Even doen dan hè! Ik wil na de vakantie ook maar weer eens wat oppakken, eens kijken of er nog ergens geld in een opleidingspotje zitquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik moet eerst eens klaar zijn, maar als het goed is gebeurd dat binnenkort, moet alleen een ander onderwerp verzinnen...
Ik gun 't je wel, ouwe brombeer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kom op Pietje, jij werkt net en hebt jaaaaaaaaaaren van vakantie achter de rug
Ik buffel al vanaf m'n zestiende hè
nee......dat had ik idd geval nog een leuke vakantie gehadquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
toch niet toevallig onlangs in Mexico geweest he?
Ik ben een schaduwquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zet je de radio aan, Frank Boeijen.![]()
Ik steuk er nog een bakkie pleur bij.
werk zequote:Op donderdag 18 juni 2009 10:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goed, tijd om echt wat te gaan doen! Veel plezier vandaag
En dan spreken we niet even af?quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]vorige week donderdag en vrijdag geweest.
Was wel super, veel op het plein gezeten en even bij boulevard
Sollicitaties zijn waarschijnlijk redelijk gegaan, over eerste had ze niet zo'n goed gevoel, maar was wel een goede evaluatie van de recruiter. Alles was tenminste voldoende tot ruim voldoende
Tweede ging stuk beter, maar voor beiden geldt dat er nog een ronde is als ze door isAfwachten dus
Valt niet mee om af en toe de dag door te komen, lukt dat beter in Spanje? Of is het dan te warm?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:25 schreef hondjes het volgende:
De boodschappen zijn ook weer in huis,,verder nog wat dingen vooor mijn huis gekocht.
gadverdamme, wat ben ik gaar en moe.
wel met frisse moed dan zomaar weer aan het eten beginnen. en dan is het weer weekend.
nou ja, dat is het iedere dag voor mij
Daar gaat alles veel relaxer, je bent de hele dag buiten, de tijden zijn anders, en het gekke is, je pastquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Valt niet mee om af en toe de dag door te komen, lukt dat beter in Spanje? Of is het dan te warm?
Eet smakelijk.
-Edit- lees ik net op de site.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_vlucht__.html?p=1,1
Lies, ken jij de Vondst, is die gele krant met allemaal spullen te koop uit het hele land, heeft ook een " gratis afhalen" rubriek, ideetje?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
Coos (of 1 van de andere hagenezen) heb jij niet toevallig een oude grasmaaier over waar je niets meer mee doet? Ik vind het zonde om een nieuwe te kopen eigenlijk.
Meer buitenleven, blijft denk ik voelen als vakantie hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:13 schreef hondjes het volgende:
Daar gaat alles veel relaxer, je bent de hele dag buiten, de tijden zijn anders,
nu is er een hittegolf, maar dat heb ik daar nog niet mee gemaakt, volgende week misschien.,
maar dan duik ik wel constant het zwembad in, denk ik.
En ik heb airco,
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:13 schreef hondjes het volgende:
[..]
nu is er een hittegolf, maar dat heb ik daar nog niet mee gemaakt, volgende week misschien., maar dan duik ik wel constant het zwembad in, denk ik.
En ik heb airco,
Yep, gelukt !!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:19 schreef tuinfluiter het volgende:
Fann hoe gaat het met de emails uit US .
Lukt het blokkeren?
Krijg je nog mails .
Mooi.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:22 schreef FANN het volgende:
Yep, gelukt !!!
Al zeker een week niets meer gezien![]()
Nog bedankt voor de tip, de truc zat hem in alle mails apart blokkeren,
volgens mij hebben die gasten tig emailadressen...
Wat goed, van harte gefeliciteerd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:26 schreef Deisyy het volgende:
De vlag hangt uit, mijn dochter is geslaagd
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:26 schreef Deisyy het volgende:
De vlag hangt uit, mijn dochter is geslaagd
Bedanktquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Is ze al bijgekomen van haar tripje naar Lloret?
pffff Fluitertje, toch wel zeker 20x of meer...quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mooi.
Hoe vaak heb je ongeveer die handeling gedaan als het tig emailadressen waren
die je apart moest blokkeren?
[..]
Wat goed, van harte gefeliciteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |