquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zet je de radio aan, Frank Boeijen.![]()
Ik steuk er nog een bakkie pleur bij.
werk zequote:Op donderdag 18 juni 2009 10:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goed, tijd om echt wat te gaan doen! Veel plezier vandaag
En dan spreken we niet even af?quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]vorige week donderdag en vrijdag geweest.
Was wel super, veel op het plein gezeten en even bij boulevard
Sollicitaties zijn waarschijnlijk redelijk gegaan, over eerste had ze niet zo'n goed gevoel, maar was wel een goede evaluatie van de recruiter. Alles was tenminste voldoende tot ruim voldoende
Tweede ging stuk beter, maar voor beiden geldt dat er nog een ronde is als ze door isAfwachten dus
Valt niet mee om af en toe de dag door te komen, lukt dat beter in Spanje? Of is het dan te warm?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:25 schreef hondjes het volgende:
De boodschappen zijn ook weer in huis,,verder nog wat dingen vooor mijn huis gekocht.
gadverdamme, wat ben ik gaar en moe.
wel met frisse moed dan zomaar weer aan het eten beginnen. en dan is het weer weekend.
nou ja, dat is het iedere dag voor mij
Daar gaat alles veel relaxer, je bent de hele dag buiten, de tijden zijn anders, en het gekke is, je pastquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Valt niet mee om af en toe de dag door te komen, lukt dat beter in Spanje? Of is het dan te warm?
Eet smakelijk.
-Edit- lees ik net op de site.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_vlucht__.html?p=1,1
Lies, ken jij de Vondst, is die gele krant met allemaal spullen te koop uit het hele land, heeft ook een " gratis afhalen" rubriek, ideetje?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
Coos (of 1 van de andere hagenezen) heb jij niet toevallig een oude grasmaaier over waar je niets meer mee doet? Ik vind het zonde om een nieuwe te kopen eigenlijk.
Meer buitenleven, blijft denk ik voelen als vakantie hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:13 schreef hondjes het volgende:
Daar gaat alles veel relaxer, je bent de hele dag buiten, de tijden zijn anders,
nu is er een hittegolf, maar dat heb ik daar nog niet mee gemaakt, volgende week misschien.,
maar dan duik ik wel constant het zwembad in, denk ik.
En ik heb airco,
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:13 schreef hondjes het volgende:
[..]
nu is er een hittegolf, maar dat heb ik daar nog niet mee gemaakt, volgende week misschien., maar dan duik ik wel constant het zwembad in, denk ik.
En ik heb airco,
Yep, gelukt !!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:19 schreef tuinfluiter het volgende:
Fann hoe gaat het met de emails uit US .
Lukt het blokkeren?
Krijg je nog mails .
Mooi.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:22 schreef FANN het volgende:
Yep, gelukt !!!
Al zeker een week niets meer gezien![]()
Nog bedankt voor de tip, de truc zat hem in alle mails apart blokkeren,
volgens mij hebben die gasten tig emailadressen...
Wat goed, van harte gefeliciteerd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:26 schreef Deisyy het volgende:
De vlag hangt uit, mijn dochter is geslaagd
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Bedanktquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Is ze al bijgekomen van haar tripje naar Lloret?
pffff Fluitertje, toch wel zeker 20x of meer...quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mooi.
Hoe vaak heb je ongeveer die handeling gedaan als het tig emailadressen waren
die je apart moest blokkeren?
[..]
Wat goed, van harte gefeliciteerd.
heeeeeej gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:26 schreef Deisyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |