ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaa!!! het gaat weer over eten![]()
Maar ik ben deze keer niet begonnen![]()
De hele lieve echtgenoot van een collega kwam vandaag haring langs brengen, ik heb er 2 op
jaja...slapenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga maar slapen, dan voel ik ook niets![]()
Of juist nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Slim, zo weet ze zeker dat ze nog een keer weg mag. winwin
Als je er echt zo'n last van hebt moe je zorgen dat je eraf komtquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga maar slapen, dan voel ik ook niets![]()
Ohh de mooie ouwe dagen met vriendinnen op stap. (Ik ging niet naar Spanje maar Egmond aan zee)quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of juist niet![]()
Die kamer was één grote bende en ze was vergeten de drankflessen weg te halen voordat ze foto's ging nemen
Dat hoort erbij, anders is 't niet 'geloofwaardig'quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of juist niet![]()
Die kamer was één grote bende en ze was vergeten de drankflessen weg te halen voordat ze foto's ging nemen
Same differencequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh de mooie ouwe dagen met vriendinnen op stap. (Ik ging niet naar Spanje maar Egmond aan zee)
Kan me alleen maar zon herinneren. Maar zal de lol wel zijn geweestquote:
Vroegah hadden we nog echte zomers met zonquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan me alleen maar zon herinneren. Maar zal de lol wel zijn geweest
Vroegah vermaakten we ons wel ook zonder zon ...Viel domweg niet opquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vroegah hadden we nog echte zomers met zon
Vroegah vermaakten we ons zelfs zonder internetquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Vroegah vermaakten we ons wel ook zonder zon ...Viel domweg niet op
Hee ik was zaterdag nog in Den Haag !! Was gezelligquote:
Ja ik was erbijquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Vroegah vermaakten we ons zelfs zonder internet
volgende keer effe hier langs hè!quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee ik was zaterdag nog in Den Haag !! Was gezellig
Ja heb nog aan je gedacht maar ja was met bob mee he ??quote:
O, in die krottenwijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja heb nog aan je gedacht maar ja was met bob mee he ??Ik was in de Hendrik Zwaardecroonstraat
toch niet toevallig onlangs in Mexico geweest he?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja doet ik....en als ik wat nodig heb komt mn grote broer ff langs.....kumt goe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |