heeeeeej gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:26 schreef Deisyy het volgende:
De vlag hangt uit, mijn dochter is geslaagd
Zo dat was goed mis .quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:30 schreef FANN het volgende:
pffff Fluitertje, toch wel zeker 20x of meer...
En dit hartelijk in ontvangst neemt, jammie.quote:
Fijne avond en slaap lekker voor strakkiesquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dit hartelijk in ontvangst neemt, jammie.![]()
Ga bankhangen, fijne avond allemaal en voor straks weltrusten.
Dan ploppen we wel een verse fles openquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
ghehehe nah...bewaar die van mij maar voor morgen
omdat ik niet 'Bien 'benquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ploppen we wel een verse fles open![]()
Maar waarom morgen?
Tuurlijk, je was ziekquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
omdat ik niet 'Bien 'ben...ik ga slapen doeiiii
Alleen aan de achterkant nog een paar, en de rest zit er nog steeds inquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Godsamme bofkont, wil jij noooooooooooooit meer klagen !
![]()
Hoe zijn de hairextensions ? is het gelukt ????
Niet elke dag gaan tangen he Hondjesquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
Alleen aan de achterkant nog een paar, en de rest zit er nog steeds in![]()
ik ben goed he,, lijk wel een kapster.
En in Spanje haal je ze d'r weer uit.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
Alleen aan de achterkant nog een paar, en de rest zit er nog steeds in![]()
ik ben goed he,, lijk wel een kapster.
Nee Lies ik heb er maar één.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
Coos (of 1 van de andere hagenezen) heb jij niet toevallig een oude grasmaaier over waar je niets meer mee doet? Ik vind het zonde om een nieuwe te kopen eigenlijk.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:11 schreef Coos het volgende:
En in Spanje haal je ze d'r weer uit.Veuls te warm die dingen.
Nee joh Lies ik ben hartstikke aan het werk!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
Coos! Hoe is het op het strand?
En heeft Martin alles overleefd?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee joh Lies ik ben hartstikke aan het werk!!Gisteren naar het strand geweest en toen ik goed en wel lag werd het bewolkt en ben ik maar weer terug gegaan. . Hahaha....Martin moet aan het zuurstof...pfftt.... die bouwvakkers worden ook helemaal doodmoe van hem.
![]()
Misschien heeft Martin wel een grasmaaier in het magazijn. Da's net malle Pietje.![]()
Zal het vragen.
In huis natuurlijk!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
brak toch de zon een beetje door. Waar ben je mee aan het werk?
Nog een maandje en dat Spanje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |